megali_mpougatsa

Ευρωπαϊκή Περιοδεία 2007

134 posts in this topic

Οι αφίσες που προαναγγέλλουν τη συναυλία στο Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης έχουν κατακλύσει από ημέρες όλους τους κεντρικούς δρόμους της αυστριακής πρωτεύουσας

:) not only in Vienna, even in Leverkusen :D

http://i50.photobucket.com/albums/f325/Ann...Tour2007005.jpg

Οι αφίσες που προαναγγέλλουν τη συναυλία στο Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης έχουν κατακλύσει από ημέρες όλους τους κεντρικούς δρόμους της αυστριακής πρωτεύουσας

:) not only in Vienna, even in Leverkusen :naughty:

http://i50.photobucket.com/albums/f325/Ann...Tour2007005.jpg

:naughty::pity::wow::wow: GREAT!! Thank you Anna!! :D

Thank you, Anna! :)

Με την ευκαιρία της έναρξης- αύριο από την Βουδαπέστη- της περιοδείας στην Ευρώπη, να ευχηθώ καλή επιτυχία στον Γ.Νταλάρα και στους συνεργάτες του και σε όσους φίλους θα έχουν την τύχη να αποτελούν το κοινό αυτών των συναυλιών: ''Καλή ακρόαση!'' :D

Good luck tonight with the kick-off in Budapest

=========================================

http://www.johnmetaxas.com/g/public_html/a...070426215521276

Dalaras to perform in Hungary on Sunday

A feast of Greek music

by Kinga Kali: 2007.04.25. 08:00

It will be no surprise if there is a full house at the Palace of Arts on Sunday (Apr 29), when George Dalaras (pictured) visits Budapest on his European tour with 12 other Greek musicians, including prominent artists such as Melina Aslanidou and Michalis Tzouganakis.

When Dalaras sang in Budapest a few years ago, I was a student without the cash to buy an expensive ticket for the Margit Island open-air theater.

It was the celebration of Panagiris, the Greek Whitsun, and I tried to bargain with the doorman to let me in for a smaller amount.

The people present were mostly from Hungary's Greek community, I thought, people whose ancestors arrived here after the Greek Civil War in 1946-49, and who established the so-called Beloiannis, Hungary's Greek Village.

He kept me on standby, saying that, for the little money I had, I could have only a shorter concert.

When he finally let me in, there was already an "arena atmosphere" inside the theater. All of the people sung the songs together, with George (born Jorgos) Dalaras, an idol of Greek music. No-one missed a word, they knew every song by heart, it seemed.

Rembetika father

Dalaras grew up in Piraeus, in the ambience of the old Rembetika and Laika: his father, Loukas was a famous Rembetika player.

The Rembetika ("urban blues" in Greek) was originally the music of the Greek Underground, and originated in the hashish dens of Piraeus and Thessaloniki around the turn of the 20th century.

It was influenced by oriental elements that came with the forced immigration of two million Greek refugees from Asia Minor.

It gave way to Greek popular music (Laika, in Greek, means "urban folk") that used the same instruments in similar ways during the early 1950s.

Dalaras's first public appearance was at the age of 15, as guitarist and singer, and his first recording was made at the age of 18.

The authentic sound of Greek urban music (based essentially on the bouzouki), enriched by the young artist's innovative contemporary approach, won him instant critical and popular acclaim, his vast live audiences rewarding him with sales of several hundred thousand recordings for his first best-seller.

He was the first to take Hellenic music out of the conventional club environment and perform concerts in large venues. Since then, Dalaras has sold more than 10 million albums of his own work and his collaborations.

Dalaras started as a Rembetika player, and initiated its revival after he turned back to its roots with his album 50 Years of Rembetika.

Thanks to his exceptional voice and instrumental skills, he has always been an innovator in contemporary Hellenic music.

In a country with so many flourishing musical traditions, Dalaras has become a musical phenomenon.

He has brought new music and cultures to his listeners, and his collaborations with other international artists have demonstrated his ability to cross over into other styles.

Urban bouzouki

He has, for example, recorded and appeared on stage with Paco de Lucia, Al di Meola, Ian Anderson, Sting, and produced albums such as Misa Criolla for Ariel Ramirez.

In his Budapest concert, Dalaras is likely to focus on his urban bouzouki songs, but expect him to play every kind of Greek-style music, from Rembetika to Laika, from etnopop to entechno.

George Dalaras

April 29.

Palace of Arts

Pest, District IX.

Komor Marcell utca 1.

Tel: 555-3000.

www.mupa.hu

People attending the concert tonight, please try

and update us with the list of musicians accompanying

Ntlaras tonight and his playlist.

Good luck!

Alona

GEORGE DALARAS concert in Budapest, in the MUPA, 29.04.2007

My dear friend, Im sorry, in the night was little net-problem, and now too, I dont know enter this forum,.. mad: ,

Once certain: DALARAS its UNIQUE in the WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Budapest concert very good start.. in the European Tour!

Full-house, 2 hour, very good mood., enthusiasm...

After the concert - dedicate!!!!!!

This is official list from the special booklet (Im sorry, now english) but little time after I write more, Budapest-concert special list!

PART I.

DESERTED VILLAGES

LEAF ON THE WATER

THE APPLE

COMING OUT OF THE FIRE

IS ORIA MU

LIKE AN EMIGRANT/ EL EMIGRANTE

SIGNALS (A.Vardis)

YES I WILL SAY

BLIND HOPES

YOUR BE NGAL EYES

OF ROMANCE (THE STAB OF LOVE)

REMEMBER ME

WHEN NIGHT FALLS

SHIPS ON LAND

ONE NIGHT AT LEVERKUZEN

NIGHT

PART II.

SMYRNES MARCH (instrumental)

ONCE UPON A TIME

GRAMVOUSA /Tzouganakis

AGAIN /Tsouganakis

PAIN /Tsouganakis

THE HUNCH (TIME HAS GONE BY)

DESTINY

WITH ONE COMPLAINT

AT THE SANDLOT (STIN ALANA)

I HAVE A COFFEE SHOP

AH, MY SWALLOW

DONT ASK ME

EVDOKIA (instrumental)

PART III.

TRIBUTE TO REMBETIKO

:blush::wow::music::D:D:D:D:music::music::music::music:

dear Gabriella,

thanks a lot for this information to share with other Giorgos fans.

I also have problems to write this reply

I thin something is wrong in this website

Also if yo go to next page things end up in error

xairetismous pollous

Lefteris

Thank you so much Gabriella for the playlist!

Looking forward to learn more about your concert impressions!

Greetings

Alona

«Από καρδιάς» στη Βιέννη

Για δεύτερη φορά μέσα στους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες το φιλόμουσο βιεννέζικο κοινό πρόκειται να υποδεχθεί τον ερμηνευτή των μεγαλύτερων μουσικών επιτυχιών της τελευταίας τεσσαρακονταετίας στην Ελλάδα, Γιώργο Νταλάρα, στη μεγάλη συναυλία του το βράδυ της Πρωτομαγιάς, την ερχόμενη Τρίτη, στο ξακουστό "Μέγαρο Συναυλιών" της Βιέννης.

Ο Γιώργος Νταλάρας είχε βρεθεί τελευταία φορά στη Βιέννη τον Οκτώβριο του 2005, όταν με την ορχήστρα του και τις δύο καταξιωμένες ερμηνεύτριες Μελίνα Ασλανίδου και Σοφία Παπάζογλου είχαν "αποθεωθεί" από 2.000 Βιεννέζους και Έλληνες, παρουσιάζοντας σε συναυλία, επίσης στο Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης, τις χαρακτηριστικότερες δημιουργίες του ελληνικού ρεμπέτικου τραγουδιού στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων "Ελληνικό φθινόπωρο στη Βιέννη".

Αυτή η προπέρσινη συναυλία του, μαζί με εκείνη το 1983 στο Φεστιβάλ Ειρήνης της Βιέννης, έχουν σημαδέψει τις μέχρι τώρα εμφανίσεις του Γιώργου Νταλάρα στην αυστριακή πρωτεύουσα.

Το κύριο μέρος της τωρινής συναυλίας του μεγάλου Έλληνα ερμηνευτή το βράδυ της Πρωτομαγιάς στη Βιέννη, θα προέρχεται από το πρόγραμμα "Από καρδιάς" που ο ίδιος παρουσίαζε στη σκηνή του "Ζυγού" μετά την επιστροφή του εκεί την άνοιξη του 2002 και περιλαμβάνει μια διαδρομή σε τραγούδια-σταθμούς του Γιώργου Νταλάρα, στα οποία θα τον συνοδεύουν η εννεαμελής ορχήστρα του όπως επίσης η Μελίνα Ασλανίδου και ο Μιχάλης Τζουγανάκης στο τραγούδι.

Η συναυλία στη Βιέννη εντάσσεται στη μεγάλη ανοιξιάτικη περιοδεία που θα πραγματοποιήσει ο Γιώργος Νταλάρας μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες σε ευρωπαϊκές πόλεις, έχοντας αφετηρία την ερχόμενη Κυριακή τη Βουδαπέστη και διαδοχικούς σταθμούς, μετά τη Βιέννη, το Μόναχο, τη Στουτγάρδη, τη Φραγκφούρτη, το Ντίσελντορφ, το Αμστερνταμ, τις Βρυξέλλες, το Παρίσι, το Λονδίνο και τη Ζυρίχη.

Οι αφίσες που προαναγγέλλουν τη συναυλία στο Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης έχουν κατακλύσει από ημέρες όλους τους κεντρικούς δρόμους της αυστριακής πρωτεύουσας, ενώ τα εισιτήριά της φέρεται να έχουν εξαντληθεί εδώ και καιρό.

Οι επικείμενες συναυλίες στις ένδεκα ευρωπαϊκές πόλεις, έρχονται να προστεθούν στις πάνω από 500 εμφανίσεις του Γιώργου Νταλάρα από το 1981 και μετά στους μεγαλύτερους συναυλιακούς χώρους του κόσμου με τεράστια επιτυχία και διθυραμβικές κριτικές.

http://news.pathfinder.gr/culture/news/397281.html

Dear Gabriella and Vitaly,

Thank you for your reports about the opening concert in Budapest and the list of songs. :D

We can expect that the Vienna concert will be as successful, if not more. Hoping that some members will tell us all about it too. :)

I just noticed.

Welcome to the forum, Lefteris. :) I hope the time won't seem too long to you before you can attend "your" concerts too.

γειά σας παιδιά,

τι νέα απο την συναυλία στην Vienna ;;

Yes Nathalie I can hardly wait,

but my concerts are coming!

I am going to Dusseldorf, Amsterdam and Brussels !

And you where are you going to hear him ?

χαιρετισμούς

Λευτέρης

Lefteris, I am going to hear Dalaras right here at home :wow: . (I don't live in Europe.) It seems like there will be more members attending the three concerts you will go too, I don't know why, maybe the cities are closer to each other or maybe the cities are bigger.

If Dalaras keeps changing the songs from the program, you will have three different concerts instead of the same one, don't you like that? Have a great time in all of them, Lefteris. B)

Ο Γιώργος Νταλάρας κατενθουσίασε το βιεννέζικο κοινό

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή υποδοχή επιφύλαξε το φιλόμουσοβιεννέζικο κοινό στον μεγάλο Ελληνα τραγουδιστή Γιώργο Νταλάρα και στους συνεργάτες του στη χθεσινοβραδυνή μεγαλειώδη συναυλία του στο ξακουστό "Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης", που εντασσόταν στην πολυήμερη περιοδεία του σε ευρωπαικές πόλεις.

Οι σχεδόν 2.000 Βιεννέζοι και Ελληνες που παραβρέθηκαν στη συναυλία στην κατάμεστη Μεγάλη Αίθουσα του Μεγάρου Συναυλιών, με εκδηλώσεις θαυμασμού και λατρείας, συνεπαρμένοι από τις ερμηνείες του Γιώργου Νταλάρα όρθιοι για αρκετή διάρκεια στο δεύτερο μέρος του προγράμματος, τον επευφήμησαν ζωηρά και τραγούδησαν μαζί του πολλές από τις επιτυχίες του.

Το κοινό, σχετικά επιφυλακτικό στην αρχή του πρώτου μέρους του προγράμματος - μια και αυτό περιείχε νέες, και ως εκ τούτου άγνωστες στο εξωτερικό, δημιουργίες του μεγάλου ερμηνευτή - "αναγνώρισε" και "αποθέωσε" τον "δικό" του γνώριμο Γιώργο Νταλάρα, προς το τέλος του πρώτου μέρους της συναυλίας, και πολύ περισσότερο στο δεύτερο μέρος της.

Κοντά του η Μελίνα Ασλανίδου και ο Μιχάλης Τζουγανάκης

Συντελεστές στην τελικά πρωτοφανή επιτυχία της συναυλίας υπήρξαν, πέραν του ανεπανάληπτου μεγάλου μας τραγουδιστή και της αξιόλογης εννεαμελούς ορχήστρας, οι δύο καταξιωμένοι ερμηνευτές, η Μελίνα Ασλανίδου που όχι μόνον τον συνόδευσε αλλά παρουσίασε και η ίδια δικά της τραγούδια, και ο Μιχάλης Τζουγανάκης, ο οποίος με τη μοναδική απόδοσή του στα κρητικά τραγούδια και σε συνοδεία στη λύρα από τον Γιώργο Βρανάκη, "έσπασε τον πάγο" των αγνώστων στην πλειονότητα του κοινού τραγουδιών του πρώτου μέρους της συναυλίας.

"Απαντώντας" στην "αποθέωσή" του στο δεύτερο μέρος του προγράμματος, ο Γιώργος Νταλάρας "αγκάλιασε" το κοινό του, "συνομίλησε" επανειλημένα από τη σκηνή μαζί του, και ζητώντας του πολλές φορές να συνοδεύσει στα τραγούδια ή αφήνοντας μόνο του να επαναλαμβάνει τα "ρεφρέν", προκάλεσε μια ατμόσφαιρα ξέφρενου ενθουσιασμού, πρωτόγνωρη για το Μέγαρο Συναυλιών Βιέννης.

Είναι χαρακτηριστικό, πως - προφανώς "σφυγμομετρώντας" τις αντιδράσεις του κοινού ήδη στον πρώτο σταθμό της περιοδείας του την Κυριακή στη Βουδαπέστη - ο Γιώργος Νταλάρας πρέπει να άλλαξε τα τραγούδια που απάρτιζαν μεγάλο μέρος της συναυλίας, μια και λίγη σχέση είχαν με αυτά που αναφέρονταν στο τυπωμένο πρόγραμμα.

Ετσι προσέφυγε στο δεύτερο μέρος της στις ανεπανάληπτες επιτυχίες του που "έγραψαν ιστορία" από τις συνεργασίες του με τους αξέχαστους μεγάλους συνθέτες μας Μάνο Λοίζο και Σταύρο Κουγιουμτζή, αλλά και στα γνωστά αφιερώματά του στο ρεμπέτικο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Με τις χθεσινοβραδυνές ξεχωριστές ερμηνείες του στη Βιέννη, στα από δεκαετίες καταξιωμένα τραγούδια του αλλά και στα νέα και λιγότερο γνωστά στο εξωτερικό, ο Γιώργος Νταλάρας απέδειξε και πάλι πως παραμένει ο αδιαμφισβήτητα μεγαλύτερος Ελληνας ερμηνευτής των τελευταίων σχεδόν σαράντα χρόνων στα διαφορετικότερα είδη της ελληνικής μουσικής, και όχι μόνον.

Μετά τη Βουδαπέστη και τη Βιέννη και στο πλαίσιο αυτής της ανοιξιάτικης περιοδείας του σε ένδεκα ευρωπαικές πόλεις, ο Γιώργος Νταλάρας και οι συνεργάτες του θα βρεθούν απόψε στο Μόναχο και τις επόμενες ημέρες διαδοχικά σε Στουτγάρδη, Φραγκφούρτη, Ντίσελντορφ, Αμστερνταμ, Βρυξέλλες, Παρίσι, Λονδίνο και Ζυρίχη στους εκεί γνωστότερους συναυλιακούς χώρους.

http://news.pathfinder.gr/culture/news/398148.html

Take a look here for a surprize:

dalaras club / Ελληνική μουσική - Greek music / Σύνδεσμοι - Links

European Tour 2007 / Budapest

Hm. Somebody deleted it...

I think there's many people coming to Dusseldorf, am I right?

Perhaps it's a good idea to say a place where to meet.

I suggest in the Philipshalle at the total right at 7o'clock

:D

Γειά σου Marijke,

Εντάξη, κατά τις 19.00 τηα ειμαστε παρών,

όλο δεξιά στην γονία

OK around 19.00 we'll be there on the right side at the corner.

Afgesproken rond 19.00 uur zullen we er zijn, rechts op de hoek

We zitten in vak C links en jij ?

Ga je ook naar Amsterdam ?

χαιρετισμούς

Hoi Lefteris,

Ok,dan zien we elkaar daar! En ook weer in A'dam en Brussel. :D Gaat een leuke week worden!

Tot zondag dan!

Στο,μεγααλο κλιμακιο-εκπροσωπους του φορουμ :D που θα επισκεφθει την Ευρωπη τις επομενες ημερες :music: ευχομαι να περασετε καλα και τρελα!! B);):razz:B)

Καλή ακρόαση!!! :music:

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead