Posted May 23, 2008 · Report post Σήμερα, στις 12 το βράδυ, η Λ. Νικολακοπούλου θα είναι καλεσμένη της Β. Φλέσσα, στην εκπομπή Στα άκρα , στη ΝΕΤ. Χωρίς υπενθυμίσεις παρακαλώ!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2008 · Report post Δεν ξερω αν γραφτηκε καπου αλλου,το εμαθα πριν καμια ωρα και το μεταφερω. Στο αφιερωμα για τη Νικολακοπουλου(με Χαρουλα,Γαλανη κλπ),ηταν ως θεατης και ο Νταλαρας.Μου το ειπε μια καλη φιλη ,αρρωστη με την Αλεξιου.Επισης πηγαινοντας στα καμαρινια,πηρε και το πρωτο της αυτογραφο,απ το Γιωργη.Πηγαινοντας λοιπον να φωτογραφηθει -η φιλη μου αυτη-με την Αλεξιου,ανοιγει μια πορτα και νασου ο δικος μας με τη γυναικα του.Σας μεταφερω οσα εγιναν,οπως μου τα ειπε η Ιφιγενεια. Ανοιγει λοιπον ξαφνικα μια πορτα και κανει ευδιαθετος ο Γιωργος. <<Ωπ,συγκρουση>>.<<Γιγαντων>>,του λεει η Ιφιγενεια.Προχωροντας μαζι ως τα καμαρινια που ηταν η Αλεξιου και η Γαλανη,του ζητησε αυτογραφο,κι εκεινος φυσικα της εδωσε.Ρωτησα τη φιλη μου τη γνωμη της για το Νταλαρα,που τον ειδε πρωτη φορα απο τοσο κοντα,και μου ειπε οτι ηταν ευδιαθετος,χαμογελαστος και γενικα της εκανε πολυ καλη εντυπωση. Σορυ αν κουρασα,τα μετεφερα οπως τα ακουσα απο την αρρωστη με την Αλεξιου -και μελος του δικου μας φορουμ-Ιφιγενεια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 28, 2013 · Report post Ποτέ δεν αγάπησα, δεν ταυτίστηκα, δεν ενστερνίστηκα το προπατορικό αμάρτημα και τις ζωγραφιστές του εικόνες. Το πριν και το μετά του. Ένας Αδάμ και μια Εύα πρώτα αθώοι κι αδαείς μέσ’ στον Παράδεισο, μετά φριχτοί κι άθλιοι, ντυμένοι με τη γύμνια τους και το σκοτάδι της δαγκωνιάς της γνώσης, να πορεύονται στο πουθενά της Πλάσης. «Με πόνους να γεννήσεις τα παιδιά σου». Υπάρχει άραγε κι άλλος τρόπος; «Με το αίμα σου και τον ιδρώτα σου να καλλιεργήσεις τη γη». Δηλαδή πως αλλιώς να δαμάσεις αυτό που σε ξεπερνάει, το ανερμήνευτο. Για μένα, Παράδεισος και άγνοια δεν πάνε μαζί. Το φως έχει βαρύτητα κι αξία μονάχα σε συνδυασμό με το σκοτάδι. Όλα είναι διπλά. Το καλό και το κακό, η ζωή κι ο θάνατος, η ζωή που δεν είναι ζωή κι ο θάνατος που δεν είναι θάνατος. Το παραμύθι του Θεού του τιμωρού μόνο αποστροφή κι από γνώση γεννούσε στην ψυχή μου. Αυτή η οριστικά κομμένη γραμμή της επικοινωνίας και της συνάντησης θνητού και Αιώνιου, μ’ όλο το λάθος στην πλάτη του ανθρώπου φορτωμένο, αυτό το δείγμα ζευγαριού που μ’ ένα φίδι ατέλειωτα θα γεύεται την πτώση, ήταν πολύ βαριά Διαθήκη κι ανελέητη. Πολλά χρόνια μετά, πολύ πρόσφατα τώρα, με δεδομένη εμπειρικά την ορθόδοξη πίστη μου, ξαναγυρίζω στις πηγές να καταλάβω και να μετα - λάβω της Ευ - αγγελίας, το χαρμόσυνο μήνυμα που έφερε στον άνθρωπο ο Χριστός, στα λόγια και στο βίο του. Για την ανύψωση του κόσμου στο Ανάστημά Του, την Ανάσταση της Αληθείας την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς, την ένθεή μας φύση. Καινή η Διαθήκη, με καινούργια μάτια κι εμείς να τη διαβάσουμε. Στα μάτια της Μαγδαληνής είδα τα δάκρυά μου. Θες πόρνη, θες ελεύθερη, γι’ άλλους δαιμονισμένη. Μα πάνω απ’ όλα ανθρώπινη, που ανύψωσε την Εύα. Σημείο αναφοράς πολύτιμο κι αναίτια για όλους μας κρυμμένο. Το μεγαλείο της γυναίκας που βυθίστηκε στη φύση της, για ν’ ανεβεί απ’ το μηδέν και να βρει το Ένα. Όχι που τη διαλέξανε, μα διάλεξε εκείνη το τι και ποιον περίμενε να βρει και να πιστέψει. Δαίμονες είναι οι αισθήσεις. Πέντε τον αριθμό. Δαίμονας η επιθυμία. Δαίμονας και η οργή της γνώσης. Το σύνολο επτά. Δεν τους παλεύεις με τα όχι και τα μη. Μονάχα με το είμαι. Είμαι κομμάτι από την ύλη αυτού του κόσμου. Είμαι το χάος και το φως, είμαι εσύ, είμαι ο Λόγος, είμαι η Άνοιξη κι ΕΙΝΑΙ η Αγάπη. Την είδε η Μαγδαληνή τη Σταύρωσή Του δίπλα στην Παναγία Μητέρα Του, άντεξε τη ζωή μετά το θάνατό Του. Έτρεξε άφοβα στον τάφο του κι είδε αγγέλους που της είπαν την Ανάσταση. Κι όταν της φανερώθηκε με το «λεπτό» Του σώμα, σ’ αυτήν τα πρόσφερε τα τελευταία λόγια Του, και το ποτέ ξανά στο αντάμωμά τους, μέχρι το τότε μιας αλλιώτικης συνάντησης. Λίνα Νικολακοπούλου - "Ελευθεροτυπία", 23 Απριλίου 1995. 1 person likes this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2013 · Report post http://www.culturenow.gr/21370/lina-nikolakopoyloy-me-thn-ponhria-kai-me-to-proxeiro-den-steriwnei-tipotaΛίνα Νικολακοπούλου: Mε την πονηριά και με το πρόχειρο δεν στεριώνει τίποταΔευτέρα, 20 Μαΐου 2013 Μόνο το μαζί πρέπει να κρατήσουμε, την ανάγκη του ανθρώπου να είναι παρέα. Να έχει μιαχειρολαβή να πιαστεί και να συνεχίσει! Για μένα είναι πάντοτε μιαδυνατότητα στο άβολο να αισθάνεται κανείς ότι κάπου στηρίζεται, όπωςόταν μεταφέρεσαι σε ένα βαγόνι, σε ένα λεωφορείο. Αυτή είναι και η φάσηπου περνάει και ο τόπος μας και εμείς. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε οκόσμος είναι πιο γερός, πιο αποφασισμένος να ξαναδεί τα πράγματα απότην αρχή. Μια κρίση συνιστά πηγή έμπνευσης! Το σοκ που παθαίνει κανείςδημιουργεί αμέσως άλλη συμπεριφορά. Είναι μια αφύπνιση από μίακαθημερινότητα που σου επιτρέπει η αναζήτησή σου να είναι αισθητική ήαισθηματική. Όταν βιολογικά και ψυχοπνευματικά σοκάρεσαι, φυσικό είναινα ανοίξεις άλλες παραμέτρους στη σκέψη και στην έκφρασή σου. Έτσι συνέβη και γεννήθηκε και η νέα μου δουλειά « Χειρολαβές», μέσωτης οποίας δίνω το «παρών» μου. Συνεχίζω να κρατάω το δρόμο τηςεπιθυμίας ανοιχτό. Και το δικαίωμα της δημιουργίας να μην γκρεμίζεταιμαζί με τόσα άλλα δεδομένα γύρω μας. Τραγούδια που δούλεψα τα τελευταία δύο χρόνια. Γι’ αυτό κάποια μιλούναπευθείας για την κρίση, για ό,τι ζούμε αυτήν την περίοδο. Για αυτό καιυπάρχει σκιτσαρισμένη η συνθήκη. Προδόθηκε κάθετα η εμπιστοσύνη στις αποφάσεις που έχουν πάρει οικρατούντες για τον τόπο. Ξέρω πολλές στιγμές στην ιστορία που έγινανλάθη. Αλλά να έχει παραδοθεί η χώρα, πονηρά και μαγειρεμένα, σεσυμφέροντα και «αγορές», μου φάνηκε γεγονός τρομακτικής έντασης. Ίσως μόνο τέτοιες συνθλιπτικές συνθήκες ξαναβγάζουνε από μέσα μας τοκαθαρό, το αίτημα να μοιραστούμε κάτι πιο αληθινό. Γυρίζουμε στα βασικάμας χαρακτηριστικά και χτίζουμε από την αρχή. Το πιο δύσκολο είναι ναδιαλέξει κανείς τι πρέπει να γκρεμίσει. Επιβάλλεται να υπάρξει μιααληθινή συζήτηση, και για να συμβεί αυτό είναι αναγκαίο οι άνθρωποι ναδώσουν χρόνο από τον εαυτό τους. Θα βρεθεί άκρη, πως θα γίνει; Έχω τηνπίστη ότι μπορούν να γίνουν ακόμη ωραία πράγματα, που θα έχουν αγάπηκαι φροντίδα ως κύρια συστατικά. Κάτι θα κουνηθεί, κάτι θα γίνει! Πρέπει να γίνει σαφές ότι με την πονηριά και με το πρόχειρο δενστεριώνει τίποτα. Χρειάζεται μεγαλύτερη ευθύνη και δέσμευση αν θέλουμεαυτό που μας περιβάλλει να μας μοιάζει θα πρέπει να είμαστε άγρυπνοιστην όποια καταστροφή του. Όσο έχουμε ειρήνη βέβαια, ε;. Σε συνθήκεςάλλες και πάλι θα πρέπει να δείξουμε άλλες αντοχές. Αυτή η ρηχότηταόμως αυτό το σχεδόν παράλυτο νευρικό σύστημα, είτε από το στρες είτε απότην παθητικότητα, δε γεννάει τίποτα, παρά μόνο μελαγχολικούς ανθρώπους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2013 · Report post Με την πονηριά και με το πρόχειρο δεν στεριώνει τίποτε. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους κρατούντες αλλά για όλους τους πολίτες, για όλους μας! 1 person likes this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 19, 2014 · Report post Λίνα Νικολακοπούλου: "Ακούω για σωτήρες. Με φοβίζουν. Κανένας τους δεν θα μας σωσει"! Συνέντευξη στη Φανή Πλατσατουρα Ζωγραφίζει το κενό με λέξεις,παίρνει βαθιά ανάσα, βουτάει μέσα του, χάνεται. Θα στο πει και η ίδια:«Μόνο μ΄ αίσθηση κενού γράφονται νέα τραγούδια».... ΠΟΙΑ: Η γεννημένη ποιήτρια, Λίνα Νικολακοπούλου ΠΟΥ: Στο σπίτι της στο Γκάζι ΠΟΤΕ: Λίγο πριν το χάραμα, όταν οι σιωπές μακραίνουν ΠΩΣ: Με τον παραδοσιακό χειρόγραφο τρόπο ΓΙΑΤΙ: «Ν' ανοίξω τα κλειδωμένα δωμάτια της ψυχής μου...» - Τι απ΄ όλα είναι η Λίνα Νικολακοπούλου; Στιχουργός, ποιήτρια, καλλιτέχνης, μουσικός; «Ούτε ξέρω, ούτε και θέλω να μάθω. Νομίζω μια κεραία ευαίσθητη στασήματα είμαι. Παίρνω τις πληροφορίες και κάνω έναν λόγο στον οποίο οάλλος μπορεί να καθρεφτίσει τον εαυτό του, ολόκληρη τη ζωή του. Κάθεεποχή δίνει σήματα αλλά σήμερα τα σήματα αυτά είναι πιο μπλεγμένα. Ηπληροφορία πιο πλανητική, ο καταιγισμός μεγάλος και τα θέματαμαγειρεμένα. Γι΄ αυτό πρέπει κανείς σήμερα να κοιτάει πάντα πίσω απόαυτό που του λέγεται...» - Οι καλλιτέχνες αγαπούν τα δημιουργήματά τους περισσότερο από τον ίδιο τον άνθρωπο; «Δεν μπορούμε να έχουμε την απαίτηση ο "Καλλιτέχνης" να είναι και"Άνθρωπος". Το ζητούμενο είναι να έχουν ανθρωπιά αλλά αυτό είναι θέμαχαρακτήρα. Και ο χαρακτήρας κάθε ανθρώπου είναι το τιμόνιτου. Το πρόβλημα ξέρεις που αρχίζει; Όταν αγαπάμε πολύ τον εαυτό μας καιδεν αφήνουμε χώρο στον άλλον άνθρωπο...» - Βλέποντας με τη διορατική ματιά του καλλιτέχνη, τι εικόνες κυριαρχούν στο μέλλον; «Δεν πρέπει να φοβόμαστε την αλλαγή... Ας δούμε αν αυτό που μαςχορηγείται -είτε λέγεται διευκόλυνση ζωής είτε επικοινωνιακήδιευκόλυνση- την ίδια ώρα μας δεσμεύει, μας μικραίνει. Ο άνθρωπος δεναντέχει να πονά. Οτιδήποτε λοιπόν, τον κάνει να μην πονά, το επιθυμεί.Ότι όμως, δεν πονά μπορεί να μην είναι ζωντανό. Με άλλα λόγια, βλέπω ότιοι άνθρωποι θα δώσουν μάχη πάλι για την ελευθερία τους. Η ελευθερίαόμως, θέλει συνέχεια υπεράσπιση, δεν είναι μόνο μια μάχη. Όπως και ηευγένεια, η φιλία, ο έρωτας. Δεν είναι κάτι που νίκησες μια φορά καιτελείωσε. Θέλει συνέχεια προσοχή, αγώνα, φροντίδα». - Πόσο ελεύθεροι είμαστε σήμερα; «Μπορεί να μην καταφέρεις σε μια ολόκληρη ζωή να νιώσεις ελεύθερος.Είναι δύσκολο πράγμα η ελευθερία. Αποτελούσε μονίμως ένα ζητούμενο γιατον άνθρωπο. Για να είσαι απόλυτα ελεύθερος πρέπει να είσαι πάρα πολύώριμος μέσα σου, χρειάζεται να υπάρχει μια σταθερά. Για παράδειγμα, οήλιος να βγαίνει το πρωί και να δύει το βράδυ. Όπως και οι ναυτικοί ότανφεύγουν, τους κρατάει το ότι θα επιστρέψουν. Και εκεί έρχονται οιπολιτικοί και όλο το παιχνίδι που παίζει η εκάστοτε εξουσία. Έχουνκαταλάβει πως αν πουν στον κόσμο ψέματα, πως όλα κυλούν σταθερά, τότεεκείνος θα φρονιμέψει. Για την εκάστοτε εξουσία ο άνθρωπος είναι μωρό:Πρέπει πάντα να του λένε κάτι για να κάθεται φρόνιμα... Ως λαόςμοιάζουμε με παιδιά που δεν ξέρουμε ακόμη τι θα γίνουμε ότανμεγαλώσουμε. Όλο το στρίμωγμα έγινε στην προσπάθεια να μοιάσουμε στηνΕυρώπη από το 1821 ακόμη, μόλις ανεξαρτοποιηθήκαμε. Είμαστε μια καλότυχηχώρα, ο ήλιος και η θάλασσα είναι τα προικιά μας. Είδαμε και πάθαμε νακαταλάβουμε ποιοι είμαστε. Να κερδίσουμε τον διαφωτισμό που δεν είχαμε.Είμαστε πιο ελεύθεροι στον νου από πολλές χώρες της Δύσης και τηςΑνατολής απλώς πρέπει να δούμε πιο είναι το όνειρό μας...» - Κλείνοντας τα μάτια, ποια Ελλάδα ζωγραφίζετε στο σκοτάδι; «Η δική μου Ελλάδα θα μπορούσε κάθε στιγμή του χρόνου να γοητεύειτρομερά. Θα γκρέμιζα πολλά άσχημα πράγματα. Στις ωραίες μας περιοχές,εκεί που η Φύση είναι καλλονή, αν μπορούσα θα γκρέμιζα πολλά, νακερδίζει η ομορφιά. Θα έλεγα ότι αν ήμασταν έξυπνοι, θα μπορούσαμε ναείμαστε το καλύτερο spa του κόσμου και επίσης να είχαμε την ωραιότερηΤέχνη του κόσμου, την πιο πρωτοπόρα. Θα μπορούσε η Ελλάδα να είναι μιαγενέτειρα ζωντανή με δέκα χιλιάδες χρώματα. Να είναι ένα προϊόνεξαγώγιμο. Και δεν είμαι ρομαντική που το λέω, το πιστεύω. Και θέλω στοσημείο αυτό να δηλώσω κάτι: "Δεν απελπίζομαι με τα χάλια μας". Δεναπελπίζομαι γι' αυτόν τον τόπο, δεν απελπίζομαι για τα παιδιά πουέρχονται πίσω από εμάς. Θα είναι δυνατά παιδιά, θα δώσουν τον καλύτεροεαυτό τους. Θα πέσουν, θα στεναχωρηθούν, θα σηκωθούν, θα φύγουν, θαπετύχουν όμως, κάτι. Πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι αγάπη. Αν δεν τηναγαπάς, δεν μπορείς να την αντέξεις...» - Τελικά ο Έλληνας έκρυβε τόσο φασισμό μέσα του; «Ο Έλληνας δεν έχει φασισμό μέσα του. Φόβο έχει. Και τεμπελιά. Ηαγανάκτηση έχει φτάσει πάνω από το κεφάλι του γι΄ αυτό που ψήφισε καιδεν έχει τρόπο να αντιδράσει. Κατέβηκε στον δρόμο και του ρίξανε χημικά.Γεράσαμε κιόλας, δεν είμαστε λαός νεαρός. Καταντήσαμε να κάνουμε τουςσυνταξιούχους, παροπλισμένους. Σκεφτόμαστε ότι "αφού εσύ κύριε πολιτικέ,δημοκράτη, προοδευτικέ με βγάζεις τρελό, θα σε τιμωρήσω και θα πάω ναπροσκολληθώ σε κάποιον που μου αγοράζει ένα γιαούρτι ή θα μου πει"παππού θα σε πάω εγώ στην τράπεζα". Συν ότι υπάρχει μια διαστροφή τηςέννοιας του τι είναι πατριωτισμός. Δεν έχουμε φασισμό, είναι λάθος αυτή ηλέξη. Δεν έχουμε κουράγιο και θάρρος να αντιμετωπίσουμε το λάθος μας.Να πούμε όλοι μαζί "καλά βολευτήκαμε τόσα χρόνια" όχι με πολλά λεφτάαλλά με έλλειψη αξοπρέπειας. Δηλαδή λερωθήκαμε όλοι για πέντε φράγκα.Γι΄ αυτό είμαστε αυτή τη στιγμή σαν παράλυτοι. Είναι ανελέητο αυτό πουσυμβαίνει στην Ελλάδα, θα έλεγα πως πρόκειται μια "πυρηνική γενοκτονία".Σκοτώνουν ό, τι βρουν... Βλέπω τον φόβο και την ερημιά των ανθρώπων.Ακούω για σωτήρες. Εμένα με φοβίζουν, δεν μου κάνει κανείς τους. Κανέναςτους δεν θα μας σώσει... Πρέπει να πάρουμε την απόφαση και να 'πουμε"Κοιτάχτε Κύριοι δεν εκχωρώ την ελευθερία μου σε κανέναν σας. Ούτε τοόνειρό μου, ούτε το αύριό μου. Θα σας δοκιμάσω και αν δεν μου κάνετε θαπάτε από εκεί που ήρθατε". Διότι για τους πολιτικούς, δεν είναι καθόλουτο ζήτημά τους η Ελλάδα. Αν γυρίσουμε πίσω στην Ιστορία, λίγοι αγαπούσαντην Ελλάδα και τους Έλληνες -γιατί αυτά τα δυο πάνε πακέτο-. Για νααγαπήσεις όμως, τους Έλληνες πρέπει να μπεις στον κόπο να τουςκαταλάβεις». - Η ελπίδα να ξεφύγουμε από το σύστημα κρύβεται μόνο στην Τέχνη; «Η Τέχνη σου θυμίζει, σε πονάει, σε ενθουσιάζει, σου δίνει το όνειρο.Δεν είναι εύκολα προσβάσιμη η Τέχνη και για να το πω αλλιώς "δενσυμφέρει", γιατί ξυπνάει. Δεν συμφέρει ούτε το marketing ούτε ολόκληροτο σύστημα, ελληνικό και ξένο. Η Τέχνη φυτρώνει εκεί που δεν κοιτάμε. Τοθέμα είναι να προλάβεις να πάρεις μια μυρουδιά. Από εκεί και πέρα οκόσμος θέλει και να γελάσει, να ξεσκάσει, να ψυχαγωγηθεί, δεν μπορεί νακοιμάται συνέχεια με τον Σαίξπηρ στο προσκέφαλο. Απλά πρέπει και οκόσμος να στηρίξει λίγο τα παράθυρά του...» - Ποιον ιεροτελεστικό τρόπο ακολουθεί η Λίνα Νικολακοπούλου όταν γράφει; «Ψάχνω πρώτα ποιο από τα είκοσι μολύβια μου θα τραβήξω. Γράφω ακόμημε τον παραδοσιακό τρόπο. Έχω και τάμπλετ και υπολογιστές αλλά πάντα τοχαρτί με συγκινεί. Το χαρτί για 'μενα είναι η πατρίδα μου. Είναι ό, τιγια τον χορευτή το πάτωμά του. Είναι πατρίδα, είναι έμπνευση από μόνοτου, με προκαλεί... Όπου "χαρτί" μπορεί να είναι ακόμη και η άδειαπλευρά ενός λαγαριασμού». - Χωράει ένας μονάχα ορισμός για τη γραφή σας; «Είναι δικιά μου. Έχω την ευτυχία να είναι δικιά μου. Δηλαδή βγήκεμαζί με εμένα από την εφηβεία μου και μετά. Ήταν η μαστοριά μου. Ακόμημένω άφωνη από την ομορφιά των λέξεων. Λατρεύω και συνεχίζω να θαυμάζωτον ωραίο λόγο, όπου τον δω. Τα απολαμβάνω στο έπακρο, ξεμπερδεύονταςμέσα μου τη δική μου γλώσσα». - Είναι η έμπνευση σαν έναν εραστή; Έρχεται και φεύγει το ίδιο βράδυ; «Η έμπνευση προαπαιτεί να είμαι εγώ ζωηρή, γεμάτη χαρά και χρώματα.Προσπαθώ να δημιουργώ χωρίς να υπολογίζω την ταλαιπωρία, τις διαλυμένεςδισκογραφικές εταιρείες, τα διαλυμένα ραδιόφωνα, την διαλυμένηεπικοινωνία του κόσμου. Τα κάνω με την ελπίδα ότι γεννιέται ένα μωρό. Τομωρό όταν γεννιέται -είτε κλαίει είτε γελάει- θα το ακούσει ο άλλος.Έτσι λοιπόν, τα γεννάω και τώρα τα τραγούδια μου. Έχουν περάσει πολλέςστιγμές, μετά από μεγάλες μου επιτυχίες, που δεν ξέρω αν θα μπορέσω ναξανακάνω κάτι ανάλογο. Φοβάμαι, μήπως πάψω να ακούω την καρδιά μου,μήπως επαναληφθώ. Ξέρεις, κάθε φορά δίνεις εξετάσεις: Στην εταιρεία,στους τραγουδιστές, τα κέντρα, τους δημοσιογράφους... Εγώ μια επιθυμίαέχω μόνο και έτσι θέλω να τελειώσω: Να γράφω μέχρι να κλείσω τα μάτιαμου». - Ο έρωτας των τραγουδιών σας, τι μορφές έχει; «Χίλιες δυο μορφές μπορεί να πάρει. Είναι η μαγεία, εκείνη η μαγείαπου μπορεί να σου μεταμορφώσει τα πάντα. Μια μεταμόρφωση, που θα σεαναγκάσει να μάθεις τον εαυτό σου, να φύγεις έξω απ' αυτόν για ναγνωρίσεις τον άλλον. Και εκεί αρχίζει η δυσκολία γιατί πρέπει νααντέξεις να είσαι κάτι πέρα από ΄σενα. Όταν είσαι ερωτευμένος, είσαιαληθινά σε άλλη διάσταση. Τον έρωτα τον ζούμε στα μάτια του άλλου. Στηνεπιθυμία του για εμάς, στο καρδιοχτύπι του, στον σφυγμό του. Είναι οκαθρέπτης αυτού που ονειρευόμαστε να είμαστε ή να ζήσουμε. Είναι σαν τοδιαστημόπλοιο. Πρέπει να μάθεις να το οδηγείς και να μην χαθείς στοδιάστημα. Αυτό που έρχεται μετά, μπορεί να σε φέρει στην πύλη αυτού τουμεγάλου πανεπιστημίου που λέγεται αγάπη. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα...» - Συνοψίζοντας, ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα ζωής; «Έχω πάρει πολλά μαθήματα σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Νομίζωόμως, πως είμαι ακόμη μαθήτρια... Το μόνο που κάνω είναι να μηναπελπίζομαι, όταν πρέπει να ξαναδώσω ένα μάθημα... Υποφέρουμε οιάνθρωποι όταν θυμόμαστε. Πολλά κομμάτια του εαυτού μας ακόμη δεν έχουμεπάρει το ρίσκο να τα ανακαλύψουμε. Να ανοίξουμε τα κλειδωμένα μαςδωμάτια. Να σηκωθούμε μια μέρα και να πούμε "ας στο καλό και όλα που τακλειδώνω πάλι δεν χωράω..."» *** Η Λίνα Νικολακοπούλου ετοιμάζει τα νέα της τραγούδια σε ένα CDπου θα κυκλοφορήσει το Πάσχα με τον τίτλο «Φαληρικό Δέλτα» και τη φωνήτης ταλαντούχας, Εβελίνας Αγγέλου. Παράλληλα, κάθε Κυριακή διοργανώνειστον πολυχώρο Passport θεματικές βραδιές με ανθρώπους της Τέχνης και τωνΓραμμάτων. Αυτή την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου θα φιλοξενήσει τον διευθυντήτου Ιδρύματος Νιάρχου, Γιάννη Τροχόπουλο. http://newpost.gr/post/324723/lina-nikolakopoyloy-akoyw-gia-swthres-me-fobizoyn-kanenas-toys-den-tha-mas-swsei Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2016 · Report post Τα πρώτα τραγούδια της στιχουργού που έχει σήμερα τα γενέθλιά της. Τραγουδούν η Δήμητρα Γαλάνη και η Βίκυ Μοσχολιού... Λίνα Νικολακοπούλου - «Τα πρώτα μου τραγούδια» 30/06/2016 ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Θανάσης Γιώγλου http://www.ogdoo.gr/diskografia/to-proto-tragoudi/lina-nikolakopoylou-ta-prota-mou-tragoydia 1 person likes this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2018 · Report post Αυτή ήταν μια από τις πιο χαρακτηριστικές ατάκες της Λίνας Νικολακοπούλου (που γεννήθηκε σαν σήμερα), όταν το 2000 φιλοξενήθηκε στα «Φώτα πορείας», με την Έλενα Ακρίτα. Μια εκπομπή που αποτέλεσε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα τηλεοπτικά «πορτρέτα» της Λίνας Νικολακοπούλου... Λίνα Νικολακοπούλου: «Σε 20 χρόνια θα είμαι πολύ ωραία γριά» 30/06/2018 ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Θανάσης Γιώγλου http://www.ogdoo.gr/erevna/rakosyllektika/lina-nikolakopoylou-se-20-xronia-tha-eimai-poly-oraia-gria Quote Share this post Link to post Share on other sites