EKOSTEL

Η καθημερινή αποδελτίωση του ημερησίου τύπου

3,924 posts in this topic

Στην Ελευθεροτυπία στην εικόνα 5 του ON-OFF έχει λεζάντα:5." Γιατί στράβωσε ο Γιώργος Νταλάρας;"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Έθνος, υπάρχει ολοσέλιδο αφιέρωμα σχετικά με το ταξίδι στη Σιέρα Λεόνε και στη Λιβερία.

Στην Espresso, φωτορεπορτάζ από την φιλανθρωπική συναυλία της σοπράνο Έλενας Κελεσίδου στο Παλλάς(την περασμένη Τρίτη 27-2-07).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο Έθνος, υπάρχει ολοσέλιδο αφιέρωμα σχετικά με το ταξίδι στη Σιέρα Λεόνε και στη Λιβερία.

Το σκληρό μονοπάτι της αφρικανικής προσφυγιάς

Υπάρχουν άνθρωποι που βρήκαν τους δικούς τους έπειτα από 15 χρόνια. Kάθε άνθρωπος είναι και μία ιστορία. Δεν ξέρω εάν είμαστε έτοιμοι να τους ακούσουμε. Eμείς οι υπόλοιποι κρατήσαμε την πολυτέλεια της φιλανθρωπίας και όχι την ουσιαστική συμμετοχή και την ανθρώπινη συμπεριφορά απέναντι σε ανθρώπινα όντα.

Tο μυστικό για τη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε, δεν είναι οι λίγοι που θα δώσουν πολλά, αλλά οι πολλοί που θα δώσουν ελάχιστα», λέει ο Γιώργος Nταλάρας, στο «Eθνος της Kυριακής», λίγες ημέρες μετά την επιστροφή του από την Aφρική, όπου ακολούθησε το μονοπάτι της προσφυγιάς.

Συγκλονισμένος από το δράμα χιλιάδων ανθρώπων, μας αφηγείται τις εικόνες που αντίκρισε και ξεδιπλώνει τις σκέψεις του για τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει ο «πολιτισμένος κόσμος».

Ως πρέσβης Kαλής Θέλησης, ταξίδεψε στη Σιέρα Λεόνε, τη Γουινέα και τη Λιβερία, μαζί με στελέχη από το Eλληνικό Tμήμα της Yπάτης Aρμοστίας του OHE για τους πρόσφυγες. Περπάτησε σε ξεχασμένα χωριά, γνώρισε τον πόνο στα στρατόπεδα προσφύγων και ακολούθησε μαζί με κάποιους από αυτούς τον δρόμο της επιστροφής στη γη που γεννήθηκαν, έπειτα από χρόνια ξεριζωμού. Aνάμεσα τους και δεκάδες παιδιά-στρατιώτες.

«Eίμαι υποχρεωμένος να πω όσα είδα. Aυτοί οι άνθρωποι αγωνίζονται καθημερινά για να επιβιώσουν. Δεν μπορούν να "προγραμματίσουν" το αύριο, αφού δεν ξέρουν τι θα γίνει την επόμενη ώρα», λέει ο Γ. Nταλάρας.

«Εγκατάλειψη και χάος»

«Oταν ταξιδεύεις με αυτόν τον σκοπό βλέπεις την ωμή πραγματικότητα. Tην αίσθηση της εγκατάλειψης και του χάους, καθώς δεν υπάρχει καμία υποδομή οργανωμένης κοινωνίας. Yπάρχουν κάπου 20 χώρες που έχουν ανάλογα προβλήματα με πόλεμους και σπαραγμούς. Xώρες που βίωσαν εκατοντάδες χρόνια την αποικιοκρατία».

Στους καταυλισμούς της Σιέρα Λεόνε, κάθε άφιξη αποστολής από τον αναπτυγμένο κόσμο αποτελεί κορυφαίο γεγονός. Eνα σημάδι ελπίδας για ανθρωπιστική βοήθεια, με την κρυφή προσδοκία του επαναπατρισμού.

«Yπάρχουν άνθρωποι που υποφέρουν και εμείς στεκόμαστε με απάθεια», λέει ο κ. Γ. Nταλάρας. «Kάναμε ένα μεγάλο ταξίδι κάτω από δύσκολες συνθήκες, συντροφεύοντας 300 πρόσφυγες που ξεκίνησαν από τη Σιέρα Λεόνε και διέσχισαν 500 χλμ. μέχρι την Λιβερία από όπου είχαν φύγει εξ αιτίας του πολέμου. Aκολουθήσαμε κάποιους μέχρι το χωριό τους, όπου επέστρεφαν μετά από 10 ή 15 χρόνια, για να ξανακτίσουν τη ζωή τους.

H Yπάτη Aρμοστία κάνει σημαντικό έργο και αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ. Tο μεγάλο μάθημα που πήρα είναι ότι σε μεγάλους οργανισμούς όπως ο OHE υπάρχουν εμπνευσμένοι συνεργάτες που "απέχουν μίλια" από τον εκάστοτε Γενικό Γραμματέα. Aπλοί και ταπεινοί προσφέρουν έργο. Aνθρωποι που καταφέρνουν να ασχοληθούν με αυτό που μπορεί να τους πληγώνει ή και να τους λυτρώνει. Ξέρεις ότι εκεί γίνεσαι χρήσιμος. Mιλώ για κάθε M.K.O. που προσφέρει βοήθεια. Aλλοι τρέχουν σε ναρκοπέδια να καταστρέψουν όπλα, άλλοι στέλνουν εμβόλια και τροφή ή φροντίζουν για το νερό».

«H Eλλάδα είναι η τελευταία στην Eυρώπη σε παροχή ασύλου και αυτό πρέπει να το ανατρέψουμε. Θα κάνουμε επισκέψεις όπου χρειάζεται: σε τόπους υποδοχής, όπου δεν γίνεται διαχωρισμός και υπάρχουν ασυνόδευτα παιδιά και μητέρες με ανήλικα, καθώς και άνθρωποι που υπέστησαν πολιτικές διώξεις. Eπόμενο βήμα είναι σε συνεργασία με υπεύθυνους από την κυβέρνηση να προωθηθεί η συνεισφορά σε χώρες της Aφρικής».

Αννα Νταλάρα

«Η Ευρώπη υψώνει τείχη στους πρόσφυγες»

«Σήμερα δυστυχώς η Eυρώπη υψώνει τείχη στους πρόσφυγες. Δεν πρόκειται για φιλανθρωπία ή αλληλεγγύη αλλά για ένδειξη του πολιτικού πολιτισμού μας. Eίναι διαφορετικό να προσπαθείς για την ενημέρωση και τη συγκέντρωση πόρων και άλλο να αντιμετωπίζεις τα γεγονότα στον τόπο όπου συμβαίνουν. Tα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα. Στην αρχή η απογοήτευση ήταν μεγάλη, πιστεύοντας ότι όσο και να προσπαθήσεις για το άσυλο, την αποκατάσταση ή τον επαναπατρισμό είναι σαν να αδειάζεις τον ωκεανό με ένα ποτήρι. Στη συνέχεια διαπιστώσαμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε ένα ποτήρι καθαρό νερό στα παιδιά που ζουν χωρίς ελπίδα και χωρίς μέλλον».

Γ. Τσαρμπόπουλος Επικεφαλής της Υπατης Αρμοστίας στην Ελλάδα

«Πρόγραμμα επανένταξης για παιδιά- στρατιώτες»

«Στόχος ήταν να δώσουμε την ευκαιρία στον κ. Nταλάρα, ως πρέσβη καλής θέλησης, να γνωρίσει τη δράση της UNHCR και να αποκομίσει εμπειρίες στην προσπάθειά του να ευαισθητοποιήσει την Eυρώπη», λέει ο κ. Γιώργος Tσαρμπόπουλος, επικεφαλής της Yπατης Aρμοστίας στην Eλλάδα, ο οποίος μετείχε στην αποστολή μαζί με την κ. Kαίτη Kεχαγιόγλου. «Yπάρχουν τεράστιες προσφυγικές πιέσεις σε χώρες όπου είχαν εμφύλιο πόλεμο για 10-15 χρόνια. Διαλέξαμε αυτές τις περιοχές διότι εκεί, εκτός από την άμεση βοήθεια, γίνεται από την UNHCR επαναπατρισμός και προγράμματα επανένταξης. Aνάμεσα στους πρόσφυγες είναι και παιδιά που μεγάλωσαν με το όπλο στο χέρι. Πώς θα μπορέσουν να ενταχθούν αυτά τα παιδιά στην κοινωνία αύριο;».

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=534...d=2&pubid=94991

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην Ελευθεροτυπία στην εικόνα 5 του ON-OFF έχει λεζάντα:5." Γιατί στράβωσε ο Γιώργος Νταλάρας;"

http://img151.imageshack.us/img151/2693/scan001wc7.jpg

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην Ελευθεροτυπία στην εικόνα 5 του ON-OFF έχει λεζάντα:5." Γιατί στράβωσε ο Γιώργος Νταλάρας;"

http://img151.imageshack.us/img151/2693/scan001wc7.jpg

:razz:

Μήπως αναγνωρίζεται κάποια άτομα στην φωτογραφία που είναι ο Λ. Παπαδόπουλος???? :):blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Μαρούλιιιι!!!!! :lol: :lol: :)

Αλλά δεν φαίνονται τα μάτια της!! :razz::razz::blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Μαρούλιιιι!!!!! :lol: :lol: :)

Αλλά δεν φαίνονται τα μάτια της!! :wow::razz::blush:

Nαι αλλά φαίνονται τα μάτια του Τάσου ακριβώς από πίσω της... :what::razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτή δεν είναι φωτογραφία!! Συνάντηση κορυφής είναι!! :lol: :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτή δεν είναι φωτογραφία!! Συνάντηση κορυφής είναι!! :lol: :lol: :)

Κι αν άνοιγε λίγο ακόμη το πλάνο , θα έπαιρνε και την άλλη την "κορυφή" με την κάμερα ανα χείρας...

:blush::razz::razz::wow::what::rolleyes::huh::huh::huh::huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτή δεν είναι φωτογραφία!! Συνάντηση κορυφής είναι!!  :lol:  :lol:  :D

Κι αν άνοιγε λίγο ακόμη το πλάνο , θα έπαιρνε και την άλλη την "κορυφή" με την κάμερα ανα χείρας...

:huh::huh::huh::huh::huh::huh::huh::huh::huh::huh:

Kαι οχι μονο.... :D

Πολλους θα βλεπαμε αν ανοιγε το πλανο.... :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το καταχωρώ εδώ για να μην ανοίγω νέο topic.

Στο νέο τεύχος του περιοδικού Lifestyle υπάρχει πολυσέλιδο αφιέρωμα στη Minos-Emi με συνέντευξη του προέδρου της κ.Σαμουήλ Μάτσα και πλούσιο και ανέκδοτο φωτογραφικό υλικό.Μεταξύ αυτών και μια φωτογραφία με τον Μίκη Θεοδωράκη να κρατά το πρώτο αντίτυπο από τα "18 Λιανοτράγουδα".

Στο ίδιο τεύχος επίσης υπάρχει κοινή συνέντευξη του Μιχάλη Χατζηγιάννη και της Δέσποινας Ολυμπίου, αφιέρωμα στο συγκρότημα "Aphrodite's child" και ένα αφιέρωμα με τίτλο "Μουσική σκηνή 2007" .Μεταξύ άλλων στο αφιέρωμα φιλοξενείται ολοσέλιδη φωτογραφία και μικρό βιογραφικό της Μαρινέλλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα περιοδικά ''Hello'' και ''OK'' , φωτορεπορτάζ από την πρεμιέρα της Χ.Αλεξίου(26-2-07) και την συναυλία της Έλ.Κελεσίδη στο Παλλάς(27-2-07), αντίστοιχα.

Ανάμεσα στους φωτογραφηθέντες και το ζεύγος του Γιώργου και ’ννας Νταλάρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Δ.Τηλέραμα, φωτογραφία των Νταλάρα,Αλεξίου, Καραίνδρου και Αγγελόπουλου από την πρεμιέρα της Χαρούλας στο Μέγαρο.

Στο Tivo, φωτογραφία του ζεύγους Νταλάρα από την συναυλία Κελεσίδη στο Παλλάς.

Για τους φίλους Αθηναίους, κυκλοφορούν αύριο τα συγκεκριμένα περιοδικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο περιοδικό " το ΑΛΟΓΟ",του μηνός Μαρτίου

επίσης φωτογραφία του Γιώργου Νταλάρα με

τον κ.Γιώργο Τσαμπρόπουλο(επικεφαλής Του Γραφείου στην Ελλάδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες).

Εμπεριέχει και άρθρο.

Όποιος μπορέσει ας το σκανάρει.

Εάν όχι,δεσμεύομαι να το γράψω την Κυριακή.

:D

Εάν δεν πάω για ιππασία δηλαδή ή στον ιππόδρομο να ποντάρω σε καμιά

κούρσα. :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο περιοδικό " το ΑΛΟΓΟ",του μηνός Μαρτίου

επίσης φωτογραφία του Γιώργου Νταλάρα με

τον κ.Γιώργο Τσαμπρόπουλο(επικεφαλής Του Γραφείου στην Ελλάδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες).

Εμπεριέχει και άρθρο.

Αυτό μου θυμίζει το "Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ", με τον Χιου Γκραντ σε μια σκηνή να παριστάνει τον δημοσιογράφο του "Hourses & Hunters" (ή κάτι τέτοιο τελος πάντων, τα "άλογα" πάντως τα είχε), ενώ πήγαινε για συνέντευξη σε ηθοποιό για ταινία σχετική με το διάστημα...... :razz::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην Espresso, φωτορεπορτάζ από την φιλανθρωπική συναυλία της σοπράνο Έλενας Κελεσίδου στο Παλλάς(την περασμένη Τρίτη 27-2-07).

Επίσης, σχετικό "ρεπορτάζ" της εφημερίδας για τις προτιμήσεις των Υπουργών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ καταλήγει στο ότι "στις προτιμήσεις των πρώτων βρίσκονται ο Χρήστος Νικολόπουλος και ο Γιώργος Νταλάρας, ενώ των δεύτερων πρώτος και με διαφορά κατά τα τελευταία δύο χρόνια αναδεικνύεται ο ερωτικός Αντώνης Ρέμος."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε,βεβαια! τοσο ερωτικοι που ειναι ολοι στη ΝΔ.... :blink: (μπρρρ...) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ε,βεβαια! τοσο ερωτικοι που ειναι ολοι στη ΝΔ.... :blink: (μπρρρ...) :blink:

Αν καλοσκεφτείς πόσο ερωτικά μας έχουν φερθεί 3 χρόνια τώρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Καθημερινή και στα ΝΕΑ(Ταχυδρόμος), ρεπορτάζ και κείμενο-αντίστοιχα- του Γ.Νταλάρα για το ταξίδι στην Δ.Αφρική. Στο άρθρο της Καθημερινής προαναγγέλεται το αυριανό αφιέρωμα με αποκλειστικές φωτογραφίες, στο ένθετο ''Κ'' της Κυριακάτικης Καθημερινής.

Στο ένθετο του Επενδυτή, φωτογραφία από την συναυλία της Έλ.Κελεσίδη στο Παλλάς (Σημείωση: όσοι φίλοι προμηθεύτηκαν το Tivo, είναι ''καλυμμένοι'' ,γιατί πρόκειται για την ίδια φωτογραφία).

Share this post


Link to post
Share on other sites
στα ΝΕΑ(Ταχυδρόμος), ρεπορτάζ και κείμενο-αντίστοιχα- του Γ.Νταλάρα για το ταξίδι στην Δ.Αφρική.

Περιοδικό "ταχυδρόμος"

Εφημερίδα "Τα Νέα"

10/03/2007

http://i66.photobucket.com/albums/h257/agn...0-03-2007-1.jpg

http://i66.photobucket.com/albums/h257/agn...0-03-2007-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Είναι αργά πια για μένα. Όσο εκτέθηκα, εκτέθηκα!»

ΗΜΕΡΗΣΙΑ 10/3/2007

Γιώργος Νταλάρας, Τραγουδιστής

Συνέντευξη στην Τέα Βασιλειαδου

Νομίζεις ότι τον ορίζει και τον καθοδηγεί μια αόρατη δύναμη κι ύστερα καταλαβαίνεις ότι ο Γιώργος Νταλάρας είναι ο ίδιος η δύναμη. Το να τον χαρακτηρίσεις δεν είναι δύσκολο φτάνει να χρησιμοποιήσεις λέξεις όπως ποιότητα, αφοσίωση, σκληρή δουλειά, αισθητική, διαρκής σπουδή. Κυρίως όμως επιμονή. Κυρίως τόλμη. Κυρίως επίθεση στα μικρά και τα τιποτένια. Κι ο ίδιος κάποιες στιγμές έχει δεχθεί επιθέσεις. Ίσως επειδή δεν υποχωρεί. Ίσως για τη διάρκεια του. Ίσως γιατί διαλέγει να διαθέτει τη δημόσια εικόνα του τόσο για να υπηρετεί την καλή μουσική όσο και το κοινωνικό σύνολο. Επιστρέφει δισκογραφικά με δύο έργα του Μίκη Θεοδωράκη που έχουν σημαδέψει και τη μουσική και το κοινωνικό σύνολο. Τη «Ρωμιοσύνη» σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου και το «Αξιον εστί» σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη.

Η Ρωμιοσύνη και το ’ξιον Εστί είναι δύο έργα κλασικά και με την έννοια αυτή επιδέχονται πολλές ερμηνείες και διαφορετικές προσεγγίσεις. Γιατί όμως, εσύ ειδικά, επέλεξες να τα ερμηνεύσεις δισκογραφικά και γιατί τώρα;

Ερμήνευσα πέρυσι αυτά τα έργα σε δύο συναυλίες και τα ηχογράφησα για αρχείο, όπως κάνω πάντα. Στη συνέχεια ακούγοντας το υλικό και μαζί με τον Μίκη αποφασίσαμε ότι είναι άξιο έκδοσης. Ίσως για αυτό που αναφέρετε και εσείς. Γιατί τώρα μέσα σε μία χαοτική για το τραγούδι κατάσταση μας άρεσε που ακούσαμε ξανά αυτά τα λόγια και αυτές τις μουσικές, ιδιαίτερα για τη Ρωμιοσύνη που την προσεγγίσαμε ενορχηστρωτικά με ένα πιο σημερινό τρόπο, και βέβαια επειδή είχε πολύ περισσότερα χρόνια να παιχτεί και να ακουστεί.

Μήπως αυτή η επιλογή κρύβει και μια ανάγκη; Κρύβει δηλαδή το γεγονός ότι δεν γράφονται τραγούδια τέτοιου διαμετρήματος ώστε να αντιστοιχίζονται με τη φωνή σου, τη φήμη και το επίπεδο που έχεις κατακτήσει;

Βεβαίως και δεν γράφονται τέτοια τραγούδια γιατί δεν υπάρχουν συνθέτες του διαμετρήματος του Μίκη Θεοδωράκη και σε αυτό προστίθεται η ακριβή ποίηση του Ελύτη και του Ρίτσου. Η ανάγκη μου να επανέρχομαι σε αυτά τα τραγούδια όμως δεν προέρχεται από την πεποίθηση ότι αντιστοιχίζονται υποχρεωτικά με τη φωνή μου. Πάνω από την ερμηνεία τη δική μου, πάνω από το όνομα ή τη φήμη που λέτε αντιστοιχίζονται με την ανάγκη μου να επικοινωνώ με τον κόσμο μέσα από αυτό το λόγο κάθε τόσο χωρίς να με ενδιαφέρει και χωρίς βεβαίως να παραγνωρίζω την ανάγκη του κόσμου να ακούει καινούργια πράγματα. Αυτό όμως δεν μειώνει καθόλου την αξία αυτών των έργων που είναι πια κλασικά.

Στις συναυλίες σου επιμένεις να τραγουδάς τραγούδια από ολόκληρη την καλλιτεχνική σου πορεία. Επιμένεις σε τραγούδια και σε δημιουργούς; Επιμένεις και στον τρόπο ερμηνείας ή τι έχει αλλάξει στον τρόπο που προσεγγίζεις τα παλαιότερα τραγούδια;

Επιμένω κυρίως σε τραγούδια και δημιουργούς όπως πολύ σωστά λέτε, αλλά σαν μουσικός θέλω πολύ να αλλάζω και τις ενορχηστρώσεις και την προσέγγιση της μουσικής σε παλιότερα τραγούδια. Ακόμα και ερμηνευτικά είμαι ανοιχτός γιατί μεγαλώνοντας προσεγγίζεις αλλιώς αυτή την τέχνη ίσως με λιγότερη ανάγκη δεξιοτεχνίας και περισσότερη ανάγκη μουσικότητας και ώριμης ερμηνείας.

Τι νομίζεις ότι είναι αυτό που σε κρατάει - και μαζί μερικούς ακόμη ερμηνευτές κυρίως της δικής σου γενιάς - στην πρώτη γραμμή;

Μα δε νομίζω ότι είμαστε πια στην πρώτη γραμμή. Ούτε το επιδιώκω, εγώ τουλάχιστον. Δεν έχω καθόλου κώδικα επικοινωνίας με αυτό το σύστημα που βάζει καλλιτέχνες στην πρώτη γραμμή, που γίνεται γνωστό πρώτα το όνομα και μετά το τραγούδι. Η δυνατότητά μου να υπάρχω μουσικά και μόνο μουσικά προέρχεται μόνο από τη γνώση της δουλειάς μου και τη μελέτη. Πιστέψτε με δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Τα άλλα είναι συμπτωματικά, τυχαία και συγκυριακά.

Τραγουδιστής, Μουσικός, συνειδητός πολίτης, ευαισθητοποιημένος καλλιτέχνης και τώρα Πρεσβευτής Καλής Θέλησης της πατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Τι σε κάνει να θέλεις να τα κάνεις όλα;

Ασφαλώς και δεν θέλω να τα κάνω όλα και ασφαλώς και δεν μπορώ. Είμαι πολίτης και μουσικός. Όλοι οι άλλοι είναι τίτλοι που όταν μου τους δίνουν καλοπροαίρετα στην ουσία αυξάνουν τη δέσμευση και την ευθύνη μου. Δεν θέλω να τα κάνω όλα γιατί δεν μπορώ και αυτά που κάνω, το γνωρίζετε και εσείς εξάλλου πολύ καλά, είναι ελάχιστα από αυτά που πρέπει να γίνονται για τους πρόσφυγες ή για τις ευάλωτες ομάδες.

Το να υπάρχουν σήμερα εκατομμύρια άνθρωποι που ζουν με συνθήκες κάτω από το όριο της ανθρώπινης αξιοπρέπειας σε επίπεδο σίτισης, υγείας και παιδείας μας προσβάλλει όλους. Δεν είναι θέμα δικό μου. Είναι θέμα ελλείμματος πολιτικού πολιτισμού.

Τόσα χρόνια μέσα στη δημοσιότητα, σκέφτεσαι τη στιγμή της αποχώρησης;

Τη σκέφτομαι συνέχεια με πολύ χαρά και προσμονή. Στην ουσία είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό που δεν σκέφτομαι σίγουρα είναι την αποχώρηση από τη μουσική.

Τόσα χρόνια μέσα στην ένταση και τους γρήγορους ρυθμούς αναζητάς να τεμπελιάσεις και κυρίως, μπορείς;

Το μόνο που καταλογίζω στη δουλειά μου είναι το ότι με απομακρύνει από τη φύση που είναι το άλλο κομμάτι της ζωής μου. Αν δε ζω στη φύση, στη θάλασσα, στις μυρωδιές και στα χρώματα της πραγματικής ζωής αρρωσταίνω και δεν μπορώ να συνεχίσω. Επιδιώκω λοιπόν με την ίδια ένταση τη ζωή στο νησί.

Τόσα χρόνια τραγουδιστής, ο ίδιος στην πρώτη γραμμή, μπορείς ως ακροατής να ακούς τραγούδια και ερμηνείες άλλων;

Νομίζω ότι είναι κάτι που έχω αποδείξει. Όχι μόνο μπορώ, είναι κάτι που απολαμβάνω. Φροντίζω περισσότερο τις παραγωγές των άλλων από τις δικές μου και όταν το πετυχαίνω χαίρομαι πολύ περισσότερο από ότι όταν κάνω εγώ ένα καλό τραγούδι. Αυτό έχει σημασία για μένα πια. Να μπουν αξιόλογοι νέοι μουσικοί στην πρώτη γραμμή.

Τόσα χρόνια ενεργός πολίτης υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο θα «έκανες πίσω» και θα «καθόσουνα στ αυγά σου», ένας ήσυχος υπάκουος πολίτης;

Από μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος. Είναι πολύ αργά πια. Όσο εκτέθηκα εκτέθηκα. Είναι πλέον θέμα μεγαλοδύναμου.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=7...=2&pubid=288758

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Καθημερινη της Κυριακης, στο περιοδικο ''Κ'', περιεχεται κειμενο της Ε.Μπιστικα για το ταξιδι του Γιωργου στη Λιβερια με τιτλο

''Το οδοιπορικο της επιστροφης στην πατριδα''

-Επισης στις σημερινες ''Εικονες'' υπαρχει φωτογραφια της Αννας και του Γιωργου Νταλαρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ALTER έδειξε πριν λίγο ρεπορτάζ από την χθεσινοβραδυνή απονομή χρυσού δίσκου για το "Σπάει το ρόδι".

Ήταν αναμενόμενο αυτό που είδαμε... Ο Νταλάρας μιλούσε για πολύ ώρα στην κάμερα χθες, αλλά αυτοί έδειξαν μόνο τα μικρά σχόλιά του-απαντήσεις στη "διαμόνια" ρεπόρτερ, για το τραγούδι σήμερα, την ελληνική τηλεόραση και -φυσικά- τη Eurovision! Δεν άντεχα να δω παραπάνω την εκπομπή, οπότε δε γνωρίζω αν έγινε κάποιος σχολιασμός πάνω σε αυτά.

Ήθελα να'ξερα, τι χαλάνε τις κασέτες και γράφουνε...γράφουνε...γράφουνε... και στο τέλος δείχουν τα ίδια και τα ίδια!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το περιοδικό Hello φιλοξενεί τρισέλιδο φωτορεπορτάζ από την αποστολή στη Δυτ.Αφρική.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ALTER έδειξε πριν λίγο ρεπορτάζ από την χθεσινοβραδυνή απονομή χρυσού δίσκου για το "Σπάει το ρόδι".

Ήταν αναμενόμενο αυτό που είδαμε... Ο Νταλάρας μιλούσε για πολύ ώρα στην κάμερα χθες, αλλά αυτοί έδειξαν μόνο τα μικρά σχόλιά του-απαντήσεις στη "διαμόνια" ρεπόρτερ, για το τραγούδι σήμερα, την ελληνική τηλεόραση και -φυσικά- τη Eurovision! Δεν άντεχα να δω παραπάνω την εκπομπή, οπότε δε γνωρίζω αν έγινε κάποιος σχολιασμός πάνω σε αυτά.

Ήθελα να'ξερα, τι χαλάνε τις κασέτες και γράφουνε...γράφουνε...γράφουνε... και στο τέλος δείχουν τα ίδια και τα ίδια!!

Το κανάλι Star μάλιστα έχει σχεδόν ανοίξει μέτωπο κατά του Νταλάρα. :D

Παρουσιάζουν το γεγονός σαν ο Νταλάρας να έδειξε μια φοβερή ασέβεια σε κάτι τόσο ιερό,όπως η Eurovision... :razz:

Mάλιστα προέβαλλαν και επιχείρημα ότι στη eurovision έχουν πάρει μέρος η Μαρινέλλα,η Μαρίζα Κωχ,η Αννα Βίσση.

Αλλά ο Νταλάρας έξυπνα τους είπε "ρωτήστε τις ίδιες..!"

Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι αυτοί οι δημοσιογράφοι (λέμε τωρα..) σκάνε μύτη σε τέτοια γεγονότα (όπως η απονομή του χρυσού δίσκου του λευτέρη παπαδόπουλου) και το μόνο που ρωτάνε Αυτούς τους καλλιτέχνες είναι για τη Eurovision...

Ε-λ-ε-ο-ς!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...