Sign in to follow this  
Followers 0
Geske

’νοιξε Πέτρο .......||....... Open up, Peter!

1 post in this topic

’νοιξε Πέτρο .......||....... Open up, Peter!

Μουσική: ’κης Πάνου .......||....... Music: Akis Panou

Στίχοι: ’κης Πάνου .......||....... Lyrics: Akis Panou

’νοιξε Πέτρο άνοιξε να μπω να ξαποστάσω .......||....... Open up, Peter, let me in to rest!

από τη γη στον ουρανό σκοτώθηκα να φτάσω .......||....... I got myself killed to get from earth to heaven.

τι παριστάνεις τα ες ες και μου γυρεύεις πάσο .......||....... Stop acting the SS and asking for my pass,

θα μ' αναγκάσεις τελικά το στόμα να χαλάσω .......||....... you are going to make me use bad language in the end!

Τι εισιτήριο ζητάς και πώς να στο πληρώσω .......||....... What entrance ticket do you want, and how do you expect me to pay for it?

εγώ δεν αξιώθηκα τα χρέη μου να δώσω .......||....... I don't even have debts worth giving...

ήρθα για να ξεκουραστώ δεν ήρθα να μαλώσω .......||....... I've come to rest, I haven't come to fight

τι εισιτήριο ζητάς και πώς να στο πληρώσω .......||....... What entrance ticket do you want, and how do you expect me to pay for it?

’νοιξε στον Πανάγαθο να μπω να μαρτυρήσω .......||....... Open up, let in me to testify before the Most Merciful,

κι αν θα μου βρει παράπτωμα με ξαναστέλνεις πίσω .......||....... and if he finds fault with me, you send me back again.

ξέρω καλά τι θα του πω και πώς θα καθαρίσω .......||....... I know exactly what to say to him and how to clear it up

και λέγε ποιος με κάρφωσε στα μούτρα να τον φτύσω .......||....... and you tell me who betrayed me, so I can spit in his face.

Ώσπου να βρεις το φάκελο εγώ θα ξεπαγιάσω .......||....... Until you find the dossier, I'll have frozen to death!

βάλε με στου παράδεισου τον κήπο να πλαγιάσω .......||....... Put me inside the Garden of Paradise to lie down,

φέρε και κάνα διαλοουρί να το διασκεδάσω .......||....... and bring a damn houri or two for me to have some fun with,

ή πες μου πού είναι η κόλαση να πάω εκεί ν' αγιάσω .......||....... or else tell me the way to Hell, and I'll go there to get sanctified.

Μόνο ο Παντοκράτορας θα πει αν είμαι εντάξει .......||....... Only the Almighty shall say if I am all right!

οργίασα με το μυαλό μα ελάχιστα στην πράξη .......||....... The sin of anger has been in my mind, but very little practiced,

κι αν θα με κρίνει ένοχο αυτός θα με πατάξει .......||....... and if he judges me guilty, he is the one who shall punish me:

εσύ είσαι σκέτος θυρωρός και να κρατάς την τάξη .......||....... you are a nothing but a doorkeeper, and you should know your place.

Στον κόσμο όσο περπάτησα λαδιές δεν έχω κάνει .......||....... All the time I walked the world, I never did a wrong,

εξόν από κάνα πιοτό κι από κάνα φουστάνι .......||....... except a drink or so and maybe a few skirts,

και μια φορά αγανάκτησα με κάποιον παπαγιάννη .......||....... and once I lost my temper with some preacher guy.

αν λεν πως βαριαμάρτησα υπάρχουν και ρουφιάνοι .......||....... If they say I am a bad sinner - well, there are real criminals too.

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0