Posted March 24, 2009 · Report post O megalos kai euesthitos mousikos mas sinthetis kai arhontas tou armoniou, o opios melopiise toses megales epitihies gia tous agapimenous mas kalitexnes opos p.h., Kazantzidis, Voskopoulos, Tsetinis, Eustathiou, Katsaris, Parios, Diamanti, K.L.P, pou ine simera; Pio Hrono gennithike; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2009 · Report post Mαλλον φιλε Γρηγορη συμφωνα με την πιο κατω πηγή γεννηθηκε το 1927 και πρεπει να εφυγε συμφωνα με την πηγη πάντα το 1991.. Β.ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Περυσι απ' ο,τι βρηκα σε μια αναζητηση το Μαϊο ειχε γινει μια εκδηλωση για το εργο του απο τον συλλογο "Σύλλογος Φίλων του Στέλιου Καζαντζίδη νομού Ευβοίας "Υπάρχω" ΕΚΔΗΛΩΣΗ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 25, 2009 · Report post Ο Βασίλης Βασιλειάδης έγραψε αρκετά σημαντικά λαικά τραγούδια.Πολλά απ'αυτά τα τραγούδησε ο Στέλιος Καζαντζίδης.("Στου Χαροκόπου και στην Καλλιθέα", "Δεν σε πιστεύω", "Έφυγε, έφυγε", "Πολύ ψηλά σε πήγα", "Το μωρό μου" κ.α.) Για κάποια βέβαια έχει γραφτεί πως οι ρίζες τους βρίσκονται σε παλιότερα ρεμπέτικα και σμυρνέικα τραγούδια. Δεν παύω επίσης να πιστεύω πως η εισχώρηση του αρμονίου ή αλλιώς της φαρφίσας στις ορχήστρες μόνο καλό δεν έκανε στο λαικό τραγούδι. Η φαρφίσα στη δεκαετία του '60 αντικατέστησε τα φυσικά όργανα, όπως το κλαρίνο , το βιολί και το ακορντεόν. Το χειρότερο είναι πως το παράδειγμα του Βασιλειάδη το ακολούθησαν πολλοί σημαντικοί συνθέτες, όπως ο Καλδάρας, ο Τσιτσάνης και ο Μητσάκης. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Γιώργος Νταλάρας στις ζωντανές εμφανίσεις του στις αρχές της δεκαετίας του '70, έβγαλε το αρμόνιο από τις ορχήστρες του και "υποχρέωσε" τον Τάκη Σούκα να παίξει σαντούρι και ακορντεόν....Και κατά τη γνώμη μου έκανε πολύ καλά.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 25, 2009 · Report post Αποψη μου ειναι οτι θα πρεπει ο ακροατης να "ακουει" ολες τις ενορχηστρωτικές αποψεις. Τοσο κι αυτην που εμεις μπορει να μην θεωρουμε "σωστη" Αλλα κι σιγουρα αυτην που μπορει αργοτερα να προταθει απο τους μουσικους στην προκειμενη περιπτωση..[Η νεα προσέγγιση] Τα συμπερασματα βγαινουν ΠΑΝΤΑ απο τους τελικους αποδεκτες τους ακροατες.. Quote Share this post Link to post Share on other sites