Sign in to follow this  
Followers 0
Geske

Τσιγάρο ατέλειωτο

1 post in this topic

One of the best-known songs of Socratis Malamas.

See the "rare songs" topic for a version by Dalaras, in concert in 1998.

Τσιγάρο ατέλειωτο _____||_____ Cigarette without end

Στίχοι: Γιώργος Αθανασόπουλος_____||_____ Lyrics: Giorgos Athanasopoulos

Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας_____||_____ Music: Socratis Malamas

Θα περπατήσω μοναχός κι αυτό το βράδυ_____||_____ This evening too I will walk alone

μήπως και βρω της λησμονιάς σου το νερό_____||_____ hoping to find the water of forgetfulness - to forget you

και σε υπόγεια σκοτεινά θα βρω σημάδι_____||_____ and, in dark underground places, I'll find a sign

μ' ένα ποτήρι ως της αυγής τον πανικό_____||_____ with a glass until the panic of dawn

Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου_____||_____ Cigarette without end - the weight of my loneliness

μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ' το δρόμο_____||_____ it's like a woman coming in tired off the streets

ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου_____||_____ she lets loose her laugh and sits down beside me

κερνάει τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο_____||_____ she stands the next round and hits me on the shoulder

Σ' ένα ποτήρι με φυτίλι αναμμένο_____||_____ In a glass with a burning fuse

βλέπω τα μάτια σου και κλαίω σιωπηλά_____||_____ I am seeing your eyes and crying silently

και το μυαλό μου που είναι πάλι θολωμένο_____||_____ and my mind, which is muddled again,

στριφογυρνά των τραγουδιών σου τη θηλιά_____||_____ is whirls round the noose of your songs

Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου_____||_____ Cigarette without end - the weight of my loneliness

μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ' το δρόμο_____||_____ it's like a woman coming in tired off the streets

ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου_____||_____ she lets loose her laugh and sits down beside me

κερνάει τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο_____||_____ she stands the next round and hits me on the shoulder

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0