megali_mpougatsa

Members
  • Content count

    1,725
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

683 Excellent

About megali_mpougatsa

  • Rank
    Θεσσαλονίκη-Δράμα
  • Birthday 11/08/1987

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

33,092 profile views
  1. Ήταν μια εξαιρετική συναυλία, με πάρα πάρα πολύ κόσμο (το θέατρο γέμισε μέχρι τελευταίας σπιθαμής, καθώς και κάτω στην ορχήστρα). Το νεαρότερο μέρος του κοινού όμως δεν ήξερε πολύ τον Ελευθερίου. Ο Νταλάρας ήταν σε εξαιρετική φυσική κατάσταση. (Επίσης, παρέστη, αν και incognito, και ο δημιουργός αυτής της κοινοτητας ). Παραπονεμένα λόγια, με το "90s" φινάλε
  2. - Όντως μερικές (όχι όλες) οι εκτελέσεις είναι αλλαγμένες στο studio. Πιθανώς το ετοιμάζουν για δίσκο, συνήθως δε μπαίνουν σε τόσα έξοδα (αμοιβη στουντιο και επιπλεον μοντάζ στο βιντεο) για μια τηλεοπτική μετάδοση. - Στη συναυλία (και στις ερασιτεχνικές ηχογραφήσεις) όλα ακούγονται "καλύτερα" λόγω της γλυκιάς σύγχυσης που φέρνει στο αυτί μας η αντήχηση του χώρου. Αλλά άν ακούσεις τον ήχο της κονσόλας στα ακουστικά σου ακατέργαστο, είναι πάντα σκληρός και τραχύς, σαν όλα τα όργανα και φωνές να παίζουν 5 εκατοστά από το αυτί σου (που είναι αυτό που έρχεται απο το μικρόφωνο που βρίσκεται 5 εκατοστά από την πηγή). Αν ακούσεις το ίδιο όργανο ή φωνή να παίζει φυσικά σε ένα δωμάτιο, θα το γλυκάνει η (καλη η κακη) ακουστική του χώρου.
  3. Φωτογραφίες του AVLab του ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ από την πρόβα στην Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ: https://drive.google.com/open?id=1ihYK-saO-vtlmdPanhajQg3OiDuCutYt
  4. Εξωτερικά, λογω design, επιλογης φωτογραφιών, αλλά και σε συνδυασμο με το concept, δειχνει εναν υψηλο βαθμο προχειρότητας, που δεν ταιριάζει με τον άνθρωπο Νταλάρα. Μακάρι το περιεχόμενο να διαψεύσει...
  5. Ελπίζω να μην έχουμε τέτοιες γραφικότητες, όπως επανειλημμένα έχει γίνει στο φεστιβάλ των Πρεσπών. Η συγκίνηση και η συναίνεση δεν εκβιάζονται, και μόνο κακό κάνει ένας τέτοιος αχταρμάς. Εμφύλιος, πυρκαγιές, Μ.Ελευθερίου στο ίδιο τσουβάλι για να 'χει ο κάθε διοργανωτής υλικό για να επιβάλλει, ετερόφωτα, την παρουσία του...
  6. Καταπληκτικό!! Άντε πάλι στους δρόμους θα βρεθούμε
  7. Είναι αρκετά λογικό, όταν στα 69 του κάποιος κάνει τόσο μεγάλη και πυκνή περιοδεία, να κάνει κάποια οικονομία στις "κακές" (λέμε τώρα, γιατί η κατάστασή του είναι απίστευτη) μέρες. Στη Λάρισα πριν λίγες μέρες ήταν συνολικά απίστευτος - ο κόσμος φεύγοντας μόνο γι' αυτό μιλούσε. Ανέβασα και τη Σκόνη τώρα, για να υπάρχει.
  8. Από τα βίντεο που είδαμε, είναι όντως σε εκπληκτική φόρμα ο Νταλάρας. Είναι ν' απορείς, με τόσα που κάνει...! Απίστευτος. *Αυτό με τον εκφωνητή-σχολιαστή στα μεγάφωνα τι άκυρο... 1980 έχουμε?...
  9. Αναζητώ εισιτήριο... Αν γνωρίζετε κάποιον που θέλει να πουλήσει, πείτε μια κουβέντα!
  10. Ευχαριστούμε πολύ Ιρίνα!!!
  11. Μετά από άλλες τόσες κι άλλες τόσες ακροάσεις, σιγά σιγά άρχισε να μου αρέσει και η Περσεφόνη...
  12. Είπα να γράψω στα γρήγορα μια μικρή κριτική, απ’ αυτές που κάναμε παλιά εδώ και διαφωνούσαμε ωραία… 1. Τρένο παλιό Ωραία αρχίζουμε – ατμοσφαιρικό και κινηματογραφικό. Αν δεν είχε και αυτό το απαίσιο «απολωλός» θα ήταν τέλειο. ★★★★ 2. Στα μισά του έρωτα βγαίνει ο δολοφόνος Στο τραγούδι-ναυαρχίδα του δίσκου, έχουμε ένα ωραίο ερωτικό ζειμπέκικο, με το απαραίτητο twist στη μουσική που του δίνει ενδιαφέρον και λες «ωπ» εκεί που περίμενες να βαρεθείς. ★★★★ 3. Έρωτας ή τίποτα Γλυκό και ελαφρύ, πιο φρέσκο και original από αντίστοιχα που έχει τραγουδήσει την προηγούμενη δεκαετία. Καλούλι. ★★★ 4. Σ’ αγαπώ και γι’αυτό Ωραίο επίσης. Μουσικά λίγο προβλέψιμο σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά εντάξει! Οι στίχοι για τα ταπεινά καθημερινά της ζωής μας καμιά φορά είναι πιο ωραίοι. ★★★★ 5. Από την αρχή Trendy, φρέσκο, διασκεδαστικό, με ενορχήστρωση του 2018 αλλά και ένα ρεφραίν πολύ δυνατό, αντάξιο καλών τραγουδιών που γράφονταν πριν 25 χρόνια. Για μένα, το καλύτερο του δίσκου. ★★★★★ 6. Ένα γράμμα Κακό τραγούδι, ΠΟΛΥ κακό. Άκρως επιπόλαιη απόπειρα ψυχανάλυσης, και πολύ πρόχειρο ως στίχος. Εξαιρετική η Βελεσιώτου, αλλά μάταια… Για μια ακόμα φορά ο Νταλάρας επιβεβαιώνει πως βλέπει βαθιά και, πολύ σοφά, επιλέγει να μην εκτεθεί τραγουδώντας κάτι τέτοιο. ★ 7. Περίοπτοι Από τρολιά ξεκινά, καταλήγει σε φουλ Νταλαρικό, κοστούμι για τον ερμηνευτή. Κάπως προβλέψιμο στιχουργικά, αλλά σαν σύνολο με μουσική και ερμηνεία, δένει καλά. ★★★ 8. Δίχως φόδρα Πολύ κακό. Τραγικό. Ανατριχίλα. ★ 9. Περσεφόνη Περά από κάποια ωραία παιχνιδίσματα, οι στίχοι φτωχοί. Σωστή η μελοποίηση και η ερμηνεία. ★★ 10. Δεσμός Μέτριο και λίγο εντεχνίλα 2000s. Δε μου λέει κάτι. ★★ Συνολικά, μου άρεσε αρκετά ο δίσκος (ιδιαίτερα το πρώτο μισό). Ο Καζαντζής κατάφερε να είναι και ενδιαφέρουσες οι συνθέσεις αλλά και με κάποια συνοχή ταυτόχρονα, πράγμα πολύ δύσκολο. Οι στίχοι και πάλι, όπως σχεδόν μόνιμα τις τελευταίες δυο δεκαετίες, είναι αδύναμοι. Πολύ ωραίες οι ενορχηστρώσεις, αυτό που λέμε «τόσο, όσο», για να ‘ναι και ενδιαφέρουσες, αλλά ταυτόχρονα να μην πνίγουν το τραγούδι. Ο Νταλάρας σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ για την ηλικία του φωνητική κατάσταση, και ερμηνευτική φρεσκάδα. Είναι πραγματικά παρών στην εποχή, αφουγκράζεται τον κόσμο και ρουφάει σαν σφουγγάρι. Αντιστέκεται στην πίκρα και τη σκοτεινιά που φέρνει η μεγαλύτερη ηλικία, και παραμένει ζωντανός και μη-κυνικός. Μπράβο του, πραγματικά χίλια μπράβο. Υπόδειγμα για όλους μας. Επίσης, μου φάνηκε πως η προώθηση της Minos-EMI είναι πιο συντεταγμένη από άλλων εταιρειών. Επιπλέον, την ημέρα της παρουσίασης κιόλας, υπήρχε στα ράφια στη Θεσσαλονίκη. Καλή κίνηση promotion και ο διαγωνισμός.. Βλέποντας το βίντεο κλιπ βέβαια λίγο απογοητεύτηκα (όπως και από τα περισσότερα «στούντιο-κλιπ» της τελευταίας 15ετίας).