EKOSTEL

Η καθημερινή αποδελτίωση του ημερησίου τύπου

3,924 posts in this topic

Ολο αυτο με τις ευχαριστιες αρχιζει να μου θυμιζει τελετη απονομης ΟΣΚΑΡ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

<<Κάντε τη φτώχεια παρελθόν!>>

Αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου του σημερινού φύλλου των ΝΕΩΝ. Αναφέρεται στην καμπάνια διάσημων καλλιτεχνών από όλον τον κόσμο(συμπεριλαμβάνεται και ο δικός μας Νταλάρας) κατά της φτώχειας στον Τρίτο Κόσμο. Απευθύνονται στους Υπουργούς Οικονομίας με συγκεκριμένα αιτήματα.

Καλή η προσπάθεια αλλά ,μάλλον χωρίς αποτέλεσμα θα είναι. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το νέο τεύχος της ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ περιλαμβάνει ρεπορτάζ και 1 φωτογραφία (από τις γνωστές) με Νταλάρα και Dulce Pontes από τη συναυλία του Ηρωδείου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα τα περιοδικά που αφορούν στο πρόγραμμα της τηλεόρασης περιλαμβάνουν ανάλογο ρεπορτάζ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιορτή μνήμης και Ιστορίας

ΛΟΥΤΒΙΚΣΧΑΦΕΝ

Αποστολή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΟΥΣΗΣ

Στα παράλια της Μαύρης Θάλασσας οι πρόγονοί τους έζησαν ειρηνικά χωρίς να κάνουν πολέμους. Ωσπου η Ιστορία έχασε την ντροπή της. Και τότε μπήκαν στα καράβια και πήραν το δρόμο της προσφυγιάς. Αφησαν πίσω το μυρωμένο σώμα του Πόντου και πήραν μαζί τους το πνεύμα, τον πολιτισμό, την παράδοση. Κάθε Κυριακή, ξεχνώντας το μόχθο και τα δάκρυα της εβδομάδας, έβαζαν τις φορεσιές της πατρίδας και πιάνονταν στο χορό. Η λύρα άναβε φωτιές και τα τραγούδια έδιναν κι έπαιρναν. Αρχιζε η περιπλάνηση, αγκάθι ο ξεριζωμός, ξόρκι στο θάνατο, όνειρο για μια καλύτερη ζωή.

Μακρύ το ταξίδι των Ποντίων στη Γερμανία. Αλλες εποχές, δύσκολα χρόνια, φτώχεια, θυσίες, βάσανα. Ο δρόμος της προσφυγιάς με το νου στις αδούλωτες πατρίδες, με την ψυχή εκεί, στα χώματα της Τραπεζούντας, της Κερασούντας, της Σινώπης, της Αμάσειας... Τα χρόνια πέρασαν, μια μικρή στήλη της «Ακρόπολης» που έβγαζαν οι Πόντιοι του Αμβούργου καλούσε τους Πόντιους το 1981 να ιδρύσουν ομοσπονδία. Τσορακλίδης Γιώργος, Παπαδόπουλος Ιωάννης, Παπαδόπουλος Χρήστος και μαζί τους συνασπίζονται δεκάδες, εκατοντάδες «αδέλφια». Το πρώτο συνέδριο το Δεκέμβριο του 1981 στο Λουτβικσχάφεν με πέντε συλλόγους και 26 αντιπροσώπους.

Φιλόδοξος επίγονος

Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά, στην ίδια πόλη, το 24ο Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών Νεολαίας πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο με τον πιο λαμπρό τρόπο από την Ομοσπονδία Συλλόγων Ελλήνων Ποντίων στην Ευρώπη. Μπορεί να απουσίαζαν πολλοί από εκείνους τους πρωτεργάτες που έβαλαν τη φωτιά για να φουντώσει το «ποντιακό θαύμα», αλλά οι συνεχιστές και οι τολμηροί και φιλόδοξοι επίγονοι ήταν εκεί. Μια πανστρατιά χορευτών 4-20 ετών, Ποντιόπουλα που μεγαλώνουν με κότσαρι, τικ και σερανίτσα, που φορτώνουν φορεσιές, παραδοσιακά όργανα και τον ενθουσιασμό τους ταξιδεύοντας χιλιόμετρα μακριά για να χορέψουν, να τραγουδήσουν και να ανταμώσουν με το μύθο του Πόντου. Κατεβαίνουν στις πλατείες και κάνουν τους Γερμανούς να παραληρούν, αφήνουν στην άκρη τις έγνοιες, κατεβάζουν τους διακόπτες και για ένα διήμερο αγαλλιάζουν θυμίζοντας σε όλη την επικράτεια τι σημαίνει να είσαι Πόντιος.

Εδώ γλεντά η ψυχή, χαροκοπά, κυριαρχεί η αισιοδοξία, εδώ ξεχνά ο καθείς την πατρίδα, αγαλλιάζει, οραματίζεται αλλιώς τον κόσμο με ελπίδα και αισιοδοξία. Είναι η απόλυτη συγκίνηση την ώρα που 1.300 Ποντιόπουλα με σαλβάρια, ζίπκας και ζουπούνας μπαίνουν στην αίθουσα και με τα χέρια υψωμένα τραγουδούν σχηματίζοντας κύκλους, δίνοντας τα χέρια στους λαούς όλης της Γης. Ενας χορός της λεβεντιάς, της αξιοπρέπειας, της μνήμης, ένα μήνυμα σε εκείνους που ξεχνούν ή δεν θέλησαν ποτέ να αναγνωρίσουν τη Γενοκτονία ενός λαού.

Καθολική συγκίνηση

Βλέπαμε τον Γιώργο και την Αννα Νταλάρα να βουρκώνουν, οικογενειακώς τον τιμώμενο Λευτέρη Παπαδόπουλο να παραληρεί σαν σε κερκίδα της ΑΕΚ και τη γνωστή σεμνή και αθόρυβη ομάδα, τον Χρήστο Γαλανίδη, τον Τάκη Εμμανουηλίδη, τον Γιώργο Αμαραντίδη, τη Δήμητρα Παπαδοπούλου και τον Μπέρνι της, τον Τάσο Κραγκιοζίδη, τον Γιάννη Μπουρσανίδη, τον Αριστογείτονα Κολυβά, τον Τεό, τον Γιώργο Παρχαρίδη τον πρόεδρο των Ποντίων και τόσους άλλους να παρακολουθούν συγκινημένοι, καμαρώνοντας «τα κατορθώματά τους», τον εμβληματικό Γιάννη Κυριακίδη να ενορχηστρώνει ανεβασμένος πάνω σε σκάλα, με εκείνο το μακρόσυρτο «ε!» του, τα χορευτικά για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Οσοι δεν έχουν ζήσει αυτή την εμπειρία ίσως να μην καταλάβουν ποτέ τι σημαίνει γιορτή της μνήμης και της Ιστορίας. Είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση των αποδήμων, όμοιά της δεν υπάρχει. Το γνωρίζουν οι πολιτικοί μας, παρ' ότι ούτε και φέτος υπήρχε εκπρόσωπος της κυβέρνησης. Ο υφυπουργός Εξωτερικών Παναγιώτης Σκανδαλάκης βρέθηκε στη Φρανκφούρτη, δεν παρέστη στην εκδήλωση, υποσχέθηκε ότι θα χορηγήσει τα περσινά υπεσχημένα που λόγω αποχώρησης από την κυβέρνηση του Πόντιου Σάββα Τσιτουρίδη δεν είχαν δοθεί. Παρόντες ο Ευγένιος Χαϊτίδης, ο Γρηγόρης Νιώτης, ο Νίκος Γκατζής της Διακομματικής, ο Αντριου Αθενς και ο Στέφανος Ταμβάκης από το ΣΑΕ.

Ταπεινή πρόταση, δεν είναι δα σπουδαίο να επιχορηγεί το κράτος ετησίως με 20-30 χιλιάδες ευρώ ένα σύλλογο σαν ετούτη εδώ την ομοσπονδία. Δεν θα πέσει έξω ο προϋπολογισμός μας.

Είκοσι τέσσερα χρόνια Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών Νεολαίας. Ενα ζωντανό κεφάλαιο του πολιτισμού μας, μια αστείρευτη πηγή που μας αναβαπτίζει μέσα από τις αξίες της φιλίας, της ανθρωπιάς, της ομαδικότητας, της αλληλεγγύης, της δημιουργικότητας, σε κλειστοφοβικούς και εσωστρεφείς καιρούς, όπου η τηλεόραση σερβίρει ριάλιτι για να χωνέψουμε.

Στα πρόσωπα της νεολαίας, της Σοφίας, του Χρήστου, της Σεβαστής, του Σάββα του υδραυλικού με τη μεγάλη καρδιά, της Μαρίας, της Μαλαματής, του Τάσου, του Θόδωρου, βλέπεις το μέλλον να ζωγραφίζεται ευοίωνο. Είναι η νέα φουρνιά, παιδιά που στήνουν γέφυρες με ομηλίκους τους στο Ιντερνετ και τα πανεπιστήμιά τους, Ελληνόπουλα που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με οικουμενική παιδεία και γνώσεις απίστευτες, αυτά που κρατούν σφιχτά τη σκυτάλη και ορμούν μπροστά για νέα ρεκόρ. «Κατακτάμε τη γνώση της Ιστορίας χωρίς φανατισμό και δημαγωγία», το σύνθημά τους. Σηκώνουν ψηλά τα λάβαρα. Το μέλλον τούς ανήκει. Και του χρόνου.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 09/06/2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εφημερίδα "Μακεδονία της Κυριακής" φιλοξενεί σήμερα συνέντευξη του Γιώργου Νταλάρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής, υπάχει συνέντευξη του Κιμούλη για τον "Οιδίποδα Τύραννο", καθώς και φωτογραφικό ρεπορτάζ από την παράσταση του Ηρωδείου, στις 31/05/2005 στο ένθετο Celebrities.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η εφημερίδα "Μακεδονία της Κυριακής" φιλοξενεί σήμερα συνέντευξη του Γιώργου Νταλάρα.

Ευχαριστούμε! Για εμάς τους Αθηναίους αυτές είναι πολύ καλές πληροφορίες. Να'ναι καλά, επίσης, το περίπτερο Μαυροματαίων και Ευελπίδων γωνία όπου μετά από κόπο βρήκα την εφημερίδα!!

Όσον αφορά στη συνέντευξη, στο όνειρό του να δει "ένα μουσείο ελληνικής μουσικής" απαντάμε όλοι με μια ευχή για το ίδιο. Φανταζόμαστε από τώρα τη "γωνιά" Γιώργου Νταλάρα...

Για τη δήλωση:"Εγώ δεν ήθελα ακροατές θαυμαστές, γι' αυτό και δεν κολάκεψα ποτέ το κοινό.", έχω να πω τα εξής: Θα συμφωνήσω με το δεύτερο σκέλος και τον ευχαριστούμε πολύ που μας έμαθε έτσι!

Ωστόσο, θα διαφωνήσω (όσο δύσκολο κι αν μου είναι αυτό) με το πρώτο σκέλος. Όσο κι αν δεν ήθελε, είναι πολλοί-πάρα πολλοί οι θαυμαστές που με την αξία του εκείνος δημιούργησε...

Κι επίσης τον ευχαριστούμε γι' αυτό. :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όσον αφορά στη συνέντευξη, στο όνειρό του να δει "ένα μουσείο ελληνικής μουσικής" απαντάμε όλοι με μια ευχή για το ίδιο. Φανταζόμαστε από τώρα τη "γωνιά" Γιώργου Νταλάρα...

Όταν πήγα Ελλάδα πρώτη φόρα, οι φίλοι μου που ξέρουν από παλιά πόσο ενδιαφέρομαι για την ιστορία και την αρχαιολογία μου έλεγαν: «α, πας να δεις την Ακρόπολη, τους Δελφούς, την αρχαία Ολυμπία κλπ;» Κι εγώ, που η πορεία μου ήταν ευθείαν μπρος τους φίλους μου και μαζί στο Ζυγό, απαντούσα: «I'm not going to see dead Greeks, but live ones».

Ζωντανούς Έλληνες πήγαινα να δω, όχι νεκρούς. Όχι αρχαίους, όχι παρελθόν - ζωντανό τραγούδι. Τα μουσεία τάφοι είναι. Το ξέρατε; Είναι.

Κατά την γνώμη μου λοιπόν η Ελληνική μουσική ανήκει στις σκηνές, στις πίστες, στα θέατρα, στους δίσκους, στα ραδιόφωνα, στους δρόμους, στα στόματα των ανθρώπων... όπου θέλετε... αλλά ΟΧΙ σε μουσείο. Ούτε καν στα σχολεία: να διδαχτεί επισήμως και κατά κανόνας; Όχι!

«Μα εσένα, σε θέλω ζωντανή!» όπως λέει το τραγούδι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι αλήθεια ότι η Ελληνική μουσική ανήκει στις σκηνές, στις πίστες, στα θέατρα, στους δίσκους, στα ραδιόφωνα, στους δρόμους, στα στόματα των ανθρώπων... Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο προκειμένου να διαφυλάξουμε το ελληνικό τραγούδι, την ιστορία της ελληνικής μουσικής.

Η λέξη "μουσείο" είναι ίσως λίγο βαριά για να χρησιμοποιηθεί για τη μουσική. Πώς να μεταφέρεις άλλωστε την έκρηξη συναισθηματων που σου προσφέρει ένα τραγούδι. Ωστόσο, η μουσική δεν εγείρει μόνο τις αισθήσεις, αλλά και το μυαλό, τη λογική, τη συνείδηση. Κι αυτά ίσως είναι πράγματα που μπορούν να μεταφερθούν μέσα από την ιστορία.

Σίγουρα ένας τέτοιος χώρος χρειάζεται πολύ σκέψη για να δημιουργηθεί έτσι όπως στο ελληνικό τραγούδι αξίζει. Δε νομίζω όμως ο Νταλάρας και όσοι το ονειρεύονται να έχουν στο μυαλό τους...έναν τάφο. Κι επιπλέον, αυτή η κίνηση θα αποτελεί ένα ακόμη κομμάτι του παζλ. Ή αν θέλετε, την κορνίζα του παζλ.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δε νομίζω όμως ο Νταλάρας και όσοι το ονειρεύονται να έχουν στο μυαλό τους...έναν τάφο.

Σίγουρα. Το σκοπό τους δεν είναι να θάψουν το τραγούδι, αλλά να το τιμήσουν.

Δεν έχουν όμως συνειδητοποιήσει ότι το μουσείο, αν και μνημείο όμορφο, είναι μνημείο για νεκρούς. Στο μουσείο, εκ των πραγμάτων, βρίσκεις νεκρά αντικείμενα, που δεν χρησιμοποιούνται πια.

’λλο πράγμα να δεις την κιθάρα του Νταλάρα σε μια βιτρίνα, άλλη να την δεις στα χέρια του...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προφανώς θέλουν να γίνει μια αρχειοθέτηση της ιστορίας του τραγουδιού και να δημιουργηθεί -μεταξύ άλλων- μια βιβλιοθήκη-δισκοθήκη. Δεν είναι καθόλου κακό να διασωθούν σπάνιοι δίσκοι, ηχητικά ντοκουμέντα, και να είναι διαθέσιμα σε όσους ενδιαφέρονται...

Και επίσης μην ξεχνάμε ότι τα μουσεία στις μέρες μας, γίνονται όλο και πιο "interactive", δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες, να βιώνουν από κοντά, ήχους, εικόνες ή ακόμα και, στη συγκεκριμένη περίπτωση, "μουσικές". Μουσείο δεν σημαίνει απαραίτητα, κρύες αίθουσες με βιτρίνες και προθήκες... :):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού έχω επαγγελματική σχέση με τα μουσεία, ξέρω τι μπορούν και τι δεν μπορούν. Το ξέρω μαλίστα καλύτερα - διαφορετικά - από όσους μπαινουν μόνο ως επιστκετπές. Το interactive στα μουσεία είναι (συγνώμη) βλακεία, παραίσθηση της μόδας, και λεφτά πεταμένα - εξαιρεσεις υπάρχουν, αλλά ελάχιστες! Μιλάω, όπως έλεγα, από αντικειμενική εμπειρία. Επιμένω λοιπόν: ένα " μουσειο του ελληνικου τραγουδιου " θα ήταν θανάσιμο.

Από την άλλη μια βιβλιοθήκη / δισκοθήκη του ελληνικού τραγουδιού, ιδιαίτερα αν είναι δημόσια, θα ήταν πολύ χρήσιμο πράγμα.

Ας μην είναι όμως κλειστό αρχείο. Θυμάστε τι λέγαμε για την ΕΡΤ πριν από λίγο στο Ηρώδειο; πως κάνει μισή δουλειά; Γράφει την συναυλία (το ένα μισό) και αντί για να την μοιράζει, να την δείχνει (το άλλο μισό) την θάβει στο αρχείο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
- εξαιρεσεις υπάρχουν, αλλά ελάχιστες! Μιλάω, όπως έλεγα, από αντικειμενική εμπειρία.

Ok, ας ελπίσουμε ότι μπορεί να είναι εξαίρεση. Και προσωπικά, έχω πετύχει αρκετές εξαιρέσεις και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό... :(:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι σημερινές εφημερίδες ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ & ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ φιλοξενούν αναφορές, μικρές σχετικά , και από μία φωτογραφία , από τη συναυλία του Θεάτρου Γης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά δεν είδα στις Αθηναϊκές εφημερίδες κάποιο ρεπορτάζ για τη συναυλία στο Θέατρο Γης. Πως είναι δυνατόν ...;;

:pity:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το περίεργο θα ήταν να είχανε βάλει κάτι...’σε, έχουνε πιο σοβαρά καλλιτεχνικά θέματα... :pity::D:wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά δεν είδα στις Αθηναϊκές εφημερίδες κάποιο ρεπορτάζ για τη συναυλία στο Θέατρο Γης. Πως είναι δυνατόν ...;;

:pity:

Τώρα αν γράψω τίποτε θα κατηγορηθώ ότι "ρίχνω νερό στον μύλο της "δήθεν" αντιπαράθεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης"? Ετσι μου έμεινε η απορία από άλλο topic...

Αν είχε γίνει η παράσταση κάτω (ή αν γίνει) και τότε θα βλέπατε δημιοσιότητα.

-John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνούμε Γιάννη, δυστυχώς. Η Αθήνα έχει γίνει το κέντρο της Ελλάδας, κακώς, και τελικά και η ίδια η πόλη ασφυκτιά και οι πολίτες της δεν μπορούν να απολαύσουν και πολλά πράγματα. Νομίζω ότι με τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα τα media και οι σχετικοί φορείς, δημοσιεύουν τα δελτία τύπου για τις εκδηλώσεις αλλά αρνούνται να επωμιστούν το κόστος να καλύψουν τις εκδηλώσεις αυτές αν είναι μακριά από την Αθήνα. Σταματώ εδώ για να μην βγω εκτός θέματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γράψω την προσωπική μου γνώμη,ίσως δυσαρεστήσει μερικούς: αν επαναληφθεί η συναυλία δε θα έχει την επιτυχία που είχε η συναυλία εδώ στη Θεσσαλονίκη,όση κάλυψη και να έχει από τον τύπο και την τηλεόραση (σαφώς πολύ μεγαλύτερη).Διότι δεν θα υπάρχει αυτή η φοβερή χορωδία του Θεάτρου Γης (σωστά έγραψες Ελίνα) που ξεκίναγε να τραγουδάει τα τραγούδια ακούγοντας μερικές νότες από το ξεκίνημα,αυτοί οι ανθρωποι που μεγάλωσαν με Κουγιουμτζή κι έκαναν βίωμα τους αυτά τα τραγούδια. Θα γράψει ο τύπος και τα περιοδικά για το ποιοί επώνυμοι πήγανε,θα δείξουν και τα σχετικά πλάνα,αυτό θα είναι το πιο σπουδαίο στην όλη συναυλία,όχι η ίδια η συναυλία.

-John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη για να καταλάβω δηλαδή, εννοείς ότι το αθηναϊκό κοινό δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσει τα τραγούδια από τις πρώτες νότες; Ότι μόνο το κοινό της Θεσσαλονίκης είναι σε θέση να αναγνωρίζει τα τραγούδια από τις πρώτες νότες;

Εννοείς ότι οι Αθηναίοι δεν μεγάλωσαν με τα τραγούδια του Κουγιουμτζή; Μόνο οι Θεσσαλονικείς μεγάλωσαν με τα τραγούδια του; :)

Δεν με βρίσκεις σύμφωνο Γιάννη... :pity::blush:

Γιατί τέτοια διάκριση; :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι Αποστόλη,δεν εννοώ ότι μόνο οι Θεσσαλονικείς αναγνωρίζουν τα τραγούδια,ή ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν τα τραγούδια του στην Αθήνα.

'Εγραψα για ολόκληρη "χορωδία του Θεάτρου Γης"(την έχει ονομάσει και ο Γιώργος "η περίφημη χορωδία του Θεάτρου Γης").'Ολοι εν χορώ σαν ένας άνθρωπος να τραγουδάνε το ένα τραγούδι μετά το άλλο.

Δεν ήλθες στην συναυλία για να ζήσεις αυτό που προσπαθώ να περιγράψω εδώ.... :)

-John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι ζήσατε και είμαι σίγουρος για το κλίμα της συναυλίας. Αλλά γιατί πιστεύεις οτι αν γίνει μία αντίστοιχη συναυλία στην Αθήνα, δεν θα γίνει το ίδιο πράγμα; Όλοι γνωρίζουμε τα τραγούδια του Σταύρου και σε όλους μας έχουνε μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.

Το κοινό είναι το ίδιο, είτε είναι από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Σπάρτη... Με την ίδια ζεστασιά θα αγκαλιάσει το κοινό την συγκεκριμένη συναυλία οπουδήποτε και αν γίνει!

Δεν κάνουνε οι εφημερίδες την διαφορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα έχει τον ίδιο βαθμό επιτυχίας και ο λόγος είναι ο βαθμός συμμετοχής του κοινού στη συναυλία,όπως επίσης νομίζω ότι η χθεσινή συναυλία έπρεπε να τύχει καλύτερης κάλυψης,έντυπης και ηλεκτρονικής.

-John

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα έχει τον ίδιο βαθμό επιτυχίας και ο λόγος είναι ο βαθμός συμμετοχής του κοινού στη συναυλία

:)

Μα γιατί; Υπαρχει περίπτωση να μη συμμετέχει ο κόσμος; Αφού ξέρεις τί γίνεται στις συναυλίες. Και ειδικά για τη συγκεκριμένη συναυλία που είναι με τραγουδια του Στ. Κουγιουμτζή... Δε νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που να μην τραγουδάει τα τραγούδια του! Δεν καταλαβαίνω γιατί τα λες αυτά... :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...