Sign in to follow this  
Followers 0
Apostolis

Αφιέρωμα στην Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ

35 posts in this topic

Μία υπέροχη παράσταση! Ο Γ.Νταλάρας μας χάρισε εξαιρετικές ερμηνείες σε πραγματικά υπέροχα τραγούδια του Ν.Πλάτανου σε στίχους της κ. Ελένης Αρβελέρ. Πολύ δυνατές ερμηνείες!!!

Στο 2ο μέρος, ο Γ.Νταλάρας τραγούδησε τα εξής (όσα θυμάμαι, με τυχαία σειρά). Κράτησα την ζωή μου, ’σπρο περιστέρι, Όμορφη και παράξενη πατρίδα, Μέρα Μαγιού, Δρόμοι παλιοί, Βρέχει στην φτωχογειτονιά, Αχ χελιδόνι μου, Παραπονεμένα λόγια, και τελείωσε την συναυλία με το Την πόρτα ανοίγω το βράδυ.

Εξαιρετική ήταν και η Ασπασία Στρατηγού αλλά και η Αρετή Κετιμέ, η οποία μας χάρισε μία απίστευτη ερμηνεία σε ενα τραγούδι. Στο τέλος του τραγουδιού απέσπασε ένα θερμότατο χειροκρότημα απ'όλο το μέγαρο. Μέχρι και κάποιοι μουσικοί την χειροκροτούσαν! Μήπως ξέρει κάποιος ποιο τραγούδι ήταν αυτό που είπε η Αρετή;; Υπέροχο..... B):razz::razz:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αλλη μια φορα ο Γιωργος μας,ο δικος μας Γιωργος,βρισκοταν ''εδω''...κοντα μας,πλαι μας,διπλα μας,μπροστα μας,μεσα μας..Χρονια τωρα πιστος στο ιδιο ραντεβου...Δεν ξερω πραγαμτικα τι να πω..Ερμηνειες με δυναμη,μελωδικες,ευαισθητες,υπεροχες..

Θα ηθελα να σταθω λιγο στο πρωτο μερος,αυτο της ''Αποκρυφης ιστοριας'',θελοντας να σημειωσω ποσο σπουδαιος συνθετης ειναι ο Νικος Πλατανος και ακομη περισοοτερο ποσο αναγκη εχουμε εναν τετοιο συνθετη σημερα..Εχοντας την τυχη,παραλληλα,να τον γνωριζω,αφου μοιραζομαστε την ιδια καθηγητρια πιανου (κ.Ναταλια σας ευχαριστω!!!!!!) συζητωντας, καταληξαμε στο οτι ο Νικος ειναι καλλιτεχνης μιας αλλης αισθητικης και αυτο νομιζω οτι φαινεται...μιας αλλης κουλτουρας αν θελετε,η οποια σε καμια περιπτωση δεν αξιζει να θυσιαστει στο βωμο των αναγκων του συγχρονου μουσικου ρευματος.Ολα αυτα,βεβαια, δικαιολογουνται και απο την γαλλικη καταγωγη των σπουδων του,η οποια δε θα του επετρεπε τιποτε διαφορετικο.. :D (κ.Ναταλια σας ευχαριστω και παλι!!!!).

Ενα μεγαλο μπραβο,λοιπον,σε ολους τους συντελεστες της παραστασης,οι οποιοι για αλλη μια φορα μας χαρισαν ενα θεαμα αρτιο και αληθινο..

Ιδιαιτερα ευχαριστω,βεβαια,τον Γιωργo μας...για ολα αυτα που εκπροσωπει,που εκπεμπει,που ακτινοβολει......(ε,οι αδυναμιες δεν κρυβονται.. :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο τέλος του τραγουδιού απέσπασε ένα θερμότατο χειροκρότημα απ'όλο το μέγαρο. Μέχρι και κάποιοι μουσικοί την χειροκροτούσαν! Μήπως ξέρει κάποιος ποιο τραγούδι ήταν αυτό που είπε η Αρετή;;

-Εις μνημόσυνον (’ι, γαρούφαλλό μου)

Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας

Μουσική: Αργύρης Κουνάδης

Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Βιτάλη

Δεν περισσεύει υπομονή ( δίσκος:1973 )

ΦΟΒΕΡΗ πραγματικα ερμηνεία ΤΑΛΕΝΤΟ ΜΕΓΑΛΟ

Κυριολεκτικα ανατριχιασα

:D:D:D:D:D:D:wow:

Αψογη η Αρετή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξαιρετική παράσταση πραγματικά....Πολύ ωραία όλα τα τραγούδια...Ο Νίκος Πλάτανος είναι σπουδαίος συνθέτης. Ειδικά το "Στρατοπέδων φυλακές", τα ζειμπέκικα και η "Πρώτη ’λωση" μου θύμισαν τον παλιό Νταλάρα της δεκαετίας του '70....Κι αυτό μου άρεσε ιδιαίτερα...Κρίμα που δεν συμπεριλήφθηκε και το έκτο από τα κομμάτια που ακούστηκαν το 2004 στο REX , το "Η ένδοξη Ελλάς". Μακάρι να μπει στο δίσκο και μακάρι ο δίσκος να κυκλοφορήσει γρήγορα.

Πολύ καλή ήταν και η επιλογή των τραγουδιών στο δεύτερο μέρος.Δεν σας κρύβω πως όταν έμαθα πως το θέμα θα είναι σχετικά με την Ελληνική ποίηση σκέφθηκα πως θα ακούγαμε κάποια από τα τραγούδια που έχουμε ακούσει επανειλημμένα. Ακούστηκαν όμως τραγούδια όπως η "Ροδιά τετράκλωνη" , το "Εις μνημόσυνον" , το "Κράτησα τη ζωή μου", το "Μέρα Μαγιού μου μίσεψες" που σίγουρα είναι απ'αυτά που δεν έχουμε την ευκαιρία να τα ακούμε συχνά σε ζωντανές παραστάσεις.

Εξαιρετικές και οι δυο γυναικείες παρουσίες. Η Ασπασία Στρατηγού είναι μεγάλη τραγουδίστρια και πιστεύω πως με τις προσεκτικές επιλογές που κάνει, θα έχει μεγάλη εξέλιξη και θα αφήσει το στίγμα της στο χώρο του τραγουδιού.

Το ίδιο ισχύει και για την Αρετή Κετιμέ....Ερμήνευσε , εκτός των άλλων κι ένα υπέροχο και δύσκολο τραγούδι του Αργύρη Κουνάδη και του Βαγγέλη Γκούφα, το οποίο ήταν έκπληξη τόσο για το ότι ακούστηκε όσο και για την ερμηνεία της Αρετής.

Μοναδική ηχητική παραφωνία θα χαρακτήριζα τη σημαντική σκηνοθέτη Μέμη Σπυράτου.Ερμήνευσε από την ψυχή της μεν τα τραγούδια αλλά δε νομίζω πως ήταν η καταλληλότερη για να τα πει. Αυτό ήταν όμως μια μικρή παρένθεση στην πολύ όμορφη χθεσινή βραδιά....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο να συμφωνήσω μπορώ με τις απόψεις που -ήδη- εκφράσατε για τα τραγούδια και όλους τους συντελεστές! Παρακολουθήσαμε μια ιδιαίτερη παράσταση κι είχαμε την τύχη να απολαύσουμε -ξανά- τον κορυφαίο ερμηνευτή Γ.Νταλάρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μολις εδειξε ρεπορταζ το δελτιο του Mega..

Y.Γ.Ηθελα παρα πολυ να ακουσω το ΄΄Η ενδοξη Ελλας΄΄..παρα πολυ ομως... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φοβερή παράσταση η χτεσινή!

Πραγματικά φοβερή!

Εξαιρετικός ο Νταλάρας για μια ακόμα φορά!

Μοναδικό παράπονο ότι ήταν πολύ σύντομο σε διάρκεια και δεν το χόρτασα! Αλλά αυτό μάλλον συμβαίνει πάντα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! πραγματικά εξαιρετική η παράσταση! Εγώ χόρτασα τραγούδι και ποίηση!

Υ.Γ.: Νομίζω Αποστόλη ότι η Αρετή μας μάγεψε...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

What a wonderful concert this was!! I've immensely enjoyed it! Very beautiful songs and performed in such a perfect way! Giorgos, the other singers and musicians, the choir...but also the ones who made the beautiful and surprising background :D :D

I can only return my full respect to all who made this concert to the great event it was!

Have to add how much I enjoyed Aretoula! How beautiful was this song of hers backed by our Giorgos, and it was easily seen we weren't the only ones who enjoyed this, according to the smile on his face... :D

It was just lovely and unforgettable to share this concert with so many dear friends . I've enjoyed your company a lot! :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέρος Πρώτο Η Απόκρυφη Ιστορία

Μια πραγματική αποκάλυψη ήταν η ασύγκριτη ερμηνεία του Γιώργου Νταλάρας στο ΜΜΑ της Απόκρυφης Ιστορίας της Ελένης Γλύκατζη Αρβελέρ. Στιχουργήματα, όπως η ίδια τα αποκαλεί, τα οποία ενώ με μια απλή ανάγνωση με κόπο ξεφεύγουν από το επίπεδο της δικαιολογημένης συγκινησιακής φόρτισης, μετουσιώθηκαν μέσα από τη μουσική του Νίκου Πλάτανου και την ανυπέρβλητη φωνή του Γιώργου Νταλάρα σε εκπληκτικά μουσικά αφηγήματα. Για πολλοστή φορά αναρωτήθηκα πως είναι δυνατόν να υπερβαίνει τις συμβάσεις και την πεπατημένη της ευκολίας για να προσφέρει απλόχερα μοναδικές στιγμές.

Δυναμικές, στιβαρές εναλλαγές ανάμεσα σε διαφορετικές τονικές κλίμακες και νότες που ξεχείλιζαν λυρισμό, ήταν τα «εργαλεία» που χρησιμοποίησε αριστουργηματικά ο Γιώργος Νταλάρας για να ζωντανέψει μνήμες και να αγγίξει τις ψυχές μας. Εξαιρετικά ντυμένοι με εικόνες και video clip που επέλεξε η σκηνοθέτης Μέμη Σπυράτου (μακάρι να είχε περιορισθεί σ αυτό που ξέρει να κάνει με άριστα αποτελέσματα) οι στίχοι της κ. Αρβελέρ αξιώθηκαν τύχης λαμπρής. Προσωπικά ξεχώρισα την «Ιστοριογραφία», το «Προς Κωνσταντινούπολη» το «Στρατοπέδων Φύλακες» και το «Μετακατοχικό» με το video έκπληξη στο οποίο πρωταγωνιστούσε ο ίδιος ο Νταλάρας. (Θα σημειώσω φυσικά το υπέροχο χαμόγελο του τέλους! Ανεπανάληπτος!)

Καταξίωσε τα πάντα με το μέλος της φωνής του.

Μέρος Δεύτερο Η ποίηση

Τι να πει κανείς για τον τρόπο που αποδίδει ο Γιώργος Νταλάρας την ποίηση του Ελύτη, του Σεφέρη, του Αναγνωστάκη, του Λειβαδίτη, του Ρίτσου;

Ακόμα και όσοι των αμφισβητούν για θέσεις και απόψεις που έχει εκφράσει κατά καιρούς, συμφωνούν εν κατακλείδι ότι η φωνή του είναι αξεπέραστη. Ο Γιώργος Νταλάρας δικαίωσε τους φανατικούς υποστηρικτές του αποδίδοντας έξοχα το «Κράτησα τη ζωή μου» και την «Όμορφη και παράξενη πατρίδα». Όμως και μόνο για να ακούσει κανείς το «Μέρα Μαγιού μου μίσεψες» άξιζε η ταλαιπωρία που υπέστησαν οι παριστάμενοι από τα λάθη των οργανωτών. Εύγε Γιώργο Νταλάρα!

Θετικότατες ήταν και οι εντυπώσεις από την ερμηνεία της Ασπασίας Στρατηγού που στάθηκε επάξια δίπλα του ενώ η «μικρή» Αρετή Κατιμέ εξελίσσεται σε μια από τις πλέον λυρικές, αξιοπρόσεκτες και αλάνθαστες φωνές, δικαιώνοντας απόλυτα το ένστικτο και την υποστήριξη του Νταλάρα.

Μέρος Τρίτο Η γκρίνια

Τι να πει κανείς για την αμετροέπεια του Σωτήρη Ράπτη και την αγενέστατη συμπεριφορά του απέναντι όχι μόνο στο κοινό που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση αλλά και τους ίδιους τους συντελεστές της παράστασης. Το γεγονός ότι ως πρόεδρος του Ε.ΚΕ.ΔΙ. ήταν ο οικοδεσπότης της βραδιάς όχι μόνο δεν του δίνει το δικαίωμα να καταχράται άσκοπα ωφέλιμο χρόνο αλλά αντίθετα του δημιουργούσε την ύψιστη υποχρέωση να φροντίσει τους παριστάμενους. Θεμιτή η αναφορά στο πρόβλημα των ανθρώπων που πάσχουν από διαβήτη, αλλά θα μπορούσε να εξαντληθεί σε μια τρίλεπτη αναφορά. Όλα εκείνα τα καλωσορίσματα, οι αναγνώσεις επιστολών και ψηφισμάτων, η ατυχέστατη αναφορά του στο ότι «Ο Νταλάρας τα παίρνει από αλλού!» (Που έσπευσε να διορθώσει κάνοντας τα πράγματα χειρότερα) αποσκοπούσαν απλώς στην προσωπική του προβολή. Κούρασε, εκνεύρισε και προϊδέασε αρνητικά προκαλώντας δυσμενέστατα σχόλια.

Όσο για την κ. Μέμη Σπυράτου, είμαι της άποψης ότι αν είχε περιορισθεί στα καθαρά σκηνοθετικά της «καθήκοντα» ή έστω στο ρόλο της αφηγήτριας, θα είχε κερδίσει πολύ περισσότερα. Ανάθεμα κι αν καταλάβαινα τι έλεγε «Στη γυναίκα της άλλης παράταξης» που αν αφεθώ σε χαρακτηρισμούς φοβάμαι ότι θα γίνω στόχος επιθέσεων από τους απελπιστικά καλοπροαίρετους του Forum. Όσο για τη Φαίδρα της ήταν πραγματικά ανατριχιαστική. Μπρρρρρ!

Αυτά για να βγάλω από μέσα μου και τη γκρίνια.

Και μια καταγραφή των μελοποιημένων ποιημάτων που ακούσαμε

Απόκρυφη Ιστορία

Ιστοριογραφία

Γιώργος Νταλάρας

Αφροδίτη

Γιώργος Νταλάρας

Στην Πόλη μετά την ’λωση

Ασπασία Στρατηγού Γιώργος Νταλάρας

Προς Κωνσταντινούπολη

Γιώργος Νταλάρας χορωδία Τυπάλδους

Αφήγηση

Μέμη Σπυράτου

Πρόλογος

Γιώργος Νταλάρας Ασπασία Στρατηγού

Νεοελληνικό

(κοριτσάκι από τη χορωδία Τυπάλδου)

Γιώργος Νταλάρας Ασπασία Στρατηγού

Η γυναίκα της άλλης παράταξης

Μέμη Σπυράτου (ανάθεμα κι αν καταλάβαινα τι έλεγε!)

Στρατοπέδων Φύλακες

Γιώργος Νταλάρας Ασπασία Στρατηγού

Ελληνικό παράπονο

Γιώργος Νταλάρας

Μετακατοχικό

Γιώργος Νταλάρας (εκπληκτικό video)

Ιδεολογικό

Γιώργος Νταλάρας

Έργα Ελλήνων Ποιητών

Κράτησα τη ζωή μου (Γιώργος Σεφέρης)

Γιώργος Νταλάρας

’σπρο περιστέρι (Νίκος Γκάτσος)

Γιώργος Νταλάρας

Δρόμοι παλιοί (Μανώλης Αναγνωστάκης)

Γιώργος Νταλάρας

Ροδιά τετράκλωνη (Πάνος Κοκκινόπουλος)

Ασπασία Στρατηγού

Του μικρού βοριά (Οδυσσέας Ελύτης)

Ασπασία Στρατηγού

Βρέχει στη Φτωχογειτονιά (Τάσος Λειβαδίτης)

Γιώργος Νταλάρας

Φαίδρα (Γιάννης Θεοδωράκης)

Μέμη Σπυράτου

Μέρα Μαγιού μου μίσεψες (Γιάννης Ρίτσος)

Γιώργος Νταλάρας

Αι Γαρουφαλό μου (Εις Μνημόσυνον) (Βαγγέλης Γκούφας)

Αρετή Κατιμέ και Γιώργος Νταλάρας στο ρεφρέν με τέλειο ταίριασμα φωνών

Μεσ του Αιγαίου τα νερά (παραδοσιακό)

Αρετή Κατιμέ

Όμορφη και παράξενη πατρίδα (Οδυσσέας Ελύτης)

Γιώργος Νταλάρας

Αχ Χελιδόνι μου (Λευτέρης Παπαδόπουλος)

Γιώργος Νταλάρας

Παραπονεμένα λόγια (Μάνος Ελευθερίου)

Γιώργος Νταλάρας

Και η ακροτελεύτια δική του επιλογή,απάντηση σε όλους όσους ζητούσαν επιμόνως το ΚΑΡΑΝΤΙ μετά από ένα ολογόλεπτο παιγνίδι επι σκηνής με τις κιθάρες του, ήταν το

Την πόρτα ανοίγω το βράδυ (Τάσος Λειβαδίτης)

Γιώργος Νταλάρας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ απο τη μεριά μου, αφού τονίσω το οτι κι εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ τα τραγούδια που ακούστηκαν, θα ήθελα να προσθέσω την παρατήρηση πως το δεύτερο μέρος ήταν εξαιρετικά μικρό. Επίσης μπορεί να ακούστηκαν ωραία κομμάτια, αλλά υπήρχαν και άλλα που έπρεπε να ειπωθούν αλλά δεν ειπώθηκαν. Υπήρχαν καλύτερες επιλογές απο τη Φαίδρα. (Επιτρέψτε μου να μη θεωρώ κορυφαίο αυτο το ποίημα...Θα σ'αγαπώ, θα μ'αγαπάς, Θα σ'αγαπώ θα μ'αγαπάς....Ε στην τελική να σ'αγαπώ ιντα θελα...)

Επίσης ακόμη προσπαθώ να καταλάβω τι δουλειά είχε το "Μες του Αιγαίου τα νερά" :huh::confused::confused:

Τόσα ποιηματα υπάρχουν που θα ήταν και επίκαιρα, λόγω της επετείου το πολυτεχνείου και δεν ακούσαμε τίποτα. Ούτε καν το "Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ". Μήπως η Φαίδρα είναι καλύτερη απο αυτό;

Παρ'όλα αυτά δεν μπορώ να μη τονίσω την εξαιρετική ερμηνεία στο "Μέρα Μαγιού" και το διαμάντι, την Αρετούλα. Παράδειγμα προς μίμηση για τους συνομιλίκους της.

Ας μην κολλάμε πάντα σε επαίνους και διθυράμβους σε αυτό το φόρουμ και ας λέμε και τα κακώς κείμενα. Ώρες ώρες κάνουμε σαν οπαδοί κόμματος εδω μέσα. Όλα καλά όλα ανθηρα. Ε όχι ρε παιδιά δεν είναι έτσι. Το δεύτερο μέρος ήθελε πιο πολύ δουλειά, πιο πολύ ψάξιμο.

Μη μου πείτε δεν είχε χρόνο και τέτοια. Δε με ενδιαφέρει.

Μη μου πείτε επίσης ότι το ζουμί της βραδιάς ήταν το πρώτο μέρος. Ας μη βάζανε το δεύτερο τότε.

Και να σας το πω και αλλιώς: Έτυχε και ήμουν στην Αθήνα γι αυτό και είδα την παράσταση. Αν (μία στις χίλιες) είχα έρθει μόνο γι αυτό, τα λόγια μου τώρα θα ήταν πολύ πιο άγρια και αιχμηρά....

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα ήθελα να προσθέσω την παρατήρηση πως το δεύτερο μέρος ήταν εξαιρετικά μικρό.

Θοδωρή σ'αυτό το σημείο θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Αλλά σκέφτομαι (χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανένα) μήπως ο συναυλιακός χρόνος είχε να κάνει με συμφωνίες που έγιναν με τους ιατρικούς συνδέσμους που διοργάνωναν τις συναυλίες. Και λέω συναυλίες, γιατί και στη συναυλία της Εστουδιαντίνας την Πέμπτη στο Μέγαρο το ίδιο έγινε...Δεν ξέρω τίποτα, μια υπόθεση κάνω....

Το "Μες στου Αιγαίου τα νερά" ίσως να ήταν ένα δείγμα από την παραδοσιακή ποίηση. Αν θυμάμαι καλά και το 2004 στο Rex, η Αρετή αυτό το τραγούδι είχε πει...

Υ.Γ: Ο γιατρός που έκανε την εισαγωγή, απορώ πως σου ξέφυγε... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θοδωρή οι απόψεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη !!!

Δεν αμφισβητεί βεβαίως κανένας τις εξαιρετικές ερμηνείες του Γιώργου Νταλάρα !!!

Όσο για τον γιατρό που έκανε την εισαγωγή ...... θα συμφωνήσω με τα όσα έγραψε τόσο ο Θανάσης όσο και η hermina !!!! Και καλύτερα να μην εισέλθουμε σε λεπτομέρειες για τον εν λόγο κύριο, μιας και ούτε ο χώρος το επιτρέπει αλλά δεν είναι και αυτό το ζητούμενο.....

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με όσους ενθουσιάστηκαν από την προχθεσινή συναυλία. Τα σέβη μου στον κ. Νταλάρα για το "Μέρα μαγιού", καθώς και για την ερμηνεία του σε όλα τα ποιήματα της Αρβελέρ. Εχω μόνο 2 ενστάσεις. Η 1η είναι μία σημαντική παράλειψη κατά τη γνώμη μου: ο Καββαδίας. Η 2η, λιγότερο σημαντική, το ότι η κ. Σπυράτου ερμήνευσε 2 τραγούδια, η ένστασή μου αφορά περισσότερο τη Φαίδρα.

Κατά τ' άλλα, η συναυλία ξαναλέω πως ήταν υπέροχη... αναμένουμε την έκδοση του cd/dvd. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσο για τον γιατρό...τον κύριο Ράπτη το τι βλακείες έλεγε δεν μπορειτε να το φανταστείτε. Παγκόσμια ημέρα για τον διαβήτη ήταν ρε άνθρωπε. Πες μας δυο λόγια παραπάνω να μάθουμε περι τινος πρόκειται. Αν'αυτού χαιρετούσε έναν έναν όλα τα ρεμάλια του βουλευτές και τους καρεκλοκένταυρους διευθυντές και μας έφαγε έτσι μισή ώρα με χαζομάρες! Δεν παρέλειψε να χαιρετήσει και τον 4ο αντιπρόεδρο (Θεέ μου οποία τιμή!!), Βαίτση Αποστολάτο!!!! που μας έκανε τη χάρη να έρθει στη θέση του Σιούφα που είχε δουλεια (=βαριότανε ή είχε κάτι πιο ευχάριστο για εκείνον ή μιλούσε με τον χοντρό για το πως θα ξελασπώσουνε το κόμμα που έχει γίνει μπουρδέλο) και δεν μπόρεσε να έρθει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τον γιατρό και την Μ.Σπυράτου (καλή σκηνοθέτιδα βέβαια) συμφωνώ απόλυτα. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, θεωρώ πως για όλα υπάρχουν εξηγήσεις και δυσκολίες. Και δεν τίθεται θέμα περί οπαδών κόμματος -αν και δεν θεωρώ κακό το να είσαι κοντά σε κάποιο κόμμα και στις ιδέες του. Μιλάς ως ακροατής Θοδωρή και πολύ καλά κάνεις. Για την δεδομένη συγκυρία και για την δύσκολη επιλογή του -όσον αφορά στα ποιήματα-όμως στον Γ.Νταλάρα μόνο διθύραμβοι ταιριάζουν. Είναι απόψεις και απόψεις και όλες σεβαστές. Στην επιλογή τραγουδιών παίζει ρόλο και η ψυχική διάθεση αρκετές φορές. Επέλεξε να κλείσει με ένα θλιμμένο τραγούδι του Λειβαδίτη κι όχι με τον αγαπημένο λόγο του Καββαδία. Για την Φαίδρα: η Φαίδρα αποτελεί έναν ασύγκριτο ύμνο στον έρωτα και μαζί με την υπέροχη μουσική του Θεοδωράκη δημιουργούν ένα από τα τραγούδια του αιώνα (προσωπική μου άποψη). 'Οταν τυχαίνουν ,δε, και μιας υπέροχης ερμηνείας τελειοποιείται το αποτέλεσμα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ατύχησε πολύ από άποψη ερμηνείας. Η Μ.Σπυράτου έπρεπε να περιοριστεί στα της σκηνοθεσίας. Γιατί δεν είμαι οπαδός της άποψης πως η ερμηνεία θέλει μόνο ψυχή. Θέλει και καλή φωνή χωρίς φάλτσα.

Και μόνο που άκουσα τόσο υπέροχα το ''Μέρα μαγιού'' είμαι ευτυχής! Σημαίνει πολλά αυτό το τραγούδι. για πολλούς. Τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη με πιθανότητα να έχω και λάθος.

Νάσαι καλά Γ.Νταλάρα!

Α! Ξέχασα να πω και για το video με τον Γ.Νταλάρα. Πολύ καλό! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
θα ήθελα να προσθέσω την παρατήρηση πως το δεύτερο μέρος ήταν εξαιρετικά μικρό.

Θοδωρή σ'αυτό το σημείο θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου. Αλλά σκέφτομαι (χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανένα) μήπως ο συναυλιακός χρόνος είχε να κάνει με συμφωνίες που έγιναν με τους ιατρικούς συνδέσμους που διοργάνωναν τις συναυλίες. Και λέω συναυλίες, γιατί και στη συναυλία της Εστουδιαντίνας την Πέμπτη στο Μέγαρο το ίδιο έγινε...Δεν ξέρω τίποτα, μια υπόθεση κάνω....

Το 1ο μέρος περιείχε τραγούδια άγνωστα στον πολύ κόσμο (και αρκετά). Με τον φόβο λοιπόν να κουραστεί το κοινό και να αρχίσει να αποχωρεί (σε ένα υποτιθέμενο διάλειμμα), ξεκίνησε κατευθείαν το 2ο μέρος, ώστε να αποκτήσει ενδιαφέρον η παράσταση (μην ξεχνάτε πως, πολλοί δεν βρήκαν ενδιαφέρον το 1ο μέρος). Με ένα εκτενές όμως 2ο μέρος, το κοινό θα κουραζόταν - βρισκόταν στην αίθουσα ήδη απο τις 8.30... Για τον λόγο αυτό και "συρρικνώθηκε" ώστε να μην δυσανασχετήσει το κοινό...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0