Sign in to follow this  
Followers 0
Anna

Axion Esti

95 posts in this topic

Απο το Μεγαρο φυσικα!! Τα ταμεια ανοιγουν στις 10. Πρωινο ξυπνημα, και οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο, γιατι εχουμε να παρουμε εισιτηρια για αρκετο κοσμο που δεν θα μπορει να ερθει την Πεμπτη... :mad:  :mad:  :mad:

Υπάρχει και η εναλλακτική του ταμείου του μεγάρου στην Ομήρου.

Θα θυμηθούμε πάλι παλιές, καλές μέρες με την ουρά να φτάνει μέχρι την Πανεπιστημίου!!!!!

Αλήθεια, μέχρι πόσα εισιτήρια θα μπορεί να πάρει κανείς? 4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα λες, αυτο το ειχα ξεχασει... ;):music: Ελπιζω να μπορουμε να παρουμε περισσοτερα απο 4... :razz::)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[Αλήθεια, μέχρι πόσα εισιτήρια θα μπορεί να πάρει κανείς? 4?

Αν έχει πολύ κόσμο μέχρι 4 το κάθε άτομο...... Διαφορετικά 6 / ατομο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι τα φοιτητικά είναι σε απαίασιο σημείο;

Και τί τιμές έχουν τα εισητήρια;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τις θέσεις των φοιτητικών εισιτηρίων δεν ξέρω, αλλά για τις τιμές μας έχει ενημερώσει η Αγνή από 12/9 :music: !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως έχει ήδη αναφερθεί, τα εισιτήρια κοστίζουν 80 , 60 , 40 και 22 ενώ τα φοιτητικά έχουν 13 .

Όπως έγραψα και νωρίτερα έχω πάει μία φορά και έχω την αίσθηση πως πρόκειται για λειτουργική αίθουσα (είναι μικρή και αμφιθεατρική) και όπου καθήσει κανείς έχει καλή οπτική γωνία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ' αυτήν την αίθουσα είχα δει τον Μάρτιο την συναυλία του Θάνου Μικρούτσικου σε μελοποιημένα ποιήματα του Καββαδία. Είναι αρκετά ωραία αίθουσα, πιο μικρή βέβαια απ' την αίθουσα φίλων της μουσικής αλλα και πιο ατμοσφαιρική.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι τα φοιτητικά είναι σε απαίασιο σημείο;

Τα φοιτητικά εισιτήρια αντιστοιχούν στις θέσεις των 22 δηλ στην Γ ζώνη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τηλεφώνησα στο ταμείο του μεγάρου, για να ρωτήσω πόσα εισιτήρια θα δίνουν ανά άτομο και η απάντηση ήταν: "Μάλλον 6, γιατί δεν περιμένουμε να έχει πολύ κόσμο !!!!!!! :razz: :blink: Καλά θα μας τρελλάνουν????

Για εμάς βέβαια καλύτερα, γιατί δεν θα ταλαιπωρηθούμε, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι θα πέσουν έξω στις προβλέψεις τους και θα δημιουργηθεί πανικός????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως σωστά προβλέπουν στο Μέγαρο. Πραγματοποιήθηκαν πάρα πολλές τιμητικές συναυλίες για τον Θεοδωράκη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνουν την αξία και το νόημά τους πραγματικά καλλιτεχνικά γεγονότα. Δεν θα δημιουργηθεί δηλαδή ο πανικός της συνύπαρξης με τη Μαρινέλλα, ούτε κι ο προβλεπόμενος της σύμπραξης με την Αλεξίου. Μακάρι να διαψευστώ ,αλλά αφήστε να βρούμε εισιτήρια και οι της Θεσσαλονίκης καθώς και της υπόλοιπης Ελλάδας και μετά ας δημιουργηθεί πανικός. :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλυτερα να μην εχει κοσμο, να παρουμε εμεις(οι...σεσημασμενοι! :razz: ) τα εισιτηρια μας, και μετα ας γινει οσος πανικος θελει... :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι εγώ νομίζω ότι δε θα έχουμε πρόβλημα. Είναι ακόμη νωρίς και οι παραστάσεις δε διαφημίζονται προς το παρόν στον τύπο, οπότε δεν είναι και πολύς ο κόσμος που το γνωρίζει. Εμείς θα πάμε έτσι κι αλλιώς αύριο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο! :confused::razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλή επιτυχία αύριο το πρωί παιδιά! Τα μέλη της Θεσ/νίκης σας ευχαριστούμε από καρδιάς. :)

ΡΕΝΑ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από πολύ λίγο προμηθεύτηκα από το Μέγαρο Μουσικής κι εγώ τα μαγικά χαρτάκια ! :) Όπως μου είπαν εκεί, εισιτήρια των 22 υπάρχουν ελάχιστα (αναφορικά και με τις δύο ημέρες φαντάζομαι) και αυτά μόνο στα πλάγια του άνω διαζώματος, ενώ εισιτήρια των 40 (τα οποία καλύπτουν την πρώτη σειρά, το μεγαλύτερο μέρος του κέντρου και τα αριστερά και δεξιά πλάγια κοντά στον τοίχο) υπάρχουν αρκετά.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I bought my tickets for the concerts a little while ago. As I was told, 22 tickets are almost sold out. 22 available only in 2nd floor balconies. We still have availability for 40 tickets, which cover most of the room area, including first row seats, most of the center's seats and side seats.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όπως μου είπαν εκεί, εισιτήρια των 22 υπάρχουν ελάχιστα (αναφορικά και με τις δύο ημέρες φαντάζομαι) και αυτά μόνο στα πλάγια του άνω διαζώματος

Πάντως σύμφωνα με το πλάνο αυτής της αίθουσας οι θέσεις που αντιστοιχούν στην Γ ζώνη στην πλατεία είναι πολύ λίγες οχι μόνο οι διαθέσιμες μιλάω γενικά (και να φανταστεί κανείς ότι εκεί ανήκουν και τα φοιτητικά) μετά έχει στα πάνω διαζώματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just had a look at the website of Megaro Mousikis Athens, there are still tickets available for Axion Esti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγες ακόμη λεπτομέρειες για τις συναυλίες / A few more details about the concerts

Δύο κορυφαία έργα του Μίκη Θεοδωράκη «Ρωμιοσύνη» σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου και «’ξιον Εστί» σε ποιήση Οδυσσέα Ελύτη θα ερμηνεύσει ο Γιώργος Νταλάρας την Πέμπτη 10 και την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην αίθουσα «Αλεξάνδρα Τριάντη».

Στο πρώτο μέρος θα παρουσιαστεί η «Ρωμιοσύνη» ένα από τα σημαντικότερα έργα του Γιάννη Ρίτσου. Είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Νταλάρας θα ερμηνεύσει την «Ρωμιοσύνη», γεγονός που συμπίπτει με τα 15 χρόνια από το θάνατο του ποιητή, στις 11 Νοεμβρίου του 1990. Συμμετέχει η Λαϊκή Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης.

Στο δεύτερο μέρος ο Γιώργος Νταλάρας θα ερμηνεύσει το «’ξιον Εστί» σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη. Συμμετέχει ο βαρύτονος Τάσης Χριστογιαννόπουλος. Τα κείμενα του ποιητή διαβάζει ο Γιώργος Κιμούλης. Συμμετέχουν επίσης η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ υπό τη διεύθυνση του Ανδρέα Πυλαρινού και Λαϊκή Ορχήστρα, η Χορωδία της ΔΕΗ υπό τη διεύθυνση του Κωστή Κωνσταντάρα, η Χορωδία του Δήμου Αθηναίων υπό τη διεύθυνση του Σταύρου Μπερή και η Παιδική Χορωδία του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης υπό τη διεύθυνση της Κατερίνας Βασιλικού.

-------------------------------------------------------------------

Odysseas Elytis' Axion Esti and Yannis Ritsos' Romiosini, both composed by Mikis Theodorakis' will be performed by George Dalaras at Athens Concert Hall / Alexandra Trianti room on November 10th and 11th, 2005. George Dalaras sings Romiosini (1st part of the concert) for the first time, as 15 years from Yannis Ritsos' death have passed (he died in November 11th, 1990). Music performed by Laiki Orchestra Mikis Theodorakis.

The second part of the concert includes Axion Esti performed by George Dalaras as the singer. Also participating lyric singer Tasis Hristogiannopoulos and George Kimoulis as the narrator. Also participating: Public TV Orchestra conducted by Andreas Pylarinos together with folk orchestra, DEI (public power corporation) choir conducted by Kostis Kostandaras, municipality of Athens' choir conducted by Stavros Beris and Nea Smyrni Leontios School children's choir conducted by Katerina Vasilikou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Δύο κορυφαία έργα του Μίκη Θεοδωράκη, τη "Ρωμιοσύνη" σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου και το "’ξιον Εστί" σε ποιήση Οδυσσέα Ελύτη θα ερμηνεύσει ο Γιώργος Νταλάρας την Πέμπτη 10 και την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στην αίθουσα "Αλεξάνδρα Τριάντη"!

Στο πρώτο μέρος θα παρουσιαστεί η "Ρωμιοσύνη" ένα από τα σημαντικότερα έργα του Γιάννη Ρίτσου. Είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Νταλάρας θα ερμηνεύσει την "Ρωμιοσύνη", γεγονός που συμπίπτει με τα 15 χρόνια από το θάνατο του ποιητή, στις 11 Νοεμβρίου του 1990. Συμμετέχει η Λαϊκή Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης.

Στο δεύτερο μέρος ο Γιώργος Νταλάρας θα ερμηνεύσει το "’ξιον Εστί" σε ποίηση Οδυσσέα Ελύτη. Συμμετέχει ο βαρύτονος Τάσης Χριστογιαννόπουλος. Τα κείμενα του ποιητή διαβάζει ο Γιώργος Κιμούλης. Συμμετέχουν επίσης η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ υπό τη διεύθυνση του Ανδρέα Πυλαρινού και Λαϊκή Ορχήστρα, η Χορωδία της ΔΕΗ υπό τη διεύθυνση του Κωστή Κωνσταντάρα, η Χορωδία του Δήμου Αθηναίων υπό τη διεύθυνση του Σταύρου Μπερή και η Παιδική Χορωδία του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης υπό τη διεύθυνση της Κατερίνας Βασιλικού.

Δύο μεγάλες βραδιές, λόγω του αδιαμφισβήτου καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος, για έναν μεγάλο σκοπό αφού τα έσοδα θα διατεθούν στο Σύλλογο Επανένταξης Εθισμένων "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ".

Ο Σύλλογος Επανένταξης Εθισμένων "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ" είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο που ιδρύθηκε από ευαισθητοποιημένους ανθρώπους και έμπειρους επιστήμονες το 2003 και Πρόεδρος είναι η Κυρία Γέλη Αγγελοπούλου. Στόχος του συλλόγου είναι η επανένταξη ανδρών εθισμένων στο αλκοόλ, τα ναρκωτικά και άλλες ουσίες.

Η προπώληση εισιτηρίων έχει ήδη ξεκινήσει από τα ταμεία του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών''

www.musiccorner.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) finally!!

10. and 11.11.2005

Giorgos Dalaras, Christoforos Staboglis, narrator Giorgos Kimoulis, Orchestra of Modern Music of ERT, Chorus of the Athenian Municipality (director Stavros Beris), soloist Tatiana Papageorgiou, musical direction Andreas Pylarinos.

http://int.mikis-theodorakis.net/index.php...horizontal=2005

... well, the participation of Giorgos Kimoulis as narrator they told us already in August ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο ο Μίκης και ο Νταλάρας έχουν συνέντευξη τύπου για τις παραστάσεις αυτές, οπότε περιμένουμε και τα ανάλογα δημοσιεύματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρώ πως οι δύο επερχόμενες παραστάσεις με τα δύο έργα-σταθμούς και με την ερμηνεία του Γιώργου(στη Ρωμιοσύνη για πρώτη φορά), θα αποτελέσουν πραγματικό καλλιτεχνικό γεγονός. Αδημονώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0