Sign in to follow this  
Followers 0
soc

New York (Νεα Υόκη) 04/04/2003

66 posts in this topic

Sarantiis what do you mean? What kind of problems?

I think you can share it with the rest of the community since we already know too much

It's obvious that many people were disappointed with these statements of Dalaras against the US policy.

I need to say that I feel very strong admiration and pride for his courage!! I think he had thought about the reactions and he was determined to do it no matter what "problems" would arise. I dare to say he was prepared for the consequences! I'll totally agree with Kenan who said he's HUMAN!! Not all can be bought and sold, THANKFULLY!!!

He didnt talk about Yugoslavia and Afghanistan. That was the journalists's translation of "στον υπόλοιπο κόσμο". I put down what he said word by word.

Now as far as the reactions go. The only problem the New York concert created was the disparoval of those who after the concert were saying. "So what? Big deal! We are the strongest (and they used WE while talking in greek), and if we feel like going to Peijin next year we will do so".

Don;t get me started about them, because I am not a very nice person when it comes to people who try to convince me that gyros is made of lamb

He created problems in the heads of those who believe that here it is "shut up and sing".

Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος που περιμένει τον Νταλάρα να έρθει, να τραγουδήσει, να γλύψει, να τα μαζέψει και να φύγει.

Κι όταν τραγουδάει Παραπονεμένα Λόγια έχουν τα τραγούδια μας τι νομίζετε οτι εννοει

And when he sings Hasta Siempre what do you think he means. And Anemologio. And the 5 years he spent singing for that little island that they have been fucking for 30 years, who do you think he refers to. The Chinese, or the Australians?

Give me a break. There is so much political correctness in this country, I am about to vomit every day.

Wake up and open your eyes. It's ashame to sit down and take everything they try to serve you. No matter how much money you managed to make. Where the fuck is your filotimo.

And stop treating concerts like social functions. They are not. You need heart and soul to go to a concert. Not just a $100 ticket. That will get you in the first row but will not open your mind

It's a bit late in the topic, but I think the article may be interesting enough to post anyway.

here is the article from the link Agnie posted earlier:

Φαρμακερές ευχαριστίες

«Με το θάρρος της γνώμης μου και της σχέσης που έχουμε καλλιεργήσει μεταξύ μας εδώ και χρόνια», ο Γιώργος Νταλάρας το βράδυ της Παρασκευής είπε μπροστά σε ένα κοινό 3.500 θεατών, Ελλήνων ομογενών κυρίως, με τόλμη και έξω από τα δόντια τη γνώμη του για την αμερικανική εξωτερική πολιτική.

Ηταν στο τέλος της συναυλίας που έδωσε μαζί με τη Μαρινέλλα στο κατάμεστο Radio City Hall της Νέας Υόρκης, όταν στο μπιζάρισμα, κάνοντας σκεπτικός πρώτα ένα βήμα προς τα πίσω, όρμησε τελικά αποφασιστικά προς το μικρόφωνο για να πει τι σκέφτεται.

Γιώργος Νταλάρας: «Αντε και του χρόνου στο Πεκίνο»!

«Να ευχαριστήσω τον αμερικανικό λαό για τους αγώνες που έχει κάνει για την ελευθερία» ήταν τα πρώτα του λόγια, που καθώς δεν υπαινίσσονταν τι θα ακολουθούσε, έγιναν δεκτά με σφυρίγματα ενθουσιασμού και χειροκροτήματα. «Να ευχαριστήσω το Πεντάγωνο και τον αμερικανικό στρατό για τη βοήθεια που προσέφεραν στην Κύπρο κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής», είπε μετά αλλάζοντας ύφος και δημιουργώντας δύο στρατόπεδα αντιδράσεων, καθώς οι μεν Κύπριοι θεατές συνέχισαν να χειροκροτούν και να επευφημούν, πολλοί δε από τους Ελληνες ομογενείς άρχισαν να δαγκώνονται. Αλλά ο Γιώργος Νταλάρας δεν είχε ολοκληρώσει ακόμα τη σκέψη του: ανάλογες «ευχαριστίες» απηύθυνε στην αμερικανική κυβέρνηση για ό,τι συνέβη στη Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν και τώρα στο Ιράκ. «Αντε και του χρόνου στο Πεκίνο», κατέληξε, αφήνοντας την πλειονότητα του κοινού παγωμένη.

Πολλοί από τους θεατές, απορημένοι άλλωστε γιατί καθ' όλη τη διάρκεια της συναυλίας ο Γιώργος Νταλάρας ήταν κάθε άλλο παρά ομιλητικός, εξέφραζαν αργότερα ανοιχτά τη δυσφορία ή και την οργή τους για τα όσα είπε. Ανάλογη δυσφορία και οργή εκφράζουν, όπως φαίνεται, αρκετοί Ελληνες ομογενείς και έναντι του τρόπου χειρισμού της εισβολής στο Ιράκ από τα ελληνικά ΜΜΕ, στέλνοντας επιστολές διαμαρτυρίας στο ελληνικό προξενείο.

«Προκλητική και αγενή» χαρακτήρισαν κάποιοι από αυτούς αργότερα τη συμπεριφορά του Ελληνα τραγουδιστή. Αλλοι πάλι διαφωνούσαν τονίζοντας πως «ήταν σαφής ο διαχωρισμός που έκανε ανάμεσα στον αμερικανικό λαό και την πολιτική των γερακιών της Ουάσιγκτον».

Στους δυσαρεστημένους συμπεριλαμβάνονται και στελέχη της ελληνοαμερικανικής κοινότητας που δήλωσαν στο ΑΠΕ ότι «η πράξη του συμπατριώτη μας καλλιτέχνη ήταν αψυχολόγητη, αδικαιολόγητη και ως προς το ύφος και ως προς το περιεχόμενο, προκαλώντας πίκρα και αγανάκτηση στην ομογένεια, ενώ με αυτό τον τρόπο απέτυχε να στείλει ένα σοβαρό και ουσιαστικό μήνυμα για την ειρήνη».

Ο Γιώργος Νταλάρας και η Μαρινέλλα επρόκειτο να δώσουν μία συναυλία στο Ατλάντικ Σίτι το βράδυ του Σαββάτου, μία ακόμη χθες στο Σικάγο και σήμερα αναμένονται στη Βοστώνη.

and here is rather hurried translation. I hope someone will check that I didn't make any bad blunders, please.

Poisoned thanks

«With the courage of my opinion, and of the relationship that we have built up between us over the years until now»

on Friday evening in front of an audience of 3500 people, mostly of greek descent [that is, greek-americans - translator's note], Giorgos Dalaras spoke boldly and without mincing his words about american foreign politics.

It was at the end of the concert which he gave with Marinella in the jam-packed Radio City Hall in New York, during the curtain call. After first taking a step back, thoughtful, at last he grabbed the microphone, with decision, to speak his mind.

(picture caption: "Giorgos Dalaras: and next year on to Beijing!")

"As I consider you 'my own people', I would like to say two words to you. I want to thank the American people" were his first words, which, giving no hint of what was to follow, got a response of enthusiasm and applause. "Let me thank the american army and the pentagon, for the help they gave on Cyprus against the turkish occupation" he said after this, changing his tone and creating two opposing camps, where the Cypriot part of the audience went on clapping, many of those of greek descent started to protest. But Dalaras hadn't finished yet: similar "thanks" were given to the american government for what happens in Jugoslavia, Afghanistan and now in Irak. "And next year, on to Beijing", he finished, leaving the majority of the audience chilled.

[compare to this the word-for-word report by our own special correspondent:

"As I consider you 'my own people', I would like to say two words to you. I want to thank the American people for all the efforts it has made, all those years, for the cause of freedom, not only here, but in every part of the Earth. Especially, I would like to thank the american army and the pentagon, for their efforts for peace and justice, such as, for example, their continuing attempts to free Cyprus, all those years. I wish, then, that down there in Bagdad, they'll finish the business quick and good, and next year... on to Beijing"]

A pretty example of how the media work - and a warning to all of us who rely on them for information, I think.

Many among the audience were all the more bewildered because during the whole concert, Dalaras had been anything but talkative. Later, they openly expressed their indignation and anger at what he had said. The same indignation and anger was also expressed, it seems, by quite a number of people of greek descent, against the treatment of the Irak intervention by the greek MME, in letters of protest sent to the greek embassy.

"A provocation, and bad manners" was how some of them of them later criticized the conduct of the Greek singer. Others, again, disagreed, stressing that "there was a clear differentiation between the american people and the policy of Washington"

The indignated ones included also some officials of greek-american society, who declared on ΑΠΕ that "the action of our artist compatriot was psychologically ill-considered, not fair, and as much in its tone as in its contents, provoking bitterness and indignation in our people, while with he missed a chance of sending a serious and essential message for peace"

Dalaras and Marinella went on to give a concert in Atlantic City on Saturday evening, and another yesterday in Chicago, and today they are staying in Boston.

I am shocked that people should dare to be offended by Dalaras' statement.

If they want to disagree with him, and to say so - fine.

But to say he shouldn't have said it! Let them die of shame!

Μιλάς πολύ σωστά Soc!!! Μπράβο!!

That concert in New York must have been very interesting, apart from being "entertaining"!

Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε

είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα

και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε

στο εξής θα παίζουμε σ' αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα

την παρθενιά της επανορθώσαμε σφιχτά με ράμματα

Σωκράτη, καλύτερα δεν μπορούσες να το θέσεις το θέμα...

Είναι αυτό που βροντοφωνάζουμε ότι ο Νταλάρας δεν είναι απλά ένας καταπληκτικός τραγουδιστής. Είναι μια ολόκληρη νοοτροπία σχετικά με τον ρόλο της τέχνης στη ζωή μας. Η τέχνη είναι η ψυχική έκφραση του ανθρώπου.

Πώς θα ήταν ποτέ δυνατόν να μένει αμέτοχη σε τέτοια τραγικά για την ανθρωπότητα γεγονότα?

Μπράβο Γιώργο

για άλλη μια φορά έκανες υπερήφανους όλους τους Έλληνες.

Οι αντιδράσεις γι' αυτό που έκανες, μέσα σ' αυτή τη χώρα των τρομοκρατών, δίχνουν ότι έχεις μεγάλη ψυχή. Η Ελληνική κοινότητα καλά θα έκανε να γίνει πιο Ελληνική και να σκέφτεται τους άμαχους που έχασαν την ζωή τους στο Ιράκ και όπου αλλού σκόρπισαν το θάνατο οι "δημοκράτες" Αμερικάνοι.

Κάτω τα χέρια από τον Γιώργο Νταλάρα μιάσματα που ζήτε μέσα στον απόλυτο βούρκο αυτού του πλανήτη. :):):D

.... Το έκανε!Κι αυτό μου αρκεί και με συγκινεί!!!!

... μιας δηλώσεως πρωτοφανούς σε γενναιότητα!!!!

Το μήνυμα ο Νταλάρας το έστειλε, το έστειλε σε όλους εμάς που πιστεύουμε στην ειρήνη και συχαινόμαστε την υποκρισία των Αμερικανών των φερεφωνών τους αλλά και της "ομογένειας".

Τι μήνυμα να πάρει η "ομογένεια" που θυμάται την Ελλάδα και την παγκόσμια ειρήνη μόνο στις συνεστιάσεις;

Θα απαντήσω στην "ομογένεια" με τους στίχους του Λ. Παπαδόπουλου που τους τραγούδησε ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ και πάνε "γάντι" στους ελληνες(:) της "ομογένειας".

και επειδή σίγουρα οι της "ομογένειας" δεν θα καταλάβουν, όπου αρχοντολόι = αμερικανοί και όπου λακέδες = "ομογένεια"

Ξεκινάει τ' αρχοντολόι στη λιακάδα γυρολόι

κι οι λακέδες σκυλολόι τεμενά και μοιρολόι

ξεκινάει τ' αρχοντολόι του κλεφτοφονιά το σόι

Με τα ρούχα τους τα σκούρα σβέρκοι και κοιλιές αράδα

αχ ν' αρπάξω τη μαγκούρα και να δέρνω μια βδομάδα

Στο σοφά τ' αρχοντολόι τρώει πίνει ξανατρώει

καφεδάκι κομπολόι κι ας ψοφάει το φτωχολόι

στο σοφά τ' αρχοντολόι του κλεφτοφονιά το σόι

Με τα ρούχα τους τα σκούρα σβέρκοι και κοιλιές αράδα

αχ ν' αρπάξω τη μαγκούρα και να δέρνω μια βδομάδα

:):D:mad:

υγ: Οι Έλληνες έχουμε μάθει να φτύνουμε και όχι να γλύφουμε, όποιος κάνει το αντίθετο απλά δεν είναι Έλληνας.

Κατάλαβες τί είναι Δημοκρατία;;!!

post-3-1049834299.gif

Μετα απο τέτοιο σχόλιο ενος μεγάλου Λευτέρη Παπαδόπουλου ότι και να πούμε εμεις περισεύει νομίζω ..... πραγματικά μου άρεσε αυτό που είπε ότι έχει "ψυχή" !!!! η λέξη αυτή τα λέει όλα!!!

This is the whole article of the New York Times!

Heartache and History in a Style of the Greeks

Love, fate and history were the makings of the songs of George Dalaras and Marinella, two singers who have been stars in Greece since the 1960's and who shared the stage of Radio City Music Hall on Friday night. The audience regularly sang along on their hits.

Mr. Dalaras, who sells out arenas in Europe, is a pivotal figure in Greek popular music, drawing on major songwriters and holding on to traditional elements and a social conscience. He has a kindly, imploring voice that can take on a steely core. "All the songs have bitterness in them," he sang on Friday night, "because we live in pain from the day we are born."

Yet Mr. Dalaras was a modest, amiable figure next to Marinella, a luminary in the Greek pop called laika. Her voice was earthy and strong, and she had the presence of an actress as she danced a few teasing steps or brought dignity to longing.

Their repertory approached European pop from the East. In a few songs (including one in Spanish) Mr. Dalaras demonstrated a smooth, European-styled tenor, while Marinella had a quasi-chanson and a song that could have been bachelor-pad music, complete with bongos. Yet their orchestra had a front line of bouzoukis and an accordion, and Mr. Dalaras played not only guitar but also baglama, a small lute.

Many of the songs were built on odd-meter Greek dances, stately or ebullient. And both Mr. Dalaras and Marinella sang with the grainy peaks and the microtonal ripples of Greek folk styles, lending the songs the gravity of tradition. One striking song began with a violin solo that mimicked the trills and slides of a traditional Greek fiddle. Marinella sang about a mother receiving letters from her son, a soldier, and telling him not to write because she could not read.

When Mr. Dalaras wasn't singing about love, he also had wartime memories in mind. He sang about the bravery of Greek soldiers in World War II and about an isolated Greece fighting Turkey during World War I. Throughout the set, heartache also invoked the sorrows of history.

By JON PARELES

post-3-1050180477.jpg

Γ. Νταλάρας: «Θλίβομαι για τα εγκλήματα στο όνομα της ελευθερίας»

http://www.eone.gr/portal/news/news_find.a...69506&rs=257831

This article has a very interesting part, that we didn't know!!!

This is the part :

Ο Γιώργος Νταλάρας, μετά το επικριτικό σχόλιο που έκανε στο τέλος της συναυλίας στη Νέα Υόρκη κατά της αμερικανικής ηγεσίας, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις στην Ομογένεια, είχε την ευκαιρία να μιλήσει σε συγκέντρωση φοιτητών και καθηγητών του πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Αναφερόμενος στα σημερινά γεγονότα είπε ότι «ο πόλεμος στο Ιράκ είναι άδικος και παράνομος», αναπτύσσοντας τα επιχειρήματά του για το θέμα αυτό. Ο καλλιτέχνης επεσήμανε πως «δεν πρέπει να παρεξηγούμε και να παρερμηνεύουμε, όταν δεν μας αρέσει μια άποψη», τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Σέβομαι και εκτιμώ τον Αμερικανικό λαό, αλλά θλίβομαι και διαμαρτύρομαι, ως ελεύθερος πολίτης του κόσμου, για τα εγκλήματα που διαπράττονται στο όνομα της ελευθερίας».

Μετά την ομιλία ακολούθησε ενδιαφέρουσα συζήτηση, μέσα από την οποία διαφάνηκε η διαφορετική προσέγγιση σε αντιλήψεις και ιδέες, οι οποίες επηρεάζονται καταλυτικά από τη γενικότερη εικόνα και φιλοσοφία, που επικρατεί στην κάθε χώρα.

Τόσο σε ερωτήσεις Ελληνοαμερικανών φοιτητών του Χάρβαρντ, όσο και πολλών ομογενών, στη διάρκεια συναντήσεών του με στελέχη της ελληνοαμερικανικής κοινότητας, ο Γιώργος Νταλάρας τόνισε ότι «η αντίδραση του Ελληνικού λαού σε συγκεκριμένες πολιτικές πρακτικές, που οδηγούν σε τραγωδίες και σε θάνατο χιλιάδων αθώων ανθρώπων δεν είναι αντίδραση εναντίον λαών».

Τέλος, ο καλλιτέχνης υποστήριξε πως «δεν υπάρχουν διακρίσεις ανάμεσα στα εγκλήματα», υποστηρίζοντας ότι, «όπως καταδικάζουμε τη βαρβαρότητα αυτού του πολέμου, καταδικάσαμε τη βαναυσότητα του δικτατορικού καθεστώτος του Σαντάμ Χουσεϊν, καθώς και το απάνθρωπο έγκλημα της 11ης Σεπτεμβρίου».

Can someone translate it? It is very very important piece of information! :razz:

:razz:

Apostolis what exact date is that issue published from the New York Times?

I'm trying to get a copy of it

:confused:

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0