Sign in to follow this  
Followers 0
Diane

Νένα Βενετσάνου

8 posts in this topic

My Greek teacher recently loaned me a copy of a CD by Nena Venetsanou, called Ikones. I was very impressed with the quality and clarity of her voice, particularly on the tracks that she sang without music.

However, her name is entirely new to me, and I wondered if anyone here would be able to give me some information - how long has she been singing, how popular is she, what do other members think about her voice and music? I have searched for her name within the Forum but was unsuccessful (it was a very hasty search though).

Your views would be appreciated. :rolleyes:

Thank you for the information Irina. As you have two other CD's by Venetsanou, then you must appreciate her voice, as I do. :rolleyes:

Eίναι από τις φορές που μια επανεκτέλεση έργου έχει νόημα ύπαρξης! Μιλάω για την κυκλοφορία του cd ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ σε μουσική Ηλ.Ανδριόπουλου πάνω σε ποίηση του Οδ. Ελύτη με ερμηνεύτρια τη Νένα Βενετσάνου. Η πρώτη εκτέλεση ανήκει στην ’λκηστη Πρωτοψάλτη (προ "Χαβάης" εποχή :blink: ) που είχε κυκλοφορήσει το 1984. Αργότερα (1996) κυκλοφόρησε σε live εκδοχή (Ηρώδειο) και πάλι από την Πρωτοψάλτη.

Εδώ τα τραγούδια ακούγονται γυμνά, με τη συνοδεία μόνο πιάνου. Στο πιάνο είναι ο Αντώνης Ανισέγκος. Η Βενετσάνου φωτίζει άγνωστες πτυχές των τραγουδιών μ' έναν ξεχωριστό τρόπο, εξάλλου΄υπερτερεί φωνητικά της Πρωτοψάλτη, που το έργο φαντάζει "καινούριο". Ένα ακόμα cd που έχει λόγο ύπαρξης! :D

14 ζεϊμπέκικα με τη φωνή της Νένας Βενετσάνου, σαν… λαϊκές προσευχές.

Οι «λαϊκές προσευχές» της Νένας Βενετσάνου

03/05/2016

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

http://www.ogdoo.gr/diskografia/diskoi-pou-den-ksexasa/oi-laikes-prosefxes-tis-nenas-venetsanou

1 person likes this

Σε μια από τις λιγοστές εμφανίσεις της στην τηλεόραση, 19 χρόνια πριν, η Νένα Βενετσάνου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, συζητά με τον Γιάννη Τσολακίδη και τραγουδά ζωντανά Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Χριστιανόπουλο και δικά της...

Η «Βόλτα» της Νένας Βενετσάνου στη Σαλονίκη (1998)

26/09/2017

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

http://www.ogdoo.gr/erevna/rakosyllektika/i-volta-tou-nenas-venetsanou-sti-saloniki-1998

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0