-
Content count
273 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by Vasos
-
Απ' τη στιγμή που το παιχνίδι παίζεται με αυτούς τους όρους και βάσει αυτών των δεδομένων η ελληνική συμμετοχή στο διαγωνισμό ήταν μακρά η καλύτερη και εντυπωσιακότερη. Εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου υποστήριξα την ελληνική συμμετοχή με τόσο θέρμη και ήμουν 100% σίγουρος για την πρώτη θέση. Κυρίως λόγω της Έλενας Παπαρίζου η οποία είναι υπέροχη. Καλλήφωνη, πανέμορφη, χαριτωμένη και συμπαθέστατη. Μακάρι κι άλλες τραγουδίστριες αυτού του είδους να ήταν έτσι...
-
Τεράστια απώλια για το ελληνικό τραγούδι...!!
-
Αναμφίβολα ο μέγιστος!!! Υ.Γ. Διαφωνώ εκεί που λες για την Αλεξίου...
-
Vasos replied to Tasos's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Απ' τις καλύτερες εκπομπές που έχω δει. Πόλλες και ωραίες στιγμές. Εγώ θα σταθώ στις διηγήσεις των φίλων του Γιώργου που δυπογραμμίζουν στοιχεία του χαρακτήρα του. 5 ώρες στον ήλιο για να βιδωθεί το μπουλόνι, γκόλ χωρίς... να το θέλει, α΄πρόσμενο ραντεβού με τον Πανούση στη μέση του Αιγαίου, αλλά κυρίως στα παρακάτω. Ο Νικολόπουλος είπε ότι του πήγε μια κασσέτα χωρίς το κουτάκι και του την επέστρεψε πίσω. Ο Λιάνης είπε ότι του ζητούσε βιβλία του Χικμέτ και να τον γνωρίσει με τον Βάρναλη καθώς και ότι έχει ακόμα έναν δίσκο της "Μικράς Ασίας" όπου αναγράφεται πάνω: "...Εγώ ο Γιώργος Νταλάρας ο τραγουδιστής πιστεύω πως αυτός ο δίσκος δεν πρόκειται να κάνει επιτυχία..." Τέλος ο μεγάλος Αχ. Θεοφίλου μας είπε πως τα Λιανοτράγουδα ηχογραφήθηκαν σε 52ώρες (αν δεν κάνω λάθος)!!!!!!! -
Αποχαιρετόντας τον μέγιστο των ελλήνων τραγουδιστών θέλω να πω αυτό που διάβασα στην συλληπητήρια ανακοίνωση του ΣΥΝ Κυρ Γρηγόρη ήσουν και μακρονησιώτης και μάγκας και σερ... Αντίο...
-
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Προτάσεις, απορίες, σχόλια - Suggestions, comments, questions
Παιδιά δυστυχώς για διάφορους λόγους δεν μπόρεσα να πληροφορηθώ εγκαίρως για την συνάντηση και δεν μπόρεσα να παραβρεθώ. Την άλλη φορά... -
Ρε παιδιά έτσι όπως τα περιγράφεται και βλέποντας τις φωτογραφίες αυτές οι εμφανίσεις δείχνουν ανεπανάληπτες. Εμείς που είμαστε από άλλη χώρα (όχι την Αττική) θα απολαύσουμε ποτέ τέτοια θεάματα με τον Γιώργο:
-
Εγώ είδα στην ΕΤ3 το μεσημέρι στην εκπομπή "Τρίτη ματιά" ένα 10λεπτο αφιέρωμα...
-
Αυτή η είδηση ήταν μαχαίρι στην καρδιά πραγματικά. Μόνο για δικούς μου ανθρώπους έχω στεναχωρεθεί τόσο. Είναι δύσκολο να μαθαίνεις πως έφυγε απ' τη ζωή ένας άνθρωπος που σ' έκανε να ασχοληθείς με τη μουσική και να την αγαπήσεις. Κυρ Σταύρο "Τώρα που θα φύγεις πάρε μαζί σου γιά φυλαχτό τα τραγούδια σου..." Αντίο...
-
1)Μπιθικώτσης-Καζαντζιδης 2)Νταλάρας-Αλεξίου 3)Αγγελόπουλος 4)Παπακωνσταντίνου-Μητροπάνος-Πάριος-Μητσιάς-Γαλάνη 5)Μαρινέλλα-Καλάτζής 6)Βοσκόπουλος
-
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Στα "Λιανοτράγουδα" πρέπει να είναι η "Λαϊκή ορχήστρα Μίκη Θεοδωράκη" με σολίστ στο μπουζούκι τους Κώστα Παπαδόπουλο και Λάκη Καρνέζη και στο πιάνο μαέστρο τον Γ. Διδίλη ο οποίος άλλωστε ήταν και ο υπεύθυνος γιά την ηχογράφηση μια και ο Μίκης ήταν στο Παρίσι. -
Vasos replied to Theodore's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Δεν καταλαβαίνω.Δεν τα βρίσκω. Όταν πατάω στη διεύθυνση που δίνεις βγάζει μια σελίδα με τα site των καλλιτεχνών...!! -
Vasos posted a topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Συνήθως αγοράζω ένα CD το μήνα. Αυτόν και τον επόμενο μήνα σκοπεύω ν' αγοράσω το soundtrack του "Ρεμπέτικο" που βγήκε και σε νέα remastered έκδοση με όλα τα τραγούδια που περιείχε το βινύλιο, και τον άλλο μήνα τα "Ασεβή τροπάρια" που τα βρήκα επιτέλους στο Metropolis στη Θεσ/νίκη.Μου λείπουν όμως μερικοί δίσκοι του Νταλάρα τους περισσότερους τους έχω είτε γνήσιους είτε σε αντιγραφή και αυτούς που έχω σε αντιγραφή θα περιμένω να βγούν τα remastered για να τους πάρω. Προγραματίζω λοιπον ν' αγοράσω τους παρακάτω δίσκους μες στο χρόνο και θέλω τα σχολιά σας γι αυτούς. "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" "Των αθανάτων" "Ες γην εγαλήνιαν Κύπρο" "Ο ήλιος ο ηλιάτορας" -
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Καλαμαριά: 1)Ποιόν δρόμο να διαλέξω, Γιώργος Νταλάρας (1969) 2)Εδώ δεν είναι Σαλονίκη, Ο Τραγουδιστής (1983) Θεσσαλονίκη: 1)Ο χάρος, Σεργιάνι στον κόσμο (1979) 2) Το ίδιο με το 2 από πάνω 3) Θεσσαλονίκη, από το Αττικόν με Παπακωνσταντίνου (1991) 4) Μαντόνα Σαλονικιά, Καλώς τους (1994) 5) Με λένε Πόπη, Θεσσαλονίκη-Γιάννενα (1997)
-
Vasos replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πολύ καλή η εκπομπή! Αξεπέραστοι όπως πάντα ο Ιεροκλής κι ο Δημήτρης. Καλύτερη στιγμή οι δηλώσεις του Νταλάρα και τα μετέπειτα σχόλια των καλεσμένων γι' αυτόν και την συνεργασία τους. Λίγοι θα έκαναν αυτό που έκανε ο Νταλάρας. Υ.Γ. Ανάμεσα στις δηλώσεις του Νταλάρα υπήρξε αναφορά για συνεργασία με τους ’γαμους στο μέλλον με την ονομασία "ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ άγαμοι θύται ξανά"...!!! -
Το συστήνω ανεπιφύλακτα! Φοβεροί!!!
-
The new remastered edition of the soundrack is wonderfull. It contains the all the songs they were in the original vinyl edition!! BUY IT!! "...1+1 kanoun 2 peite tou Mixali antioooo..."
-
’κουσα ότι ο Η.Μπενέτος θα είναι από την επόμενη Κυριακή μέλος της κριτικής επιτροπής του FAME STORY. Ο Μπένετος έχει υπάρξει και παραγωγός του Νταλάρα.Γνωρίζει κανείς σε ποιες δουλειές συγκεκριμένα;
-
Vasos replied to Vasos's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας...! -
Vasos replied to Vasos's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Από τα "Βαμμένα κοκκινα μαλλιά" ξέρω 3-4 τραγούδια οπότε μαντεύω και το ύφος των υπόλοιπων τραγουδιών. Από τον " Ήλιο" ξέρω το ποιο γνωστό μονάχα το "Όμορφη και παράξενη πατρίδα".και τίποτα περισσότερο για τα δύο τραγούδια.Από τους άλλους δύο δίσκους κανένα τραγούδι. Ζητάω τέτοιες διευκρυνήσεις γιατί ένας δίσκος με λαϊκά τραγούδια είναι πιο προσιτός σε μένα. Επιπλέον ένας δίσκος μς πολιτικό στίχο είναι επίσης προσιτός... Όχι ότι δεν θα τους αγοράσω όλους στο τέλος. -
Του Κατσιμίχα είναι το τραγούδι;
-
Vasos replied to soc's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Αναφορά στο site ακούω, χείμαρος ακούω...Τι γίνεται; Η καλύτερη συνέντευξη που έδωσε κι εγώ την έχασα γιατί πήγα έξω για ποτό; Ε, όχι ρε γ...το!! -
Λες να ζει ακόμα Soc; Λες να μας είπε ψέματα το ΚΚΕ ότι πέθανε; Πάντως θα είναι γύρω στα...110!
-
Vasos replied to Makis's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Εμένα πάντως δεν μ' αρέσει καθόλου αυτό. Δεν θάθελα να δω τον Νταλάρα σε...αρχαίο δράμα(!!!). Είναι τραγουδιστής της μουσικής σκηνής κι όχι της θεατρικής. Δεν χρειάζεται να κάνει τόσα πολλά πράγματα για να δείξει την αξία του. Έχω την εντύπωση ότι κάνει πράγματα για να ευχαριστήσει τον καθένα,όλα τα γούστα, όλο το κοινό και τον τελευαίο Έλληνα στο τέλος. Ε κάτσε γεια! Υ.Γ. 1’κουσα πως ο Λαζόπουλος σήμερα στην εκπομπή του του έκανε κριτική γι' αυτή την παράσταση στην Επίδαυρο... Υ.Γ. Το γειά στο τέλος της πρότασης μη σας παραξενεύει.Είναι μακεδονικό ιδίωμα... -
Vasos replied to EKOSTEL's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Εγώ τον Ιούνιο του 2002 είχα πάει στην συναυλία στο Θέατρο Γης ( "Από Καρδιάς") και την επόμενη μέρα έγραψα Ιστορία Πανελλαδικές εξετάσεις Β' Λυκείου... Τι βαθμό πήρα; ..............9,7 Ενώ ήμουν καλός μαθητής.Στην Γ' Λυκείου έγραψα Ιστορία 18,7 να φανταστείτε. Χαλάλι...!!!
