Bithidalaras

Members
  • Content count

    1,609
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About Bithidalaras

  • Rank
    Dalaras Sick
  • Birthday 06/20/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Μια εκτέλεση του ''Θέλω να τα πω'' από πρόσφατη συναυλία που είχα στην Αθήνα. Τραγουδάω εγώ! :razz:
  2. Δεν έγιναν νέες ερμηνείες, εκτός από τον μισό αμανέ στο ''Προσευχή του καλού ραγιά''. Να το διευκρινήσουμε όμως Γιώργο: οτι είναι ερμηνείες του τότε, όχι ερμηνείες που σήμερα. Γιατί πολλοί το συγχέουν, μην γνωρίζοντας την τεχνολογία των πολυκάναλων. Βεβαίως και είναι ερμηνείες του τότε, και πράγματι στο άρθρο η αναφορά είναι εντελώς παραπλανητική. Ωστόσο, παρόλο που εμένα προσωπικά το πείραγμα του Νταλάρα στον δίσκο μου άρεσε απίστευτα πολύ, αντικειμενικά είναι πολύ διακριτή η παρέμβασή του στον δίσκο. Και είμαι σίγουρος ότι αν ήταν εν ζωή ο Πάνου δεν θα μπορούσε ο Νταλάρας να κάνει τίποτα τέτοιο.
  3. Δεν έγιναν νέες ερμηνείες, εκτός από τον μισό αμανέ στο ''Προσευχή του καλού ραγιά''.
  4. Φανταστικό αφιέρωμα και φανταστικά νέα! Οι μέρες συμφωνώ με την Μάρω ότι ίσως είναι πολλές, ωστόσο πιστεύω ότι γενικά θα έχει μεγάλη επιτυχία το εγχείρημα! Και μου άρεσε πάρα πολύ η επιλογή της Γλυκερίας αντί της Τσαλιγοπούλου, η οποία δεν με τρέλανε στο προηγούμενο αφιέρωμα στη Νάουσα, χώρια το μόνιμο πρόβλημά της με τις δεύτερες φωνές, που στα τραγούδια του Καλδάρα είναι πολύ απαραίτητες!
  5. Thank you Μάρω!
  6. Παιδιά, να ρωτήσω κάτι; Δεν πήγα στο Gazarte καθόλου, αλλά βλέπω τα βίντεο από τα περισσότερα τραγούδια, και έχω προσέξει ότι τα ντραμς του Αντύπα είναι πολύ ενοχλητικά στα αυτιά μου. Μου ακούγεται να παίζει πολύ υπερβολικά μερικές φορές, σαν να προσπαθεί να επιδειχθεί. Χαρακτηριστικά πρόσεξα τα ''Εφτανομά'' όπου το έσκισε εντελώς το κομμάτι, και το ''Μια στιγμή για πάντα'' στο οποίο άλλαξε τον ρυθμό σε κάποια φάση. Δεν ξέρω αν ακούστηκε καθόλου σε κάποιον αυτό το πράγμα, αλλά μέσω των βίντεο που βλέπω μου ακούγεται too much το παίξιμό του.
  7. Καλώς σας βρήκα Μάρω! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
  8. Καλησπέρα παιδιά! Ήθελα να γράψω τις εντυπώσεις μου για τον δίσκο αυτόν, γιατί μου έχει κάνει εντύπωση γενικά! Προσωπικά, θέλω να ξεκινήσω λέγοντας πως ακούγοντας τη φωνή του Νταλάρα στον δίσκο αυτό, άκουσα έναν Νταλάρα πιο αισθαντικό, πιο βραχνό, πιο μπάσο (ίσως και επιτηδευμένα), και πιο λιτό, στοιχεία που μου άρεσαν πάρα πολύ, παρόλο που κατά γενική ομολογία η φωνή του έχει αρχίσει πλέον και ''σπάει'' αρκετά (πράγμα που ακούγεται στις ψηλές του νότες και στα βιμπράτο του). Όσον αφορά τώρα στα τραγούδια, με την πρώτη ακρόαση δεν μου άρεσε κανένα. Μετά από πολλές ακροάσεις, έχω ξεχωρίσει το ''Εγώ ήμουν εσύ'', την ''Αριστερόχειρη'', τα ''Σπίτια'', το ''Κόψε'' και το ''Εισιτήριο''. Το ''Εγώ ήμουν εσύ'' μου αρέσει πάρα πολύ σαν μουσική, σαν ερμηνεία και σαν στίχο, ωστόσο δεν μου αρέσει η ενορχήστρωσή του στην εισαγωγή και στα κουπλέ! Στο live που είδα στο youtube μου άρεσε περισσότερο. Το ''Ξέχνα τις αναμνήσεις'' δεν μου αρέσει καθόλου, και αν εξαιρέσω ίσως τους στίχους του Ελευθερίου, είναι κατά την άποψή μου ένα εντελώς ποπ κομμάτι, το οποίο ούτε στη φωνή του Νταλάρα ταιριάζει, ούτε στους στίχους ταιριάζει! Είναι κατά την άποψή μου ένα ποπ κομμάτι σαν όλα τα υπόλοιπα. Εντελώς αδιάφορο με άφησε. Το ''Κόψε'' είναι ωραίο τραγούδι, ατμοσφαιρικό, πολύ ραδιοφωνικό, ακούγεται ευχάριστα, αλλά όχι τίποτα το φοβερό, δεν σε συνεπαίρνει κιόλας. Το ''Εισιτήριο'' έχει φανταστική ενορχήστρωση, φανταστικό ριφάκι στην εισαγωγή, και γενικά είναι από τα καλύτερα του δίσκου. Και ο Νταλάρας είναι πάρα πολύ καλός, και οι στίχοι είναι πάρα πολύ καλοί και η μελωδία επίσης. Η ''Αριστερόχειρη'' για μένα είναι το καλύτερο τραγούδι του δίσκου από άποψη μουσικής, το καλύτερο τραγούδι του δίσκου από άποψη ερμηνείας, και δυστυχώς οι στίχοι του του κόβουν τη φόρα που θα μπορούσε να έχει. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλούν, απλώς θεωρώ ότι σε ένα τόσο υπέροχο κομμάτι, στο οποίο ο Νταλάρας δίνει ρέστα (είχα χρόνια να ακούσω τόσο αισθαντική ερμηνεία από τον Νταλάρα), και στο οποίο η μουσική είναι φανταστική, οι στίχοι δεν θα έπρεπε να είναι αυτοί που είναι. O.K, το έγραψε για τη γυναίκα του, ωστόσο είναι κρίμα, γιατί οι μισοί όταν ακούν το κομμάτι τους πιάνουν τα γέλια με το πρώτο δίστιχο και το σταματάνε, και οι άλλοι μισοί το ακούνε όλο και το συμπέρασμα είναι το ίδιο. Ότι με άλλους στίχους αυτό το κομμάτι θα έγραφε ιστορία. Το ''Στον κόσμο σου'' με αφήνει παγερά αδιάφορο και ως μουσική, και ως στίχο. Το ''Απόψε'' επίσης με αφήνει παγερά αδιάφορο, και θεωρώ ότι αν δεν ήταν ο Νταλάρας να το σώζει λίγο, θα ήταν ένα ακόμα ψευτολαικό κομμάτι της εποχής. Επίσης, η ενορχήστρωση στο κουπλέ μου θυμίζει Φώσκολο. Το ''Τσάμικο'' έχει ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση, ωραία φωνητικά, και ως εκεί. Τίποτα παραπάνω, ούτε στο στίχο, ούτε στη μουσική, ούτε στην ερμηνεία. Τα ''Σπίτια'' είναι πάρα πολύ ωραίο κομμάτι! Μου αρέσει πάρα πολύ η μουσική του, οι στίχοι του είναι ok, και η ενορχήστρωση είναι πάρα πολύ ωραία. Ο Νταλάρας το ερμηνεύει τέλεια, και τα φωνητικά που κάνει η κοπέλα (συγγνώμη, αλλά δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή το όνομά της) το ανεβάζουν πολύ το κομμάτι. Το ''Τι θα πει έτσι είναι'', τέλος, μου φαίνεται απεγνωσμένη προσπάθεια να χωρέσουν σε ένα κομμάτι τα πάντα. Δεν ξέρω αν προσπάθησαν να αντιγράψουν στοιχεία από το ''Mad about you'', που είχε επιτυχία τότε, αλλά αυτό που κατάφεραν ήταν ένα όμορφο κουπλέ, με ωραία ενορχήστρωση να το συνοδεύει, και ένα παράτερο, άσχημο κατά την άποψή μου και ζορισμένο ρεφραίν, το οποίο και ενορχηστρωτικά είναι πολύ άδειο. Το κομμάτι αυτό μπάζει πολύ στο ρεφραίν, και είναι κρίμα γιατί οι στίχοι ως concept είναι πολύ καλοί. Πολύ ωραία τα φωνητικά της Noa επίσης. Γενικότερα, θεωρώ πως στα περισσότερα τραγούδια, οι ενορχηστρώσεις του Αντύπα μπάζουνε (κρίμα που δεν συμμετείχε και ο Νταλάρας στην ενορχήστρωση), και μου βγάζει ο δίσκος μια εντύπωση ότι κάποια κομμάτια δουλευτήκανε πολύ στο στούντιο, και άλλα έγιναν πρόχειρα. Υπάρχουν πολλά κενά διαστήματα σχεδόν σε όλα τα κομμάτια, που θα μπορούσαν να υπάρχουν γεμίσματα, και όλα σχεδόν τα κομμάτια τελειώνουν απότομα, κάτι που δεν μου άρεσε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η συνεργασία Νταλάρα - Αντύπα, για μένα δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες που είχα. Τέλος, είναι κρίμα που το μόνο από όλα τα κομμάτια, το οποίο θα μπορούσε να μείνει και να τραγουδιέται για χρόνια (βλέπε Αριστερόχειρη) έχει έναν στίχο που δεν του το επιτρέπει. Θα μπορούσε από μόνο του αυτό το τραγούδι να σώσει όλο τον δίσκο. Έναν δίσκο ο οποίος, αν δεν ήταν ο Νταλάρας, θα ήταν πολλά επίπεδα παρακάτω κατά την άποψή μου. Υ.Γ: Επειδή άκουσα τον Αντύπα να λέει ότι έχει ξαναβρεί τον ροκ εαυτό του τελευταία, θέλω να πω πως το να βάζεις μια ηλεκτρική κιθάρα να παίζει ακκόρντα και να κάνει γεμίσματα, δεν κάνει ένα κομμάτι ροκ.
  9. Ας κάτσουμε τότε ρε Ελίνα στα σπίτια μας, να τρώμε στη μάπα ό,τι μέτρο μας επιβάλλουν, χωρίς να αντιδράμε, γιατί αν αντιδράσουμε θα γίνουμε λαϊκιστές, ή γιατί δεν έχουμε το δικαίωμα να αντιδράσουμε, επειδή όταν πέρναμε λεφτά δεν μιλάγαμε. Αν σκέφτονταν έτσι όλοι διαχρονικά, δεν θέλω να σκέφτομαι τις συνέπειες. Και ο Νταλάρας ας κάτσει στην αμηχανία του (την οποία δεν ξέρω από που κι ως που θεωρείς δεδομένη) κι ας μην κάνει τίποτα γιατί μέχρι τώρα έκανε αρκετά, και βρίστηκε κιόλας για ό,τι έκανε. Εγώ δεν θυμάμαι όταν τα έκανε όμως να βγήκε κάποιος από εμάς και να είπε ότι θα ήταν καλύτερα να μην κάνει τίποτα για να μην τον βρίζουν. Μας άρεσε και μας εξέφραζε με τις πράξεις του τότε. Τώρα όμως είναι καλύτερα που δεν μιλάει... Αυτοί που τον κριτίκαραν και τον χλεύαζαν τότε, δεν θα μείνουν στην ιστορία. Στην ιστορία θα μείνει ότι ο Νταλάρας πρωτοστατούσε πάντα σε κοινωνικούς αγώνες και σε εθνικά θέματα. Όπως επίσης θα μείνει στην ιστορία και η αδιαφορία του δημοσίως για ό,τι συμβαίνει σήμερα, καθώς και η απώλεια του κοινωνικού και λαϊκού ερείσματος που είχε κάποτε. Επίσης, προτιμώ να βγαίνει ο Μίκης και να είναι λαϊκιστής, όπως λες, παρά να μην έβγαινε καθόλου, γιατί κι αυτός έχει κάνει πολλά μέχρι τώρα.. Ας συνεργαστεί λοιπόν με τον Χατζηγιάννη. Όσοι πάμε να τον ακούσουμε, γιατί εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν θα μπορώ να πάω εκείνη την περίοδο, θα περάσουμε καλά, θα ακούσουμε πάλι τον Νταλάρα, αλλά δεν θα μας μείνει τίποτα ουσιαστικό από αυτή τη συνεργασία. Σε αντίθεση με τόσες και τόσες εμφανίσεις και συνεργασίες του παρελθόντος που μπορώ να τις βλέπω κάθε μέρα και να μη βαριέμαι.. Όσο για την γυναίκα του Νταλάρα, δεν θέλω να ξανασχολιάσω. Αυτά κι από μένα, δεν έχω κάτι άλλο να γράψω.
  10. Καταρχάς δεν επιβάλλουμε τίποτα σε κανέναν. Εκφράζουμε τις απόψεις μας. Από κει και πέρα, μου φαίνεται πως κοροϊδεύετε τους εαυτούς σας όσοι πιστεύετε ότι ο Νταλάρας δεν ξέρει τι να πει, ή τι να κάνει, ή δεν έχει σχηματίσει δική του πεποίθηση για το τι είναι σωστό.. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μια προσωπικότητα σαν τον Νταλάρα, παρατηρεί τα τεκταινόμενα μη έχοντας μια άποψη. Αυτή την άποψη λοιπόν που σίγουρα, κατ' εμέ, έχει, θεωρώ πως είναι υποχρέωσή του, ΑΤΥΠΗ, το ξαναλέω, να την καταθέσει δημόσια. Όπως και τυχόν σκέψεις που μπορεί να έχει για το τι θα έπρεπε να γίνει. Το πως θα το κάνει αυτό, είναι δικό του θέμα. Ας δώσει μια συνέντευξη, ας κάνει μια εμφάνιση στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, ας δώσει μια συναυλία, ας κάνει ό,τι θέλει. Αλλά να κάνει κάτι. Δεν είπα ούτε να πετάει πέτρες ούτε νεράτζια. Ως ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ελληνικού Πολιτισμού, έχει υποχρέωση να είναι παρών στη σημαντικότερη κρίση και διακινδύνευση του Ελληνικού έθνους, στις τελευταίες δεκαετίες. Κι αν δεν θέλετε να βγει για να μην κατηγορηθεί για το ο,τιδήποτε, για μένα είναι καλύτερα να χαλάσει το προφίλ του όντας παρών, παρά μέσω της σιωπής του και της αφάνειάς του.
  11. Όπως είχε πει και ο Σταύρος Κουγιουμτζής: ''Η τέχνη, σε περιπτώσεις που κινδυνεύει ένα έθνος, θα πρέπει να αφήνει τον προορισμό της, και να βοηθάει στην επιβίωση του έθνους''. Τότε, ήταν ο Θεοδωράκης, ο Μαρκόπουλος, ο Λοϊζος, ο Κουγιουμτζής κ.α. Τώρα, οι μόνοι που έζησαν και πρωταγωνίστησαν εκείνη την περίοδο, είναι οι τραγουδιστές αυτών των κομματιών, καθώς και λίγοι εναπομείναντες συνθέτες-στιχουργοί. Όπως είναι θεμελιώδης υποχρέωση των νέων καλλιτεχνών να στηρίζουν με το έργο τους τους κοινωνικούς αγώνες και τα προβλήματα που βιώνουμε, έτσι είναι και υποχρέωση της παλιάς φουρνιάς, η οποία έχει και μεγαλύτερο λαϊκό έρεισμα, να πρωταγωνιστεί ή τουλάχιστον να παρεμβαίνει. Ο Νταλάρας, από τη γενιά του, είναι αυτός που πρωτοστατούσε μέσω των τραγουδιών του, της προσωπικότητάς του και των έργων του, σε κάθε ανάλογη περίοδο, όπως αυτή που βιώνουμε τώρα. Είναι χρέος του να το κάνει και τώρα. Και μάλιστα ενεργά. Για την κυρία Νταλάρα, δεν ξαναεκφέρω γνώμη. Τα είπα.
  12. Μπορεί Αποστόλη να τα ισοπεδώνω, μπορεί να είμαι υπερβολικός.. Απλώς ειδικά σε αυτή την περίοδο, το νέο της συνεργασίας με τον Χατζηγιάννη με εκνεύρισε πάρα πολύ, για την ανουσιότητά του. Είσαι ο Γιώργος Νταλάρας! Είσαι ο μεγαλύτερος εν ζωή Έλληνας καλλιτέχνης και μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του χώρου αυτού κι όχι μόνο.. Αυτή η θέση που δικαίως έχεις κερδίσει, απαιτεί, εκτός από το χαβαλέ που φυσικά έχεις δικαίωμα να κάνεις, και που κάνεις (με ρεμπέτικα, αφιερώματα κτλ), και καίριες παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες. Όχι συνεργασίες με τον επίσημο τραγουδιστή της Cosmote.
  13. Για να συμπληρώσω και κάτι τελευταίο, εμένα δεν με ενδιαφέρει να γίνει μια ωραία συναυλία, με ωραίες επιλογές τραγουδιών, και ίσως ωραίες εκτελέσεις, ακόμα και από τον Χατζηγιάννη. Δεν μ' ενδιαφέρει να ψυχαγωγηθώ.. Να ψυχαγωγηθώ μπορώ με χίλιους δυο τρόπους, και οπωσδήποτε σε πολλά μουσικά σχήματα, και ακόμα καλύτερα σε πιο μικρά μαγαζάκια.. Το πρώτο πράγμα που μ' έκανε να ακούσω Νταλάρα και με έβαλε στο μικρόβιο του Γιώργου, ήταν πως ό,τι άκουγα από αυτόν, ό,τι συναυλία έκανε, όποια πρωτοβουλία έπαιρνε, είχε πάντα κάτι το καινούργιο, είχε μια πρόταση, και οπωσδήποτε είχε χαρακτηριστικά.... Νταλάρα! Τα αφιερώματα είναι πολύ καλά, θεωρώ πως επιτελούν έργο, καθώς γίνονται γνωστά πολλά κομμάτια σε νεότερες γενιές, ωστόσο στην περίοδο που είμαστε, αυτό που χρειάζεται είναι ένα ηλεκτροσόκ. Αυτό μπορεί να το προσφέρει πρώτα απ' όλα η τέχνη, η οποία και ήταν πάντα το άρμα πάνω στο οποίο ο κόσμος εναπόθετε τις ελπίδες του και με το οποίο εκφραζόταν. Η απουσία του Νταλάρα από πρωτοβουλίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ''ηλεκτροσόκ'' εμένα με απογοητεύει.. Στο κάτω κάτω της γραφής, αν δεν θέλει αυτός να τραγουδήσει πχ κομμάτια με κοινωνικό περιεχόμενο, ή ο,τιδήποτε που θα αποτελούσε πρόταση, ας βοηθήσει με το όνομά του και την εμβέλειά του να γίνουν μαζικά γνωστοί άνθρωποι που το αξίζουν. Το έκανε πάντα αυτό, ας το κάνει και τώρα. Η Αφροδίτη έχει απόλυτο δίκιο... Ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης, ο Γιάννης Χαρούλης, οι Βωξ, ο Ρους, άλλα ονόματα όπως ο Δημήτρης Καρράς, ο Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης, η Μαρία Παπαγεωργίου... Όλοι αυτοί είναι μερικά παραδείγματα από καλλιτέχνες με τραγούδια καταπληκτικά, με άποψη, που άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, χρειάζονται μια ώθηση προς μια ευρύτερη καταξίωση.. Ο Νταλάρας ανέκαθεν έδινε αυτή την ώθηση.. Ας το κάνει και τώρα. Όχι να συνεργάζεται με έναν τραγουδιστή ο οποίος δεν έχει να πει τίποτα ουσιαστικό, και ο οποίος δεν διαφέρει σε τίποτα από άλλους της φουρνιάς του που απλά προσπαθούν να βρίσκονται στα ραδιόφωνα και να έχουν airplay με τραγουδάκια της σειράς. Και μάλιστα σε έναν χώρο όπως το Παλλάς...