RENA
Members-
Content count
911 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by RENA
-
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
I`ll try again -
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
-
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
TO ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ -
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Στην ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ που κυκλοφορει με εξώφυλο τον κ. Νταλάρα, μιλάει για 2 υπέροχες μουσικές βραδιές.Δύο εκπομπές λοιπόν. ΣΑΒΒΑΤΟ 5/6 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 12/6 ΡΕΝΑ -
Αγγελε χιλια συγνώμη Δεν κατάλαβα οτι έγραψα 30/6. ΡΕΝΑ
-
Το Music Market , την Κυριακή 30/6 στις 13.00 στον ALPHA φιλοξενεί την Δήμητρα Γαλάνη. Μεταξύ άλλων σκιαγραφεί την συγγενική σχέση που έχει με τον Νταλάρα και την Αλεξίου. ΡΕΝΑ
-
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Molis diavasa oti stis 19/6 to KOITA TI EKANES tha einai syrrafh twn kalyterwn stigmwn apo oles tis ekpompes. Mallon to afierwma ston k. DALARA tha einai to erxomeno Savato 5/6. Apopse tha mathoume RENA -
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Μάλλον δεν γνωρίζεις το περιεχόμενο της συγκεκριμμένης εκπομπής. Δεν πρόκειται για συνέντευξη αλλά για αφιέρωμα στον καλλιτέχνη, με παρουσία φίλων και άλλων καλλιτεχνών-αναρωτιέμαι ποιοί θα είναι παρόντες και ποιοί θα μιλήσουν για εκείνον. Εκτός από τις εκπομπές <ΑΥΛΑΙΑ>στην κρατική τηλεόραση,τέτοιου είδους αφιέρωμα στον κ. Νταλάρα δεν έχει γίνει ποτέ. Η κ. Διγενή ξέρει να κάνει καταπληκτικές εκπομπές, ελπίζω η τελευταία της στη ΝΕΤ να είναι και η καλύτερη! ΡΕΝΑ -
RENA replied to Geske's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Kαταπληκτική συνέντευξη! Επιβεβαίωσε για ακόμη μιά φορά γιατί τον αγαπώ και τον θαυμάζω όλα αυτά τα χρόνια! I wish someone could post it! ΝΤΑΛΑΡΑΣ``...............Έχασα πολλά στη ζωή μου..... ΔΗΜΟΣΙΟΓΡ.``Τι χάσατε?`` ΝΤΑΛΑΡΑΣ``Να κάποιος μου έλεγε:< Θέλω να σ`αγαπήσω> και γω έλεγα: <Τι λέ ρε, έχω να κουρδίσω την κιθάρα μου> Αυτό είμαι εγώ.`` ΡΕΝΑ -
RENA replied to dalaras1's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
That`s great news!!!!!!!!!!! Thank you. RENA -
RENA replied to Agnie's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Από την παρουσίαση του CD -
Thn Kyriakh 18 Apriliou sth ekpomph OSA FERNEI H WRA, stis 14.50 afierwma sthn ESTUDIADINA.Symmetexei o G. Dalaras. RENA
-
I just found by accident , that at The Pathfinder -rebetiko there is a poll about the Vamvakaris CD, which ends on 18th April. If anybody is interested , you can vote Try : clubs.pathfinder.gr/rebetiko. RENA
-
Maybe this better http://clubs.pathfinder.gr/markosvamvakaris and then click on ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ RENA
-
Υπάρχει μία εκτέλεση του τραγουδιού-ολόκληρη και όχι μισή όπως στην τηλεοπτική εκπομπή- από ζωντανές ηχογραφήσεις στο Β` πρόγραμμα(1987). Αν σε ενδιαφέρει , κάτι θα γίνει. Στην ίδια πόλη ζούμε ΡΕΝΑ
-
Tο τραγούδι λέγεται `ΑΠΟΨΕ Σ`ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ` και το είπε σε πρώτη εκτέλεση ο Καζαντίδης. ΡΕΝΑ
-
Agapite mikisek, San Pontia pou eimai, kai malista 100%, prepei na pw oti xairomai poly pou anoigei ena tetoio thema. Agapw poly ta dhmotika tragoudia kai vevaia para poly ta pontiaka. Fantasou loipon poso sygkinhthika otan o Dalaras tragoudhse gia prwth fora pontiako tragoudi sto Megaro sthn ekdhlwsh ``KAI ME FWS.....``. H defterh fora htan sthn Thessaloniki sto synedrio tou APODHMOU ELLHNISMOY. To tragoudi legetai ``H RWMANIA EPARTHEN`` ena tragoudi thrinos gia thn Alwsh ths KWNSTANTINOUPOLHS apo tous Tourkous. To eipe yperoxa- pistepste me den einai efkolo na tragoudas pontiaka. RENA
-
RENA replied to fadi's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Apo thn parousiash tou CD -
RENA replied to christos-regnis's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Είναι πολύ μεγάλο το θέμα. Το πρόβλημα κατά την άποψή μου δεν είναι μόνο οι κατηγορίες, αλλά επίσης ποιός ψηφίζει και με πια κριτήρια. Συμφωνώ με τον Γιάννη ότι τα βραβεία , τα τόσα πολλά ,δόθηκαν στην κ. Αλεξίου για να ανεβάσουν το κύρος του θεσμού . Αναρωτιέμαι, αν το παιχνίδι δεν ήταν στημμένο από τις δισκογραφικές εταιρίες και ψήφιζε ο κόσμος που παρακολουθεί αυτού του είδους τις εκδηλώσεις και η κ. Αλεξίου δεν έπαιρνε όλα αυτά τα βραβεία, θα τα υποστήριζε τόσο θερμά? Κάτι ψέλισε κάποια στιγμή για συγκυρίες-σίγουρα ένας τριπλά πλατινένιος δίσκος μετά από τόσα χρόνια είναι συγκυρία και πολλή καλή δικαιολογία αυτό όμως δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι δεν σταμάτησε να χαιδεύει τ`αυτιά όλων των παρευρισκομένων και τσιμουδιά για την ταμπακιέρα. Οταν μιλάς μπροστά στο κοινό για ΗΘΟΣ, ξέροντας ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων σου δεν συμφωνεί με τον συγκεκριμμένο θεσμό, αν μη τι άλλο τους προσβάλεις. Εκτός αν θεωρεί ότι συνάδελφοί της είναι πια μόνο οι παρευρισκόμενοι. Θάθελα νάμαι από μια μεριά , όταν θα συναντήσει τον Λευτέρη τον Παπαδόπουλο ΡΕΝΑ -
RENA replied to christos-regnis's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Η ΕΣΤΟΥΔΙΑΝΤΙΝΑ πήρε το βραβείο για τον καλύτερο παραδοσιακό δίσκο της χρονιάς από τα χέρια της Αρετής Κετιμέ. Η κ. Αλεχίου τα πήρε όλα, δεν μέτρησα πόσα! Ηταν πολύ χαρούμενη και πρότεινε ΑΝΑΚΩΧΗ στα διάφορα ειδη του Ελληνικού τραγουδιού. Για άλλη μια φορά γεμάτη χαμόγελα είχε να πεί ένα καλό λόγο για όλους. Δεν ξέχασε όμως να κατηγορήσει εκείνους που δεν συμμετείχαν στα <ΑΡΙΩΝ>. Βέβαια και εκείνη την ίδια άποψη είχε μέχρι πέρσυ. Απλά τώρα ``είδε το φως`` Συνέστησε λοιπόν σ`αυτούς τους καλλιτέχνες να μην σηκώνουν την μύτη τους τόσο ψηλά Ξεχνάει όμως πως αυτή ακριβώς η κριτική και στάση κάποιων καλλιτεχνών ανάγκασε τους διοργανωτές να αλλάξουν λίγο τις κατηγορίες και να βρεθεί και η ίδια φέτος με τόσα βραβεία . Δεν είναι και ότι καλύτερο ένας καλλιτέχνης που αγαπάς όλη σου τη ζωή να συμπεριφέρεται με συγκαλυμμένο μίσος , σ`ότι αγαπάς πιο πολύ μέσα στον χώρο του τραγουδιού. ΡΕΝΑ -
Dalaras and L.Papadopoulos on ET1 on Wednesday 24th, at 4.00 pm. The programme is <<EXEI GOUSTO>> by Biliw Tsoukala. Thank you Sofiam RENA
-
RENA replied to RENA's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Σέβεται αυτούς που ειναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΙ και οχι αυτούς που ειναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΙ ΡΕΝΑ -
Her name is ΣΕΜΙΝΑ ΔΙΓΕΝΗ. RENA
