-
Content count
273 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by Vasos
-
Vasos replied to Makis's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πραγματικά πολύ καλή η εκπομπή. "Οι μουσικοί του κόσμου" γενικότερα αποτελεί μια από τις καλύτερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. -
Σε ένα βιογραφικό της Τζούλυ Μασσίνο διάβασα ότι έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της ελληνικής μουσικής όπως με τον Γιώργο Νταλάρα ,τον Θάνο Μικρούτσικο και άλλους. Γνωρίζετε κάτι για τη συνεργασία της με τον Νταλάρα; Μήπως αφορά μόνο μαθήματα φωνητικής.
-
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Όχι ρε γαμώτο δεν το προλαβαίνω! Δουλεύω τέτοια ώρα! Το δείχνει επανάληψη μετά τα μεσάνυχτα? -
’ν γίνει μια τέτοια συνεργασία και διαφημιστεί και προωθηθεί όπως της αρμόζει, τότε θα 'χουμε να λέμε για έναν δίσκο σταθμό που είμαι σίγουρος πως θα παίξει καθοριστικό δρόμο στα δρώμενα της δισκογραφίας. Νομίζω πως έχει έρθει ο καιρός να βγουν για τα καλά στο "ραδιοτηλεοπτικό μειντάνι" όλοι όσοι γράφοθν γνήσια λαϊκά τραγούδια. Αλλά αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση που ίσως μπορουμε να την κάνουμε σε άλλο topic...
-
Μπαρέ λέγεται ο τρόπος "πιασιματος" μιας συγχορδιας. Συγκεκριμένα όταν λέει μπαρέ στο 2ο ταστο σημείνει ότι ο δείκτης ακουμπάει όλες τις χορδές στο 2ο τάστο και τα υπόλοιπα δάχτυλα σχηματίζουν την συγχορδία. Π.χ Φα# μινορε: 2ο ταστο μπαρέ, 4ο δάχτυλο 5η χορδή 4ο τάστο, 5ο δάχτυλο 4η χορδή 4ο τάστο
-
Κι εμένα δε θα μου άρεσε μια τέτοια συνεργασία. Δεν ταιριάζουν καθόλου σαν ύφος. Παρόλαυτα θεωρώ τον Πλούταρχο πολύ καλό τραγουδιστή. Τον έχω δεί ζωντανά και μου άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις. Αλλά με τον Νταλάρα δεν ταιριάζει...
-
Καλά μόνο 6? Πάρα πολύ δύσκολο να διαλέξει κανείς... Λοιπόν έχουμε και λέμε: 1) Σαν σβησμένο καρβουνάκι 2) Νάμουν ο Μεγαλέξαντρος 3) Καπηλειό 4) Όποιος τραγουδάει τον πόνο 5) Λίγη ειν' η σάρκα 6) Έρημος μες στην ερημιά
-
Ποιά είσαι εσύ Μαυρομάνικο μαχαίρι Κλάψε σήμερα καρδιά μου Όλα τα τραγούδια από την "Ανατολή" και από το "Η ζωή μου όλη" και τέλος το "Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου" που το λέει τόσο ωραία..
-
Vasos replied to glykerios81's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Τα λέει πολύ ωραία ο Στάθης. Μπράβο Νεφέλη που το ανέβασες. -
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Mπράβο παιδιά!! Πολύ ωραία η εκπομπή! Ήσασταν όλοι πολύ καλοί. Και τα τραγούδια πολύ καλές επιλογές. Αντε και στη τηλεόραση τώρα -
Vasos replied to Anna's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Ελπίζω να υπάρχουν γιατί δεν έχω πάρει ακόμα -
Vasos replied to Apostolis's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Λοιπόν.. 1ον: Τα ρεμπέτικα που αναφέρονται στα ναρκωτικά είναι τα αγαπημένα μου. Μου αρέσουν όλων των ειδών τα ρεμπέτικα αλλά στα συγκεκριμένα έχω μεγάλη αδυναμία. όχι μόνο λόγω των στίχων αλλά κυρίως για τη μουσική. Συγκεκριμένα θεωρώ ότι κάποια τραγούδια του Δελιά αλλά κυρίως οι Πέντε μάγκες στον Περαία είναι αριστουργήματα της ελληνικής μουσικής. 2ον: Αυτόν τον δίσκο τον περιμένω καμιά 10αρια χρόνια, από τότε που πρωτοάκουσα τον δίσκο από τον Ορφέα. 3ον: Αγνοούσα ότι το ελαφρύ και επιθεωρησιακό τραγούδι είχε τόσο όμορφα( αλλά και υμνιτικά) τραγούδια για τις ουσίες. Αυτό ήταν μια αποκάλυψη για μένα αλλά και μια δικαίωση και αποκατάσταση αυτού του ταλαιπωρημένου μα τόσο υπέροχου και μοναδικού οργάνου που λέγεται μπουζούκι. Κι όταν λέμε μπουζούκι εννοούμε 3χορδο. Σαν αυτά που παίζανε στη συναυλία. 4ον: Πολύ καλή επιλογή τραγουδιών και πολύ ωραίες ερμηνείες. Κυρίως με εντυπωσίασε η Μαρθα Φριτζήλα. Αλλα τολμώ να πώ ότι εντυπωσιάστικα και από το Νταλάρα. Κυρίως από την καθαρότητα και την "υγεία" της φωνής του. Οι ερμηνείες του ήταν υπέροχες και αψεγάδιαστες και δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε κάτι που το κάνει καλύτερα από τον καθένα σε αυτά το είδος μουσικής από εφηβική ηλικία. 5ον: Εμπεριστατωμένο και αφοπλιστικό το ένθετο. Αυτό για να το διαβάσουν κάποιοι που δεν έχουν άρει τις απαγορεύσεις, ενισχύουν το λαθρεμπόριο και κατηγορούν τους Ολλανδούς. Ενώ η βαριά και κερδοφόρα κυρίως (γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο αφού οι κυβερνήσεις πέφτουνε αλλά το κέρδος μένει σ'αυτή την άδικη κοινωνία) βιομηχανία του αλκοόλ και της νικοτίνης παραμένει κραταιά και καθόλα νόμιμη. 6ον: Μακάρι να χουμε κι άλλα τέτοια δισκογραφικά διαμάντια στο μέλλον Πάντα τέτοια!! -
Vasos replied to megali_mpougatsa's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Μάλλον δεν είμαι on topic αλλά την Μ.Παρασκευή που πήγα στα ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ και αγόρασα την έκδοση με το DVD με τα "Τραγούδια για ουσίες" βρήκα και το "Τι έχουν να δουν τα μάτια μου". Το οποίο το έψαχνα τόσα χρόνια.. Τελοσπάντων φτάνοντας σπίτι ανοιγω τη σακούλα και τι βλέπω?? Εκτος από αυτά που αγόρασα είχε μέσα και το "Με ένα πόδι στ' άστρα"!!! Την 1η έκδοση. Δωρεάν!!! Και δεν πρέπει να ήταν λάθος γιατί είχε επάνω αναγραφόμενη την τιμή 0 ευρώ. Και αναρωτιέμαι μήπως επειδή βγήκε η καινούργια έκδοση, μ' αυτόν τον τρόπο...ξεπουλάνε την παλια! :blink: -
Πω ρε γμτ την έχασα! Ξέρουμε αν θα την δείξει σε επανάληψη?
-
Vasos replied to Anna's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Κάτι μου λέει οτι αυτές οι συναυλίες θα αφήσουν ιστορία και θα επαναληφθούν πολλές φορές Θοδωρή τι προτιμάς; "Θοδωρής ο Μάγος" ή "Θοδωρής ο Χάρυ Πότερ" ; -
Vasos replied to Olga Fendrych's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Καταπληκτικός δίσκος! Απίστευτες μελωδίες με λαϊκα χρώματα. Δείχνει το πόσο μεγάλος συνθέτης ήταν ο Λάγιος. Όσο για τον Νταλάρα, κάνει από τις καλύτερες ερμηνείες του. Ειδικά στο "Τι να σας πω γυναίκες" δίνει ρέστα.. -
" Ο έρωτας που τόσο αργει" " Τα βουρκωμένα μάτια μου" " Έκει που σμίγει η δύση κι ανατολή"
-
Vasos replied to petros_petrakis's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Ο Χατζηγιάννης έχει γράψει πολύ καλύτερα τραγούδια από το συγκεκριμένο. Αυτό θα το χαρακτήριζα μάλλον εύπεπτο. Πάντως η ενορχήστρωση του δείχνει την τάση που έχει ο Χατζηγιάννης τελευταία να γράφει και να ενορχηστρώνει λαϊκότροπα τραγούδια με επιτυχία. Φαίνεται ο άνθρωπος όταν ειναι νταλαρικός... -
Νεφέλη με κάλυψες πλήρως. Το μόνο που θέλω να προσθέσω είναι και το "Πάνε να πεις" που δεν το ανέφερε το πρόγραμμα και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Υ.Γ Δίκιο εχει ο Λευτέρης για τον Βυζαντινό Εσπερινό. Ο Νταλάρας τον έχει ξεχάσει τελείως ενω είναι μια μεγαλειώδης δημιουργία του Καλδάρα.
-
Vasos replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πραγματικά απολαυστική η συνέντευξη. Πιστεύω πέρασε πολλά μηνύματα. Αν και ο Μίκης δίχνει να ξεχνάει τις δικές του "παρεκλίσεις" που έκανε κτά διαστήματα. Του το συγχωρούμε όμως... -
Vasos replied to Tasos's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Το κυριότερο είναι ότι σ' αυτεί τη συνέντευξη τα "χώνει" κανονικά και ιδιαίτερα στα 2 κόμματα εξουσίας. Απ' αυτό βγαίνει αβίαστα συμπέρασμα ότι κάτι φήμες για κάθοδο της γυναίκας του στις βουλευτικές είναι μάλλον ανυπόστατες. -
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Τα τραγούδια που ακούστηκαν στο "Κουτί της Πανδώρας" είναι πάρα πολύ ωραία. Έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό το βαλκανικό ηχόχρωμα σαν αυτό που έχουν τα τραγούδια της Μακεδονίας και της Ηπείρου. ’ντε να δούμε πότε θα βγεί και το cd. -
Vasos replied to Νταλαρόφιλη's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Τι να πω; Για άλλη μια φορά ο Νταλάρας απέδειξε ότι είναι ο καλύτερος. Τα περισσότερα τραγούδια στο CD είναι καταπληκτικά. Η ενορχήστρωση και οι μουσικοί είναι καταπληκτικοί και οι ερμηνείες επίσης. Ξεχώρισα τα τραγούδια που λέει ο Νταλάρας, η Ζουγανέλη και η Μπάμπαλη καθώς και τα 2 πρώτα ορχηστρικά ,το Αρμένικο και το fusion.Και όλα αυτά με 2 ακροάσεις. Που να τ' ακούσω και καμιά 30 φορές ακόμα. Επιπλέον σχόλια θα κάνω στο μέλλον. Για την ώρα αναφέρω ότι το νο 14 "Μολις βραδιάσει" όντως παραπέμπει σε παλιές καλές εποχές με τον πεντακάθαρο και στιβαρό ήχο των τρίχορδων. Υ.Γ. Πως θα μπορούσαμε σαν forum και σαν ομάδα θαυμαστών του Νταλάρα να επικοινωνήσουμε μαζί του και να του εκφράσουμε άμεσα με την κυκλοφορία αυτού του δίσκου την ικανοποίηση μας και τον θαυμασμό για την εκπληκτική αυτή δουλειά;Σκεφτείτε το... -
Πολύ ωραίο τραγούδι. Το έχω ακούσει στην ταινία που την έχω δει κανα δυό φορές.Και τα άλλα τραγούδια είναι πολύ ωραία και ιδιαίτερα το "Μια ζωή με τους χαμένους". Το CD το 'χω ψάξει κι εγώ και δεν το 'χω βρεί.
