RENA

Members
  • Content count

    911
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by RENA

  1. Σωστά Θανάση, έχει ξαναπέσει στα χέρια μας σ`ένα σπίτι στη Θεσ/νίκη στις 26 Μαρτίου. Μάλιστα λέγαμε να γίνουμε συνδρομητές ΡΕΝΑ
  2. ¨Ηταν πραγματικά εξαιρετική εκπομπή. Απ`αυτές που σε κάνουν να νιώθεις περήφανος που γεννήθηκες σ`αυτή τη χώρα. ¨Οπου έχουμε την ευτυχία τέτοιος ποιητικός λόγος να συναντά τόσο καταπληκτικές μουσικές, όπως αυτή του Χρ. Λεοντή. Και μια που μιλάμε για το έργο του να μην ξεχνάμε και το ΚΑΠΝΙΣΜΕΝΟ ΤΣΟΥΚΑΛΙ, έναν δίσκο που είχα την τύχη να πάρω στα χέρια μου το 1975 και ακόμα θυμάμαι την συγκίνηση στο πρώτο άκουσμα της φωνής του Γ. Ρίτσου και του Ν. Ξυλούρη. Συγχαρητήρια στον κ. Παπαδόπουλο για άλλη μιά φορά. ΡΕΝΑ
  3. Από σήμερα το ταμείο στην Αριστοτέλους θα είναι ανοικτό¨: 10-2 το πρωί και 5.30 -8.30.το απόγευμα. Το Σάββατο10-2μμ ΡΕΝΑ
  4. Στο σημερινό ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ είχε DULCE PONTES και ΚΟΡΚΟΛΗ 16.00-16.30. Μίλησε για το πώς γνώρισε τον κ. Νταλάρα και είπε τα καλύτερα γι`αυτόν. Το χάσαμε ,αλλά συνήθως έχει επανάληψη γύρω στις 3.00 το πρωί. ρυθμίστε τα Videos. Eυχαριστούμε Σοφία KALH ANTAMWSH STO HRODEIO RENA
  5. :blink: ¨Οπως συμβαίνει συχνά τώρα τελευταία, κάποιοι περιμένετε με το δίκανο στη γωνία και αρχίζει η εύκολη κριτική για κάθε κίνηση, εμφάνιση, τραγούδι. Δικαίωμά σας! Για ψάξτετο λιγάκι όμως. Δηλαδή, δεν είναι πιά ο άνθρωπος που θαυμάζουμε όλα αυτά τα χρόνια, έχει αλλάξει κάτι και δεν τόχω πάρει χαμπάρι. Ϊσα ίσα πού πιστεύω ότι συνεχώς δικαιώνει τον θαυμασμό , τον σεβασμό και την αγάπη που του έχουμε . Επιτέλους δεν μας ενδιαφέρει τι θέλει και ο ίδιος κάθε φορά, και σε ποιές εκπομπές επιλέγει να εμφανιστεί?Δικαίωμά του! Εσείς όλοι που τον ακούγατε κάτω στα καμαρίνια να ανοίγει την καρδιά του και να μας λέει ότι αφού είχε την τιμή να τραγουδίσει κάποια τραγούδια (ξέρετε ποιά) δεν τον νοιάζει τίποτε άλλο, τι καταλάβατε? ¨Όταν χτύπησε κάτω το πόδι του και μας είπε με ένταση``Δεν θα αποφασίσουν αυτοί πότε θα φύγω, εγώ θα το αποφασίσω αυτό`` ήμουν σίγουρη πώς πέρασε πολλά αυτόν τον Χειμώνα. Πολλά και δύσκολα που έχουν να κάνουν με την κατάσταση όχι μόνο στη μουσική νύχτα αλλά στα μουσικά πράγματα γενικότερα. Αν λοιπόν θέλει να λέει ΝΑΙ σε περισσότερες από μία προσκλήσεις φίλων του δημοσιογράφων, η δημοσιογράφων που ξέρει ότι θα του φερθούν με σεβασμό,σημαίνει ότι την παρούσα στιγμή η τόχει ανάγκη η δεν θέλει να πει όχι σε φίλο/η . ¨Αλλωστε σε κάθε εκπομπή μαθαίνουμε και κάτι καινούργιο, ακούμε εκπληκτικές εκτελέσεις και αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα Και μην λυπάστε για την γνώμη που μπορεί να έχει κάποιος κόσμος. Αυτή φρόντισαν κάποιοι να την διαμορφώσουν εδώ και πολλά χρόνια Νάσαι καλά Γιώργο Νταλάρα.! ¨οπως λέει και η φίλη μου η EKOSTEL, μην τους αφήνεις ν`αλωνίζουν, ούτε τον χώρο του τραγουδιού , ούτε και της TV. To ευρύ κοινό μόνο να κερδίσει έχει από τον μεστό σου λόγο και τα υπέροχα τραγούδια σου! ΡΕΝΑ
  6. Δίπλα του ήταν ο Ανδρεάτος, δυστυχώς δεν έχω ξαναπετύχει το τρέιλερ. ΡΕΝΑ
  7. Σήμερα στο ΒΗΜΑ και στο ΘΕΜΑ φωτογραφίες από την Λυσιστράτη και την επίσκεψη στο Παρίσι πρίν λίγες μέρες. EKOSTEL σ`ευχαριστούμε πολύ. ΡΕΝΑ
  8. Συμφωνώ ,η εκπομπή ήταν καταπληκτική !!! Ο κ.Νταλάρας πιο χαλαρός από άλλες φορές, και πιο αποκαλυπτικός από ποτέ. Θέλω να σταθώ: Σ`αυτά που είπε ο κ. Λιάνης για την λαχτάρα του 19χρονου να μάθει: βιβλία ,δίσκοι από το εξωτερικό, ΡΙΤΣΟΣ, ΒΑΡΝΑΛΗΣκλπ . Δεν με εκπλήσει αυτό βέβαια, γιατί μόνο έτσι καλλιεργεί κάποιος ψυχή και πνεύμα. Σ`αυτά που είπε για την φωνή του-χωρίς να συμφωνώ : Πρώτη φορά όμως εξήγησε πως ακριβώς ένιωσε όταν την άκουσε ηχογραφημένη για πρώτη φορά, και τι έκανε γιαυτό. Σ`αυτά πού είπε ένας φίλος από τον στρατό: Δεν μπορω να ξεχάσω την έκφραση του όταν ο φίλος τόνισε ότι το γεγονός ότι αυτό το παιδί εξέπεμπε ήθος και ευγένεια οφειλόταν στο πώς τον μεγάλωσε η μητέρα του . Στο πόσο γενναιόδωρος ήταν και εξακολουθεί να είναι με όλους όσους θεωρεί πολύ καλούς στην δουλειά τους, και κυρίως σ`αυτούς που έχουν συνεργαστεί κατά καιρούς μαζί του, και έχουν πάρει τα καλύτερα μαθήματα. Για μας που του μιλήσαμε στην τελευταία παράσταση στην Αρένα, επιβεβαίωσε ότι όλα όσα μας είπε εκείνο το βράδυ ήταν αληθινά και από καρδιάς . Μόνο το ΧΑΙΡΕ ΦΤΩΧΕΙΑ δεν τραγούδησε. Μεγάλη στιγμή η ερμηνεία στις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ και για μας αλλά και για όσους βρισκόταν μέσα στο πλατώ, τόβλεπες στην έκφραση όλων. Δυο πολυ συγκινητικές στιγμές: ``ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ`` τι να πει κανείς για αυτήν την ερμηνεία, όταν μάλιστα ειναι και αφιέρωση σ`αυτούς που αγαπά. ΥΑΚΙΝΘΗ. Κατάφερε να κρατήσει την ψυχραιμία του όσο μπορούσε, εγώ πάντως δεν τα κατάφερα. Πιστεύω ότι το ΤΙ ΠΑΘΟΣ ήταν το πιο ανώδυνο για εκείνη την στιγμή . Το κλίμα ήταν πολύ φορτισμένο και αν προσέξατε κάποια στιγμή η Υακίνθη γύρισε στον Τριαντ. και του είπε δεν μπορώ άλλο η κάτι τέτοιο. Φαντάζεστε να έλεγε το ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ τι θα γινόταν? Και κάτι ακόμα: στο BACKSTAGE της Κυριακής είχε συνέντευξη του Τριανταφ. απο το πλατώ του ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΤΎΠΟΥ την ώρα της ηχογράφησης της εκπομπής. Αν την είδε κανείς ας μου πει αν κάνω λάθος. Ο Π. κατσιμίχας έκανε πρόβα άλλο τραγούδι, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον έχουν κοπεί στο μοντάζ και άλλα τραγούδια . Η εκπομπή πέρασε τις 3 ώρες και μάλλον χάσαμε πολλά ¨Και μια λέξη για τις βαθειές χαράδρες. Εμείς κ. Λιάνη αυτές τις συγκεκριμμένες χαράδρες εκτιμήσαμε και αγαπήσαμε, αυτές κάνουν τον άνθρωπο και καλλιτέχνη Νταλάρα αυτό που είναι και δεν τις αλλάζουμε με τίποτα!!! ¨Αλλωστε η Ελλάδα είναι γεμάτη καταπληκτικούς καλλιτέχνες, αλλά πολύ λίγοι από αυτούς έχουν το θάρρος της γνώμης τους και ακόμα λιγότεροι υπερασπίζονται το δίκιο ακόμα και με κίνδυνο να χαλάσουν την δημόσια εικόνα τους . Την αγάπη μου σ`όλους. ΡΕΝΑ
  9. EKOSTELσυμφωνώ και επαυξάνω! Μην γίνει παρεξήγηση, δεν λογοκρίνουμε κανένα. Προσέχουμε όμως ΟΛΟΙ σ`αυτό το φόρουμ , ώστε το λεξιλόγιό μας να μην προσβάλει τον καλλιτέχνη που τόσο αγαπάμε ΡΕΝΑ
  10. Την Δευτέρα το βράδυ κατα την αποχώρηση των καλλιτεχνών από την Αρένα είχα την ευκαιρία να μιλήσω με κάποιο μουσικό της ορχήστρας του κ. Νταλάρα και μετά από ερώτησή μου σχετικά με το παραπάνω θέμα, μου απέκλεισε κατηγορηματικά να γίνουν συναυλίες στην Θεσν/ικη. Μου έκανε εντύπωση αυτό και τον ρώτησα άλλες δύο φορές. Μου είπε χαρακτηριστικά ,<<ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ>> Ο συγκεριμμένος μουσικός δεν συμμετέχει στο ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ και δεν ήξερε ημερομηνίες -αν θά γίνει Απρίλιο η όχι. ΡΕΝΑ
  11. Συμφωνούμε όλοι! Λοιπόν συνάντηση στις 9.00μμ. Μην αργήσετε ΡΕΝΑ
  12. Το συγκεκριμμένο άρθρο το γνωρίζουν τα παλαιότερα μέλη, απλά με τόσα που βλέπουν το ξέχασαν. Το έχω βάλει πριν ένα χρόνο περίπου. ΡΕΝΑ
  13. Μ`έπιανε το παράπονο κι αρχίναγα να κλαίω λες κι ήταν χθές που σ`έχασα λες κι ήταν μόλις χθες................ `Διάλεξες` να φύγεις μέρες γιορτής,ίσως για να μην μας πονέσεις. ¨Οπως είπε ο Νότης Μαυρουδής σήμερα πρέπει να κλαίει όλη η Ελλάδα. Καλό ταξίδι. ΡΕΝΑ
  14. Τέτοια ζυγαριά με ζύγια τα παραπάνω κριτήρια για μένα δεν υπάρχει. ¨Οσο για ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, στην καλλιτεχνία λίγο δύσκολο. Πιστεύω πώς ένα τέτοιο θέμα απλά ανοίγει χιλιάδες άλλα . Για παράδειγμα δεν θάθελα να πρέπει να συγκρίνω απλούς ερμηνευτές με μουσικούς ερμηνευτές, η τραγουδιστές που έχουν τελείως διαφορετικό ρεπερτόριο. ¨Ενα αλλάνθαστο κριτήριο για το πόσο μεγάλος θεωρείται ένας καλλιτέχνης σίγουρα είναι η διαχρονικότητα των τραγουδιών που έχει πει, η η αγάπη του κόσμου για πολλά χρόνια κλπ. Μπορώ να επιλέξω τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ κατά την γνώμη μου και να το στηρίξω με χιλιάδες επιχειρήματα, αντικειμενικά και υποκειμενικά. Για τους υπόλοιπους που αγαπώ και θαυμάζω -και είναι σχεδόν όλοι όσοι αναφέρεις-η ζυγαριά `έσπασε`. ΡΕΝΑ
  15. Aποστόλη ,συμφωνώ και ΥΠΟΓΡΑΦΩ το ΣΑΝ ΠΥΡΕΤΟΣ ήταν καταπληκτικό. Ο ίδιος ήταν υπέροχος για άλλη μία φορά. Μου άρεσε πολύ που έβλεπα το πρόσωπό του τόσο κοντά. Τι να πω για τις απαντήσεις. Αφιερώνω σ`όλους μία από αυτές. ``Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.`` Να είστε καλά κ. Νταλάρα ΡΕΝΑ
  16. Δηλαδή για να καταλάβω, Εχει αφιέρωμα κάποιοςστον Μάνο Ελευθερίου , στον Λ. Παπαδόπουλο , στον Κουγιουμτζή και ο Κ. Νταλάρας θα πεί α δε γίνεται ,έχω βγεί πολλές φορές στην τηλεόραση και δεν κάνει. Τι θα λέγαμε όλοι, ξέρετε? Μα δεν ντρέπεται , αυτοί τον στήριξαν, τον αγάπησαν ,τον τίμησαν και κοίτα πως φέρεται! Εδώ στεναχωρεθήκαμε γιατί εμφανίστηκε 10 λεπτά και είπε μόνο δυό τραγούδια και όχι περισσότερα. ¨Οσο για τη Σεμίνα,που δεν ήταν φέτος, τέτοιου είδους αφιέρωμα δεν του έχει γίνει ΠΟΤΕ, και άξιζε ακόμα και 3η εκπομπή. Θα συμφωνήσω με την EKOSTEL , για το ραδιόφωνο. ¨Επειτα οι συνεντεύξεις που δίνει είναι για όλους και όχι για τα μέλη του φόρουμ. Οι ακροατές του ραδιοφώνου στην Αθήνα όπως και αλλού , καθημερινά ακούνε τον αγαπημένο τους σταθμό. Λίγοι είναι οι ακροατές που αλλάζουν σταθμό. Πιστεύω πώς θέμα επανάληψης τίθεται μόνο για μας και σίγουρα δεν μας αρέσει αυτό.
  17. Δεν το χάνουμε με τίποτα Ευχαριστούμε Θανάση ΡΕΝΑ
  18. Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να το βρεί στο RARE SONGS στην σελίδα 17 (18-8-2002) ΡΕΝΑ
  19. Λοιπόν, στη μετάδοση από την Ιερά Οδό στους τίτλους τέλους το τραγούδι λέγεται ΑΣΠΡΕΣ ΝΥΧΤΕΣ και οι στίχοι είναι του Μιχάλη Γκανά. ΡΕΝΑ
  20. Η μουσική είναι ίδια , οχι όμως και οι στίχοι. Στο τραγούδι για το Αττικόν (Πρόγραμα και εισητήριο.....)τους στίχους έγραψε η Λ. Νικολακοπούλου. Στο τραγούδι για την ΙΕΡΑ ΟΔΟ-(ΑΣΠΡΗ η ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ )τους στίχους δεν έγραψε η Νικολακοπούλου αλλά κάποιος άλλος που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Θα το βρω.... :Oσο για το άλλο εναρκτήριο τραγούδι υπάρχει στα rare songs in Greek and in English.( Στην ΑΣΤΟΡΙΑ.................) ΡΕΝΑ
  21. Τo πιό ωραίο νέο που άκουσα τελευταία. Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν το κάνει για κανένα ,παρά μόνο για κείνον. Θυμάμαι με τι τρακ περίμενα την εμφάνισή του στη ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ Μετά από τόσα χρόνια θάπρεπε να ξέρω Όλοι ξέρουμε πως τον περιμένουν με το δίκανο στη γωνία όλα αυτά τα χρόνια για να πουν κάτι εναντίον του και δεν βρίσκουν τίποτα . Δεν θυμάμαι κανένα δημ. να έγραψε κάτι κακό για αυτή του την εμφάνιση. Κάνω λάθος? ¨Οσο για τον προηγούμενο καημένο, απλά προσπαθεί να ανεβάσει την τηλεθέαση του με βρισιές και επίσης το φυσάει και δεν κρυώνει γιατί θα γίνει χαμός στην Επίδαυρο και το ξέρει. προτείνω το εξής: Από δω και πέρα εγώ τουλάχιστον θα λέω ΚΑΛΑ , ΤΟΣΟ ΛΑΖ...........ΕΙΣΑΙ? καλό μου ακούγεται ΡΕΝΑ
  22. Καλά μου παιδάκια, αφήστε τις δικαίολογίες Για ότι κάνουμε είμαστε απολύτως υπεύθυνοι Τι θάλεγε ο κ. Νταλάρας αν τα διάβασε ολά αυτά?Σίγουρα δεν θα ένιωθε και πολύ καλά, μια που το όνειρό του ήταν πάντα να σπουδάσει και δεν τα κατάφερε-ξέρουμε πολύ καλά γιατί. Στρωθήτε λοιπόν στο διάβασμα-μ`έπιασε το καθηγητικό μου -και όλα θα πάνε καλά ¨Αλλωστε σ`αυτό το φόρουμ καμαρώνουμε, γιατί εκτός από αξιόλογα παιδιά, είστε όλοι και πολύ καλοί μαθητές-φοιτητές. Εύχομαι σε όλους σας καλή δύναμη και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σας. ΡΕΝΑ
  23. E΄βέβαια κοροιδεύετε και καλά κάνετε.Ϊσως θάπρεπε να το κάνω κάποτε και γω. Εκεί να δεις γλέντια! Πρώτον δεν είχα διαβάσει την προηγούμενη σελίδα και δεύτερον σήμερα πάλι μπάχαλο είναι. Μήπως να βάζατε ΜΙΑ ερώτηση και όταν απαντηθεί να προχωρούσατε στην άλλη?
  24. Δεν έχω καταλάβει καλά αν επιτρέπεται να απαντήσω η είναι κάτι μεταξύ σας , αλλά μια και δεν απαντάει κανείς , ας τολμήσω να πω πως ένα από αυτά ειναι το ``ΠΟΥΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ`` ΡΕΝΑ