petros_petrakis

Όλα απο την αρχή - Παλλάς 2007

473 posts in this topic

Θα ήθελα να επισημάνω κάτι αναφορικά με την κορώνα στο "Του έρωτα".Τις δυο τελευταίες φορές που πήγα έγινε κάτι που με ξένισε.Τη δεύτερη μέρα των παραστάσεων είχα την αίσθηση ότι στο τέλος έγινε μια παραμόρφωση της φωνής μέσω της κονσόλας (ή όπως αλλιώς λέγεται το ηχητικό μηχάνημα).Υπέθεσα πως κατάλαβα λάθος.Την προηγούμενη όμως Παρασκευή που έιχα θέση στο θυρωρείο και έβλεπα τον Νταλάρα πολύ καλύτερα το ξαναπαρατήρησα.Δεν θεωρώ σωστό να παραμορφώνει τη φωνή του μέδω της κονσόλας.Έτσι κι αλλιώς η κορώνα που βγάζει μόνος του είναι φανταστική.Τι ανάγκη έχει από τεχνητές παραμορφώσεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Δεν θεωρώ σωστό να παραμορφώνει τη φωνή του μέσω της κονσόλας.Έτσι κι αλλιώς η κορώνα που βγάζει μόνος του είναι φανταστική.Τι ανάγκη έχει από τεχνητές παραμορφώσεις;

Η παραμόρφωση αυτή είναι κι αυτή μέσα στο πρόγραμμα...Χρονολογείται από την πρώτη ερμηνεία "Του έρωτα" από το Γιώργο στην Ιερά Οδό με τους Πυξ Λαξ.Δεν είναι κάτι,που όποιος μονάχα είχε παρακολουθήσει αυτές τις παραστάσεις θα το θυμάται,αφού έχει αποτυπωθεί και στο ομώνυμο cd της ζωντανής ηχογράφησης...Αυτήν την παραμόρφωση τη χρησιμοποιούν σε παγκόσμια βάση όλοι οι γνωστοί ροκ αστέρες και μπάντες,σε πολλά σημεία των ηχογραφήσεών τους,όχι γιατί αναγκαστικά θέλουν να βελτιώσουν τη φωνή τους,αλλά κυρίως γιατί αρέσκονται να "παίζουν" με τα ηχητικά εφέ...Και αναφέρομαι σε καλλιτέχνες επιπέδου Phill Collins,Sting,U2,REM,Springsteen,Pink Floyd,R.Stones κόκ...Μια συναυλία δεν είναι μόνο η απλή,ή "ξερή" απόδοση των τραγουδιών από τον ερμηνευτή τους,αλλά είναι και show....Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο...Σημασία έχει κάποιες φορές και το αποτέλεσμα και συγγνώμη,αλλά από τότε που ακούω το "Του έρωτα" από το Γιώργο,περιμένω πως και πως,όπως και οι περισσότεροι εξ ημών,το συγκεκριμένο "τελείωμα",αφού κάθε φορά...μας αποτελειώνει...Τέλος!! :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να γράψω και γω τις εντυπώσεις μου.Ως προς το προγραμμα με κάλυψε η Χρύσα.Τα highligts για μένα ήταν η μαχαριά το ήλιε μου σε παρακαλώ το ανεμολόγιο και τα πραπονεμένα λόγια(α'μέρος).Μάλιστα στο ανεμολόγιο από οτι κατάλαβα πρέπει να του σπασε η χορδή της κιθάρας του και έτσι έκανε το σχόλιο: Όύτε και οι χορδές μας δεν μας αντέχουνε :D

Το β'μέρος ξεκίνησε με ένα θέλω να τα πω απίστευτο και πιο μετά ήρθε και το εφτα νομά και η luna rossa με μια κορώνα στο τέλος που δεν το χα ξανακούσει έτσι το τραγούδι :D .Το historia de un amor ήταν απίστευτο-τι ερμηνεία ήταν αυτή-ειδικά στη τελευταία στροφη :D όπως και ημπαλάντα των αισθήσαιων με την ωραία εισαγωγή και το ιπτάμενο χαλί στο δεύτερο ρεφραίν ήταν οι καλύτερες για μένα στιγμές του β'μέρους.Μέχρι να ακουστεί το δε φταίω.Απρόσμενη και ευχάριστη έκπληξη και τι εμηνεία :D .Και μετά ήρθε 'ο μπαγλαμάς' το ρεφραίν του ήρθα κια πόψε στα σκαλοπάτια σου μέχρι και το καλή τύχη μ'άρεσε :D Και στο τέλος βέβαια.Είναι αργά πια αργά-και το απογείωσε πραγματικα.Να ναι καλα πραγματικα :D

Και δεν είχα το παραμικρο πρόβλημα με τις ταξιθέτριες

Η ορχήστρα ήταν τέλεια και οι ενορχηστρώσεις φοβερές :D:D Τώρα όλο και κάτι θα μου διαφεύγει ακόμα να πω αμα το θυμηθω θα το συμπληρώσω.

Υ.Γ:Ζαχαρία,όχι μόνο χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά αλλα πραγματικά σ'ευχαριστώ απο καρδιάς για όσα έκανες εχθες για μένα :razz::D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι πάθαμε ρε παιδιά, τι πάθαμε...

έφυγα από το Παλλάς χτες τόσο γεμάτη τραγούδι που δεν με χωρούσε το κορμί μου, και πλημιρίζω ακόμα.

’λλη μία βγήκε σωστός ο φίλος που παλία μου έλεγε "the best is yet to come". ’λλη μία αποδέχτηκε ότι ο Νταλάρας δεν μπορεί να μην αλλάξει το πρόργραμμά του λίγο-λίγο κάθε βράδυ. ’λλη μία διαπιστόσαμε ότι η δική μας αγάπη και απόλαυση φτιάχνουν το δικό του κέφι.

"Δεν φταίω που 'μεινες σπουργίτι...."

ΠΟΥ να τα φανταστείς να μας το πει εκείνο; κανένας Φασουλής δεν τον σταματά...........

"εδώ είναι η θέση μου", λέει, και κάθεται ανάμεσα στους μουσικούς του και αρχίζει το ταξίμι. Δεν νομίζω ότι πήρα ανάσα, ούτε μία, όσο διαρκούσε το ταξίμι αυτό.

"Τώρα που ήρθες..........."

εδώ να 'μαστε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακομα δεν μπορω να συνελθω απο τη χτεσινη βραδια,η οποια συνδυασε φανταστικα οτι μπορουσε να ονειρευτει κανεις.Με σιγουρια μπορω να πω οτι ισως ειναι η καλυτερη εμφανιση του Γιωργου στο Παλλας...ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ...αυτες οι ερμηνειες,οι εικονες,τα συναισθηματα....Σιγουρα η κορωνα στο ''Της αγαπης μαχαιρια'' ηταν αξεπεραστη και μας απογειωσε...Ξερει η Χρυσα!!!!!!!!! :D:D Προσωπικα τρελαινομαι οταν τον βλεπω τοσο κεφατο και χαρουμενο....και ευχαριστω το Θεο που μου δινει τη δυνατοτητα να βρισκομαι στον ιδιο χωρο με αυτον τον ανθρωπο....ανατριχιαστικη ερμηνεια στο Ιπταμενο χαλι...δεν μπορεσα να συγκρατησω τα δακρυα μου,οπως και σε αλλα τραγουδια στα οποια δεν ειχα ξανασυγκινηθει...δεν ξερω αυτες οι εμφανισεις του Γιωργου με φορτιζουν παρα πολυ...

του ευχομαι να εχει παντα υγεια και δυναμη και να ειναι τοσο λαμπερος οσο χθες....ΓΙΩΡΓΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαίρομαι για το δισκάκι της Χρύσας,μακάρι να είχες άλλη μια πολύτιμη αφιέρωση Χρύσα,την τρίτη που σου λείπει.Του Μάνου,αυτός όμως είναι με τους αγγέλους και ας γεμίζει η μουσική του την καρδιά μας μέσα απο την μαγική φωνή του Γιώργου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χαίρομαι  για  το  δισκάκι  της  Χρύσας,μακάρι  να  είχες  άλλη  μια  πολύτιμη  αφιέρωση  Χρύσα,την  τρίτη  που  σου  λείπει.Του  Μάνου,αυτός  όμως  είναι  με  τους  αγγέλους  και  ας  γεμίζει  η  μουσική  του  την  καρδιά  μας  μέσα  απο  την  μαγική  φωνή  του  Γιώργου.

Φίλε μου, λες κι είσαι στο μυαλό μου! Ακριβώς αυτός είναι ο καημός μου! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ καημό το έχω να λείπει ο Μάνος,αλλά έχουμε τα τραγούδια του.Και όπως βλέπεις είναι μικρά θαύματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας περισσότερο κάθε φορά που τα ακούμε,η τα τραγουδάμε εμείς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχίζομαι και δεν κάνει... αλλά διάβασα την κριτική της Λαιμού...

Ας μου εξηγήσει κάποιος καλοπροαίρετος:

- Προκειμένου να γράψουμε κάτι έξυπνο και να πουλήσει η (e); φυλλάδα μας

έχουμε δικαίωμα να υποβιβάζουμε όλα τα είδη μουσικής σε επίπεδο χλοοτάπητα όπως διάφοροι αηδοί

(π.χ: στο ίδιο καζάνι βράζουν Νταλάρας Βανδή Σφακιανάκης;;;; )

(εκτός και αν της είναι δύσκολο :razz: λόγω απουσίας μουσικής παιδείας να βρει ειδοποιούς διαφορές )

- Δεν κατάλαβα... (αν και φημίζομαι για σχετικά καλό IQ :D ) τα έχει με τον Νταλάρα και τη φωνή του

ή με το Φασουλή και τα σκηνικά του;;;;; :D Τέτοια εμπάθεια και με τους δύο είναι αξιοθρήνητη.

Δηλαδή...όσοι πήγαν (και θέλουν να ξαναπάνε) και έχουν να μιλήσουν

μόνο για ψυχική ανάταση και πληρότητα:D είναι άτομα που τους έχει

γίνει πλύση εγκεφάλου από το θείο ή τους πληρώνει για να γεμίζουν το θέατρο :D ;;;;;

- Νόμιζα πως οι κριτικοί γενικά έχουν το ελεύθερο να πηγαίνουν όπου θέλουν τσάμπα...

Ποιός της είπε να δώσει 70 για να παρακολουθήσει το απαίσιο θέαμα του Νταλάρα :D

και να στερήσει από κάποιον άλλο τη δυνατότητα να είναι πρώτο τραπέζι πίστα;;;; :D

Δεν ήξερε... Δε ρώταγε πριν το βγάλει;;; Εκτός και αν την εξανάγκασαν :blink:

να πάει με μόνο αντάλλαγμα το ελεύθερο να έχει να λέει όποια σαβούρα της κατέβει στο κεφάλι...

Μήπως τελικά η κοπελιά δεν είναι κριτικός αλλά :D:D κρητικός με διασυνδέσεις σε χωριά που είναι στην επικαιρότητα;;;; :D :lol:

Δεν μπορώ αλλιώς να εξηγήσω τέτοια τύφλωση και κουφαμάρα...

Και όχι τίποτ' άλλο... φημίζομαι για τις δημοκρατικές μου αντιλήψεις... (λέμε τώρα... :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιστροφή στην Θεσσαλονίκη μετά από ένα τριήμερο γεμάτο θείες μελωδίες δοσμένες από έναν θείο τραγουδιστή, τον Γ.Νταλάρα. Αλλά ας ξεκινήσω κάπως διαφορετικά: δεν αξίζει να ασχολούμαστε με την κ.Λαιμού. Δεν συνηθίζω να εκφράζομαι χυδαία κι ούτε τώρα θα το αποτολμήσω. Αλλά -για όσους ξέρουν- μπορούν να την κατατάξουν σε έναν συγκεκριμένο τύπο γυναικών ,άκρως επικίνδυνο. Από κοντά θα σας τον αποκαλύψω,για όσους δεν ξέρουν. Αν δεν ήταν γεμάτος συναίσθημα, πλημμυρισμένος από συναίσθημα αυτός ο Νταλάρας που είδα εγώ αυτές τις βραδιές ποιος άλλος ήταν; Με τι ψυχή, με τι πάθος, με τι μαστοριά, με τι αγάπη, με πόση δύναμη,πόση γενναιοδωρία τραγούδησε;! :D Κι επειδή είχα την τύχη να τον παρακολουθώ από πολύ κοντά, μπόρεσα κι έβλεπα καθαρά και την έκφραση του προσώπου του. Ερμήνευε και σαγήνευε!Τι μοναδικές στιγμές μας χάρισε! Και τι ωραία έκπληξη να χαρίσει κάποια λίγο πιο αδικημένα τραγούδια στους ακροατές-φίλους του που μπορούν και νιώθουν τους κόπους αυτής της σαραντάχρονης, σπουδαίας διαδρομής, Το ''ευχαριστώ'' είναι πολύ λίγο αλλά είναι ειλικρινές και από καρδιάς, Γ.Νταλάρα. Για αυτές τις μοναδικές στιγμές που μόνο εσύ ξέρεις να χαρίζεις. Ξαναλέω πως όποιος (είτε συνάδελφός του τραγουδιστής είτε απλός ακροατής) δεν δει αυτές τις παραστάσεις θα χάσει. Επιμένω στους συναδέλφους του γιατί θεωρώ πως καθημερινά παραδίδει σπουδαία μαθήματα ερμηνειών από ψυχής. Το ''Να με θυμάσαι'' της Παρασκευής πώς το τραγούδησε έτσι σχεδόν λυγμικά και θεσπέσια. Δάκρυσα, ρίγησα. ''Της αγάπης μαχαιριά'', κάθε βράδυ και μια συλλεκτική ερμηνεία. Μας έκανε ξανά καντάδα μετά από τόσα χρόνια.''Ήρθα κι απόψε''.Το ''Είναι αργά'', αλλά ποτέ δεν είναι αργά με τέτοια ερμηνεία.Πόσο μικρά σπουργιτάκια νιώσαμε το βράδυ του Σαββάτου με τα ακριβά δώρα-τραγούδια που μας χάρισε. Τσιμπούσαμε κάθε νότα κάθε φθόγγο και χορταίναμε χαρά, χορταίναμε συγκίνηση. Και το βράδυ της Κυριακής ξεδίπλωσε ,ξανά,το μεγάλο ταλέντο του και μας έδειξε την σημασία του να είσαι ο Γ.Νταλάρας. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν, υπάρχει ακόμα καιρός να μετανοήσουν. Τόσο απόλυτα! Πόσο υπέροχα ακούστηκε το ''Καραντί''. Σαν να το άκουγα για πρώτη φορά! Και με τι πόνο και λεβεντιά είπε το ''Για πιάσε γύφτο''!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Πολύ!Για τις ερμηνείες που έρχονταν από ψηλά και για την καθημερινή κατάθεση ψυχής κ.Νταλάρα!

’ξιοι συγχαρητηρίων και οι τέσσερις τραγουδιστές που πλαισιώνουν τον Γ.Νταλάρα. Μπράβο και στα τέσσερα παιδιά (την Δέσποινα,τον Ζαχαρία, τον Μανώλη και την Ασπασία) για την σεμνότητά τους, το ταλέντο τους, το κέφι και την ζωντάνια τους! Μπράβο στους σπουδαίους μουσικούς. Τα τραγούδια παίρνουν φωτιά...

Παρακολούθησα το πρώτο τριήμερο, το τωρινό κι έπεται συνέχεια...Δεν χάνονται τέτοιες στιγμές μουσικής απόλαυσης.

Να σημειώσω πως το πρόγραμμα-λεύκωμα της παράστασης είναι εξαιρετικά επιμελημένο.Περιέχει,δε,και κάποιες αδημοσίευτες -έως τώρα- φωτογραφίες.

Όσον αφορά στους υπαλλήλους του Παλλάς: καταρχήν να πω πως σέβομαι απόλυτα τον κάθε εργαζόμενο. Όταν είναι ευγενής, καλοπροαίρετος και δεν διαδίδει ανυπόστατες φήμες. Αναφέρομαι στο φαινόμενο της ''πόρτας'' των καμαρινιών. Τι κι αν σε λένε Ισαάκ Σούση και είσαι συνεργάτης του Νταλάρα. Δεν σε ξέρουν οι ιθύνοντες του Παλλάς, ενώ τον Τσάκο τον γνωρίζουν και δεν τον καθυστερούν. Και μετά διαδίδουν οι ίδιοι τα διάφορα. Και είναι σίγουρο πως δεν ενημερώθηκαν άμεσα οι συνεργάτες του Νταλάρα για τον Σούση γιατί δεν θα τον αφήναν τον άνθρωπο τόση ώρα. Καλό θα είναι ο Γ.Νταλάρας να ενημερωθεί για τον υπερβάλλοντα ζήλο (ήπια έκφραση) ορισμένων γιατί αποδίδονται σε εκείνον αυτά που διαπράττουν οι ορισμένοι εξουσιομανείς υπάλληλοι. Και να διευκρινήσω πως σέβομαι απόλυτα την κούραση των καλλιτεχνών. Είναι φυσικό κι επόμενο να μην αντέχουν μετά. Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Επίσης, διαπιστώθηκε πως ο χώρος των παρασκηνίων είναι τόσο στενάχωρος που δεν επιτρέπει την είσοδο πολλών ακροατών. Αυτά, ξαναλέω, είναι απολύτως κατανοητά και σεβαστά. Δεν είναι κατανοητές κάποιες συμπεριφορές ορισμένων υπαλλήλων. Μπορεί να μην θεωρούνται σοβαρά από κάποιους αυτά αλλά δημιουργούν κακή αίσθηση. Καλό θα είναι στην ''πόρτα'' των καμαρινιών να τοποθετηθεί κάποιος γνώστης ανάλογων καταστάσεων. Κι ας αρνείται την είσοδο. Αλλά με άλλο τρόπο.Κι όχι υπάλληλοι με ύφος γιαπίστικο που ενοχλεί σφόδρα. Και με τους ασύρματους στο χέρι. Αγέλαστοι, στεγνοί και είρωνες αλλά και κάπως δεικτικοί απέναντι στον Νταλάρα. Λυπάμαι που αναγκάζομαι να εκφράσω τα παραπάνω δημόσια αλλά είναι κρίμα να δημιουργείται τέτοια εντύπωση, ενώ δεν φταίει ο Νταλάρας ή οι στενοί συνεργάτες του.Και δεν πρόκειται για μένα ή κάποια άλλα παιδιά που είχαμε την ευκαιρία να τον δούμε για λίγο αλλά πρόκειται -κυρίως- για κάποια νεαρά παιδιά που έχουν λαχτάρα να τον δουν κι αντιμετωπίζουν τον βλοσσυρό ή την βλοσσυρή υΠΑΛΛηλο του ΠΑΛΛΑΣ.Το ανακαινισμένο θέατρο παραμένει,βέβαια, ένα στολίδι. Και τα λίγα ''παρατράγουδα'' αφορούν μια συγκεκριμένη μερίδα υπαλλήλων που έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου ή διακατέχονται από το σύνδρομο της ευθυνοφοβίας. Υπάρχουν και οι ευγενείς και οι εξυπηρετικοί. Μόνο που οι άλλοι χαλάνε την καλή εικόνα.

Η ουσία-βέβαια- είναι μία και συνοψίζεται στα εξής:

Όσοι δεν καταφέρατε να παρακολουθήσετε μια από τις παραστάσεις, σπεύσατε! Πρόκειται για ρεσιτάλ ερμηνειών. Απογειώνει και συχρόνως σε γειώνει με τις ερμηνείες του!

Νάναι καλά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους !

θέλω και εγώ να εκφράσω τα συναισθηματά μου για αυτά που έζησα δυο βραδιές που δεν θα ξεχάσω ποτέ και ελπίζω να υπάρξουν και άλλες πολλές!

Μακάρι να μπορούσαν αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον (γιατί δεν έχω ακόμα) τα παιδιά μου να γνώριζαν τον τραγουδιστή Γιώργο Νταλάρα τον απόλυτο τραγουδιστή με άλφα κεφαλαίο!

ήταν και τις δύο φορές που τον παρακολούθησα φοβερός, καταπληκτικός, τέλειος ...... θεός!!!

και βρε παιδιά τι βάζεται τέτοιες συνεντεύξεις από κίτρινες φυλλάδες στο site τι να μας πει η γυναίκα είναι άσχετη. Από το γεγονός και μόνο ότι όταν είδε την έναρξη του Νταλάρα τις θύμισε τον Σφακιανάκη και την Βανδή από εκεί να καταλάβει κανείς!!!!

και τελικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ασχολούνται όλοι οι αδαείς με τον Νταλάρα ?

Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι τραγουδιστές σαν τον Νταλάρα μακάρι....

να έκαναν τόσα πράγματα που έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος γιατί πάνω από όλα ειναι άνθρωπος !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα διάβασα πιο προσεκτικά την "κριτική" της Γ. Λαιμού...

Οκ. Όλοι είμαστε τρελοί που μας αρέσει η παράσταση, κι εκείνη είναι φυσιολογική.

Ανοίγουν οι βελούδινες (με γκλίτερ) κουρτίνες και εμφανίζεται μια μεγάλη υπερυψωμένη παραλληλόγραμμη πλατφόρμα και πάνω της ο Γιώργος Νταλάρας με την πλάτη στο κοινό και το δεξί χέρι, που κρατάει το μικρόφωνο, υψωμένο.

Εικόνα αρχαίου θεού με σακάκι.

Στη γιγαντοοθόνη που υπάρχει στο πίσω μέρος της μεγάλης σκηνής παίζει ένα βιντεάκι που δείχνει ουράνιο τοπίο, κοκκινοσκότεινο, διότι είναι η στιγμή που ο ήλιος έχει πέσει για τα καλά, και μαύρα πουλιά-σκιές που πετούν πάνω από τα σύννεφα.

«Δεν έχω μάτια να σε δω» (ούτε κι εγώ διότι τα έχω κλείσει).

Εγώ ανατρίχιασα ολόκληρη με την εικόνα του συγκεκριμένου συννεφιασμένου ουρανού σε συνδυασμό με το τραγούδι του Κουγιουμτζή, και τη φωνή του Νταλάρα να γεμίζει εκείνη τη στιγμή την ψυχή μου! (καλύτερα, μη μας τον ματιάσεις!)
Την ίδια ακριβώς εικόνα την έχω δει από τον Σφακιανάκη, τη Βανδή και δε θυμάμαι τώρα από ποιους άλλους. [Δε θέλω].
Μη θες!

Εμείς νιώσαμε ανατριχίλα.

Εκείνη θυμήθηκε τον Σφακιανάκη και τη Βανδή.

Από την Πόλη έρχομαι.....

«Ένας κόμπος η χαρά μου» και εμφανίζονται δύο χορευτές που χορεύουν τανγκό. [Δε θέλω].
Ε, μη θες! Σε ένα μικρό σημείο του τραγουδιού εμφανίστηκαν οι χορευτές. Ολόκληρο τραγούδι ακούστηκε, της κ. Λαιμού της έμεινε μόνο εκείνο το σημείο. ’μα δεν ακούς δε σου φταίει κανένας. Καθαρίζουμε πού και πού τ' αυτιά, γι' αυτό βγήκαν οι μπατονέτες!
Κατεβαίνει η πλατφόρμα, πέφτει μια άλλη κουρτίνα ημιδιαφανής, εμφανίζονται πίσω της τρεις νέοι που κάνουν φωνητικά, μετά σηκώνεται η ημιδιαφανής κουρτίνα και εμφανίζεται μια μεγάλη ορχήστρα πάνω σε μια άλλη πλατφόρμα που κινείται γλιστρώντας μπρος και πίσω. [Δε θέλω].

Την νιοστή φορά που έπεσε η γιγαντο-οθόνη, ανέβηκε η ημιδιαφανής κουρτίνα, κινήθηκε η πλατφόρμα της ορχήστρας, βγήκε το μπαλέτο ντυμένο «πρόσφυγες από τη Σμύρνη» πάνω σε μια βάρκα, (ενώ ο Γιώργος Νταλάρας έλεγε το «Η Σμύρνη, μάνα, καίγεται/ ο πόνος μας δε λέγεται») ή έσκασε το ίδιο μπαλέτο με τα αγόρια ντυμένα με χάρτινα καπελάκια και ξύλινα σπαθάκια και τα κορίτσια με πολύχρωμα μπαλόνια (όταν έλεγε το «Να τανε το 21»), φώναξα από μέσα μου «Δε Θέλω!».

Ε, μη θες!!! Ωπα, ωπα... Κάτσε γιατί μας μπέρδεψες. Είχα την εντύπωση ότι το "Νάτανε το 21" ακούστηκε πριν από τη "Σμύρνη"... Τη "Σμύρνη"???? Πότε φτάσαμε ρε παιδιά στη Σμύρνη? Τα υπόλοιπα τραγούδια πού πήγαν?? Τα 'φαγε η μαρμάγκα; Εκτός αν την κ. Λαιμού την πήρε ο ύπνος, αλλά τότε δεν θα έπρεπε να γράψει κριτική έχοντας "παρακολουθήσει" (λέμε τώρα...) ούτε τη μισή παράσταση!
ΤΙΜΕΣ

Εισιτήριο: 70 ευρώ

Παρεμπιπτώντως, υπάρχουν κι άλλα εισιτήρια: από 20euro (φοιτητικό), 25, 30, 40, 45, κλπ. κλπ. Έτσι όπως το γράφει θα νόμιζε κάποιος ότι όλα τα εισιτήρια κοστίζουν 70 euro! Κριτική είναι αυτή ή παραπλάνηση???
Ήμουν κι εγώ εκεί...
[Δε θέλω]
«Τι πάθος», «Τα βεγγαλικά σου μάτια», «Κι αν σε θέλω κι αν με θέλεις», «Διδυμότειχο μπλουζ», «Αχ χελιδόνι μου», «Luna Rosa» («πλήρες» με το βίντεο από την Κούβα και την ωραία κοπέλα με το κόκκινο φόρεμα να χορεύει με πάθος), «Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα/ κακιά σκουριά δεν πιάνει», «Παραπονεμένα λόγια έχουν τα τραγούδια μας», «Μη μιλάς μη γελάς κινδυνεύει η Ελλάς», κ.λπ.
Α... Θυμηθήκαμε να αναφέρουμε και μερικά τραγούδια... Πάλι καλά. Παρακάτω κάπου γράφει ότι είχε μπλοκ με σημειώσεις. Μάλλον θα σημείωνε περισσότερο πώς ήτανε τα σκηνικά ή τί δε της άρεσε για να έχει να γράφει, παρά ποιά ήταν τα τραγούδια!
Κάθε φορά που βλέπω το Γιώργο Νταλάρα να τραγουδάει αναρωτιέμαι αν η τέχνη του τραγουδίσματος αφορά σε εσωτερική διαδικασία ή σε εξωτερικά παράλληλα εφέ.
Δυστυχώς ούτε ένας καλός ωριλά θα μπορούσε να κάνει κάτι. Αυτοί δυστυχώς δε μπορούν να μάθουν τον κόσμο να ακούει...
Όταν ο ερμηνευτής λέει, για παράδειγμα, «ο πόνος μας δε λέγεται» ή «ένας κόμπος η χαρά μου» για να παραχθεί συγκίνηση (απαραίτητη προϋπόθεση στην τέχνη) αρκεί μια βάρκα με ντυμένους χαροκαμένους πρόσφυγες πίσω του ή χρειάζεται ο πόνος που δε λέγεται να βγαίνει σπαράζοντας μέσα από τον κόμπο που έχει στο λαιμό όποιος αρθρώνει τέτοιες λέξεις;

Αν ποτέ μάθεις να γράφεις μια σωστή κριτική, μετά πάνε να μάθεις στον Νταλάρα πώς να τραγουδάει.
Τελικά αξίζει να πάω;

Αν θέλεις να βλέπεις αυτό ενώ ακούς κάτι άλλο..

Μιλάμε για μια παράσταση καταπληκτική. Μια αναδρομή στην πορεία του μεγαλύτερου τραγουδιστή μας! Και "αξίζει να πας" μόνο αν "θέλεις να βλέπεις 'αυτο' ενώ ακούς κάτι άλλο"? Οκ. Ό,τι πεις... ’λλωστε, είπαμε όλοι εμείς είμαστε τρελοί, και η κ. Λαιμού είναι φυσιολογική...
Μόνο που τα μικρόφωνα των τεσσάρων νεαρών με τα φωνητικά ήταν πάρα πολύ χαμηλά και του Γιώργου Νταλάρα είχε τόσο βάθος που λίγο ακόμα και θα χανόμουνα εντός του.

Α, ναι θυμηθήκαμε ότι εκτός από τον Νταλάρα συμμετείχαν και τέσσερις (εξαιρετικοί) τραγουδιστές. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ... Αλλά, αυτά τα παιδιά ονόματα δεν έχουν? Μυστήρια πράγματα... Όσο για τα φωνητικά που "ήταν χαμηλά", πράγαμτι, στην πρεμιέρα υπήρχαν κάποιες ατέλειες, αλλά δεν ήταν μονίμως χαμηλά, όπως αφήνει να εννοηθεί! Επίσης, τι βάθος είχε το μικρόφωνο του Νταλάρα; Μόνο στα "Έρημα χωριά" στην αρχή είχε. Ρε μπας και δεν ακούω καλά, και τ' ακούω όλα καθαρά, ενώ η κ. Λαιμού που ακούει καλά τ' ακούει όλα με ηχω;;
Διότι τόσα χρόνια στο ξενύχτι, έχω μάθει πως όταν το πράγμα ξεφεύγει εντελώς της διανοίας και της αισθητικής σου, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι: Υπομονή.
Πόσες φορές θα πούμε ότι το πολύ ξενύχτι δεν κάνει καλό????

Τι άλλο να πούμε... Απλώς άλλη μία απαράδεκτη κριτική...

Αλλά τί να κάνουμε; Δυστυχώς εμείς έχουμε μάθει να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, και θέλουμε να αναγράφονται εδωμέσα όλες οι κριτικές που έχουν σχέση με τον Νταλάρα. ’λλη κοινότητα θα μπορούσε να είχε παραλείψει μια αντίστοιχη κριτική...

Αυτά από μένα... ’ντε να έρθει πάλι το Σάββατο, να ξαναπάμε -εμείς οι μαζόχες- να δούμε πάλι το "απαίσιο" πρόγραμμα του Νταλάρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε τετοιες περιπτωσεις το μονο που χρειαζεται ειναι μια μεγαααλη αδιαφορια....Αν η κυρια Λαιμου ειχε νευρακια και ολα της ξινιζαν δεν της φταιει ο Γιωργος,που θα χανοταν και εντος του....Μωρε τι μας λες......Τετοιοι συμπλεγματικοι ακροατες ο Γιωργος ΟΥΤΕ ΑΠ'ΕΞΩ απο το Παλλας δεν θελει να περνανε..

Αλλη φορα ομως κ.Λαιμου τα νευρακια σας σε εκεινους που σας τα δημιουργουν για να μη μας χαλαει και εμας η μερα...Ακους εκει χωρις συναισθημα ο Γιωργος.....Στου κουφου την πορτα.......

Εγω ομως που χαιρω ακρας υγειας λεω να ξαναπαω το Σαββατο στο Παλλας....δεν πιστευω να εχετε αντιρρηση?? :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αχ, αχ , αχ,

κατέβηκα με τον αδελφό μου πάλι από τη φτωχομάνα θεσσαλονίκη.

2/12/07 μια ξεχωριστή μέρα. Μια μουσική μέρα !

αφού λύθηκε το πρόβλημα με τα εισητήρια (αγαπημένη μου κα Ντζένη ευχαριστώ-αν παει ξανά κανείς ας την ξανα ευχαριστήσει την προϊστάμενη εισητηρίων) μπήκα.

Ο ήχος είναι νομίζω ο μακράν καλύτερος όσον αφορά τις παραστάσεις του Γιώργου αν και πιστεύω πως ακόμα δεν είναι τέλεια ρυθμισμένος. Σε κάποια σημεία το βάθος είναι τεραστιο σε βαθμό που αλλοιώνεται πολύ η φωνή του Γιώργου και ταυτόχρονα στερείται έντασης.Πιστεύω πως η νέα τεχνολογία είναι λίγο μπελάς για τον γιώργο αλλά που θα πάει ! για να έκανε τώρα μια τόσο μεγάλη αλλαγή μάλλον θαχει πολύ χρόνο να την οικιοποιηθεί και να την αξιοποιήσει ;-) οπότε μην αγχώνεστε! Ο Νταλάι και ο Ταλιαδώρος εδώ που έχουμε και μας ψέλνει θα σωπάσουν μονο ....

Ο Γιώργος τα δίνει όλα. Δεν εννοείται αθηναίος που δεν θα πάει σε τουλάχιστον 5 παραστάσεις. ! ! ! Τα σκηνικά λίγο τα πρόσεξα - λίγο προσπάθησα να τα εξηγήσω. Ο Γιώργος προσπαθεί για εμάς τους λίγους που ακούμε την λεπτομέρεια όπως είπε μια φίλη. Έχει χεσμένους αυτούς που σηκώνονται μετά την πρώτη υπόκλιση και για αυτό είπε στο τέλος η καρδιά μου είναι κάτω και η δουλειά μου εδώ πάνω ατάκα με πολλά υποννοούμενα. Για αυτό είπε το είναι αργά με ενα ααααα που κόντεψε να το γκρεμίσει...με ένα ααα (άλλη με μεράκι) που βγάζει τον καημό όλου του κόσμου. Το μόνο που με πείραξε ήταν η αλλοίωση του στοίχου στο νατανε το 21--> μια τουρκοπούλα αγκαλια ... καλα άκουσα ;

Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Και αν τα καταφέρω θα ξανακατέβω γιατί μπορεί να μην είπες την πρώτη του Δεκέμβρη ,ούτε το μέτοικο που σου φώναξε η διπλανή μου αλλά γιατί ξέρω ότι μας ακούς!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρύσα στείλε αυτό το post σου στο e-mail της Λαιμού ... :)

Και για να τελειώνουμε μαζί της, γιατί πολύ ασχοληθήκαμε :

Είναι δυνατόν να μην τη συγκινεί ο τραγουδιστής που ΄χει πει μια "Αλάνα", ένα "Χαϊδάρι" και τραγούδια σαν το "Πάγωσε η τσιμινιέρα" και τα "Παραπονεμένα λόγια";;;!!!

Βρε ουστ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
το μόνο που με πείραξε ήταν η αλλοίωση του στοίχου στο νατανε το 21--> μια τουρκοπούλα αγκαλια ... καλα άκουσα ;

Πράγματι, στο Παλλάς λένε το στίχο "μια Τουρκοπούλα αγκαλιά". Όχι μόνο το Σάββατο που μας πέρασε. Και στην πρεμιέρα έτσι το είπαν, άρα μάλλον έτσι θα το λένε πάντα... Όποιος έχει πάει και σε άλλες παραστάσεις ας μας το επιβεβαιώσει...

Αλλά δεν πρόκειται περί αλλοίωσης του στίχου.

Στην πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού έτσι ήταν ο στίχος. (Δίσκος 45 στροφών, 1969 - Minos 5067) Το τραγούδι λογοκρίθηκε, και η "Τουρκοπούλα" έγινε "ομορφούλα".

Στο δίσκο 33 στροφών το τραγούδι μπήκε με την "ομορφούλα".

Αναφορικά, ο Νταλάρας είπε το τραγούδι με "Τουρκοπούλα" στο βίντεο από τη συναυλία του ΟΑΚΑ το '83, και το 1992 στη συναυλία με τον Σταύρο Κουγιουμτζή στο Παλαί ντε Σπορ Θεσσαλονίκης. Δεν ξέρω αν το είπε μ' αυτόν το στίχο και σε άλλες συναυλίες...

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρύσα... απλά

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ:):):)

και αυτή η ιδέα για το mail της Λαιμού (γαμ*@# το... πρέπει να είναι Χιώτισσα...

μεγάλη προσβόλα για το νησί μου...) πολύ σατανική!!! :D:music::music:

... Έεεετσι... :music: (που θα 'λεγε και ο θείος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blush::naughty::naughty: What 3 days these were! Unforgettable!! What concerts!! To be there with so many friends and all see Dalaras singing his heart out! What passion!! :rolleyes: :rolleyes: :music:

First evening I was in the balcony, total in the front. I could not see the clips/videos/slideshows in the back. But I could see every expression of Dalarass face, and all his moves, his warm interaction with the young singers and his musicians, and how totally he gave himself to the songs and to us

His voice, OMG soo beautiful sooo powerful, theres really no comparison to anyone..

Also the 4 young singers were great, I liked their singing a lot and also their enthousiasm. The songs they did were well chosen for their voices, and also the singing together with Dalaras was very powerful, esp at the Didimoteixo Blues song :vlakas::vlakas: It completely struck me..!

The songs, very many they were. Absolute reaching the sky for me were the Hlie mou se parakalo, The Anemologio, The Xarokopou with Dalaras sitting between his orchestra :) Thelw na ta pw, and the Didimoteixo Blues, but there were very many more songs that touched me deeply.

I could see the theatre they made though..:huh: Although the dancers did a good thing in itself, i cant see a reason why they were there. Dalaras doesnt need a show around his singing, as its already fascinating to see and hear him ,the other singers and the orchestra. The magic between them is the real thing, so why a show? Beside that I could not understand the relation between the song and the play at many times. At one time they handed on a gun, put it against their heads :blink: and in the end almost gave it to Dalaras but changed it for a microphone..I thought it was quite absurd.

The 2nd night I was in the 11th row, and could also see the slide-show,clips etc. It distracted me from the concert, and I tried not to view it. And I was happy to be in the balcony again at the 3rd night, where I could live the magic better. ;)

First night was great! We were with many and we sang , and Zaxarias spotted us quick. Thank you Zaxaria,for singing to us! :) Also he pointed Dalaras out where we were, and the smile on Dalarass face was great when he recognized (some very :rolleyes: ) known faces! It was a smashing evening full of surprises in beloved songs, many dalarizing endings and so :wow::wow: moments! The atmosphere was just wonderful!

Second night was even better though! Can you believe it? :wow: I couldnt! :) In the last part he gave us some very surprising extra songsDen ftaiw :wow: and Einai arga, and this last one he started with a terrific taxim! :wow::rolleyes::music: The song itself was sung very powerfuljust :wow::music: 3rd night, my last.it was very good too. He gave us To Karanti! :wow: Another very happy night. I concider myself very lucky to have been able to come for these concerts too. :D:music: They are so much worth to travel forAnd the happy meetings with all good friends :music::music: .What more could I possibly wish for... :wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω σε μερικές αράδες αυτό που ένιωσα την περασμένη Παρασκευή και το Σάββατο στο Παλλάς...

Απλά , επειδή από μικρός , όταν έβλεπα ταινίες στην τηλεόραση μου άρεσε πάντα η ταινία να έχει Happy end, θα ξεκινήσω με τα αρνητικά , για να συνεχίσω με τα υπόλοιπα...

"ΠΑΛΛΑΣ -ΕΛ.ΑΣ."....μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη συμπεριφορά ορισμένων πιτσιρικάδων , που τους δόθηκε μια εξουσία εντός του συγκεκριμένου χώρου κι αυτοί κάνουν τα πάντα , για να την αξιοποιήσουν....

Κατ'αρχάς , νομίζω πως οι υπεύθυνοι του θεάτρου , θα έπρεπε προτού δώσουν τις οδηγίες τους στους ταξιθέτες κλπ , να φροντίσουν κάποια βασικά πράγματα, όπως το να μην κόβουν διπλά εισητήρια, δυο άτομα στην ίδια θέση δηλαδή (το εισητήριο ακόμα δεν μου το επέστρεψαν), να μην καβατζώνουν τις πρώτες σειρές των 70 euro για να βάζουν τους δικούς τους στο διάλειμμα και μάλιστα μόλις πέφτουν τα φώτα για την έναρξη, να ενημερώνουν για τις θέσεις των πρώτων θεωρείων, ότι είναι θέσεις χαμηλής θέασης , να βάζουν κανένα υγροσάπουνο στις ασφυκτικά γεμάτες τουαλέτες και μετά να μας λένε να σβήνουμε τους αναπτήρες στα "Βεγγαλικά σου μάτια" και να προσέχουμε να μην πέσουμε από τους εξώστες, λες και πρώτη φορά πάμε σε συναυλία ή είμαστε 5 χρονών παιδιά....

Όπως πάει θα μας πουν να μην τραγουδάμε αλλά να σκεφτόμαστε τους στίχους....

Τι είναι αυτά ρε...; Πως "την είδατε"; Αποφασίσατε να γίνετε "Μέγαρο" στη θέση του "Μεγάρου"; Ούτε εκεί δεν συμβαίνουν αυτά τα αίσχη...

TEΛΟΣ με τα διαδικαστικά....και πολλά έγραψα...πολλή αξία τους έδωσα...

Δυο ΒΡΑΔΙΕΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ζήσαμε τις μέρες που προανέφερα στο Παλλάς...Θετικής ενέργειας από τους καλλιτέχνες προς το κοινό και το αντίθετο...Την Παρασκευή , με τις πρώτες νότες του γρήγορου "Αν υπάρχει λόγος" , τα τρία πρώτα θεωρεία "πήραν φωτιά" κάνοντας ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους και περνώντας τη διάθεσή τους και στους καλλιτέχνες , οι οποίοι με προεξάρχοντα το,φίλο πλέον, Ζαχαρία Καρούνη, έκαναν το παν για να το ανταποδώσουν...Η συνέχεια είναι γνωστή...Φεύγοντας , είχα την αίσθηση, πως στη συγκεκριμένη παράσταση συμμετείχαμε εκτός του Νταλάρα, των τραγουδιστών και της ορχήστρας (τα σκηνικά δεν υπήρχαν πλέον στα μάτια μου) και όσοι βρισκόμασταν σ'αυτές τις θέσεις....

Αλησμόνητες στιγμές....Είμασταν όλοι "για ένα καλό δωμάτιο με θέα στο Δρομοκαίτειο..." :music: :lol:

Η βραδιά επισφραγίστηκε με την επίσκεψη στο καμαρίνι του Γιώργου Νταλάρα,ο οποίος μας υποδέχθηκε με την ίδια υπέροχη διάθεση που είχε και πάνω στη σκηνή....

Κι ύστερα ήρθε το Σάββατο....Το οποίο Σάββατο κάλλιστα μπορεί να περιγραφεί σε τρεις τίτλους:

1)Δεν φταίω

2)’κου πως κλαίει ο μπαγλαμάς

3)Είναι αργά (με το "καταιγιστικό", όπως λέει κι ο Σαββόπουλος, σόλο του Γιώργου Νταλάρα στο μπουζούκι)

Όχι πως υστερούσαν τα υπόλοιπα μουσικά χαρακτηριστικά της βραδιάς...

Όλοι ήταν εξαιρετικοί....Όλοι...Από το μεγαλύτερο τραγουδιστή έως και τον τελευταίο μουσικό...Αν και δε νομίζω πως ο χαρακτηρισμός "τελευταίος μουσικός" είναι εύστοχος, αφού η σημασία που έχει έστω κι ένα "ντιν" στο καμπανάκι, για την ολοκλήρωση ενός τραγουδιού είναι τεράστια...

Σας ευχαριστούμε λοιπόν όλους....Και το Σάββατο που μας έρχεται θα είμαστε όλοι εκεί....και πάλι...

:music::wow::wow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τη συναυλία του Σαββάτου 1/12.

Έγινε κάτι σαν μικρό αφιέρωμα στο Λουκά Νταράλα: προβλήθηκαν πολλές φωτογραφίες του στην οθόνη, και στο τέλος ο Γιώργος είπε το «Είναι αργά» (δεν ήταν έτσι στις 30/11, και αν κατάλαβα, και στις προηγούμενες συναυλίες); Ξέρει κανείς γιατί; Ήταν κάποια ημερομηνία, π.χ., 80 χρόνια από τη γέννησή του (1927) ή 30 χρόνια από το θάνατό του (1977);

Και κάποια στιγμή στην οθόνη ήταν η φωτογραφία του Λουκά μ΄ενα γατάκι στον ώμο του, και ο Γιώργος γύρισε προς την οθόνη και μετά είπε κάτι δείχνωντας το δικό του ώμο. Τι είπε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι το δεύτερο μήνυμα μου στο forum και θέλω να πω ότι αν και είμαι Νταλαρόφιλη ως το μεδούλι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου (είμαι 33 ετών) κατάφερα να τον δώ ΄"δια ζώσης" για πρώτη φορά όταν ξεκίνησε τις εμφανίσεις στην Ιερά Οδό. Από τότε κάθε φορά που εμφανίζεται κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να τον δω. Δεν έχω λοιπόν ανάλογη εμπειρία με πολλούς από εσάς που παρακολουθείτε τις εμφανίσεις του για περισσότερα χρόνια.

ΟΜΩΣ

Οι εμφανίσεις στο Παλλάς είναι ΣΧΟΛΕΙΟ!! Κατάφερα να βρώ εισητήριο μόνο για μία παράσταση (είμαι ικανή να καταθέσω το μισθό μου κανονικά και να είμαι κάθε μέρα εκεί!!) αλλά το τι ένοιωσα δεν το χωράνε οι λέξεις. Η παράσταση ήταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ. Όχι τόσο η σκηνοθεσία (συμφωνώ ότι αφαιρούσε σε πολλά σημεία αντί να προσθέτει) όσο ο ίδιος ο Γιώργος. Πως να εκφράσω ακριβώς το τι με έκανε να νοιώσω αυτός ο άνθρωπος; Έκλαψα, ανατρίχιασα, πέρασα μια από τις καλύτερες νύχτες της ζωής μου. Όποιος θέλει να ζήσει μια συγκλονιστική βραδιά δεν πρέπει να χάσει αυτές τις παραστάσεις. Αλλά και για όσους γκρινιάζουν κατά διαστήματα για τον Νταλάρα που τον έχουν βαρεθεί, ή που δήθεν έχει ξεπεραστεί (ναι το άκουσα και αυτό :blink: ) και διάφορες άλλες ανοησίες ας πάνε εκεί και μετά να τους δω τι θα μπορούν να πούν.

Αν δεν καταπιούν τη γλώσσα τους ... θα είναι απλά για τα σίδερα.

Δεν παίζεται το ΜΕΓΑΛΕΙΟ του Γιώργου ότι και να πω είναι λίγο.

Απλά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Γιώργο Νταλάρα γιατι είναι αυτός που είναι!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...