RENA
Members-
Content count
911 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by RENA
-
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
πάλι θα γίνω ενοχλητική, αλλά εδώ είναι μόνο αποδελτίωση. Φωτογραφίες όχι εδώ , γιατί κάποια στιγμή θα ψάχνουμε κάτι και δεν θα θυμόμαστε που είναι. Please no photos here! RENA -
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Σε καμμία περίπτωση δεν θάπρεπε να αναπαράγουμε εδώ κακόβουλα σχόλια , φτηνό κουτσομπολιό από δημοσιεύματα κίτρινου τύπου η ακόμα και από άλλα Sites, που δυστυχώς 'εχει συμβεί και αυτό Σε κάθε περίπτωση όμως πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε την δυνατότητα ενημέρωσης σε καθημερινή βάση και ευχαριστούμε πολύ την EKOSTEL γιαυτό. ¨Αλλωστε νομίζω πως οι περισσότεροι εδώ θα θέλαμε να ξέρουμε οτιδήποτε καλό η κακό λέγεται η γράφεται γιαυτόν που αγαπάμε και θαυμάζουμε τόσο πολύ! ¨Οπως λέει και ο Χρήστος φωτογραφίες και ειδήσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες ΡΕΝΑ -
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Αντίθετα σ`ευχαριστούμε πολύ! ΡΕΝΑ -
Vaso, σου έχω στείλει PM. RENA
-
Ναι υπάρχει αυτή η εκπομπή σε κασσέτα. ΡΕΝΑ
-
RENA replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
¨Αγγελε! Γιατί πρέπει πάντα να ρωτάμε από πού είναι ? ΡΕΝΑ -
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
thank you E. RENA -
Κανείς δεν έπιασε τέτοια κουβέντα Απλά δεν πρόσεξες την ημερομηνία του προηγούμενου post KALH XRONIA kai se sena RENA
-
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Μόλις είδα στο MEGA ότι απόψε θα δείξει τα μουσικά σχήματα και ευχές από καλλιτέχνες ,στις 0.05. Αγνή ίσως έχεις δίκιο και το αυριανο είναι επανάληψη. Μας έχουν μπερδέψει! ΡΕΝΑ -
Το Σάββατο 1-1-05 στις 01.15 πμ επανάληψη η συναυλία στο Ηρώδειο με την Εμμα Σάπλιν και τον Γ. Νταλάρα.
-
RENA replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Στο 7ΜΕΡΕΣ TV λέει 19.00μμ ΡΕΝΑ -
Αγαπητά μέλη με πολύ χαρά σας ενημερώνω ότι την Πέμπτη 30-12-04 από τις 2.30-4.30 στο αφιέρωμα για τα 10 Χρόνια της εκπομπής ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ, θα υπάρχει αφιέρωμα στα καλύτερα μουσικά γεγονότα πού έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα. Ετοιμάστε τα videos γιατί θα έχετε μια μοναδική ευκαιρία να γράψετε την μοναδική εκτέλεση του τραγουδιού ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ από τον αγαπημένο μας Γ. Νταλάρα σε συναυλία στο ΣΑΝΗ της Χαλκιδικής . Κάποιοι βέβαια το έχετε ήδη,σίγουρα δεν βλάπτει να το ξαναδείτε η να το ξαναγράψετε. ΡΕΝΑ
-
RENA replied to RENA's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Ειναι απαράδεκτοι. Περίμεναν να τελειώσει η εκπομπή για να μας πουν πως αντί για σήμερα θα το δούμε αύριο ΡΕΝΑ -
RENA replied to RENA's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Μέχρι τώρα 3.50 δεν έδειξε το αφιέρωμα ΡΕΝΑ -
RENA replied to Makis's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Παρευρέθηκαν.... -
RENA replied to Makis's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
-
RENA replied to Makis's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Από το Ciao -
RENA replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Σάββατο 1-1-05 στο Mega Star στις 13.00μμ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΡΕΜΟΣ. (πληροφ. από 7ΜΕΡΕΣ TV) -
RENA replied to RENA's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Παιδιά συγνώμη, μόλις κατάλαβα ότι έγραψα λάθος την ώρα. είναι 14.30-16.30, μεσημέρι. ΡΕΝΑ -
RENA replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Υποψιάζομαι αποσπάσματα από συναυλίες και τίποτα παραπάνω. Ελπίζω να κάνω λάθος ΡΕΝΑ -
¨Οποιος έχει παρακολουθήσει το αφιέρωμα στην Μικρά Ασιά πέρσυ στο Ηρώδειο και άκουσε μεταξύ άλλων το ΙΜΙΤΛΕΡΙΜ, φέτος τον Αύγουστο τις παραστάσεις στο ΗΡΩΔΕΙΟ,και τις ερμηνείες στις εκπομπές ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ, ιδιαίτερα το ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ, και το τραγούδι του Π. ΓΑΒΑΛΑ, και μιλαει για προβλήματα στην φωνή του , να με συγχωρέσει αλλά μάλλον έχει πρόβλημα με τα αυτιά του Οταν κάποιος τραγουδάει έτσι μετά από σχεδόν 40 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική μουσική σκηνή, ότι πόρισμα και να βγάλουν οι ``ειδικοί`` άκαιρο θάναι. Τόσα χρόνια μας έχει εκπευδεύσει όλους πολύ καλά, και δεν χρειάζεται να είμαστε ειδικοί για να καταλάβουμε κάποια πράγματα. Συμφωνώ βέβαια ότι τα τελευταία χρόνια κουράζεται πάρα πολύ, και ίσως δεν έχει πάντα το ίδιο κέφι. Το βρίσκει γρήγορα όμως-σωστά ’γγελε? και τότε μας απογειώνει!!!!!!!!!!!!! ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΡΕΝΑ
-
RENA replied to Vivian's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
this should go first: -
RENA replied to Vivian's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
-
RENA replied to Vivian's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
-
RENA replied to Vivian's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
