ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ

Members
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ

  • Rank
    Dalaras Starter
  • Birthday 08/28/1962
  1. Από την ''ΔΙΑΓΩΝΙΟ'' εκείνο τον χειμώνα του 1978, στις "ΡΟΕΣ'' ετούτο τον χειμώνα του 2007 : ΑΝΟΙΞΗ ΜΕΣ' ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ! Η πιο μόνιμη, γόνιμη και ουσιαστική σχέση της ύπαρξης μου, αφορά έναν ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ και τραγουδιστή , που στοίχοιωσε με την ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ την εφηβεία του τότε και μου δίνει δύναμη να ονειρεύομαι και να χλευάζω τον φόβο, τον πόνο και την θλίψη μέχρι σήμερα... Η εικόνα του τη στιγμή του ταξιμιού με την κιθάρα και η προσμονή του ΟΠΟΙΟΥ ανεκπλήρωτου τραγουδιού, απο τις πιο ΕΡΩΤΙΚΕΣ στιγμές EVER ! Τα γραφόμενα του Αρη , του Κώστα και της Γκέσκε με συγκλόνισαν όσο κι η συναυλία ! Και επειδή δεν μπορώ να τον βρώ στο τηλ., στέλνουμε και εγώ και η Ματίνα τα χιλιάδες ευχαριστώ μας στον ’ρη , για την πρόσκληση στην Μυστική Τρέλλα της προχθεσινής Νταλαρικής μέθεξης, αφιερώνοντάς του το " ΧΑΣΑΠΙΚΟ" από το "Ηλιοσκόπιο" στου Στ. Κουγιουμτζή.
  2. Ακουσα τους ''Τροβαδούρους''. Αξιοπρεπής δουλειά με δυναμική σαφώς αρτιότερη από το "Σπάει το ρόδι''. Και αυτό οφείλεται πιο πολύ στους καλοδουλεμένους στίχους του Αλκαίου, που οι εδώ μελοποιούντες τον βρήκαν σε καλύτερη φόρμα απ' ότι οι προκάτοχοί τους τον Λευτέρη. Το μεγάλο τραγούδι εδώ είναι το "Μη με φοβάσαι'' του Δημ. Παπαδημητρίου με την συγκλονιστικη ερμηνεία του Μπ. Στόκα. Και ναι, θα συμφωνήσω Αρη και Νεφέλη με την καίρια παρατηρηση της "Δροσοσταλίδας". Εχοντας παρακολουθήσει δεκάδες φορές τον Στοκα σε συναυλίες, ουδέποτε είχα εισπράξει αυτό, που για μένα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος που καταξιώνει εναν τραγουδιστή : Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ . Σε αυτό το τραγούδι καθοδηγούμενος και απ' τον συνθέτη πραγματικά μεγαλουργεί ! Ευχομαι να αφήσει οριστικά πίσω του το τραγουδιστικό ύφος του γύρω-γύρω απο τη φωτιά σε μια ερημική παραλία με μια κιθάρα αγκαλιά και Φα-σολ-λα, Φα-σολ-λα.... Οι αμέσως επόμενες 'εξοχες στιγμές ανήκουν στα τραγούδια του Χάρη και Πάνου, του Χρήστου Θηβαίου και του Σωκράτη Μάλαμα. Καλό αλλά μπορούσε και καλύτερο του Αλκίνοου , όπως και του πάντα φιλότιμου Δ. Ζερβουδάκη. " Το Φιλτρο" με την γεμάτη ενορχ/ση, έχει όντως μια επική- κινηματογραφική χρειά στη μελωδία . Σαν ορχηστρικό πιστεύω θα ομορφαινε και θα ταίριαζε καλύτερα για φινάλε του cd . Εδώ και το κουπλέ , αλλά πολύ περισσότερο το ρεφρέν είναι αδύναμα και δεν απογειώνουν το κομμάτι, παρά την ζυγισμένη αλλά χωρίς εξάρσεις χρωματισμένη ερμηνεία του Νταλάρα. Για τον Κουμπιό -κι επειδή η συζήτηση το έφερε- εχω κι εγώ να πω ότι τον προτιμώ σαν Παραγωγό γιατί πράγματι έχει ενδιαφερουσες ιδέες, παρά σαν συνθέτη. Αλλωστε περάσαν και τα λεγόμενα δημιουργικά χρόνια.... Εκτος αν υπάρχουν τιποτα κρυμμένοι θησαυροί σε κάνα σεντούκι οπότε.....καλοδεχούμενοι. Καλό Δρόμο λοιπόν στο Δίσκο και εν αναμονή του... Επόμενου.
  3. Ο Σωκράτης Μάλαμας είναι ενας ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ άνθρωπος. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και από αναγκαιότητες του σύγχρονου κοινωνικού γίγνεσθαι, αλλά και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ επίσης απο αναγκαιότητες του καλλτεχνικού σταρ σύστεμ. Παρακολουθώντας πολλές από τις 3ωρες σε διάρκεια συναυλίες του, γίνεσαι μέτοχος-αν αφεθείς- σ' ένα ολοδικό του δημιουργικό σύμπαν και κοινωνός μιας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ψυχής και νού, που προσωπικά με βοηθάει συχνα πυκνά να απαγκιστρώνομαι από..... παιδικές ασθένειες και να επαναπροσδιορίζω πράγματα και καταστάσεις. Στο τέλος των συναυλιών του ακολουθεί σχεδόν πάντα ενα είδος ''φιλοσοφικού καφενείου'' , όπου ο ίδιος παρ΄ ότι εξουθενωμένος σχολιάζει με τον δικό του βιωματικό τρόπο ερωτήσεις που του θέτει η ομύγυρη. Το 70% των ερωτήσεων αφορούν θέματα που απασχολούν τον σύγχρονο νέο άνθρωπο και την καθημερινότητα του. Ομως συχνά σ' αυτές τις ιδιότυπες συναθροίσεις θέτονται και ερωτήματα ανούσιου καλλιτεχνικού φανατισμού του στυλ: ''τι ε'ιπε ο τάδε, τι έγραψε ο Χ , τι άκουσαν από τον Ψ, κλπ κλπ κλπ. Σε ΑΥΤΑ λοιπόν τα ερωτήματα ο Σωκράτης σαν γνήσια......γιογκάρα που είναι, απαντάει μηχανιστικά και αδιάφορα όπως λέει και στη συνέντευξη του Διφωνου, όντας αληθινά ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ από θρησκειακού τύπου εξαρτήσεις. Θεωρώ την στάση του όντως ...μάλαμα και βάλσαμο ήθους, καθώς ελευθερώνει σκεπτόμενους και μη θαυμαστές, από ένα μελλοντικό έρποντα φασισμό "προστασίας" του ειδώλου τους. ’λωστε μη πάμε μακρυά. Διαβάζω την καθημερινή.......αγανάκτηση των θαμώνων του "ΠΑΛΛΑΣ¨" για την απαγόρευση εισόδου στα καμαρίνια ! ! ! Ομως βρε παιδιά ο Νταλάρας και πριν το 1978, παρ΄ ότι Λαικό είδωλο είχε αποστασιοποιηθεί από τετοιου είδους .....επισκέψεις. Προς τι λοιπόν η έκπληξη και ο ....ΚΛΑΥΘΜΟΣ ? Είτε συμφωνούμε είτε όχι ειναι ο γνωστός ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΗΣ Νταλάρας, που οπως και το ρεπερτόριό του, δεν αλλάζει κι αυτός με Τ Ι Π Ο Τ Α ! ! !
  4. ΧΡΥΣΑ ΧΑΙΡΕ ! Νομιζω οτι ημουν οσο μπορουσα πιο σαφης στο κειμενο μου. Τον τελευταιο δισκο -σαν κινηση- τον συνεκρινα με 4 αντιστοιχα ΕΜΠΟΡΙΚΑ αλμπουμς που ειχε κυκλοφορησει ο Νταλαρας σε αναλογες εποχες και με στοχο και παλι το ανοιγμα σε ενα διαφορετικο κοινο. Αλοιμονο αν εβαζα στην ιδια ζυγαρια "Τα δυο ποδια της κολασης" με την "Μεσογειο", την "Ρωμιοσυνη" η τα "Ερημα χωρια". Οσον αφορα την επισημανση σου για το "Παλλας", αν θα πει και ποσα τραγουδια απο "Τα Αστρα" , απο τα γραφομενα μου δεν νομιζω να διαφαινεται οτι εχω καποιο προβλημα. Αν εκεινος θελει ας τα πει και ΟΛΑ. Σκασιλα μου μεγαλη. Ειναι εξ αλλου τοσο συμβατικες και προβλεψιμες οσον αφορα τις επιλογες, οι προσωπικες-το τονιζω αυτο- συναυλιες του Νταλαρα τα τελευταια 15 χρονια, που εγω προσωπικα δεν περιμενω τιποτα. Και μονο η παρουσια του πανω στη σκηνη μου ΑΡΚΕΙ......
  5. " Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ" Ο μεγαλύτερος και πιο συνειδητοποιημένος εν ζωή Ελληνας τραγουδιστής επιστρέφει με καινούργια τραγούδια. Μετά το πολύ καλό "Ερημα χωριά " ο Νταλάρας εμφανίζει ένα εμπορικό δίσκο στ' αχνάρια του "Στα τραγούδια που σου γράφω" θέλοντας να προσελκύσει ένα ξένοιαστο,χαλαρό, δροσερό, νεανικό σημερινό κοινό . Σαν ιδέα αυτό δείχνει σωστό, με βάση ανάλογες κινήσεις του ίδιου στο παρελθόν. Το "Με το ένα πόδι στ' άστρα" όμως δεν είναι ένας εμπορικός δίσκος με την δημιουργική τρέλα των "Λάτιν", ούτε ένας καλός εμπορικός δίσκος όπως το "Μη μιλάς κινδυνεύει η Ελλάς", ούτε ένας όμορφος εμπορικός δίσκος όπως το "Καλώς τους", ούτε καν ένας μέτριος εμπορικός δίσκος όπως το "Στα τραγούδια που σου γράφω". Το "Με το ένα πόδι στ' άστρα" είναι ένας κακός εμπορικός δίσκος φτιαγμένος από τα πρόχειρα και αδιάφορα υλικά της σημερινής φτηνής μουσικής βιομηχανίας. Και επειδή διαβάζοντας τις απόψεις της παρέας στο site, βλέπω ότι κυριαρχεί η εξήγηση της χαλαρότητας και ξανά μανά χαλαρά, χαλαρά, χαλαρά, να υπενθυμίσω ότι μιλάμε για τη νέα δουλειά του Γιώργου Νταλάρα κι όχι του Γιώργου....Χαλάρα. Η Αλήθεια του Μεγάλου καλλιτέχνη φαίνεται και στις στείρες και δύσκολες εποχές, όταν καλείται να νικήσει την αδιαφορία που σαρώνει τα πάντα και όχι να την ακολουθήσει... Τώρα και εν όψει "ΠΑΛΛΑΣ" αναμένουμε τον ΜΟΥΣΙΚΟ Νταλάρα στο αποκορύφωμα της ερμηνευτικής του ώρας, ήρεμο, με λα'ι'κό εισιτήριο χωρίς άγχος και εμπορικά τερτίπια και με επιλεγμένο παλιό και νέο ρεπερτόριο. Ν' ακούσουμε επιτέλους βρε παιδιά και τραγούδια αγαπημένα και πανέμορφα που Εκείνος έχει πεί και που όπως λέει ο φίλος μου ο Γιάννης καμιά μέρα θα βγούν από το βινύλιο να τον κυνηγήσουν....
  6. Επειδή στη ζωή όλα τα μεγάλα και δύσκολα ερωτήματα κάποια στιγμή πρέπει ν' απαντηθούν, παραθέτω τη λίστα με τα αγαπημενα μου album του Γιώργου, που -ΠΡΟΣΟΧΗ- όταν κυκλοφόρησαν περιείχαν μόνο καινούργια τραγούδια. 1) ΟΙ ΜΑΗΔΕΣ ΟΙ ΗΛΙΟΙ ΜΟΥ 2) Ο ΜΕΤΟΙΚΟΣ 3) ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΣΤΟΝ ΛΟΣΜΟ 4) ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ 5) ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ 6) ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΩ 7)ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΙΑ 8) ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ 9) ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ 10)ΤΡΕΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΣΗΜ.: Θεωρώ όμως ότι εκτος παντός συναγωνισμού, η σημαντικότερη κυκλοφορία του Νταλάρα όλα αυτά τα χρόνια, είναι το αριστουργηματικό album " 50 ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ " .
  7. 'Ηταν ένα Πάσχα του 1976 , όταν ένας μαγκίτης θειός μου έφερε εκεί στην αυλή της Ανάστασης που γιορτάζαμε, έναν δίσκο να βάλει στο πικ-απ για να "δέσει" την ανείπωτη γιορτινή χαρά που βίωνε η μικρή μας κοινωνία. Ο δίσκος ήταν το " 50 ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ". Δυό χρόνια αργότερα, χειμώνα του 1978 , βρισκόμουν στριμωγμένος σε μια απο τις ιστορικές ουρές στην οδο Ανδριανού στην Πλάκα, περιμένοντας ν' ανοίξουν οι πόρτες της μουάτ ΔΙΑΓΏΝΙΟΣ, που τραγουδούσε ο Γιώργος Νταλάρας. Δυόμιση ώρες πιο μετά, είχα βιώσει την απόλυτη Ερωτική Μέθεξη, που καθόρισε υπαρκτικά και συνειδησιακά την μεχρι τώρα ζωή μου. Ο Νταλάρας απο το 1973 που εφυγε από τα νυχτερινά κέντρα, έως το 1994, πέτυχε να δώσει μια άλλη διάσταση στον όρο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. Βέβαια, έχοντας μεγάλη δυναμη και άνεση επιλογών,σε πολλές περιπτώσεις αυτοπαγιδεύτηκε χάνοντας την δημιουργική ουσία προς όφελος μιας ούτως ή άλλως κατακτημένης εμπορικότητας. Ακόμα όμως κι αυτό , είναι δείγμα ενός φυσιολογικού γήινου όντος,που παλεύει ανελεητα με το αδηφάγο τέρας της ματαιοδοξίας.... Για μένα προσωπικά, ο Νταλάρας είναι ο μεγαλύτερος συμπαντικός ερμηνευτής και ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΜΟΥ. Τ Ε Λ Ο Σ Πειραιάς 21-3-2006 Γ ι ώ ρ γ ο ς ------------------------------
  8. Καλο το δολωμα με τον Χατζηγιαννη,ωραια θα περασουνε ολοι,αλλα απο ουσια παλι τιποτα. ΣΤΑ 55 του χρονια και ακομα εχει αναγκη να τρεχει απο πολη σε πολη και απο ξενοδοχειο σε ξενοδοχειο με πανακριβη τιμη εισιτηριου; Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ξαποστενει,χαλαρωνει και οταν ειναι ετοιμοs να προσφερει κατι ΓΝΗΣΙΟ τοτε και μονο τοτε πρεπει να δινει το παρον. Αλλα ο Νταλαρας την ιδιοτητα του τραγουδιστη καλλιτεχνη τιην εχει απωλεσει. Τον ενδιαφερει ο τραγουδιστης εμπορος με ολιγον πασπαλισμα ποιοτικης δηθεν εντεχνιλας. Και ζησαν αυτοι καλα και...πλουσιοτερα. Εμεις ομως θα επιμενουμε και θα περιμενουμε τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΝΤΑΛΑΡΑ.
  9. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΜΗΧΑΝΟΣ.ΕΠΙ 40 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ,ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ,ΕΔΩΣΕ ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΟ.ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΣΟΦΙΑ,ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΗ.ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΤΕΛΙΡΙΑΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ,ΑΓΧΟΣ 30ΑΡΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟΡΙΑ.ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ LIVE TOY ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΒΑΡΕΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΙΔΙΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ.ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ,ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΕΙ. Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ-ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΠΑΛΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ. "ΦΟΡΤΩΘΗΚΑ ΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΜΟΥ" ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ Ο ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ.ΣΗΜΑΔΙΑΚΟΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ? ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΟΕΩ; ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΠΡΟΣΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ...
  10. ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΑΔΙΟ ΕΥΩΔΙΑΖΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΑ 56 ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ Η ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ LABEL ΤΗΣ UNIVERSAL , ΚΑΘ'ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, EIXE ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ ΑΜΗΧΑΝΟΣ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΝΑΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΗΡΕΜΟ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ,ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΓΧΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΠΟΠΟΙΙΑΣ.....
  11. ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΦΟΡΜΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗ ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΣΤΟΝ Γ. ΝΤΑΛΑΡΑ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ "ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ". ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΜΑ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ,ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΧΛΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ "ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΙΚΡΗ". ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΝΤΟΥΕΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΛΗΛ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΣΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ "ΜΕΣ' ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΤΑ ΣΤΕΝΑ".ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΜΩΣ ΕΚΛΕΨΕ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ DULCE PONTES ΠΟΥ ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΗΝΕΥΤΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΡΕΣΙΤΑΛ,ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΚΑΦΕ-ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΕΧΑΣΤΗΣ ΦΛΕΡΥ ΝΤΑΝΤΩΝΑΚΗ.