Sign in to follow this  
Followers 0
HARDET

TRIBUTE TO LEFTERIS PAPADOPOULOS

141 posts in this topic

Αποστόλη, συνειδητοποίησες πόσο κοντά ήσουν στο να μην παρακολουθήσεις το αφιέρωμα στον Λ. Παπαδόπουλου????? :blink: :blink: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά αυτό το τοπικ διαβάζεται σαν thriller ;) Σας σκεφτόμουν («θα είναι ήδη στην πορτα αραγε;») την ώρα που πήγα για ύπνο - τέσσερεις ήταν εδώ, πέντε στην Αθήνα ;) .

Συγχαριτήρια Αποστόλη και όσους πήραν τα εισητίρια τους, και στους άλλους :sly: κουράγιο... σας εύχομαι Νταλάρας magic.......!

Τι το 'θέλαν το ΜΜΑ anyway, μικρό είναι, δεν έχουν κανενα στάδιο στην Αθήνα ;) ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το Μέγαρο Μουσικής είπαν πως πιθανολογείται και τρίτη παράσταση. Δεν είναι ακόμη επιβεβαιωμένο, θα ξέρουν σύντομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Μόλις πήγε ο σύζυγός μου στα ταμεία του Μεγάρου για εισιτήρια και του είπαν ότι εξαντλήθηκαν. Πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω. Είμαι εντελώς απογοητευμένη και θυμωμένη! Πώς είναι δυνατό να εξαντληθούν και για τις δύο ημέρες τα εισιτήρια όταν άρχισε η προπώληση από το πρωί ως τώρα και έδιναν μόνο τέσσερα εισιτήρια στο άτομο; Τι γίνεται; τα φυλάνε για τους δικούς τους;; (όποιοι κι αν είναι αυτοί!!!) ωραία οργάνωση!!

Παιδιά εσείς που πήγατε νωρίς είχε τόσο μεγάλες ουρές;;; που να δικαιολογούν την εξάντληση;; ή μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας;;;;

Μ'αρέσει που γίνεται και προπώληση On line, τη δεύτερη μέρα πώλησης!!! Πολύ αστείο πραγματικά..

ΚΡΙΜΑ για το Μέγαρο Μουσικής που θέλει να θεωρείται και σπουδαίο..

Συγγνώμη για τη γκρίνια μου αλλά πραγματικά μου φάνηκε κοροϊδία αυτό..

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν πήγα εγώ κατά τις 8:50 υπήρχε μία ουρά 200 ανθρώπων περίπου.. και ερχόντουσαν και άλλοι συνεχώς..! ;)

Κατά τις 9:30 ανακοίνωσαν οτι εξαντλήθηκαν όλα τα εισητήρια των 11, 19 και 35 ευρώ και για τις 2 μέρες.

Κατά τις 10:00 ανακοίνωσαν οτι εξαντλήθηκαν και τα εισητήρια των 50 ευρώ! Λίγα λεπτά μετά εξαντλήθηκαν και τα 75ρια. ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, συγγνώμη , όντως είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με το Μέγαρο.Αλλά από τη στιγμή που ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα , όσο και να διαφωνούμε και να φωνάζουμε δεν βγαίνει τίποτα.

’ρα υπάρχουν δυο λύσεις.Ή να μην βγάλουμε καθόλου εισητήρια ή να "παίξουμε" κι εμείς το δικό μας "παιχνίδι" πηγαίνοντας από τ'άγρια χαράματα στο Μέγαρο.Σχεδόν κάθε φορά αυτό συμβαίνει.Πολύ περισσότερο τώρα που έγινε γνωστός εδώ και μια βδομάδα ο πανικός που επικρατούσε με τα εισητήρια.

Οι εκδηλώσεις του Μεγάρου , δυστυχώς, έχουν καταντήσει σχεδόν κλειστές για το πλατύ κοινό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 άτομα;;;; είσαι σίγουρος;; είναι πάρα πολλοί!!! ακόμα κι έτσι όμως 200 επί 4 =800 επί δύο μέρες 1600..πώς εξαντλήθηκαν; Πόσους χωράει η αίθουσα;

Από το forum ήταν αυτοί οι διακόσιοι;; γιατί δεν άκουσα να διαφημίζεται κάπου.....

τι να πω; και πάλι απίστευτο μου φαίνεται, πραγματικά δεν το περίμενα.. πολύ κρίμα μιας και το είχα τάξει και στη μητέρα μου ότι θα την πάω για πρώτη φορά... και θα ερχόταν και από την επαρχία ειδικά γι'αυτό το λόγο!

Και πάλι κατηγορώ το Μέγαρο. Γιατί δεν έδωσαν μεγαλύτερη αίθουσα; δεν περίμεναν τόση προσέλευση; κακή οργάνωση μου μυρίζει πάλι..

;););)

Και πάλι συγγνώμη για τη γκρίνια μου..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θανάση έχεις δίκιο. Οι εκδηλώσεις του Μεγάρου είναι όντως κλειστές για το πλατύ κοινό!!

Πριν ανακαλύψω την ύπαρξη αυτού του ευλογημένου forum (να είστε καλά όλοι που το κρατάτε ζωντανό), μάθαινα τις συναυλίες του Νταλάρα στο Μέγαρο από τις αφίσες που έβλεπα στο δρόμο, ή από ραδιόφωνο και τηλεόραση. Και φυσικά όταν ρωτούσα για εισιτήρια δεν υπήρχαν ΠΟΤΕ!!! Ώσπου τελικά κατάλαβα ότι δεν μπορώ να το κυνηγάω άλλο.. κι έτσι έβλεπα τις αφίσες και ούτε καν έπαιρνα τηλέφωνο! ήμουνα σίγουρη ότι δε θα έβρισκα..

Ακόμα και τώρα βλέπω αφίσες να διαφημίζουν τις συναυλίες του Μεγάρου και γελάω.. νομίζω και την τελευταία φορά με το Θεοδωράκη, είδα διαφήμιση στην τηλεόραση λίγες μέρες πριν τη συναυλία και γελούσα.. γιατί τις διαφημίζουν;; αφού δεν υπάρχουν εισιτήρια!!! Για να τηλεφωνεί ο κόσμος άδικα; δεν καταλαβαίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και πάλι κατηγορώ το Μέγαρο. Γιατί δεν έδωσαν μεγαλύτερη αίθουσα; δεν περίμεναν τόση προσέλευση; κακή οργάνωση μου μυρίζει πάλι..

;)  ;)  ;)

Η αίθουσα Φίλων της Μουσικής είναι όντως λίγο μεγαλύτερη νομίζω, και από κάπου άκουσα ότι εκεί ήθελαν αρχικά να γίνει το αφιέρωμα, αλλά ήταν ήδη "κλεισμένη" από την κρατική ορχήστρα, οπότε δεν μπόρεσαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
200 άτομα;;;; είσαι σίγουρος;; είναι πάρα πολλοί!!! ακόμα κι έτσι όμως 200 επί 4 =800 επί δύο μέρες 1600..πώς εξαντλήθηκαν; Πόσους χωράει η αίθουσα;

Από το forum ήταν αυτοί οι διακόσιοι;; γιατί δεν άκουσα να διαφημίζεται κάπου.....

:(  :(  :(

Ας μην ξεχνάμε και την προπώληση για τους συνδρομητές του μεγάρου που είχε ξεκινήσει 1 εβδομάδα πριν......

Οσο για την ουρά, εγώ στο ταμείο της Ομήρου έφτασα στις 6.30 και περίμεναν ήδη 15 άτομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ας μην ξεχνάμε και την προπώληση για τους συνδρομητές του μεγάρου που είχε ξεκινήσει 1 εβδομάδα πριν......

Οσο για την ουρά, εγώ στο ταμείο της Ομήρου έφτασα στις 6.30 και περίμεναν ήδη 15 άτομα.

Οχι μόνο τους συνδρομητές αλλά και τους χορηγούς, που κρατάνε πολλά απο το εισητήρια. Δεν μπορεί να μας διαβεβαιώνουν στο Μέγαρο την Παρασκευή πως οι συνδρομητές έχουν πρόσβαση ΜΟΝΟ στην Διακεκριμένη και Α'Ζώνη και σήμερα το πρωί με το άνοιγμα 1ο άτομο στην σειρά (και να έχεις στηθεί απο 5:30 π.μ.) να ζητάει εισητήριο της Β Ζώνης και να μην βρίσκει εκει που θέλει ....!!!! Απο ποιούς κλείστηκαν δηλαδή ???? :blink: οπότε καταλαβαίνετε πόσοι παράγοντες παίζουν ρόλο !!!!!!

Christy λες 6:30π.μ. 15 άτομα στην Ομήρου ...... εδω εμείς πήγαμε 5:25π.μ. στην Ομήρου και ήταν ήδη 5 άτομα !!!! :blink:

και έτσι πήγαμε και στηθήκαμε στο Μέγαρο ..... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γύρω στις 8.30 που μπήκαμε στα εκδοτήρια στην Ομήρου, ίσα που προλάβαμε εισιτήρια των 35 ευρώ για την 1/6 και των 50 ευρώ για την 2/6!

Τέλος καλό, όλα καλά! Χαλάλι το μακρύ ταξίδι και η ταλαιπωρία! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να συμπληρώσω ,μέσα σε όλα αυτά, πως, ύστερα από πληροφόρηση από τα ταμεία του Μεγάρου, ο Μητσιάς δεν θα συμμετέχει τελικά.

Γιατί ; Εξήγησαν το λόγο ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μόνο που έχω να πω είναι πως ζήσαμε ένα θρίλερ άνευ προηγουμένου. Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω -κι από εδώ- την Γωγώ για την εξυπηρέτηση που μου έκανε σήμερα. Αντιμετώπισα τον κίνδυνο να μείνω εκτός. Η μητέρα μου που έτυχε να είναι στην Αθήνα, θα έφευγε άπρακτη. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα για τους εκτός Αθηνών και είναι λυπηρό. Τώρα , βέβαια, θα μου αντιτείνετε πως δεν υπάρχει μέριμνα για τους Αθηναίους... Και κάτι ακόμα: προσωπικά,προτιμώ την Αίθουσα Φίλων της Μουσικής παρά αυτήν της Αλεξ.Τριάντη. Κυρίως, για το μεγαλύτερον του χώρου. Έπρεπε να προνοήσουν. Μετά εμείς φταίμε που γκρινιάζουμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να συμπληρώσω ,μέσα σε όλα αυτά, πως, ύστερα από πληροφόρηση από τα ταμεία του Μεγάρου, ο Μητσιάς δεν θα συμμετέχει τελικά.

Γιατί ; Εξήγησαν το λόγο ;

Τάσο, απλώς το ανακοίνωσαν για να το γνωρίζουν όσοι βγάζουν εισιτήριο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ανήκω σ΄αυτούς που δεν κατάφεραν να προμηθευτούν εισιτήρια. Όταν βρέθηκα στο Μέγαρο Μουσικής γύρω στις 10 και κάτι το πρωί, δεν υπήρχαν άλλα εισιτήρια. Θα ήταν υποκρισία και ψέμα να ισχυριστώ πως δε θα μου λείψει το καλλιτεχνικό αυτό γεγονός. Από την άλλη, ίσως είναι καλύτερα, διότι συνειδητοποιεί κανείς για ποια πράγματα αξίζει να αγωνίζεται και ποια όχι.

Είμαι από τους ανθρώπους που έχω γράψει στο παρελθόν κάποια θετικά σχόλια για το Μέγαρο Μουσικής. Κυρίως όσον αφορά την ποιότητα των ηχογραφήσεων για παράδειγμα, ή το σύστημα διάθεσης των εισιτηρίων. Δεν τα παίρνω πίσω. Ισχύουν. Αλλά υπάρχουν και προβλήματα. Είναι προφανές, για παράδειγμα, ότι διατίθεται μεγάλος αριθμός εισιτηρίων σε μέλη, σε χορηγούς, σε προσωπικότητες κ.ο.κ., απαράδεκτα μεγάλος για αίθουσες χωρητικότητας μέχρι 2000 ατόμων. Μα, οι πρώτοι που έφθασαν ξημερώματα στα σημεία πώλησης με το ζόρι βρήκαν εισιτήρια β' θέσης, και όχι και της επιλογής τους. Διάθεση, δηλαδή, με το ζόρι χιλίων εισιτηρίων στο κοινό για κάθε παράσταση. Αυτό είναι που λέμε τα εισιτήρια πουλήθηκαν νύχτα ...

Από την άλλη ο καθένας επιλέγει μία συναυλία για το γεγονός καθ΄ αυτό και όχι για το πόσο καλό ή πόσο κακό θα είναι το cd της συναυλίας όταν εκδοθεί. Έτσι, καλή είναι η ποιότητα της ηχογράφησης μιας συναυλίας, αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει η ίδια η συναυλία. Τέλος, όσον αφορά τη σύγχρονη τεχνολογία, τι να το κάνει κάποιος το ότι μπορεί να αγοράσει τα εισιτήριά του μέσω διαδικτύου, μιας και δε φτάνει ποτέ η ευλογημένη εκείνη ώρα;

Δεν υπάρχει μόνο το Μέγαρο Μουσικής σε αυτή τη χώρα. Ούτε μόνο το Ηρώδειο. Υπάρχουν κι άλλοι χώροι. Κι αν δεν υπάρχουν, να βρούμε, να φτιάξουμε. Αυτές οι έρημες οι εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων ρημάζουν, αφημένες στο έλεος της τύχης τους, κάθε λεπτό που περνάει. Υπάρχουν περιοχές της Αθήνας ή της Αττικής (και αλλού φαντάζομαι) όμορφες και αγνές, αλλά πάντα υποβαθμισμένες. Γιατί να μην τις αναβαθμίσουμε με τέτοιου είδους καλλιτεχνικές εκδηλώσεις;

Θέλετε αφιέρωμα στο Λευτέρη Παπαδόπουλο; Κάντε το στην "οδό Αριστοτέλους", στη μέση του δρόμου. Ή στο "Σκοπευτήριο" στην Καισαριανή, εκεί που ακόμη έχουν οι τοίχοι τρύπες από τα βόλια, σε όσα προσφυγικά έχουν μείνει. Και δε θα υπάρχουν ούτε ουρές, ούτε ταλαιπωρία. Σιγά μην πάει το Κολωνάκι στα χαλάσματα. Μπας και τα τραγούδια ξαναβρούν το χαμένο τους νόημα και το κοινό που τους αξίζει.

Τέλος, θα μου πείτε: "αν είχες προμηθευτεί τα εισιτήριά σου σήμερα, όπως πριν από 4 - 5 μήνες στη Ρωμιοσύνη, δε θα μιλούσες καθόλου". Νομίζω πως δεν είναι έτσι. Διαβάζοντας και τα παραλειπόμενα της πρώτης ημέρας προπώλησης και τα σχόλια από τους διάφορους φίλους εντός του forum, πάλι την ίδια άποψη θα εξέφραζα, ακόμη κι αν είχα τα εισιτήρια στα χέρια μου. ’λλωστε, υπάρχει και μία πιθανότητα να πραγματοποιηθεί και μία τρίτη συναυλία, πράγμα το οποίο δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Έτσι, ίσως καταφέρουν να προμηθευτούν εισιτήρια όσοι δεν είχαν την τύχη σήμερα και μαζί με αυτούς κι εγώ για κάποια φίλη από μακριά, που το ήθελε πολύ. Όσον αφορά εμένα προσωπικά, και σε αυτή ακόμη την περίπτωση, δεν πρόκειται να πάω ... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δώρα συμφωνώ απολύτως σε αυτά που γράφεις , εγώ δεν ενδιαφέρθηκα να βρω εισιτήριο ,αλλιώς το είχα φανταστεί αυτό το αφιέρωμα και αλλιώς τελικά προέκυψε... τέλος πάντων.

Διαφωνώ κάθετα με την λογική των ανθρώπων που διοικούν το Μεγάρο και με την νοοτροπία που έχουν, αρκεί να πω πως ένας μεγάλος αριθμός εισιτηρίων δεν έχει πουληθεί και τα κρατάν για τον χορηγό ο οποίος χορηγός ακόμα δεν έχει βρεθεί, συν τις προσκλήσεις που δίνονται αφειδώς.

Περισσότερα δεν έχω να πω τα γράψατε οι περισσότεροι θέλω απλά να τονίσω και εγώ όπως και η Δώρα ότι δεν υπάρχει μόνο το Μέγαρο και το Ηρωδειο, και ούτε με αυτόν τον τρόπο ΄΄επισημοποιείται΄΄ το εργο του κάθε δημιουργού , στο κάτω κάτω της γραφής ο Λευτέρης Παπαδόπουλος είναι ένας λαικός στιχουργός-ποιητής που μέσα στα τραγούδια του έχει υμνήσει όλες της φτωχογειτονιές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Συντάσομαι καθόλα με τη Δώρα...Μη ρωτάτε αν βρήκα εισιτήριο...Όταν πρέπει να είσαι στις 7:30 στη Eurobank...’φησα το όνομά μου για την πιθανή τρίτη μέρα,που αν δε γίνει...Ας μη γίνει,δε θα τα βάψω μαύρα...Έτσι όπως διοργανώνουν,σα σε geto τις συναυλίες αυτού του είδους στο Μέγαρο...ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ. :(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν υπάρχει μόνο το Μέγαρο Μουσικής σε αυτή τη χώρα. Ούτε μόνο το Ηρώδειο. Υπάρχουν κι άλλοι χώροι. Κι αν δεν υπάρχουν, να βρούμε, να φτιάξουμε. Αυτές οι έρημες οι εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων ρημάζουν, αφημένες στο έλεος της τύχης τους, κάθε λεπτό που περνάει. Υπάρχουν περιοχές της Αθήνας ή της Αττικής (και αλλού φαντάζομαι) όμορφες και αγνές, αλλά πάντα υποβαθμισμένες. Γιατί να μην τις αναβαθμίσουμε με τέτοιου είδους καλλιτεχνικές εκδηλώσεις;

Θέλετε αφιέρωμα στο Λευτέρη Παπαδόπουλο; Κάντε το στην "οδό Αριστοτέλους", στη μέση του δρόμου. Ή στο "Σκοπευτήριο" στην Καισαριανή, εκεί που ακόμη έχουν οι τοίχοι τρύπες από τα βόλια, σε όσα προσφυγικά έχουν μείνει. Και δε θα υπάρχουν ούτε ουρές, ούτε ταλαιπωρία. Σιγά μην πάει το Κολωνάκι στα χαλάσματα. Μπας και τα τραγούδια ξαναβρούν το χαμένο τους νόημα και το κοινό που τους αξίζει.

Εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο Δώρα!! :(

Αν και είμαι από αυτούς που βρήκαν εισιτήριο, γιατί κατάφερα και μπόρεσα να είμαι εκεί στις 6, ομολογώ ότι αυτή η κατάσταση είναι απλά...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

Λυπάμαι που σε συναυλίες του Νταλάρα είμαστε αναγκασμένοι να λέμε τετοια πράγματα... Νομίζω όμως ότι τόσο ο ίδιος, όσο και όλοι όσοι αγαπάνε τη μουσική και αυτό που κάνουν, οφείλουν να συνειδητοποιήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα πόσο κακό κάνουν στην εικόνα τους. Ο Νταλάρας έχει τη δυνατότητα να βρεθεί ανά πάσα στιγμή κοντά σε ένα ευρύ κοινό και αυτός επιλέγει κάτι άλλο... Γιατί? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο σε οσους βρήκαν κ ταλαιπωρήθηκαν τόσο πολυ... αμα παντως σας ξεμείνει κανένα εισητήριο εστω και τον 75ευρώ ειμαι προθυμος να το αγοράσω καλή ακρόαση σε οσουσ παρευρεθούν :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά, πώς γίνεται??. Εγώ πήγα στις 12.00 το μεσημέρι και είχε εισητήρια των 70ευρώ για 1 Ιουνίου! Αγόρασα δηλαδή, ταχω στα χέρια μου...Περίεργα πράματα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δώρα, λες «Δεν υπάρχει μόνο το Μέγαρο Μουσικής σε αυτή τη χώρα. Ούτε μόνο το Ηρώδειο...». Συμφωνώ, αλλά δεν μου λες, δεν κάνουν όλοι σαν να μην υπήρχε τίποτ' άλλο;

Τίποτα ανάμεσα του Μεγάρου, που ανήκει στο πολύ «συγκεκριμένο» κοινό του (είναι ο μοναδικός χώρος πού το κόκκινο φουστάνι μου γίνεται σημαία), και του Ζυγού ή του ΣΕΦ. Ταξικός αγώνας, αλίμονο! Με αποτέλεσμα είτε καλός ήχος σ' ένα μαρμαρένιο σαρκοφάγο, είτε ζεστή ατμόσφαιρα και χάος - ανάμεσα τίποτα.

Την Αθηνών Αρένα, με τις τεράστιες δυνατότητές της, την αφήνουν να καταντήσει σκυλάδικο. Δεν μου βγάζετε από το μυαλό την ιδέα που είχα τότε, ότι ο Νταλάρας ήλπιζε να γίνει κάτι καλύτερο αυτός ο χώρος, όταν υποστήριξε την ίδρυση και πήγε πρώτος να τραγουδήσει. Πόσο χωράει; 3000; 5000; Δεν θυμάμαι, αλλά σίγουρα περισσότερο από το ΜΜΑ. Και το αφιέρωμα στον Λ.Π. θα τον γέμισε, γι' αυτό δεν νομίζω ότι θα διαφωνήσει κανείς.

Γιατί δεν γίνεται; Δεν ξέρω. Δεν πιστεύω στους καθαρά οικονομικούς λόγους, ακόμα λιγότερα σε conspiracy theory - εμένα μου φαίνεται πιο πιθανό ότι οι Έλληνες (οι πολλοί, όχι εσείς οι ξύπνιοι εδώ μέσα) απλώς δεν έχουν καταλάβει ότι _μπορεί_ να γίνει, και τι θα κερδίσουν (ότ)αν γίνει. Όμως από μακριά τα πράγματα πάντα φαίνονται πιο απλά απ' ότι είναι από κοντά, και δεν αποτελεί πάντα πλεονέκτημα.

Τώρα μια ερώτηση: πόσοι από μας θα γράψουν ένα γράμμα διαμαρτυρίας στο ΜΜΑ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τώρα μια ερώτηση: πόσοι από μας θα γράψουν ένα γράμμα διαμαρτυρίας στο ΜΜΑ;
Εγώ το έχω έτοιμο προς αποστολή. Και όχι μόνο αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θέλετε να το κάνουμε και από κοινού-συνολικά(όσοι βέβαια θέλουν και συμφωνούν),το "ρίχνω" σαν πρόταση και είμαι μέσα...Να απόστείλουμε δηλαδή ένα ομαδικό "φύλλο" διαμαρτυρίας... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και ανήκω στους "τυχερούς" που κατάφεραν να βρουν εισιτήρια(βέβαια ξεκίνησα άγρια χαράματα από το νησί για να φτάσω γύρω στις 7.30 στην Ομήρου),συμφωνώ με τα όσα έγραψαν οι φίλοι HARDET,NECK και Γιάννης. Παρότι διαφωνώ "ταξικά" με το Μέγαρο, πηγαίνω σ΄αυτό λόγω της μεγάλης αγάπης προς τον καλλιτέχνη Νταλάρα.

Εγώ πάντα πίστευα ότι ο Νταλάρας έπρεπε να τραγουδάει στην Κοκκινιά(Κατράκειο) και γενικά στα ανοιχτά και κλειστά θέατρα που απευθύνονται στο Λαό μ' ένα προσιτό εισιτήριο γύρω στα 15-20 ευρώ.

Έτσι τον έμαθα και τον αγάπησα εξάλλου από τις αρχές του '80.

Στο Μέγαρο, αν εξαιρέσεις την ποιότητα του ήχου, όλα τ' άλλα είναι ψυχρά κι άψυχα! Αλλά την ποιότητα του ήχου, για την ηχογράφηση ενός CD, μπορείς να την βρεις και στο στούντιο. Τη συναυλία την κάνεις για να επικοινωνήσεις και να καταθέσεις την τέχνη σου στο ευρύ κοινό, στο Λαό.

Ιδιαίτερα μάλιστα όταν είσαι λαϊκός καλλιτέχνης. Τι είχε δηλαδή ο Ορφέας και ο ιστορικός δίσκος που προέκυψε απ' αυτόν; Έσπασε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων, αν το δούμε κι έτσι.

Στο δια ταύτα : δεν με ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου να προσπαθήσω να "αλλάξω" το Μέγαρο. Όπως λειτουργεί απευθύνεται σε συγκεκριμένη τάξη ανθρώπων... Οι υπόλοιποι είμαστε γαι να στεκόμαστε, όρθιοι για ώρες, από τα μαύρα σκοτάδια, για να...αγοράσουμε...με τα λεφτουδάκια μας... τα ..."ακριβούτσικα" εισιτήρια. Βέβαια δεν μας υποχρεώνει κανείς, παρά μόνο η αγάπη!

Λοιπόν όχι ν΄αλλάξουμε το Μέγαρο, αλλά να πείσουμε, με επιχειρήματα, τον Νταλάρα να εμφανίζεται σε πιο λαϊκούς χώρους!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0