EKOSTEL

Members
  • Content count

    9,955
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by EKOSTEL

  1. https://www.902.gr/eidisi/politiki/142032/plithos-kosmoy-sti-synaylia-me-ti-symfoniki-orhistra-tis-ert-sto-megaro
  2. Σήμερα οι εφημερίδες που φιλοξενούν άρθρα ή φωτογραφίες σχετικά με τον Νταλάρα:η Ελευθεροτυπία με κριτική του έγκριτου Γ.Παπαδάκη για το νέο cd, οι Espresso και Traffic(φωτογραφίες από την επίσημη πρεμιέρα του έργου <<Μέλισσες>> ).Η σοβαρού περιεχομένου επίσης τηλεοπτική εκπομπή <<Top Secret>> είχε πλάνα από την πρεμιέρα στην οποία παρέστη το ζεύγος Νταλάρα
  3. Επίσημη πρεμιέρα για το έργο ''Ο Φάρος'' http://cosmopoliti.com/στην-επίσημη-πρεμιέρα-του-θεατρικού-α/ http://www.vipnews.gr/social-events/item/48099-«ο-φάρος»-ποιοι-παρακολούθησαν-την-πρεμιέρα-της-παράστασης http://www.gossip-tv.gr/lifestyle/exodos/story/509010/episimi-premiera-gia-tin-parastasi-o-faros
  4. Τα γραπτά μένουν. Όχι πάντα βέβαια. Ανατρέχοντας σε κάποια links ανακάλυψα πως δεν λειτουργούν και είναι κρίμα. Ανεβάζω πάλι το δημοσίευμα της εφημερίδας της Σύρου ''Κοινή Γνώμη'' όπου γίνεται αναφορά στην προσφορά από τα δικαιώματα του δίσκου. Του Νταλάρα μόνο (κι όχι των υπολοίπων συντελεστών) αφού εκείνος και μόνο διέθεσε τα δικαιώματά του από το cd για την συντήρηση του θεάτρου Απόλλων στην Ερμούπολη. Γιατί ο τίτλος μάλλον δεν ισχύει ακριβώς αν διαβάσει κάποιος το κείμενο...Σε περίπτωση μη λειτουργίας του link ας έχουμε και την άμεση ανάρτηση.
  5. Συγγενείς και φίλοι αποχαιρέτησαν σήμερα τον Γιώργο Σαρρή https://www.thepressroom.gr/ellada/apochairetesan-ton-giorgo-sarre-threnos-gia-ten-charoyla-alexioy-photo http://www.fthis.gr/celebrity/news/to-teleytaio-antio-ston-giwrgoy-sarrh-katabeblhmenh-h-xaroyla-alejioy
  6. Πρεμιέρα ''Ιδιωτικές στιγμές'' στο Γκλόρια. http://www2.yupiii.gr/gossip/c103223/Diashmes_Emfaniseis_Idiwtikes_Zwes-Makr.html http://www.vipnews.gr/2012-10-25-08-34-16/item/48054-ποιοι-παρακολούθησαν-την-πρεμιέρα-της-παράστασης-«ιδιωτικές-ζωές» http://www.mr-green.gr/μιχάλης-χατζηγιάννης/
  7. Συγγενείς και φίλοι αποχαιρέτησαν σήμερα τον Γιώργο Σαρρή. https://www.thepressroom.gr/ellada/apochairetesan-ton-giorgo-sarre-threnos-gia-ten-charoyla-alexioy-photo http://www.fthis.gr/celebrity/news/to-teleytaio-antio-ston-giwrgoy-sarrh-katabeblhmenh-h-xaroyla-alejioy
  8. Πρέπει να ήταν ιδιαίτερα συγκινητική βραδιά.Η φωτογραφία από το instagram
  9. Από τις 13 Οκτωβρίου στο θέατρο Γκλόρια ''Ιδιωτικές ζωές'' του Noel Coward. http://www.zougla.gr/politismos/8eatro-politismos/article/idiotikes-zoes-tou-noel-kaouarnt-sto-8eatro-gloria Και φωτορεπορτάζ από την πρεμιέρα προχτές. http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/508422/giorgos-anna-ntalaras-sto-theatro-gia-tin-premiera-tis-koris-toys http://www2.yupiii.gr/gossip/c103223/Diashmes_Emfaniseis_Idiwtikes_Zwes-Makr.html http://www.bovary.gr/my-best/8655/georgianna-ntalara-symmetehei-stin-parastasi-idiotikes-zoes-kai-kerdizei-tis-entyposeis http://www.vipnews.gr/2012-10-25-08-34-16/item/48054-ποιοι-παρακολούθησαν-την-πρεμιέρα-της-παράστασης-«ιδιωτικές-ζωές»
  10. Είμαστε πολύ προσεκτικοί -όσον αφορά στα ιδιωτικά του Γ.Νταλάρα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με την ταλαντούχα θυγατέρα του και μια συνέντευξή της για τα δικά της σχέδια. Οπότε δεν παραβιάζουμε κάποιον κανόνα αρχής. Συζήτηση , λοιπόν,της Γεωργιάννας Νταλάρα με τον δημοσιογράφο Γ.Βιδάλη στην ''Ελευθεροτυπία'' με αφορμή την εμφάνισή της στην Επίδαυρο -ως μέλος του Χορού- στην παράσταση ''Όρνιθες'' του Αριστοφάνη. Μια νέα κοπέλα με άποψη κι ωριμότητα. Καλή αρχή, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στα όνειρά της. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=68933 «Θέλω να παίζω» Ενα χαριτωμένο φιντανάκι 21 Μαΐων, με φρέσκα εφόδια γνώσεων, κάνει το πρώτο του θεατρικό βήμα σε δύο εβδομάδες και μάλιστα στην Επίδαυρο. Η Γεωργιάννα Νταλάρα ανοίγει τα φτερά της συμμετέχοντας στον Χορό των «Ορνίθων» του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη. Αριστούχος του πανεπιστημίου Μπράουν στο Ροντ Αϊλαντ των ΗΠΑ, όπου σπούδασε για τρία χρόνια Συγκριτική Λογοτεχνία και Υποκριτική, η μοναχοκόρη του Γιώργου και της Αννας Νταλάρα επέστρεψε με το πτυχίο της στις 28 Μαΐου και στις 29 άρχισε πρόβες (είχε περάσει από ακρόαση τέλη Μαρτίου, ερμηνεύοντας ένα απόσπασμα από το μονόλογο της Σόνιας στον «Θείο Βάνια» του Τσέχοφ, καθώς και δύο τραγούδια των Χατζιδάκι και Κατσιμίχα). «Το καλοκαίρι θα είμαστε μαζί» της είπε ο Χατζάκης στο τηλέφωνο έπειτα από μία εβδομάδα κι εκείνη πέταξε από χαρά. Εχοντας κάποιο τρακ που θα πρωτοβγεί στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, συμμετέχει στις πρόβες και τις ασκήσεις στην Αθήνα νιώθοντας «υπερευτυχισμένη που βρίσκεται στο χώρο αυτό με τον σκηνοθέτη, τους ηθοποιούς, αυτή την οικογένεια». Ερμηνεύει κυρίως ένα αθώο και φτερωτό παιδάκι των περιπλανώμενων πουλιών (ακροβατών-χορευτών στην παράσταση), το οποίο μιλάει στην αρχή και στο τέλος της Παράβασης («άνθρωποι, άνθρωποι, αποπαίδια της φύσης, φθαρτοί θνητοί σαν τα φύλλα που πριν πρασινίσουν μαραίνονται και πέφτουν» λέει ενδεικτικά όταν ξεκινά). Διαβάζει καθημερινά το έργο κι όταν δεν παίζει, τραβάει φωτογραφίες ή βίντεο τις πρόβες. «Η επικαιρότητα των "Ορνίθων" είναι εντυπωσιακή στην ελληνική πραγματικότητα. Για μένα αυτό που επιχειρεί ο Πεισθέταιρος το κάνει η τηλεόραση. Δεν μας παραλύει μόνο το σώμα, δεν μας σφηνώνει μόνο στον καναπέ, αλλά μας ακινητοποιεί και το πνεύμα. Μας τυφλώνει, μας βαραίνει, γινόμαστε πρόβατα». Το όνειρό της είναι να πετύχει στο θέατρο. «Θέλω να παίζω, να δουλεύω πολύ και να φάω τα μούτρα μου πολύ. Επίσης να κάνω ορισμένες επιπλέον σπουδές. Η ζωή δεν γράφεται καθιστός στην καρέκλα του υπολογιστή. Πώς θα ζήσουμε χωρίς δράση, τρέλα και πάθος;». Τη γοητεύει ο Χάρολντ Πίντερ, «μ' αυτή την υπόγεια, απειλητική ατμόσφαιρά του», ιδίως στο «Πάρτι γενεθλίων». Εχει κάνει και κάποιες συγγραφικές απόπειρες θεατρικών μονολόγων. «Μυστικά δικά μου, πρωτόλεια, δεν θα 'θελα να πω κάτι παραπάνω». Οσον αφορά τις σπουδές της περί Συγκριτικής Λογοτεχνίας, ασχολήθηκε ιδιαίτερα με Σεφέρη, Ελύτη και Καββαδία. Στο αμερικανικό πανεπιστήμιο είχε κάνει μία μελέτη για τη «Σονάτα του Σεληνόφωτος» του Ρίτσου κι άλλη μία περί δικτατοριών σε σχέση με την Ελλάδα. Η Γεωργιάννα ασχολείται με το τραγούδι, παίζει κιθάρα, πιάνο. «Με τον πατέρα μου παίζουμε μαζί, τραγουδάμε Μπομπ Ντίλαν, Ντορς κ.ά. Του σπάω τα νεύρα όταν αργώ με τα ακόρντα, δεν έχει υπομονή». Τι πήρε από τον Γιώργο Νταλάρα; «Τη λατρεία για τη μουσική, την ταχύτητα, τη θάλασσα, την τελειομανία, την τρομερή όρεξη για επανάληψη και πρόβα, την ενέργεια». Και από τη μητέρα της Αννα; «Την αγάπη για τα γράμματα, τη γενικότερη αναζήτηση μέσω των σπουδών, της λογοτεχνίας». Γ. ΒΙΔΑΛΗΣ
  11. Είχα παρακαλέσει πριν χρόνια να ανέβει το κείμενο στο ΚΑΝΟΝΑΚΙ σκαναρισμένο. Έγινε από τον Μάκη τότε αλλά πλέον δεν φαίνεται. Θυμάμαι είχα κουραστεί πάρα πολύ για να μεταφέρω το κείμενο αυτούσιο στο forum.Κάποιοι κουράστηκαν και κουραστήκαμε πολύ να μαζεύουμε υλικό με επιμονή κι αγάπη. Για να έρχονται κάποιοι άλλοι και να επιδίδονται στο άθλημα του copy paste. Λεφτά δεν ζητάμε σαφώς αλλά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πηγή να αναφέρετε βρε αθλητές. Κι εδώ στο forum το έβαλα πρώτη φορά, αυτή είναι η πηγή μέσω εμού. Γιατί ΟΛΑ έχουν τη σημασία τους. Όπως τα γραμματάκια του κοριτσιού του Γυμνασίου που ήμουν τότε και σημείωνα το πού και πότε του περιοδικού. ΚΑΝΟΝΑΚΙ τεύχος 1(Γενάρης-Φλεβάρης 1984). Και το editorial ή καλύτερα το σημείωμα του εκδότη μαζί με τα περιεχόμενα.
  12. Τον τελευταίο καιρό βρήκα λίγο χρόνο να ψάξω στο προσωπικό μου αρχείο για κάτι πολύ συγκεκριμένο και -θεωρώ- σπάνιο. Ένα κείμενο του Γ.Νταλάρα το οποίο δημοσιεύθηκε στο πρώτο τεύχος του περιοδικού ''Κανονάκι''(Γενάρης-Φλεβάρης του 1984).Το κείμενο είναι ένας διάλογος Φωνής και Τραγουδιστή και έχει γραφτεί από τον ίδιο τον Γ.Νταλάρα. Ο τίτλος του: ''Ωραίο το ... μπουζούκι σου...Γιώργο μου!''. Κατά την γνώμη μου, πρόκειται για μια απάντηση σε όλα όσα είχαν γραφτεί και σε όσα τον είχαν κατηγορήσει μέχρι τότε. Κάθε φράση (μα κάθε φράση) του κειμένου αποτελεί και μια απάντηση. Για να βάλω στο κλίμα και τους πολύ νεαρούς φίλους του Νταλάρα, το κείμενο γράφτηκε μετά από τις δυο συναυλίες-ρεκόρ του Ολυμπιακού Σταδίου και τον φοβερό πόλεμο που ξεκίνησε από ''φίλους κι εχθρούς''. Είχαν γραφτεί ολόκληρες ψυχοκοινωνιολογικές αναλύσεις που προσπαθούσαν να εξηγήσουν το φαινόμενο. Ακολουθεί χρονολογικά του κειμένου η κομπλεξική αντίδραση με την υπόθεση της απαγόρευσης στους συνδικαλιστές τραγουδιστές Νταλάρα, Αλεξίου, Γαλάνη(διένεξη ΕΜΣΕ-ΕΔΕΤ). Με το πρόσχημα των συγγενικών δικαιωμάτων και των συνδικαλιστικών ή άλλων διαφορών απαγόρευσαν, οι συνθέτες που συγκρότησαν το διασπαστικό σωματείο ΕΔΕΤ, στους 3 να ερμηνεύουν τα τραγούδια τους. Γιατί άραγε δεν είχαν απαγορεύσει σε όλους τους Έλληνες τραγουδιστές, αφού τα συγγενικά δικαιώματα είναι υπόθεση όλων των ερμηνευτών; Ας μην ξύνουμε, όμως, άλλο πληγές. Κλείνοντας, θέλω να πω πως εμένα ο Νταλάρας με έπεισε, εδώ και χρόνια. Με τις επιλογές του, με τα τραγούδια, με την φωνή και την λεβέντικη στάση του. Κυρίως χρωστώ στην οικογένειά μου, στους δασκάλους μου και στον Νταλάρα ,την συνείδηση . Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση. Τον Γ.Νταλάρα είτε τον καταλαβαίνεις και τον αποδέχεσαι είτε τον προσπερνάς . Πολύ θα ήθελα να δημοσίευε παρόμοια κείμενα και για ανθρώπους που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο του ''βασάνισαν'' την ψυχή,εξαιτίας ανασφαλειών τους ή παραπληροφόρησης. Και πρόκειται και για ανθρώπους που τους τιμά ακόμα και τους σέβεται με ένα πείσμα απίστευτο. Για να μην μαθαίνουμε μόνο τα άλλα των άλλων. Παραθέτω, λοιπόν, το κείμενο. Το θεωρώ ένα ξέσπασμα ψυχής κι ας είναι δοσμένο με διάθεση χιούμορ. Εν καιρώ, θα παρακαλέσω πολύ τους φίλους καρδιάς τον Θανάση ή τον Μάκη να σκανάρουν το κείμενο για καλύτερη αποτύπωση.
  13. Από την πρόβα σήμερα στην ΕΡΤ για την συναυλία του Ηρωδείου αύριο. Μπορείτε να προμηθευτείτε τα δελτία εισόδου από τα ταμεία του Φεστιβάλ Αθηνών και μέσω του viva.gr Όσοι έχετε στην κατοχή σας δελτία που δεν θα χρησιμοποιήσετε σκεφτείτε και τους φίλους που θέλουν να είναι εκει και δεν θα βρουν επειδή κάποιοι κρατάτε παραπάνω. Κατά τα άλλα εύχομαι ο καιρός να σας ευνοήσει!Η φωτογραφία του μουσικού Γιώργου Σπύρου.
  14. Ανεβάζω ξανά τις φωτογραφίες λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε. Την τεχνολογία μου...
  15. http://sissysworld.com/ο-γκάτσος-που-αγάπησα-μια-εξαιρετική/ και http://www.gossip-tv.gr/lifestyle/exodos/story/507518/afieroma-ston-niko-gkatso-osoi-edosan-to-paron-sto-hrodeio
  16. Η άποψη που έχω για τον Μιχάλη Χριστοδουλίδη είναι η πιο καλή που μπορεί να υπάρχει: άνθρωπος σεμνός,αξιοπρεπής, μορφωμένος μουσικά αλλά και καλλιεργημένος γενικά. Χάρισε το ταλέντο του στην πατρίδα του μελοποιώντας κυρίως έργα εμπνευσμένα από την πατρίδα του (τον πόνο και τους αγώνες της ιδιαίτερης πατρίδας του). Πoιος ξέρει τι άκουσε ο άνθρωπος σε σχέση με την συναυλία στο Ηρώδειο και κάθησε να γράψει σχετικά με την συναυλία και να εξηγήσει το αυτονόητο. Ίσως και να πικράθηκε που δεν γέμισε το Ηρώδειο από Ελλαδίτες και Κύπριους που μένουν στην Ελλάδα. Κατανοώ πως το έργο 9η Ιουλίου είναι βαρύ λόγω της διαλέκτου. Καταλαβαίνω πως οι καιρικές συνθήκες ήταν κάκιστες. Καταλαβαίνω πως ενώ δόθηκε η ευκαιρία της δωρεάν εισόδου λόγω του καιρού πολλοί που είχαν προμηθευθεί δελτία είπαν ''δεν βαριέσαι δεν πάω άλλωστε δεν πλήρωσα''. Καταλαβαίνω πως ο κόσμος που ήταν στη συναυλία με τον Μαχαιρίτσα να εκνευρίστηκε με την όλη αντιμετώπιση από τους ιθύνοντες. Κατανοώ ακόμη και την ζωντανή μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα Ελλάδας-Κύπρου.Μπορώ να καταλάβω τα πάντα. Ένα δεν καταλαβαίνω: να ζω στην Αθήνα και να μην ξεκουνιέμαι ενώ έχω δελτίο εισόδου. Δηλαδή τελικά δεν καταλαβαίνω τα προηγούμενα που ανέφερα. Κι αν σας μπέρδεψα λέω πως έπρεπε να γεμίσει το Ηρώδειο έτσι για να γνωρίσει το κοινό τον εθνικό ποιητή της Κύπρου και να τιμηθεί συγχρόνως ένας σεμνός κι αξιόλογος καλλιτέχνης ώστε να νιώσει πως το όποιο έργο του έχει αξία κι εδώ στο Ελλάδα. Γιατί στην Κύπρο το έργο του Χριστοδουλίδη διδάσκεται στα σχολεία. Αυτά από εμένα και αφορμή για αυτό ήταν το κείμενο του συνθέτη που διάβασα σήμερα στη σελίδα του στο FB...Ίσως να μην ζω στην Αθήνα και να έχω άλλη νοοτροπία. Το σχόλιο του συνθέτη είναι πιο μικρό από το δικό μου και να με συγχωρείτε για αυτό και μόνο. '' Η συναυλία για την 9η Ιουλίου έγινε για να γνωρίσει το ελληνικό κοινό έναν ποιητή που μαζί με τον Σολωμό τον Μακρυγιάννη και τόσους άλλους διαμόρφωσαν την Ελληνικότητα αυτού του τόπου. Η κυπριακη κυβέρνηση χρηματοδότησε την συναυλία και αποφάσισε ότι θα είναι ελευθερη για να μπορέσει όλος ο κόσμος να έρθει και να γνωρίσει έναν μεγάλο ποιητή της Κύπρου. Οι μεγάλοι ποιητές δεν είχαν μόνο να πολεμίσουν τους κατακτητές αλλά και την μικρότητα και τις κακόβουλες προθέσεις ανθρώπων που το facebook τους δίνει την ψευδαίσθηση ότι υπάρχουν. Ευχαριστώ όλους όσους παρά τις καιρικές δυσκολίες ήρθαν στην συναυλία. Ήταν τιμή για μένα. Μιχάλης Χριστοδουλίδης ''
  17. Ο καιρός δεν βοήθησε ώστε να είναι το Ηρώδειο πλήρες. Η συναυλία όμως έγινε με την ποιότητα για την οποία οι συμμετοχές των καλλιτεχνών εγγυήθηκαν. Της Μάρως Χρυσανθοπούλου οι φωτογραφίες από την παράσταση. https://www.facebook.com/pg/marochr.gr/photos/?tab=album&album_id=1536674443059654 Και οι φωτογραφίες από την επίσημη σελίδα του Γ.Νταλάρα. https://www.flickr.com/photos/georgedalaras/albums/72157689218549176/with/36896739023/
  18. Καλοφώτιστα και να τους ζήσουν! http://www.tlife.gr/news/9/Stayros-KSarxakos-Iro-Saia-I-vaftisi-ton-didymon-paidion-toys-kai-oi-ksexoristoi-kalesmenoi-toys-Fotografies/0-133301
  19. ''ΗρώδειοΜανώλης Μητσιάς Αφιέρωμα στον Νίκο Γκάτσο με την Καρυοφυλλιά ΚαραμπέτηΉταν μια βραδιά μαγική, όσο και αν οι λέξεις που πολυχρησιμοποιούμε χάνουν το νόημά τους. Ήταν μαγική, γιατί απέδειξε ότι όσο κι αν το φτηνό και το επιτηδευμένο γίνεται μόδα, το καλό και το αληθινό δεν ξεριζώνεται. Δύο ώρες γεμάτες καταπληκτικά τραγούδια, τραγουδισμένα με τέχνη, ήθος, αξιοπρέπεια και τιμιότητα.Μπράβο''. Ο Γ.Νταλάρας παρακολούθησε την Παρασκευή την παράσταση ''Ο Γκάτσος που αγάπησα'' και μετέφερε στην επίσημη σελίδα του τις εντυπώσεις του. Και ο Μ.Μητσιάς τον ευχαρίστησε ιδιαιτέρως στη δική του σελίδα. Είναι όμορφα πράγματα αυτά από κάθε άποψη. ''Eυχαριστώ θερμά -πέρα απ όλο τον κόσμο για την παρουσία του στο Ηρώδειο-, τον Γιώργο Νταλάρα, του οποίου η παρουσία, πέραν της δεδομένης και πασίγνωστης καλλιτεχνικής του αξίας, καταδεικνύει το μεγαλείο και την ανωτερότητα του ανθρώπου. Γιώργο ευχαριστώ''. http://www.thetoc.gr/politismos/article/apo-tin-alki-zei-ws-ton-lukourezo-4000-xthes-se-irwdeio-gia-to-gkatso-fwto