ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ

Σταύρος Ξαρχάκος

133 posts in this topic

Κρίμα που δεν εμφανίζεται περισσότερο με αντίστοιχου ύφους παραστάσεις.

Κι όμως θα εμφανιστεί! Ο Σταύρος Ξαρχάκος θα είναι τον χειμώνα στο Gazarte μαζί με την ΚΟΕΜ σε πέντε κύκλους παραστάσεων.Ο πρώτος κύκλος είναι αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο με ερμηνεύτρια την ¨Ελλη Πασπαλά.

http://www.gazarte.gr/show.aspx?id=82

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ

«Ακό΅η και ένα ηλίθιο τραγούδι είναι πολιτική πράξη»

Του Παύλου Ηλ. Αγιαννίδη

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ούτε Δον Κιχώτης ούτε ΅ε δικό του ΅παϊράκι. «Απλώς εσαεί έφηβος» δηλώνει ο συνθέτης, που σε ΅ια σπανιότατη συνέντευξή του (απέχει από τη δη΅οσιότητα) ΅ιλάει για το βαλλό΅ενο ελληνικό τραγούδι, τα λαϊκά, τους ποιητές και την Ελλάδα

Τι κι αν είναι διαρκώς και αδιαλείπτως στις ΅ουσικές επάλξεις του τραγουδιού. Του λαϊκού κυρίως τραγουδιού. Εκείνου ό΅ως που αγκάλιασε και αγκαλιάζει τον λόγο των ποιητών και των στιχουργών. Τι κι αν τα τραγούδια του έχουν γίνει πια κο΅΅άτι της συλλογικής΅νή΅ης. Τι κι αν επι΅ένει να ΅ας θυ΅ίζει πως αυτό που λέ΅ε δυτική ΅ουσική πρακτική (η «κλασική» ορχήστρα και οι πλατιές, λόγιες, ενορχηστρώσεις) ΅πορεί να βρει θαυ΅αστό πεδίο στολαϊκό τραγούδι. Ο Σταύρος Ξαρχάκος επι΅ένει να αποφεύγει σχεδόν πεισ΅ατικά τη δη΅οσιότητα και τις συνεντεύξεις και ΅ένει στην ουσία του: τη Μουσική.

Η επιστροφή του σε έναν΅ικρό ΅άλλον χώρο, όπως το «Gazarte» στο Γκάζι, ΅ε δώδεκα ΅έλη της ορχήστρας ελληνικής ΅ουσικής (την οποία εκείνος ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια να «αναθρέφει» υπό κρατική αιγίδα, αλλά η όλο και πιο στενό΅υαλη αντι΅ετώπιση του πολιτισ΅ού τα τελευταία χρόνια την άφησαν άστεγη κι ανυπεράσπιστη) και ΅ε τραγούδιαπου όλοι αγαπήσα΅ε καιαγαπά΅ε ΅ια αγάπη που περνάει και στις νεώτερες γενιές σηκώνει συζήτηση.

Εστω και για τον δονκιχωτισ΅ό του πράγ΅ατος (όπως έχει καταλήξει να φαντάζει η κίνηση υπεράσπισης των τραγουδιών που έχουν γραφτεί στα κύτταρατου Ελληνα, σαν τα τραγούδια του Χατζιδάκι, του Θεοδωράκη και του ίδιου του Ξαρχάκου). Ηταν λοιπόν ΅εγάλη έκπληξηγια τον γράφοντα, που είχε ερωτη΅ατικά γι αυτήν την «πολιτική» πράξη κόντρα στο τρέχον, στη θλιβερή λαϊκοπόπ ΅ονοφωνία των ραδιοφώνων και στον ραδιοφωνικό και δισκογραφικό αποκλεισ΅ό του λαϊκού τραγουδιού, ότι ο Σταύρος Ξαρχάκος ύστερα από χρόνια θέλησε να ΅ιλήσει και ναεξηγήσει. Αυτό που αγαπά και υπηρετεί πιστά και ΅εθοδικά: τη ΅ουσική και το τραγούδι.

Πέντε ΅ήνες θα κρατήσειτο ΅ουσικό πλάνο του Σταύρου Ξαρχάκου στο«Gazarte». Και έχειγια την αρχή (για τα τρία πρώτα διή΅ερα, που άρχισαν χτες, Κυριακή, συνεχίζονται και απόψε και θα ζητούν την ακρόασή ΅ας έως 6 ∆εκε΅βρίου, ΅ε ΅ια ΅αθη΅ατική σχέση:«3Χ3», ΅ε τραγούδια τριών συνθετών (Μάνου Χατζικάκι, Μίκη Θεοδωράκη και Σταύρου Ξαρχάκου) σε στίχους τριών ποιητών (Νίκου Γκάτσου, Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα σε ΅ετάφραση Οδυσσέα Ελύτη και Νίκου Καζαντζάκη). Με συνοδοιπόρο την Ελλη Πασπαλά.

Θα ακολουθήσουν άλλοι τέσσερις θε΅ατικοί κύκλοι ώς τον Απρίλιο (τρία διή΅ερα καθένας), ΅ε επό΅ενο την «Τέχνη της ΅ουσικής επένδυσης στον κινη΅ατογράφο» από 12 ∆εκε΅βρίου.

--Ξεκινάτε ΅ε ένα αφιέρω΅α σε Χατζιδάκι, Θεοδωράκη και σε δικά σας τραγούδια. Σε ΅ια εποχή που όλα έχουν αλλάξει πιστεύετε πως εκείνα τα τραγούδια «΅ιλάνε» ακό΅η στο κοινό; Και γιατί, τελικά;

Ας πού΅ε, κατ αρχάς, όπως έλεγε ο Μπαλζάκ, ότι όλα αλλάζουν και όλα ίδια ΅ένουν. Εχω ακό΅α την «πολυτέλεια» να δίνω συναυλίες, όχι ΅όνο στην Αθήνα αλλά σε όλη την Ελλάδα, και στο εξωτερικό. Εάν τα τραγούδια αυτά δεν «΅ίλαγαν» στον κόσ΅ο, πολύ απλά δεν θα ΅πορούσα να συνεχίσω αυτές τις συναυλίες. Είναι πολύ δυσάρεστο και παράλογο να παίζεις σε άδεια θέατρα! Γιατί, τώρα, ΅ιλάνε στον κόσ΅ο; ∆ιότι, νο΅ίζω, όπως λέει σ ένα τραγούδι ο Μάνος Ελευθερίου, τα τραγούδια αυτά έχουν «αί΅α και καρδιά». Εχετε σκεφτεί ποτέ ποια τραγούδια τραγουδάει ο Ελληνας όταν θέλει να εκφραστεί και να επικοινωνήσει ΅ε τους συνοδοιπόρους του;

--Το πιθανότερο, τραγούδια σαν κι αυτά. Νιώθετε, ό΅ως, πως τα πολιτικά ΅ηνύ΅ατα έχουν απαλειφθεί πλέον από το ελληνικό τραγούδι;

Κάθε τραγούδι είναι ΅ια «πολιτική» πράξη. Ακό΅α κι ένα ηλίθιοτραγουδάκι του συρ΅ού αποτελεί ΅ια αρνητική ΅εν, αλλά πάντα «πολιτική» παρέ΅βαση. Τα τραγούδια ΅ε πολιτικό ΅ήνυ΅α, έτσι όπως τα εννοείτε εσείς, γράφτηκαν σε συγκεκρι ΅ένες πολιτικοϊστορικές περιόδους, και κάποια από αυτά, ακριβώς επειδή κρύβουν πολλήαλήθεια ΅έσα τους, εξακολουθούν να ΅ας αφορούν. Ξέρετε, η χώρα αυτή έχει περάσει πολλές γρίπες. Ισως η γρίπη που περνά΅ε αρκετά χρόνια τώρα να είναι... ασιατική, λόγω της διάρκειάς της. Ο΅ως γρίπη είναι, θα περάσει.

--Το λαϊκό, ένα είδος τραγουδιού που γαλούχησε τους Ελληνες,φαίνεται να έχει εξορισθεί από τα ραδιόφωνα. Πιστεύετε πως θα πάψου΅ε κάποτε και να το ακού΅ε; Υποκρύπτει αυτό ένα σχέδιο;

Κοιτάξτε, δεν πιστεύω ότι σε σύσκεψη του α΅ερικανικού Πενταγώνου, ΅αζί ΅ε τη CIA, ασχολήθηκαν και αποφάσισαν την καταστροφή του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού. Απλώς, σε υπεύθυνες θέσεις των ΜΜΕ και της δισκογραφίας βρέθηκαν άνθρωποι ανεγκέφαλοι, α΅όρφωτοι, ανιστόρητοι και κο΅πλεξικοί, που έστειλαν στην εξορία καθετί που έκανε το ελληνικό τραγούδι να ξεχωρίζει στον κόσ΅ο. Αλλά... εξορία είναι αυτή, θα περάσει. ∆εν θα πάψου΅ε ποτέ να ακού΅ε λαϊκά τραγούδια.

--Δεν γράφονται ό΅ως πλέον λαϊκά τραγούδια. Μόνον κάποια «ελαφρά» ποπ ΅ε ελληνικό ή αγγλικό στίχο. Νιώθετε πως «ο΅ογενοποιού΅αστε» ΅ουσικά ΅ε τον υπόλοιπο κόσ΅ο ή αυτή είναι η ΅όνη διέξοδος;

Κατ αρχάς βλέπου΅ε όλο και πιο έντονη στον κόσ΅ο την τάση της επιστροφής στα «έθνικ» ακούσ΅ατα.

Και θα πρόσθετα, το χαζοπόπ είναι πλέον σε κρίση σε όλο τον κόσ΅ο. Ε΅είς βέβαια, όπως πάντα, εί΅αστε λίγο πιο πίσω όσον αφορά τις σύγχρονες τάσεις. Αυτή τη στιγ΅ή ζού΅ε ένα είδος κλωνοποίησης, και όχι ο΅ογενοποίησης. Ο΅ως κλωνοποίηση είναι αυτή... θα περάσει.

--Νιώθετε πως και ΅ουσικά και πολιτιστικά οι Ελληνες είναι αποκλεισ΅ένοι από τον υπόλοιπο κόσ΅ο;

Δεν εί΅αστε αποκλεισ΅ένοι, αλλά δεν εί΅αστε και στην ίδια... πολυκατοικία ΅ε τις άλλες δυτικές ευρωπαϊκές χώρες. Να εξηγού΅αι: αν συγκρίνου΅ε την πολιτιστική ζωή της Αθήνας ΅εαυτή ΅ιας άλλης ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, θα ΅ας πιάσουν τα κλά΅ατα. Και βέβαια η ευθύνη βαραίνει κατά πολύ την Πολιτεία, η οποία δεν καλλιεργεί τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις για τη δη΅ιουργία ενός σοβαρού πνευ΅ατικού κλί΅ατος. Αν ο Ελληνας δεν ΅άθει από την Πρωτοβάθ΅ια κιόλας Εκπαίδευση να ακούει, να διαβάζει, να γράφει, τότε θα εξακολουθήσου΅ε να εί΅αστε έρ΅αια των ΜΜΕ και των «προτύπων» τους.

--Κάποτε ο λόγος ήταν κυρίαρχος στο τραγούδι. Και κυρίως ο λόγος των ποιητών, που έτσι πέρασε στα στό΅ατα του ευρέος κοινού. Σή΅ερα δεν υπάρχουν ποιητές, δεν υπάρχει ποίηση ή απλώς δεν «πουλάει» το είδος;

Η ποίηση, ο ποιητικός λόγος, δεν εντάσσεται στα «πρότυπα» που ανέφερα προηγου΅ένως. Παρ όλα αυτά, η ποίηση εξακολουθεί να παρα΅ένει ζωντανή ΅έσα ΅ας. Κι αυτό οφείλεται κατά πολύ στον Μίκη Θεοδωράκη, ο οποίος ΅ελοποιώντας τους ποιητές ΅ας έφερε τον κόσ΅ο, όλους ΅ας, κοντά στη ΅εγάλη ποίηση. Και ΅όνο γι αυτόν τον λόγο θα πρέπει να τον ευγνω΅ονού΅ε εσαεί.

--Τα τελευταία χρόνια επι΅ένετε να «πειρα΅ατίζεστε» ΅ε το λαϊκό και το ρε΅πέτικο (Τσιτσάνη Διάλογοι, Α΅άν Α΅ήν, Η κυρία Καίτη κι εγώ...). Κόντρα στα επίση΅α δισκογραφικά και ραδιοφωνικά «θέλω» της εποχής. Ρο΅αντικός, Δον Κιχώτης ή απλώς ΅ε δικό σας ΅παϊράκι;

Ούτε ρο΅αντικός, ούτε ΅ε δικό ΅ου ΅παϊράκι. Απλώς εσαεί έφηβος.

Πριν κλείσει αυτή η συνομιλία ΅ε τον Σταύρο Ξαρχάκο, φροντίζει να σημειώσει ΅ε νόη΅α(για την αποχή από τη δη΅οσιότητα): «Κι ε΅ένα, που δεν ΅ου αρέσουν οι συνεντεύξεις, το ΅όνο που έχω να προσθέσω είναι ότι συνέντευξη ήταν αυτή...

και πέρασε».

«Κάποιοι άξεστοι υπουργοί ΅άς απαξίωσαν»

--Τα τελευταία χρόνια, παρά τις υποσχέσεις που είχαν δοθεί, οι προσπάθειές σας ΅ε τις ορχήστρες δεν στηρίχθηκαν από την Πολιτεία. Νιώθετε πικρία ή δικαιω΅ένος που τα καταφέρατε παρ όλ αυτά;

Η έννοια «Πολιτεία» δεν είναι ΅ια αφηρημένη έννοια: η Πολιτεία αποτελείται, κάθε φορά, από συγκεκριμένους ανθρώπους, άλλους επαρκείς κι άλλους εντελώς άξεστους και α΅όρφωτους.

Και, κατά καιρούς, δεν ένιωσα απλή πικρία, ένιωσα αηδία. Παρ όλ αυτά, εξακολουθώ να ελπίζω στους λίγους και επαρκείς. Η ζωή συνεχίζεται κι εγώ δεν θα πάψω ποτέ να κάνω τη δουλειά που ξέρω, όπως την ξέρω. Ο κόσ΅ος έχει, από χθες και για πέντε ΅ήνες, την ευκαιρία να ακούσει στο Gazarte την ορχήστρα που κάποιοι άξεστοι υπουργοί τόσο αβασάνιστα απαξίωσαν.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4...4&artid=4605439

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη.Ο Σταύρος Ξαρχάκος είναι ένας αληθινός και γεμάτος συνθέτης,αγαπάει με πάθος ότι κάνει και το εξυψώνει με την μουσική του.Είναι τεράστιος,προσωπικά εδώ και χρόνια τον κατατάσσω δίπλα στον Μίκη Θεοδωράκη και αυτό στην μουσική μου μυθολογία για να μην παρεξηγηθώ με τυχόν συγκρίσεις και αριθμητικές θέσεις που δεν υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το βράδυ βρέθηκα στο gazarte και παρακολούθησα τη συναυλία με τον Στάυρο Ξαρχάκο και την Πασπαλά.Πραγματική μαγεία.Το πάθος και η ένταση της διεύθυνσης του Ξαρχάκου δεν περιγράφονται με λόγια.Πραγματικά όποιος δεν έχει δει ποτέ ως τώρα τον Ξαρχάκο από κοντά πρέπει να πάει να τον δει όσο είναι εν ενεργεία.Οι δε ενορχηστρώσεις που έκανε ήταν το κάτι άλλο.Απίστευτα δυναμικές χωρίς να αλλοιώνουν το πνεύμα του τραγουδιά.Εξαιρετική σύλληψη η εισαγωγή του "Στα περβόλια" με κλαρίνα.Τα τραγούδια ήταν διαλεγμένα πραγματικά ένα κι ένα.Το συστήνω ανεπιφύλακτα παρά το ακριβό εισητήριο.20 ευρώ για όρθιους χωρίς ποτό :music:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ Νεφέλη για όσα έγραψες για τον Ξαρχάκο... δεν περιγράφεται!

Για το εισητήριο, είμαι της γνώμης πως σε τέτοιες παραστάσεις αξίζει να κόψεις 2 ή 3 καφέδες και δώσεις κάτι παραπάνω για να το απολαύσεις! :music:

Προτίθεμαι να τον δω στον 2ο κύκλο παραστάσεων, με τίτλο "Η τέχνη της μουσικής επένδυσης στον κινηματογράφο" - παράσταση που είδα προ ετών στην Βέροια αλλά θα ξαναέβλεπα άνετα... Πρόκειται για συνθέσεις του Στ. Ξαρχάκου, που αποτελούσαν την μουσική επένδυση ταινίας, μόνο που όλα τα μουσικά θέματα παίζονται σαν σουίτες, δηλ. ενωμένα. Αν θυμάμαι καλά, η "Λόλα" είχε διαρκέσει γύρω στα 40 με 45 λεπτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχτές το βράδυ παρακολούθησα μαγεμένος κι εγώ την παράσταση του μέγα Σταύρου Ξαρχάκου με την Έλλη Πασπαλά.

Η εκρηκτική του παρουσία στη σκηνή να διευθύνει με μαεστρία μιά δική του ορχήστρα καλοκουρδισμένη και εκπληκτική είναι το πρώτο πράγμα,το δεύτερο είναι η ενορχήστρωση που απογειώνει τα τραγούδια.Και εκείνος έτοιμος να πετάξει ανοίγοντας τα χέρια του σαν φτερά καθηλώνει τον κόσμο.Συγκλόνιστική η απόδοση του τραγουδιού "Νυν και αεί","Ο Γιάννης ο φονιάς","Ένας ευαίσθητος ληστής" αλλά και καταιγιστική η απόδοση των τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη.Στο κοινό ο Μάνος Ελευθερίου,ο Βαγγέλης Κορακάκης,η Σμαράγδα Καρύδη.Σύντομα θα ξαναπάω στο Gazarte,δεν έχει κανείς την τύχη να βλέπει συχνά τον Σταύρο Ξαρχάκο επι σκηνής.Μεγάλος πραγματικά και άξιος!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σημαντικό αυτό που κάνει ο Ξαρχάκος φέτος. Μεταφέρει ένα πρόγραμμα αξιώσεων από τους συνήθεις χώρους σε έναν αλλιώτικο και πιο ''προσιτό'' χώρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο σημερινό "Βήμα" μιά σπάνια συνέντευξη του Σταύρου Ξαρχάκου,μιλάει για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα σήμερα,για τους αγαπημένους του Χατζιδάκι και Γκάτσο αλλά και άκόμα αναφέρει πως "αν είναι να πεθάνουμε,θα πεθάνουμε τραγουδώντας"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα μοναδικό ντοκουμέντο στο "Όγδοο"....Ακούστε το...

Η Μπέλλου τραγουδά Ξαρχάκο (ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΟ)

Υπογράφει: Μωυσής Ασέρ

19/07/2011

http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?optio...d=766&Itemid=45

Moναδικό ντοκουμέντο...Το τραγούδι "Ξενύχτη μάνα μου" το 2005 ηχογραφήθηκε από την Καίτη Ντάλη στο δίσκο "Η κυρία Καίτη κι εγώ"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως μοναδικό ντοκουμέντο.Τα τραγούδια που έγραψε ο Σταύρος Ξαρχάκος με την Σωτηρία Μπέλλου τα μοιράστηκαν άλλοι.

Το ότι δεν βγήκαν ποτέ πληροφορίες μου λένε ότι αυτό οφείλεται σε καυγά.Είναι γνωστόν ότι η Σωτήρα όσο τεράστια τραγουδίστρια κι αν ήταν,αρπαζόταν με το παραμικρό και δεν χαμπάριαζε τίποτα.

Μπορούσε να σε αγριοκοιτάξει γιατί κάτι δεν της άρεσε και να τα κάνει όλα μπάχαλο και την άλλη ώρα να βγάλει από την τσέπη της και να σου δώσει όσα λεφτά είχε και δεν είχε αν μάθαινε ότι βρισκόσουν σε ανάγκη.

Πάντως είναι κρίμα που αυτά τα τραγούδια βρίσκονται στο σκοτάδι,κρίμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Σταυρός Ξαρχάκος ζωντανά σε μια συναυλία πιθανόν από το καλοκαίρι του 1967.Ο νεαρούλης Σταμάτης Κόκοτας που στα 1966 κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο βυνίλιο "Ένα μεσημέρι",εδώ, στον πολύ γνωστό Λευτέρη που τον ερμήνευε στο δίσκο η Βίκη Μοσχολιού...Στο ορχηστρικό με τον ενθουσιώδη Σταύρο να διευθύνει διακρίνονται οι πιο σημαντικοί,κατ΄ εμέ,σολίστες του μπουζουκιού εκείνων των χρόνων,Κώστας Παπαδόπουλος και Λάκης Καρνέζης...

Τα κομμάτια της συναυλίας μπήκαν το 1968 στην ταινία-μουσικό ντοκιμοντερ,με 3 σκετσ, για την Αθηναϊκή νύχτα με τίτλο "Η Αθήνα μετά μεσάνυχτα" από όπου και η εισαγωγή του ξενίδη στο δεύτερο κομμάτι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν ένας στίχος ντύνει δυο μελωδίες....Κηλαηδόνης και Πάριος τραγουδούν για κάποια "Γαρύφαλλα γκρενά"...

H Μετάθεση του Κηλαηδόνη πότισε τα Γαρύφαλλα του Ξαρχάκου

Υπογράφει: Θανάσης Γιώγλου

02/09/2011

http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?optio...d=896&Itemid=44

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όταν ένας στίχος ντύνει δυο μελωδίες....Κηλαηδόνης και Πάριος τραγουδούν για κάποια "Γαρύφαλλα γκρενά"...

H Μετάθεση του Κηλαηδόνη πότισε τα Γαρύφαλλα του Ξαρχάκου

Υπογράφει: Θανάσης Γιώγλου

02/09/2011

http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?optio...d=896&Itemid=44

Mπράβο Θάνο! Απο τους καλύτερους δίσκους του Πάριου ο συγκεκριμένος...

Προτείνω αφιέρωμα σε όλο τον δίσκο! :wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ Πέτρο μαζί σου!Βέβαια τα(γαρύφαλλα γκρενά) είναι από τα αγαπημένα τραγούδια,αν και περίμενα ο Πάριος να στηρίξει τον δίσκο όλα αυτά τα χρόνια.Δεν κάνει κανείς με τον Ξαρχάκο τραγούδια όποτε θέλει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μια απο τις ερχόμενες Κυριακές (όχι την επόμενη) η εφημερίδα Καθημερινή θα ξεκινήσει διανομή υλικού του Σταύρου Ξαρχάκου. Αυτό αναφέρεται στο σημερινό Κυριακάτικο εξώφυλλο: http://kathimerini.newspaperdirect.com/epaper/viewer.aspx

Σχόλιο δικό μου: επιτέλους!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραία!Ελπιζω σε καποια απο τα επομενα φυλλα να εχουμε και την λιστα με τους δισκους που θα εκδοθούν!!

Σχολιο δικό μου:ΜΑΚΑΡΙ και η "Συναυλια" με ΟΛΑ τα κομμάτια... :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραία!Ελπιζω σε καποια απο τα επομενα φυλλα να εχουμε και την λιστα με τους δισκους που θα εκδοθούν!!

Σχολιο δικό μου:ΜΑΚΑΡΙ και η "Συναυλια" με ΟΛΑ τα κομμάτια... :satisfied:

Τελικά η "ευχή" μου για την ¨Συναυλία" δεν εισακούστηκε :what: :what:

Αντ'αυτου η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ απο τις 9 Οκτωμβρίου με τον 4ο κυκλο δημιουργων προσφερει σημαντικά εργα του μεγαλου συνθετη και μεταξυ

αυτων επανεκδίδει το "ΤΑ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ" και το "ΜΙSA CRIOLLA" :D:) :walkman: :walkman: :walkman:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιοί άλλοι δίσκοι θα διανεμηθούν;

01)KOKKINA ΦANAΡΙΑ

02)ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ

03)ΕΝΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

04)ΚΟΣΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

05)ΘΡΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΓΝΑΘΙΟ ΣΑΝΤΣΙΕΘ ΜΕΧΙΑΣ

06)Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ

07)ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ

08)ΤΑ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ

09)ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ (ΔΙΠΛΟ CD)

10)ΜΙSA CRIOLLA

11)ΧΡΩΜΑΤΑ

12)ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

13)ΔΙΟΝΥΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω όμως ότι λείπει η "ΣΥΛΛΟΓΗ" με τον Νίκο Ξυλούρη,που θεωρείται από τα σημαντικά άλμπουμ του συνθέτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λείπουν αρκετά... λείπει ο "Ελλήσποντος", λείπει το "Αμάν-Αμήν" ή η "Ερημιά"... και βέβαια η "Συναυλία"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...