-
Content count
273 -
Joined
-
Last visited
Everything posted by Vasos
-
Το "Ίσως αύριο" είναι το τραγούδι-απάντηση στην ερώτηση του Θανάση. Εγώ θέτω την εξής ερώτηση:Ποαά τραγούδια του Τσιτσάνη εκδόθηκαν για πρώτη φορά απ' τον Γιώργο Νταλάρα;
-
Riders on the storm,People strange - Doors The wall - Pink Floyd The house of the rising sun - Animals More than a feeling - Boston Europa,I love you much too much - Santana Αυτά από rock. Eπίσης, Clandestino, Desparecido - Manu Chao El bandoler, L' estaca - Lluis Llach Τα soundtrack των ταινιών: "Desperado", "Once upon a time in Mexico", "Underground", "Les temps de gitanes" Και γενικά όλα τα λάτιν (το ποιο αγαπημένο είναι η Malaguena και γενικά τα Μεξικάνικα) τα blues (J.L. Hooker, B.B. King, κ.α.) και οα μεσογειακές μουσικές ( fados, flamengo, ανατολίτικα, ιταλικά κ.α.)
-
Δυστυχώς γύρισα από το πανεπιστήμιο στις 20.15 περίπου και μόλις άνοιξα την τηλεόραση ο Νταλάρας χαιρετούσε τον κόσμο και κτέβηκε απ' τη σκηνη... Πάντως πολύ χειροκρότημα "έφαγε"! Δυό τραγούδια ήθελα ν' ακούσω(του Νταλάρα και του Παπακωνσταντίνου με την Αλεξίου) και δεν άκουσα κανένα από τα 2. Απ' αυτά που άκουσα ξεχώρισα τις ερμηνείες των Μητροπάνου,Λιδάκη,Μακεδόνα και κυρίως της Μαρίας Φαραντούρη με την χορωδία. Υ.Γ. Ωραίοι κι αυτοί που τραγούδησαν το ηπειρώτικο με τον Χαλκιά στο κλαρίνο.Αλήθεια ποιοι είναι;
-
Vasos replied to Makis's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Μάκη η συχνότητα 88,6 του Πόλις είναι για την Θεσσαλονίκη; Υ.Γ. Σίγουρα θα ενοείς 12 το μεσημέρι, έτσι; -
Vasos replied to Micki's topic in Συζήτηση για τραγούδια του Γιώργου Νταλάρα - Discussion about songs of George Dalaras
Ένα υπέροχο τραγούδι από έναν μέγιστο ερμηνευτή είναι το τραγούδι "Επιάσανε τον Μπάτη" με τον Γ. Κάβουρα. Το ξαναθυμήθηκα προχθές ακούγοντας κάτι παλιά CD με ρεμπέτικα. -
Vasos replied to EKOSTEL's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Δυστυχώς δεν είδα την συνέντευξη ,αν και περίμενα μέχρι τις 12.20, γιατί έγραφα ένα μάθημα σήμερα.Τι ώρα μπήκε στο πλατό ο Νταλάρας; Έγινε καμιά πλάκα; Είπαν κανένα αστείο με τον Γρηγόρη; Πρέπει να ήταν ευχάριστη συνέντευξη γιατί ο Νταλάρας συμπαθεί πολύ τον Γρηγόρη... -
Δεν θα 'θελα ν' ανοίξω το στόμα μου και να μιλήσω γιά την Εκκλησία και τους χρυσοπίκιλτους ιεράρχες της που θά πρεπε να ναι οι τελευταίοι που θα μιλούσαν για χυδαιότητα...
-
Μόλις γύρισα από το PRINCIPAL στο Νέο Ρύσιο,έξω από τη Θεσσαλονίκη,όπου παρακολούθησα την καταπληκτική παράσταση των Αγάμων Θυτών.Πρώτη φορά τους είδα ζωντανά κι εντυπωσιάστηκα.Η παράσταση έχει άφθονο γέλιο και μουσική.Μάλιστα έδειξαν ένα φίλμ-αφιέρωμα στα 15 χρόνια του συγκροτήματος στο οποίο περιείχε αποσπάσματα από μια εκπομπή τους στην TV στην οποία συμμετείχε ο Γιώργος Νταλάρας.Συγκεκριμένα τον έδειχνε σε μια σκηνή όπου αυτός έπαιζε μπαγλαμά κι ’γαμοι του έριχναν κέρματα σ' ένα ντέφι κι απο πίσω έπαιζε το "Αν υπάρχει λόγος".Γνωρίζετε γι' αυτή την εκπομπή;Έχει κανένας καμία κασέτα μ'αυτήν ή άλλες παρόμοιες ή κάποιο τραγούδι με τους΄΄Αγαμους σε CD;
-
Ρένα,έχεις αυτή την κασσέτα;
-
Vasos replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
ΜΑΚΑΡΙ...!!!!!!!!! -
Vasos replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Επίσης κάτι καινούριο ήταν αυτό που είπε ο Ρέμος,ότι ο Νταλάρας είναι fun του Playstation...! -
Έχει κανα μήνα που αγόρασα τον δίσκο "Ηλιοσκόπιο".Δεν μ' εντυπωσίασε πρέπει να πω αλλά ένα τραγούδι μ' άρεσε πάρα πολύ,το "Λίγη είν' η σάρκα".Τι καταπληκτικό τραγούδι είν' αυτό;Τι μελωδία,τί στίχος,τί ερμηνεία;Ο Νταλάρας το τραγουδάει σε Ρε και στην αρχή του τραγουδιού τραγουδαει πολύ ψηλά και στο τέλος φτάνει χαμηλά.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να βγαίνει ένα σπαρακτικό "Λίγη ειν η σάρκα και βαριάαα.." κι ένα λιγμός στον στίχο "...στο χώμα φυτεμένηηη...".Τέλειο...!
-
Μπορεί κάποιος να κάνει upload ή να μου στείλει τα τραγούδια στην remastered έκδοση του δίσκου "Οι Μάηδες οι ήλιοι μου" και δεν περιέχονται στην πρώτη έκδοση σε CD;Έχω την έκδοδη δε CD και δεν μου πάει η καρδιά ν' αγοράσω ολόκληρο CD για 3 τραγούδια.Δεν μου το επιτρέπει η οικονομική μου κατάσταση.Σας παρακαλώ αν έχετε την καλοσύνη.Μου έχουν πει ότι τα τραγούδια αυτά είναι υπέροχα κι εγώ δεν τα χω ακούσει ποτέ. Ούτε στο ραδιόφωνο!
-
Συγκεκριμένα αναζητώ τα τραγούδια "Η φτώχια μου καθρέφτης","Μετανάστης" και "Μόνο η αγάπη μένει"...
-
Vasos replied to ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πολύ ωραία εκπομπή.Από τις καλύτερες του Σπύρου.Μ' άρεσαν πολύ οι στιγμές που οι δύο μεγάλοι μπουζουκσήδες,Νικολόπουλος και Πολυκανδριώτης,τραγούδησαν το "Μη μου θυμώνεις μάτια μου" και "Του κάτω κόσμου τα πουλιά" αντίστοιχα καθώς και όταν ο Νταλάρας ερμήνευσε τα δυό τραγούδια στο τέλος. -
Vasos replied to Agnie's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη συνέντευξη του Νταλάρα στον Χατζηνικολάου... -
Vasos replied to francois's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Αναμφισβήτητα ο καλύτερος δίσκος του Νταλάρα.Δημιούργημα αποκλειστικά του Νταλάρα(τραγούδι,όργανα,ενορχήστρωση) και των φίλων του μουσικών φυσικά. Ξεχωρίζω όλα τα τραγούδια του Βαμβακάρη,το Σχολείο,το καταπληκτικό Μπρος στο ρημαγμένο σπίτι,το Βαρβάκειο και φυσικά το πολυαγάπημένο μου Γιοβάν Τσαους με την καταπληκτική εισαγωγή με τον τζουρά,που πολυ θα θελα να μάθω ποιος παίζει. Αυτός ο δίσκος είναι πραγματικα μια κατάθεση ψυχής... -
Vasos replied to brett ashley's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Είναι ένας απ'τους αγαπημένους μου δίσκους και ο δίσκος που αγαπησα τον Νταλάρα όταν ήμουν 8 χρονώ.Στα Latin ο Νταλάρας εκτός από τις ανεπανάληπτες ερμηνείες δείχνει και τις εξαιρετικές ικανότητες του στην κιθάρα.Τα "σόλα" του άφησαν ιστορία. Ξεχωρίζω τα τραγούδια Una moneda le di,El preso nueve και Malaguena.Στα δύο τελευταία οι ψεύτικες φωνές του είναι τέλειες...! -
Vasos replied to Makis's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Ήρθε η ώρα για τα σχόλια μου.Κατ' αρχην ο δίσκος μοιάζει πολύ με τον δίσκο της Χαρούλας "Ως την ακρη τ' ουρανού σου".Έχει τραγούδια του Βαρδή και νέων συνθετών(μόνο που ο Νταλάρας δεν μας δίνει και κανα δικό του τραγούδι...) κι επίσης περιέχει δυο συμμετοχές. Το τραγούδι με τον Γ.Βαρδή δεν μου άρεσε.Αντίθετα το ντουέτο με τον Αντώνη τον Ρέμο το γούσταρα και πάρα πολύ μάλιστα.Να φανταστείτε ότι το τραγουδούσα όλη μέρα σήμερα.Δυο δυνατές στιβαρές λαϊκές φωνές σε ένα δυνατό,σύγχρονο τραγούδι.Μπράβο στον Θεοφάνους για το τραγούδι και για την ενορχήστρωση(ωραία η λύρα!!). Όσον αφορά τα τραγούδια του Βαρδή έχουμε και λέμε: Το "Πέρασε Καιρός" καλό αν και ολίγον ελαφρύ χασάπικο.Ωραία ερμηνεία,λιτή απλή και εσωστρεφείς."Σωπάσαν οι φωνές" κλασσικός Βαρδής.΄Μου θυμίζει Πάριο αυτό το τραγούδι.Μ'άρεσε όμως πολύ.Το θεωρώ απ'τα καλύτερα."Μαρτύριο,μυστήριο" μάλλον το αγαπημένο μου.Ζεϊμπέκικο που όμως κανείς δεν μπορεί να το τραγουδήσει έτσι όπως ο Νταλάρας.Τα" ’λλη μια φορά" και "Στα τραγούδια που σου γράφω" δεν μου άρεσαν. Τα τραγούδια του Γαργάλα,που είναι καταπληκτικός μουσικός,είναι έτσι κι έτσι αλλά σαν καινούργιος(απ' ότι ξέρω) δημιουργός έχει μέλλον.Το "Είπες φεύγω" μου άρεσε πολύ πάντως Του Σέμση τα τραγούδια τα περίμενα καλύτερα αν και μου άρεσαν κάποια όπως το "Εφτα φορές" αν και ο στίχος όντως...δε λέει.Όσον αφορά αυτό το "...τιμημένο" και τόσο πολυσυζητημένο "Τι Θεό πιστεύεις" πάρτε το σαν ένα χιουμοριστικό-αυτοσαρκαστικό τραγούδι όπως αυτά που λένε οι πολυαγαπημένοι μου ’γαμοι Θύται και ο Δημήτρης Σταρόβας.Μ'άρεσε που είπε αυτό το τραγούδι ο Γιώργος. Το τραγούδι του Μπουρμά πολύ ωραίο όπως μας συνιθίζει άλλωστε. Τέλος το τραγούδι του Λάκη αναμενώμενο.Τσαχπίνικο,χαρούμενο κ παιχνιδιάρικο.Πιστεύω ότι σηματοδοτεί τον όλο δίσκο.Είναι ένα παιχνίδι αυτός ο δίσκος και ένα πείραμα του Νταλάρα που θέλει να προσελκήσει κι αυτούς που δεν τον άκουγαν ως τώρα όπως την πιτσιρικαρία(όπως η αδερφή μου π.χ. που δεν τον ακούει) και τους πλουταρχοβισσοβανδάκηδες.Δεν ξέρω αν ο δίσκος θα πουλήσει κι ούτε με νοιάζει αλλά έχει σαφώς καλύτερη αισθητική από κατι άλλους. Αν ερχόταν ο Νταλάρας και με ρωτούσε:"Βασίλη τι λαϊκα τραγούδια να βάλω στον δίσκο μου;" θ' απαντούσα τραγούδια του Κορακάκη,του Νικολόπουλου,του Ζήκα,του Βαρδή σαν αυτά που μ' άρεσαν και λαϊκα των Μαχαιρίτσα,Ανδρέου,Κατσιμίχα.Με άλλα λόγια έναν δίσκο σαν το "Καλώς τους ή το "Μεθυσμένα τραγούδια".Αλλά δεν είμαι ο μόνος ακροατής του.Πόλλοι ήθελαν ν' ακούσουν κάτι το διαφορετικό από τον Νταλάρα κι όχι όλο "έντεχνα".Ας μην ξεχνάμε ότι ξεκίνησε με τραγούδια που είχαν κάποια ελαφρότητα όπως "Το σακάκι μου κι αν στάζει","Σύννεφο και συννεφάκι" κ.α. Μέσα στην αισθηματική φουρτούνα που ζω αυτό τον καιρό ο νέος αυτός δίσκος είναι ότι πρέπει.Αφού είναι και από τον αγαπημένο μου τραγουδιστή ακόμα καλήτερα.Είναι τραγούδια για ερωτευμένους και απογοητευμένους.Αυτά για την ώρα... -
Vasos replied to Vivian's topic in Πληροφορίες για συναυλίες και νέες κυκλοφορίες - Upcoming concerts and new releases
Φίλοι καλυτερα να μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα μην έχοντας ακούσει όλο το δίσκο.Μπορεί 2-3 τραγούδια να βγήκαν για να πουλήσουν και τα υπόλοιπα να είναι καλύτερα ποιοτικά.Οι πληροφορίες μου πάντως λένε ότι ο δίσκος θα είναι στα δισκάδικα από την Πέμπτη. -
Vasos replied to Micki's topic in Συζήτηση για τραγούδια του Γιώργου Νταλάρα - Discussion about songs of George Dalaras
"Ανατολή" Καταπληκτικό τραγούδι και πιστεύω μια από τις καλύτερες ερμηνείες του Νταλάρα. -
Vasos replied to francois's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Ένας από τους καλύτερους δίσκους του Νταλάρα.’πιαστες ερμηνείες,αθάνατα τραγούδια.Ξεχωρίζω το δημοτικό "Όσο βαρούν τα σίδερα",το πολύ ωραίο παίξιμο του Νταλάρα στον "Ζόρικο" και το επίσης υπέροχο παίξιμο στο "Αν είν' η αγάπη έγκλημα"... -
Vasos replied to RENA's topic in Τηλεοπτικές εμφανίσεις και συνεντεύξεις - TV appearances and interviews
Πολύ ωραία η ερμηνεία του Νταλάρα που έπαιξε και πολύ καλό μπουζούκι μ' ένα πολύ όμορφο ταξίμι στην αρχή.Όμορφο και το μπουζούκι του Κορακάκη και τρίχορδο βεβαίως αλλίώς σιγά να μην έπαιζε ο Νταλάρας με τετράχορδο.Σπουδαίος καλλιτέχνης ο Κορακάκης με ωραία τραγούδια.Σε μια συνεντευξή του είχε μιλήσει με πολύ καλά λόγια για τον Νταλάρα λέγοντας μάλιστα ότι εκτιμά και τις μουσικές ικανότητες του γιατί μπορεί να παίξει όλα τα τραγούδια με τις εισαγωγές τους και τους αυτοσχεδιασμους τους. -
Κατά την δικιά μου ερμηνεία,το τραγούδι αναφέρεται στην προσφυγιά μετά το 1922 και την Μικρασιατική καταστροφή.Στην ταινιά "Ρεμπέτικο" από την οποία προέρχεται το τραγούδι,γίνεται πιο κατανοητό,Πάντως την φράση "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" την ερμηνεύω ως τα ψεύτικα και τα μεγάλα λόγια του κόμματος του Βενιζέλου και του Λαϊκού κόμματος που υποσχέθηκαν λύση του μικρασιατικού προβλήματος και τελικά οδήγησαν στην καταστροφή...
-
Vasos replied to Vasos's topic in Συζήτηση για τους δίσκους του Νταλάρα - Discussion about the albums of Dalaras
Η νέα έκδοση της Μικράς Ασίας φαίνεται να 'χει πλούσιο υλικό.Τι ακριβώς περιέχει;Έχει πληροφορίες για το ποιοί είναι οι μουσικοί που συμμετέχουν;
