-
Content count
273 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by Vasos
-
Κοροϊδία τα Αρίων όπως και... ο Βησσ-αρίων.
-
Καταπληκτική η εκπομπή με τον Βασίλη Δημητρίου. Έδειξε και πολλά στιγμιότυπα με τον Νταλάρα από τα "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά". Τι καταπληκτικό τραγούδι το "Τούτος ο ντουνιάς"...
-
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πάντως κι εγώ συμφωνώ με αυτούς που λένε για την προβλεψιμότητα του Νταλάρα στις συναυλίες. Πιστεύω πως η αιτία γι' αυτό είναι το γεγονός ότι ο Νταλάρας βαρέθηκε πλέον τις συναυλίες όσο και να μην θέλουμε να το πιστέψουμε εμείς. Τουλάχιστον εμένα έτσι μου φαίνεται και τον δικαιολογώ απόλυτα. Παρατηρήστε όμως ότι όταν βρίσκεται ανάμεσα σε παλιούς του φίλους όπως για παράδειγμα στις εκπομπές της Σεμίνας και του Τριανταφυλλόπουλου είπε τραγούδια που δεν συνηθίζει... -
Vasos replied to petros_petrakis's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Κάτι είχα ακούσει για το βιβλίο από καθηγητές μου, αφού σπουδάζω Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές στο Παν. Μακεδονίας που είναι 200 μέτρα από το Μουσείο Αθλητισμού. Μάλλον κάπου εκεί κοντά θα 'μαι μιας και αφορά και το αντικείμενο μου. Την άποψη του Νταλάρα την γνωρίζουμε, ότι είναι κατά του Σχεδίου Ανάν. Το ίδιο κι εγώ αφού το συγκεκριμένο Σχέδιο είναι καταφανέστατη παράβαση του Διεθνούς Δικαίου. Είμαι όμως πολύ περίεργος να δω τι θα πει στην παρουσίαση... -
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Απογοητεύτικα από το γεγονός ότι δεν ακούσαμε αρκετά λαϊκά τραγούδια αλλά ενθουσιάστικα με το "Κουρασμένο παλλικάρι", την συμμετοχή του Τζουγανάκη(μήπως η συμμετοχή του σχετίζεται με τον αναμενόμενο δίσκο με την Εστουδιαντίνα και με την γλυκήτατη (φαίνεται ποιοι είναι οι γονείς της) καλλίφωνη και πανέμορφη Ελεονώρα Ζουγανέλη. Θέλω να θέσω ένα ερώτημα. Ξέρετε πολλούς τραγουδιστές σε εκπομπές αφιερώματα σ' αυτούς να έχουν καλεσμένους τόσους νέους τραγουδιστές οι οποίοι να τραγουδούν τραγούδια από προσωπικές τους δουλειές; Υ.Γ. Έβλεπα την εκπομπή μαζί με έναν φίλο του μπαμπά μου ο οποίος δεν πάει τον Νταλάρα και μου έλεγε ότι ο Νταλάρας είναι φιλοχρήματος θέτοντας σαν παραδείγματα την περίπτωση της συναυλίας στην Χαλκιδική (όπου του εξήγησα) τι έγινε καθώς και άλλες ανακρίβειες ότι ζητάει υποχρεωτικά τα λεφτά μπροστά στις συναυλίες, ότι έχει τσιγγάνικη καταγωγή(...καινούριο αυτό), ότι δεν αναγνωρίζει την αδελφή του!!##!!# και άλλα απίθανα. Το χειρότερο όμως γι' αυτόν είναι ότι ο Νταλάρας τραγουδάει πολλά είδη μουσικής και ασχολείται με τα πάντα... Κατά τα άλλα απόλαυσα την εκπομπή...! -
Vasos replied to Tasos's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Είδα κι εγώ το "¨Εχει γούστο". όντως ο Λευτέρης "έβγαλε" την είδηση ότι ο Νταλάρας θα κάνει την παραγωγή σε δίσκους που θα κυκλοφορήσουν με ανέκδοτα τραγούδια του Παπαδόπουλου και άλλων στιχουργών μελοποιημένα από νέους συνθέτες. Στην εκπομπή της ΕΤ2 "Αυλαία που ανέφερε κάποιος τι ακριβώς είχε γίνει μπορείτε να μου πείτε; -
Vasos replied to granazi's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Κοίτα να δεις τι γίνεται!! Έλειψα 20 μέρες απ' το forum και ο Νταλάρας πήρε μεταγραφή. Ευτυχώς που αποκατέστησα τα τεχνικά προβλήματα του υπολογιστή μου και μπορώ πλέον να ενημερωθώ. Πάντως, στο θέμα μας, πιστεύω ότι στην καινούργια του εταιρία ο Νταλάρας θα ασχοληθεί κυρίως με το λαϊκό τραγούδι και με τους στιχουργούς του καθώς και με τους ποιητές θέλοντας να το προβάλει στο εξωτερικό. Ελπίζω στην Universal να εκδόσει και τις αμέτρητες ανέκδοτες ηχογραφήσεις του... -
Στις εκπομπές της Σεμίνας Διγενή ο Νταλάρας παίζει με μια ακουστική κιθάρα. Τι κιθάρα είναι αυτή;
-
Αυτό το καταπληκτικό τραγούδι που τραγούδησε και ο Νταλάρας το 1981 στη γνωστή παράσταση του Νεκρού Αδελφού πρόσφατα έμαθα ότι δεν ανήκει στο έργο του Νεκρού Αδελφού αλλά στον δίσκο "Ανατολή" του Θεοδωράκη όπου τραγουδάει ο Στ.Καζαντζίδης με την Χάρις Αλεξίου κάπου στο 74-75 αν δε κάνω λάθος. Οι υπέροχοι στίχοι είναι του Μ.Κακογιάννη. Έχει κανείς τους στίχους γιατί από την ηχογράφηση που υπάρχει στο forum δεν διακρίνω καλά όλους τους στίχους. Επίσης ίσως θα έπρεπε ν' ανοίξουμε ένα topic για την συγκεκριμένη συναυλία. ίσως κάποιοι είχαν πάει ή έχουν πληηροφορίες γι' αυτή.
-
Επειδή βλέπω ότι είσαστε γνώστες των περι φωνητικής θα ήθελα να εκφράσω κάποιες απορίες. Έχω παρατηρήσει στην φωνή μου ότι δεν πατάει καλά στους χαμηλούς τόνους, συγκεκριμένα με εκνευρίζει το γεγονός ότι δεν μπορώ να τραγουδήσω σε Ρε για παράδειγμα το ’χ Χελιδόνι μου και το τραγουδάω έναν τόνο πιο ψηλά.Αντιθέτως με 1 ώρα "ζέσταμα" μπορώ να φτάσω μέχρι Λα, Σι ύφεση στα ψηλά. Τα τραγούδια που τραγουδάει ο Νταλάρας τα τραγουδάω 1-1μιση τόνο ψηλότερα απ' ότι αυτός. Το γεγονός αυτό με προβληματίζει. Είμαι 20 χρονώ και να μην μπορώ να ΄πιάσω καλά Ρε που είναι και η νότα κουρδίσματος του μπουζουκιού;
-
Vasos replied to Geske's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Ποιοί τραγουδιστές κάνουν 2ες στα τραγούδια αυτά;Μάπως κάνουν ο Λοϊζος και η Χαρούλα; -
Συμφωνώ Θανάση.Πάντως σπάνια φτάνει τόσο ψηλά όπως στο Σι ύφεση... Πραγματικά όμως έχει μεγάλη έκταση φωνής.Κάτι σημαντικό όμως που έχει αναφέρει και ο ίδιος και παρατηρείτε κυρίως στα τραγούδια του Κουγιουμτζή είναι ότι η φωνή του ακούγεται καλύτερα στα "μαύρα", δηλαδή στις σιέσεις και τις υφέσεις. Φα δίεση(Του κάτω κόσμου τα πουλιά,Όλα Καλά,Ήταν πέντε ήταν έξι) και Ρε δίεση(Κάπου νυχτώνει,Κάποιος χτύπησε την πόρτα,’ν ήτανε να σ'αρνηθώ) συνήθως.
-
Θα ήθελα να μάθω αν αυτή η υπέροχη παράσταση κυκλοφορεί σε DVD ή VHS και αν ναι πως μπορώ να το αποκτήσω.Γνωρίζει κανείς; Υ.Γ. Υπάρχει κάποιο topic στο forum που να βρίκονται συγκεντρωμένοι όλοι οι τίτλοι VHS ή DVD με τον Νταλάρα που γνωρίζεται ότι κυκλοφορούν;
-
Vasos replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Μόλις άρχισε η "Τρίτη ματιά"! Ο Μπλιάτκας είπε: "...στο τέλος της εκπομπής θα συζητήσουμε με τον Γ.Νταλάρα για το ελληνικό τραγούδι..." Συντονιστείτε!! -
Vasos replied to Irina S.'s topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πραγματικά πολύ ωραία η εκπομπή. Συγκλοννιστηκά αυτά που είπε για την Νικαράγουα και τη Σερβία. Πολύ καλά και τα αποσπάσματα από το "Και με φως και με θάνατον". Υπάρχει κάποιο topic που να αναφέρεται στην παράσταση αυτή, αν υπάρχει σε DVD και άλλες πληροφορίες; -
Vasos replied to Bithidalaras's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Το γεγονός ότι ο Χατζινικολάου είναι διευθυντής καναλιού και τον ενδιαφέρουν τα νούμερα και μόνο μην το προσπερνάτε. Παρολαυτά είναι αλήθεια ότι ο Νταλάρας δεν είναι πάντα σαφείς στο ευρύ κοινο όταν μιλάει όσο είναι σε εμάς που τον παρακολουθούμε τόσο καιρό. Θέλω να καταλήξω στο ότι ο Νταλάρας έχει πει ’ΠΕΙΡΕΣ!!! φορές ότι εκτιμάει πολύ το Ρέμο σαν τραγουδιστή και τον ξεχωρίζει από τους άλλους του είδους του ενώ παράλληλα έχει εκφράσει τη δυσαρέσκεια του επίσης πολλες φορές και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους. για κάποια τραγούδια που λέει ο Ρέμος και για τους χώρους που τραγουδάει. Τίποτα καινούριο!! Ο Χατζηνικολάου την έκανε τη δουλειά!! Να μην αρχίσω να λέω τώρα και γι' αυτόν! Το πρόβλημα ρε παιδιά με τον Νταλάρα εδώ και 30τόσα χρόνια ξέρεται πιο είναι; Ότι μιλάει πολύ! Και κυρίως ότι λέει αυτά που θέλουν ΄'ακούσουν οι άλλοι αλλά και ότι μιλάει όταν οι άλλοι σωπαίνουν. Έχει δημιουργήσει αναρίθμητες έχθρες και εντάσεις. Αριστερά,ΠΑΣΟΚ, συνθέτες, τραγουδιστές, δημοσιογράφοι, κριτικοί, σάτιρα, και κυρίως ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΙΣΚΩΝ. Αλλά δεν κολώνει πουθενά! Και θάθελα πολύ να συζητήσω για ώρες μαζί του και να του αναλύσω τι έχει πει τόσα χρόνια (δηλαδή τα ίδια πράγματα τόσα χρόνια)και να του πω πως εκτός από μουσικό και τραγουδιστή τον γουστάρω και σαν άτομο γιατί λέι ότι σκέφτεται(ίσως και λιγότερα). -
Vasos replied to marochr's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Εξαιρετική συνέντευξη και συγκινητική η τελευταία απάντηση. ’ξια λόγου και η αναφορά σε πολιτικούς όπως ο Κύρκος, ο Ηλιού, ο Γλέζος κ.α. και τι σημαίνει να είσαι αριστερός σήμερα. Συναρπαστικό ν' ακούς τον Νταλάρα ν' ασχολείται με την κιθάρα κατά την διάρκεια της συνέντευξης και να παίζει δικές του συνθέσεις.Παρεπιπτόντως και τα 2 τραγούδια του φαίνοντα να έχουν ωραίες μελωδίες. -
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Λοιπόν απέκτησα κι εγώ το CD!! Επιτέλους!!!! Συγνώμμη για την έκφραση αλλά είναι "...και γ...ώ τα CD"!!! Απ' τα καλύτερα LIVE! Μ' άρεσαν πολλά τραγούδια μα πιο πολύ το "IS ORIA MU" που δεν το είχα ξανακούσει. Αλλά και η ερμηνεία στο "Corsica" εκπληκτική. Καλά για τους μουσικούς και την ενορχήστρωση ούτε λόγος. Κάτι παραπάνω απο καταπληκτική. Όχι ότι δεν το περίμενα. Η μόνη μου ένσταση είναι η έλλειψη ενός καθαρά ισπανικού τραγουδιού(που είναι και απ' τα αγαπημένα μου της Μεσογείου). Αν δεν κάνω λάθος στην συναυλία συμμετείχε κι ένα Ισπανικό συγκρότημα και ειπώθηκαν το "Una moneda le di" το "Historia de un amor" το "Amor amor" και το "Σάλα-σάλα" σε έκδοση flamenco. -
Τελικά τι είπε ο Λαζόπουλος; Τι δήλωση είχε κάνει ο Νταλάρας; Είμαι τελείως ανενημέρωτος.
-
Vasos replied to Tasos's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Ρε παιδιά μήπως θα μπορούσε κάποιος να συνοψίσει αυτά που ειπώθηκαν στην συνέντευξή και για μας που δεν μπορέσαμε να την παρακολουθήσουμε; -
Vasos replied to Vasos's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Όντως είναι ο Νταλάρας που τραγουδάει στο ρεφρέν Θανάση.Όπως κ ο Καλαϊτζής άλλωστε. Δεν μπορώ όμως να διακρίνω τα λόγια του ρεφρέν. "Εσύ τη Έυα είχες γελάσει..." και μετά;; -
Μόνο τα Παραπονεμένα λόγια μου έρχονται στο μυαλό. Ο Μετανάστης μου φαίνεται ότι δεν είναι 9/8. Υ.Γ. Μάλλον θα χει πει και "Τα ματόκλαδά σου λάμπουν"...
-
Vasos replied to kostasp's topic in Συζήτηση για τραγούδια του Γιώργου Νταλάρα - Discussion about songs of George Dalaras
Επίσης ένα τραγούδι πολύ αδικημένο είναι το "Πιάσε τον ζουρνά" των Λοϊζου-Παπαδόπουλου από το Νάχαμε τι νάχαμε. Καταπληκτικές ερμηνείες κι ενορχηστρώσεις σ' αυτό το δίσκο. -
Ήμουνα κι εγώ εκεί...! Καταπληκτική η συναυλία φυσικά με καλύτερες στιγμές το " ’ν ήτανε να σ'αρνηθώ" και "Του κάτω κόσμου τα πουλιά" που είναι το αγαπημένο μου αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το λέει ολόκληρο. Δυστυχώς παιδιά από τη Θεσσαλονίκη δεν σας έχω γνωρίσει ακόμα και δεν γνώριζα για την συνάντηση. Απ' ότι κατάλαβα καθόσασταν προς τα δεξιά της κονσόλας γιατί ο Νταλάρας ανέφερε για τα σπάνια τραγούδια που ζητάει μια "πτέρυγα" και κάποιος φώναξε " Εδώωω...!!!" Πάντως ρε Θανάση, τι να πω! Εκείνη την ώρα έκανα βόλτες με το αμάξι στην πόλη. ’ν ήξερα ότι γινόταν πρόβα εκείνη την ώρα θα 'κανα το αμάξι πύραυλο και θα ερχόμουνα...!! Απερίγραπτη η εμπειρία σου!!
-
Νιώθω την ανάγκη να πω δυο λόγια για τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη.Και τα λέω σε σας καλοί μου φίλοι γιατί νομίζω πως θα με καταλάβετε. Τον τελευταίο καιρό συνειδητοποίησα πόσο άμεσα συνδεδεμένα με την ζωή μου είναι τα τραγούδια του Γιώργου.Σε κάθε ενέργεια,σε κάθε συναίσθημα,σε κάθε στιγμή αντιστοιχεί κι ένα τραγούδι.Όλα καλά κι όλα ωραία είναι κάποιες φορές μα με πιάνει το παράπονο και λέω στην κοπέλα μου "είπες πως θα ΄ρθεις να με βρείς" και "τώρα που θα φύγεις" "μη μου θυμώνεις μάτια μου".Φράσεις βγαλμένες μέσα απ' τη ζωη.Τραγούδια μιας ζωής."Για πάρε μάνα"και"μάνα μου αλλιώς μου τα πες" λέω στην μάνα μου."Το πουκάμισο το θαλασσί" τραγουδώ όταν φορώ το πουκαμισό μου."Κάπου νυχτώνει" όταν δύει ο ήλιος."Κόκκινο τριαντάφυλλο" στη θέα ενος τριαντάφυλλου."Ηταν πέντε,ήταν έξι" στις δύσκολες νύχτες.Δεν μπορώ να μην θυμηθώ το Una moneda le di όταν δίνω λεφτά σ' ένα τσιγγανάκι.Δεν διαδηλώνω χωρίς να σκέφτομαι την Τσιμινιέρα ή τα τραγούδια για την Κύπρο."΄κι εγώ λαός κι εσύ λαός" ψιθυρίζω όταν σκέφτομαι τους γειτονικούς λαούς."Ρωμιοσύνη δε θα ησυχάσεις πια;" αναρωτιέμαι όταν σκέφτομαι την κατάσταση της χώρας μου."Εκεί που σμίγει η δύση κι ανατολή" τραγουδώ όταν επισκέπτομαι τη Θράκη."Ο ποιο καλος μου φίλος κι ο πιο κακός εχθρός μου" λέω στον εαυτό μου και "παρακαλώ τον ήλιο" να πει στους χαροκαμένους να σκεφτουν κι εμάς τους πονεμένους.Μα ποιο πολύ λέω τραγούδια στους "φιλους μου που σκόρπισαν" αλλά παραμένουν "ελεύθεροι κι ωραίοι", με Παραπονεμένα Λόγια. Στη χαρά,στη λύπη,στον έρωτα,στην παρέα,στη δουλειά και στον αγώνα ο Νταλάρας με συντροφεύει και τον νιώθω κοντά μου όταν βρίσκομαι μόνος με την κιθάρα και το μπουζούκι μου.Η φώνή του Γιώργου φτάνει στην καρδιά μου και θα φτάνει όσο ζω.Χαρη σ' αυτόν και στα τραγούδια του έχω μια στάση απέναντι στη ζωή κι έναν τρόπο να βλέπω τα πράγματα.Δεν θυμάμαι τη ζωή μου χωρίς τον Γιώργο.Τον ακούω από μωρό παιδί και θυμάμαι την πρώτη φορά που άκουσα "Της αγάπης αίματα" με τη φωνή του και είπα αυτός είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής.Ο Γιώργος και η Χαρούλα είναι η φωνές της ψυχής μου.Θα ήθελα πολύ κάποτε να παίξω ένα τραγούδι με τον Γιώργο.Είναι ένα όνειρο... Υ.Γ. Πρακαλώ όποιος έχει την καλοσύνη ας μεταφράσει το κείμενο για τους φίλους που δεν γνωρίζουν ελληνικά
