αμοργιανός

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About αμοργιανός

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/16/1976
  1. Παιδιά, στο ΕΖΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ η φραση ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ, είναι φωνητική προσθήκη ηχογραφημένη σήμερα. Το ίδιο και το πρώτο μέρος του αμανέ στο ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΡΑΓΙΑ.
  2. Απόστολος Καλδάρας Ιορδάνης Τσομίδης Ανέστος Αθανασίου Ηλίας Ποτοσίδης Γιώργος Τσιμπίδης Βασίλης Καραπατάκης Γιώργος Λαύκας Κάρολος Μιλάνος και ο νεώτερος Παναγιώτης Στεργίου.
  3. Τι θα πει αλλος ηταν ο ρολος της εκει? Καταλαβαινω οτι κυριως πηγε για την προωθηση του δισκου αλλα αυτο τι σημαινει? Δλδ δεν πηγε να τραγουδησει? Γιατι μονο αυτο δεν εκανε χθες. Ειδικα στο "Οι φιλοι μου χαραματα" ηταν να βαζεις τα κλαμματα απ΄τη φωνητικη της ανεπαρκεια. Μια οκταβα κατω και στα "ψηλα" το πασαρε στον κοσμο.Και μη μου μιλησει κανεις για "ψυχη" και "ερμηνεια". Καλα ειναι κι αυτα αλλα αν δεν μπορεις να ανταποκριθεις ουτε καν στοιχειωδως στις φωνητικες απαιτησεις ενος τραγουδιου,αυτα δεν αρκουν. Απολυτα σεβαστη η τεραστια ιστορια της αλλα φοβαμαι οτι το παρον της την εκθετει.Και αυτο ειναι λυπηρο.
  4. Δεν συνεκρινα σε κανενα σημειο χροιες. Το ποια χροια αρεσει του καθενος ειναι καθαρα υποκειμενικο. (ουτε εμενα για παραδειγμα μου αρεσει η χροια της Πρωτοψαλτη) Η συγκριση αφορουσε μονο τα σημαδια του χρονου που εχουν αποτυπωθει πλεον στις φωνες ολων τους. Και που στην Αλεξιου ειναι αισθητα πιο εντονα. Και αυτο νομιζω οτι αν καποιος εχει στοιχειωδη αντικειμενικοτητα δε γινεται να μην το παραδεχτει. Οση σημασια βεβαια μπορει να εχει αυτο(μικρη κατα τη γνωμη μου). Γιατι κι ο Μπιθικωτσης μετα τα 50 δε μπορουσε να τραγουδησει αλλα στη συνειδηση του κοσμου(οχι τη δικη μου) ειναι αναμεσα στους 2-3 κορυφαιους ολων των εποχων. Τωρα αυτο που λες για τη Βιταλη και τον επαγγελματισμο της ολοι γνωριζουμε τα προβληματα που κατα καιρους ειχε και πιθανως εχει ακομα.Και που της στερησαν την καριερα που θα επρεπε να κανει. Αλλα η φωνη της(και φυσικα ειναι η γνωμη μου αυτο) δε μπορει να συγκριθει με καμμιας αλλη τραγουδιστριας.
  5. Η φετινη της παρουσια στο Ηρωδειο,οπως αλλωστε και στις συναυλιες για τον Παπαδοπουλο και τον Καζαντζιδη,ηταν κατω του μετριου.Σε μερικα τραγουδια δε,οπως το Ανεστακι,πραγματικα απογοητευτηκα και στεναχωρεθηκα ταυτοχρονα. Το να πει κάποιος οτι πρεπει να αποσυρθει ειναι τραβηγμενο και ισως αδικο.Αλλα οτι πλεον ειναι γερασμενη φωνητικα ειναι δυστυχως γεγονος. Πολυ περισσοτερο απο τους υπολοιπους τραγουδιστες της γενιας της (Νταλαρας,Γαλανη,Μητσιας) ή και λιγο μικροτερους(Γλυκερια,Πρωτοψαλτη,Βιταλη).Με τη Βιταλη δε,επειδη εχει γινει αρκετη κουβεντα,η οποιαδηποτε συγκριση φωνητικα ειναι πλεον(για μενα ανεκαθεν ηταν) ανευ ουσιας.Η Βιταλη ειναι πολυ μπροστα και οποιος πηγε εφετος στο Κυτταρο καταλαβαινει τι λεω. Αυτο εννοειται οτι δεν αφαιρει τιποτα απο την προσφορα της Αλεξιου κατα την διαρκεια των ετων η οποια ειναι τεραστια και πολυ μεγαλυτερη απο ολων των προαναφερθεντων(εξαιρουμενου του Νταλαρα βεβαια).
  6. Το Ηρώδειο βλέπω πως γίνεται "τσιφλίκι" κάποιων με "άκρες", "μέσες" κ.ο.κ. Έχεις δίκιο απόλυτο.Και δυστυχώς,όσο κι αν δε μας αρέσει,ένας απ'αυτούς είναι κι ο Γιώργος.
  7. Φιλε aldebaran μαλλον αναποδα το εγραψες..Τραγουδαει..Δεν ερμηνευει..Και συμφωνω μαζι σου.
  8. Αν κάτι άξιζει από τα συγκεκριμένα τραγούδια-που μια χαρά είναι-αυτό είναι οι στίχοι.Λένε με απλό και κατανοητό τρόπο,πράγματα που δύσκολα ακούγονται όπως τα σχετικά με την πρώτη άλωση της Πόλης και τους "φίλους" μας τους Φράγκους. ’λλωστε η ίδια η κυρία Αρβελέρ ποτέ δε μίλησε για υψηλή ποίηση αλλά για απλές σκέψεις που όμως περικλείουν μεγάλες αλήθειες.