EKOSTEL

Η καθημερινή αποδελτίωση του ημερησίου τύπου

3,924 posts in this topic

http://www.tanea.gr/interview/article/5579231/kamia-fora-ksexname-thn-poihsh-toy-tsitsanh/

«Καμιά φορά ξεχνάμε την ποίηση του Τσιτσάνη»

Δημήτρης Δουλγερίδης  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/06/2018 08:00 |
«Μου προτάθηκε μία εκδήλωση με άξονα "Γιώργος Νταλάρας και λαϊκό τραγούδι". Αμέσως, όμως, το μυαλό μου έφυγε από την τιμητική πρόταση και πήγε στο ένα και μοναδικό όνομα που δένει πάνω του το λαϊκό τραγούδι. Τη συναυλία την βλέπω και ως ένα ερέθισμα να ξαναδώσουμε στους ανθρώπους τις στιγμές κανονικότητας που δικαιούνται. Νομίζω ότι έχουμε βγάλει αρκετά τον κακό μας χαρακτήρα μέσα στην κρίση. Αφήσαμε τη δυσάρεστη κατάσταση στην καλύτερη περίπτωση να μας ταλαιπωρεί και στη χειρότερη να μας διχάζει. Το ωραιότερο απ' όλα είναι ότι παρόλο που έχουμε καταλήξει στους συντελεστές με έχουν πάρει άλλοι 22 τρίχορδοι μπουζουξήδες και 28 τραγουδιστές.
 
Ο Κώστας Χατζηδουλής γράφει ότι το λαϊκό τραγούδι μοιάζει με θρησκευτική σέχτα, με τους δικούς της αγίους και τις Παναγίες, τους μάρτυρες και τους τροπαιοφόρους, αλλά ο Τσιτσάνης είναι ο Ναζωραίος. Για μένα ο άνθρωπος αυτός υπήρξε πάντα ένα σημείο αναφοράς στη διαδικασία μεταλλαγής του λαϊκού τραγουδιού από τη δεκαετία του 1960 κι έπειτα. Οταν άκουγα τον "Επιτάφιο", τη "Ρωμιοσύνη" και το "Αξιον εστί", μελοποιημένα από τον Μίκη Θεοδωράκη, τα τραγούδια των Χατζιδάκι - Γκάτσου κι εκείνα του Ξαρχάκου, ήταν σαν να έφευγα από τη διασκέδαση και να πήγαινα στη μελέτη. Αυτό που μου έδωσε μεγάλο θάρρος ήταν εκείνη η παραδοχή του Θεοδωράκη "θα ήθελα να με βλέπετε σαν έναν μαθητή του Τσιτσάνη".
 
Παρόλο που ζούσε με τους ρεμπέτες δεν φαινόταν και δεν ήταν ρεμπέτης. Είχε μια λαϊκή αριστοκρατικότητα και δεν τον ενδιέφερε το χύμα. Φέρνει τα δικά του θέματα και τα κίνητρά του αλλάζουν όσο αλλάζει η κοινωνία. Ισορροπεί ανάμεσα στον πόνο και την αγάπη για τη ζωή ή την ελπίδα της ανασυγκρότησης: είναι οι δύο αντίστροφες έννοιες που εξανθρωπίζουν την ελληνική κοινωνία εκείνη την εποχή. Και ο ίδιος εκφράζοντάς τες φέρεται σαν λαϊκός εκσυγχρονιστής στο χώρο του τραγουδιού. Δεν θα τον δείτε ποτέ με γραβάτα. Η γραβάτα ήταν κομφορμισμός - κι αυτό δεν το ήθελε. Η επαναστατικότητά του δεν ήταν της φιγούρας, αλλά της ουσίας. Ηξερε ότι αυτό που έκανε δεν ήταν για το μεροκάματο. Ούτε μόνο για τον εαυτό του. Υπάρχει μια κοινωνική συνείδηση.
 
Καμιά φορά ξεχνάμε τον γλωσσικό πλούτο στα τραγούδια του. Εχει πολλά ποιητικά στοιχεία, όπως η σύνταξη "του προδομένου ο πόνος της καρδιάς", τα οποία πρέπει να παίρνει υπόψιν του και ο ερμηνευτής. Πρέπει να κατέχει το ιδίωμα και να το μελετήσει. Ο Σταμάτης Φασουλής, που σκηνοθετεί τη συναυλία και γνωρίζει το έργο του Τσιτσάνη, στάθηκε πριν από καιρό στην ποιητική αντίθεση μέσα στο "Ακρογιαλιές δειλινά": Χωρίς ντροπή, αναζητεί/ τον ήλιο που έχει χαθεί/ στα σκοτάδια να βρει. Πριν από πολλά χρόνια γι' αυτή την ποίηση μού μιλούσε και ο Σταύρος Κουγιουμτζής, ο οποίος λάτρευε τον Τσιτσάνη. Και πάτησε πολύ στις εισαγωγές του Τσιτσάνη, οι οποίες ήταν ισάξιες των ρεφρέν των τραγουδιών: ένα ολοκληρωμένο μουσικό πρελούδιο.
 
Μου ακούγεται σαν ψευτοδίλημμα ότι ο κόσμος των στίχων του δεν είναι και ο καλύτερος για τη θέση των γυναικών. Είναι εικόνες από μια συγκεκριμένη κοινωνία, αλλά ο Τσιτσάνης ύμνησε επίσης τη γυναίκα. Ακούστε το "Απόψε κάνεις μπαμ" ή στο "Αργοσβήνεις μόνη" πώς μιλάει για τον πόνο μιας γυναίκας: όπως λίγα κομμάτια της λαϊκής μουσικής. Με την ευκαιρία, πρόκειται για ένα παράδειγμα πετυχημένης διασκευής  - των Ιμάμ Μπαϊλντί  -  από τη νέα γενιά μουισκών που ανακαλύπτουν αυτόν τον κόσμο. Με συγκίνησαν οι Ιμάμ Μπαϊλντί, επειδή έσβησαν το μουσικό κομμάτι, αλλά άφησαν τις φωνές του Στελλάκη Περπινιάδη και της Ιωάννας Γεωργακοπούλου. Εδώ υπάρχει μια αξιοπρόσεκτη ηθική διάσταση στη διασκευή.
Ξεχνάμε επίσης πως ο Τσιτσάνης αναδεικνύει τις φωνητικές ικανότητες του Καζαντζίδη στην πρώτη περίοδο: "Ισως αύριο", "Ασπρο πουκάμισο φορώ", "Πάρε το δάκρυ μου βοριά", "Κατάδικος για πάντα", "Παίξε Χρήστο το μπουζούκι", "Το 'ξερα πως θα μου φύγεις". Από κει κι έπειτα ο Καζαντζίδης, ένας άνθρωπος τον οποίο ποτέ δεν σταμάτησα να αγαπώ - παρ' όλο που κάποια στιγμή διαφοροποιηθήκαμε -, έφτιαξε ένα καινούργιο είδος λαϊκού τραγουδιού μ' αυτήν την τόσο πλούσια και καθαρή φωνή. Παίρνω, λοιπόν, την ευκαιρία για να πω ότι ο Καζαντζίδης είναι ουσιαστικά τρεις τραγουδιστές: όταν ξεκινάει είναι μίμος του Πρόδρομου Τσαουσάκη. Ο Τσιτσάνης τον απομακρύνει και του δίνει το μεγάλο δώρο της αυτοπεποίθησης με τα ωραιότερα τραγούδια της εποχής. Την ίδια εποχή που τα άλλα τραγούδια του είναι, για παράδειγμα, οι "Βαλίτσες". Κι αμέσως μετά περνάμε στην "Πολιτεία" του Θεοδωράκη και στα τραγούδια του Χατζιδάκι. Στη συνέχεια σταματά και αποσύρεται σε έναν νέο κόσμο τον οποίο ίσως δεν καταλαβαίνει. Για μένα προσωπικά αυτή η απομόνωση ήταν ένα λάθος του. Για μένα ο Καζαντζίδης έπρεπε να είναι κάθε μέρα στον κόσμο και να τραγουδάει. Ο ίδιος ένιωθε ότι έκανε το χρέος του απέναντι στον κόσμο με το να αυτοαναιρείται.
 
 
Εδινε μεγάλη σημασία στις φωνές των ερμηνευτών, γι' αυτό και κάθε τραγούδι είναι πατενταρισμένο με τις φωνές τους: Μπιθικώτσης, Καζαντζίδης, Νίνου, Καίτη Γκρέυ. Και ίσως αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για μια πρόταση προς το υπουργείο Πολιτισμού να μην ξεχνάει αυτή τη μεγάλη τραγουδίστρια. Η τιμητική σύνταξη στην Καίτη Γκρέυ είναι η ελάχιστη αναγνώριση για το τι έχει προσφέρει μαζί με τον Τσιτσάνη στον λαϊκό μας πολιτισμό.
 
Ακούω ακόμη και σήμερα Τσιτσάνη στο αυτοκίνητο, όπως και άλλους λαϊκούς. Ακούω ξανά και ξανά Καζαντζίδη και Μπιθικώτση. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς οι νεότεροι πρέπει να ομολογήσουμε ότι τόσο καλοί σαν κι αυτούς δεν θα γίνουμε. Ξέρεις γιατί; Υπήρχε τότε ένα σύστημα παραγωγής με συγκεκριμένους ηχολήπτες και ήχο, στούντιο με δικά του βάθη, συγκεκριμένοι μπουζουξήδες που έβγαζαν ένα αποτέλεσμα. Αυτά όλα έχουν περάσει. Αυτό το χρώμα είναι δύσκολο να το ξαναπιάσεις. Αλλά ως άνθρωπος που νομίζω ότι πάντα έχω να κερδίσω απ' τους δασκάλους μου, τους ακούω. Ακόμη και τώρα, όταν θέλω να φορτιστώ πριν τραγουδήσω σε συναυλία, ακούω τη "Δραπετσώνα". Οταν τραγουδάω το "Φέρτε μου τη θάλασσα" δεν τραγουδάω εγώ, τραγουδάει ο Μπιθικώτσης που μεταφέρθηκε στη δική μου ψυχή.
 
Το "Θα κάνω ντου βρε πονηρή" παραμένει το πιο αγαπημένο μου τραγούδι του Τσιτσάνη. Εχει πολλή πλάκα, επειδή ο Τσιτσάνης παριστάνει το κουτσαβάκι. Εχει κι αυτό το υπέροχο σλόγκαν "θα κάνω επανάσταση"». 


info. «Παίξε Τσιτσάνη μου», συναυλία τού Ολοι Μαζί Μπορούμε, 4 Ιουλίου στις 21.00. Προλογίζει ο Διονύσης Σαββόπουλος, σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής. Τιμή εισιτηρίου 7 ευρώ (viva.gr), ημέρα συναυλίας 8 ευρώ. Συμμετέχουν οι Φωτεινή Βελεσιώτου, Γλυκερία, Ελεωνόρα Ζουγανέλη, Βιολέτα Ικαρη, Γιάννης Κότσιρας, Κώστας Μακεδόνας, Λεωνίδας Μπαλάφας, Δημήτρης Μπάσης, Γιώτα Νέγκα, Χρήστος Νικολόπουλος, Γ. Νταλάρας, Μαρίζα Ρίζου, Ελένη Τσαλιγοπούλου
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο 7 Ιουλίου στις 12.50 τη νύχτα θα μεταδοθεί -από το Mega- το αφιέρωμα στον δίσκο ''Πες το για μένα'' σε μουσική Ανδρέα Κατσιγιάννη. Η σκηνοθεσία είναι του Νίκου Σούλη.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Κυρίες και κύριοι σας παρουσιάζουμε τις λαϊκές επιτυχίες της εποχής μας με την εγγύηση της MINOS!»
Ποιος άραγε από τους άνω των 40, δε θυμάται τις κυριακάτικες, διαφημιστικές εκπομπές της εταιρείας MINOS;
Ας ακούσουμε μια από αυτές που μεταδόθηκε στις 13 Ιουλίου 1974...

Η Minos παρουσιάζει τις επιτυχίες του ’74!

17/07/2018

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

http://www.ogdoo.gr/erevna/rakosyllektika/i-minos-parousiazei-tis-epityxies-tou-74

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aπό τα ωραιότερα αφιερώματα που έγιναν ποτέ για τον Μίκη Θεοδωράκη... Αν και διαρκεί τρεισήμισι ώρες, βλέπεται απνευστί...
Ο Γιάννης Ζουγανέλης παρουσιάζει, ο Μίκης αφηγείται απολαυστικές ιστορίες από την πολυκύμαντη ζωή του και οι Γιώργος Νταλάρας,Πασχάλης Τερζής, Δημήτρης Μπάσης, Μαρία Σουλτάτου,Γιάννης Κότσιρας και Γλυκερία τραγουδούν τα μεγάλα τραγούδια του...

Νταλάρας, Γλυκερία, Τερζής, Σουλτάτου, Κότσιρας & Μπάσης τραγουδούν για τον Μίκη (2003)

29/07/2018
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Θανάσης Γιώγλου

http://www.ogdoo.gr/erevna/rakosyllektika/dalaras-glykeria-terzis-soultatou-kotsiras-basis-tragoudoyn-gia-ton-miki-2003

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.erapirgou.gr/o-giorgos-ntalaras-sti-moysiki-egkyklopaideia-2/

Τηλεφωνική συνέντευξη στην εκπομπή ''Μουσική εγκυκλοπαίδεια'' της ΕΡΑ Πύργου (3.8.18). Μιλά για τη συνεργασία με τον Μαχαιρίτσα, την κρίση και την αλληλεγγύη και τον Μάνο Ελευθερίου.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Κυριακή 16.9.18 συνέντευξη στο πολιτιστικό ένθετο της εφημερίδας Documento.

http://www.documentonews.gr/article/apokleistikh-synenteyxh-toy-giwrgoy-ntalara-sto-docville-thn-kyriakh-me-to-documento

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Νεα 15/09/2018

«Εκεί που όλα πάνε στραβά, άξαφνα θα ανάψει ένα φως»

Μερικές ώρες πριν από τη συναυλία του με την Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος και λίγες μέρες πριν από τη μεγάλη του εμφάνιση με την Κρατική Ορχήστρα Σμύρνης στο Ηρώδειο, ο μεγάλος τραγουδιστής μιλάει στα «ΝΕΑ» για την Τουρκία, εθνικισμούς, συμπράξεις, δισκογραφία, λαϊκό, τον Μάνο Ελευθερίου και το πένθος πια της απουσίας του

http://www.tanea.gr/print/2018/09/15/interviews/ekei-pou-ola-pane-strava-aksafna-crtha-anapsei-ena-fos/

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Σήμερα, 22/9/2018, στο ραδιόφωνο " THEMA FM 104,6" συνέντευξη Γιώργου Νταλάρα.Στις 15.00μ.μ.:music:

 

 

IMG_20180910_232531~2.jpg

IMG_20180910_233402.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο (Κυριακή) στον Ελεύθερο Τύπο συνέντευξη.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 22/9/2018 at 10:21 PM, EKOSTEL said:

Αύριο (Κυριακή) στον Ελεύθερο Τύπο συνέντευξη.

https://www.eleftherostypos.gr/politismos/296853-ntalaras-ston-eleythero-typo-didaskomai-apo-toys-neoys/

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΠΟΛΥ»

Νταλάρας στον Ελεύθερο Τύπο: Διδάσκομαι από τους νέους!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ

 

Γι’ άλλη μία φορά ο Γιώργος Νταλάρας ρίχνει με το τραγούδι του γέφυρες πολιτισμού ανάμεσα στους λαούς. Στις 29 Σεπτεμβρίου ο κορυφαίος Eλληνας τραγουδιστής συμπράττει στο Ηρώδειο με την Κρατική Ορχήστρα Σμύρνης υπό τη διεύθυνση του Χακάν Σενσού, σε μια συναυλία που φέρνει κοντά τη Σμύρνη με τη Νέα Σμύρνη, και όχι μόνο, στο πλαίσιο της πολιτιστικής συνεργασίας των δύο δήμων.

«Θα παρουσιάσουμε το πρόγραμμα της συναυλίας που παίξαμε στη Σμύρνη με την ίδια ορχήστρα, τη Συμφωνική της Σμύρνης, στο θέατρο Ahmed Adnan Saygun, που είναι το δικό τους Μέγαρο Μουσικής», λέει στον «Ε.Τ.» της Κυριακής ο Γιώργος Νταλάρας, λίγο πριν ανέβει στη σκηνή. «Ηταν μια απίστευτα συγκινητική συναυλία που συνδιοργάνωσαν οι Δήμοι Σμύρνης και Νέας Σμύρνης στο πρόγραμμα Γέφυρες Πολιτισμού μεταξύ των δύο πόλεων. Στην πραγματοποίηση της συναυλίας βοήθησαν πολύ το Ελληνικό Προξενείο και η Ελληνίδα πρόξενος Αργυρώ Παπούλια. Ηταν ένας άθλος, αλλά το αποτέλεσμα μας δικαίωσε όλους. Πολύ περισσότερο τώρα, που όλη αυτή η Συμφωνική Ορχήστρα με τον καλό φίλο και σπουδαίο μαέστρο Χακάν Σενσού έρχονται στο Ηρώδειο για να συνεργαστούν ξανά με τους Ελληνες σολίστες.

 Η Τέχνη μπορεί, πράγματι, να ενώσει λαούς όπως τον ελληνικό και τον τουρκικό; Πόσο αυτό το ενωτικό μήνυμα φτάνει στις κυβερνήσεις σε μια εποχή που οι παραβιάσεις συνεχίζονται στο Αιγαίο;

Δυστυχώς και η ένταση και οι παραβιάσεις συνεχίζονται. Ομως, είναι υποχρέωση των καλλιτεχνών να κάνουν ό,τι μπορούν σε συμβολικό και πραγματικό επίπεδο, για να θυμίζουν μέσα από την Τέχνη τους ότι οι λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα. Σε λίγες μέρες ο Σύλλογος Ιμβρίων οργανώνει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κωνσταντινούπολη κοινή έκθεση Eλλήνων και Τούρκων εικαστικών, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για τις ανάγκες των σχολείων της Ιμβρου. Αυτή η κίνηση δείχνει μεγαλείο, αλτρουισμό και ευρύτητα σκέψης. Σε αυτή τη συναυλία η συνύπαρξη ελληνικών τραγουδιών, αλλά και τουρκικών, όπως του Λιβανελί, αλλά και βαλκανικών, παιγμένων από τη Συμφωνική της Σμύρνης με τη σύμπραξη Eλλήνων μουσικών, πέρα από την καλλιτεχνική αξία, κουβαλάει και ένα συμβολισμό.

 Η πολιτική πόσο σας πληγώνει σήμερα;

Πολύ. Δεν θέλω όμως να την απαξιώσω και με στενοχωρεί πολύ που την απαξιώνουν οι νέοι, οι οποίοι, μαζί με την εμπιστοσύνη τους, έχουν χάσει και τις ελπίδες τους.

 Δώσατε και δύο συναυλίες για τα θύματα της πυρκαγιάς στο Μάτι, μαζί με συνεργάτες σας. Πώς διαχωρίζετε τις συναυλίες που γίνονται για φιλανθρωπικό σκοπό και συμμετέχετε από αυτές στις οποίες πιθανόν να μη συμμετείχατε;

Περνώντας τα χρόνια και επειδή έχω κάνει εκατοντάδες τέτοιες συναυλίες, έχω την πείρα να διερευνώ το σκοπό, να γνωρίζω εκ των προτέρων ότι υπάρχει διαφάνεια και να διασφαλίζω ότι, εκτός από το καλό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, τα χρήματα τα οποία συγκεντρώνονται από αυτές τις εκδηλώσεις θα καταλήξουν άμεσα στους αποδέκτες τους.

 Τι εξακολουθούν να σας δίνουν η σκηνή και η επαφή με το κοινό;

Με ξέρετε πολλά χρόνια. Πάντα με αγωνία, με προετοιμασία, με πρόβες, σαν να είναι η πρώτη φορά. Πάντα η συγκίνηση και η ανταπόκριση μας ανταμείβουν και ξεχνάμε τον κόπο της προετοιμασίας. Το λέω αυτό γιατί φέτος έκανα πρόβες για δεκατρία, ναι δεκατρία διαφορετικά προγράμματα συναυλιών. Δικά μου και συμμετοχές. Ούτε 25 ετών δεν το έκανα αυτό.

 Η σχέση σας με τους νέους ανθρώπους πώς είναι;

Υπέροχη. Τους μαθαίνω και διδάσκομαι πολλά. Από τους νέους τραγουδιστές, τους μουσικούς, τους τραγουδοποιούς.

 Επειτα από τόσο μεγάλη και λαμπρή πορεία, τι άλλο προσδοκάτε όσον αφορά στις συνεργασίες και γενικότερα;

Τίποτα ιδιαίτερο. Καλή υγεία, να μπορώ να ακούω μουσική, να απολαμβάνω τη φύση και ό,τι είναι καλό να έρθει, θα έρθει.

 Τι σας δίνει χαρά και ευχαρίστηση;

Η μουσική, η θάλασσα, οι φίλοι, η οικογένεια και πιο πολύ τα εγγόνια μου. Αυτά τα δύο μικρά αγοράκια, που είναι χαρά Θεού. Φέτος μάθαμε να ψαρεύουμε.

Info

«ΣΜΥΡΝΗ-ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΓΕΦΥΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ»

ΠΟΥ: ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ

ΠΟΤΕ: ΣΑΒΒΑΤΟ 29/9

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 21.00

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: 20 ΕΩΣ 105 ΕΥΡΩ

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: WWW.VIVA.GR, ΤΗΛ. 210 9213310

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής 

 
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Το λέω αυτό γιατί φέτος έκανα πρόβες για δεκατρία, ναι δεκατρία διαφορετικά προγράμματα συναυλιών. Δικά μου και συμμετοχές. Ούτε 25 ετών δεν το έκανα αυτό".

Αληθινή και ωραία απάντηση.Πραγματικά φέτος γύρισε τον χρόνο πίσω...

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://cosmopoliti.com/kostasgavrasdidktorteletianagorefsis/

Τελετή αναγόρευσης Κώστα Γαβρά σε επίτιμο διδάκτορα από το  Πανεπιστήμιο Αθηνών (12.10.2018).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε "Αυγή" και "Εφημερίδα Συντακτών"  δημοσιεύματα από την χθεσινή συνέντευξη τύπου.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.news247.gr/politismos/i-melina-merkoyri-den-kathoristike-apo-tin-politiki-tin-kathorise.6659423.html

Αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη. Μεταξύ άλλων για τη Μελίνα μιλά και ο Γ.Νταλάρας. Στο ηχητικό στο τέλος του κειμένου.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/562076/osa-eginan-stin-episimi-premiera-tis-parastasis-cock

Θεατρική επίσημη πρεμιέρα Cock, εχτές στο Θέατρο Αθηνών.

https://www.vipnews.gr/2012-10-25-08-34-16/item/56221-cock

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εκπομπή της ΕΡΤ ''Στα τραγούδια λέμε ναι'' φιλοξένησε τη Φωτεινή Βελεσιώτου. Στην αρχή και στη διάρκεια θα αναγνωρίσετε κάποια γνωστά σε όλους μας πρόσωπα...

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...