Sign in to follow this  
Followers 0
Alona

Dalaras & Nikolopoulos in OAKA

21 posts in this topic

When was the last time that both shared the stage at the OAKA?

(before last night's concert of course)

Thanks!

Thank you very very much guys, I am still missing the part of the concert

that Thanasi was talking about - on the 28th of September 1987.

No my dear, this is from your personal Greek representative, our friend Apostolis in Wikipedia:

Σημαντικές συναυλίες

Στις 11 Σεπτεμβρίου 1973 γίνεται στρατιωτικό πραξικόπημα στη Χιλή. Ο Σαλβαντόρ Αλιέντε, ο εκλεγμένος πρόεδρος δολοφονείται και ο στρατηγός Αουγκούστο Πινοσέτ εγκαθιδρύει δικτατορία. Λίγους μήνες μετά (το 1974) διοργανώθηκε στην Ελλάδα η ιστορική συναυλία αλληλεγγύης προς το χιλιανό λαό που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο του Πανιωνίου. Η συναυλία διοργανώθηκε από την τη Λήδα Χαλκιαδάκη (κόρη της Δανάης Στρατηγοπούλου) μαζί με την επιτροπή αλληλεγγύης προς τον χιλιανό λαό, στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων η Μελίνα Μερκούρη, η Αμαλία Φλέμινγκ και η Δανάη. Στην συναυλία παρευρέθηκε και η χήρα του Αλλιέντε. Είχαν πάρει μέρος δύο χιλιανά συγκροτήματα και από Έλληνες τραγούδησε ο Αντώνης Καλογιάννης και ο Γιώργος Νταλάρας. Ήταν από πρώτες φορές που ο Γ.Νταλάρας είχε αρχίσει να συμμετέχει σε συναυλίες με τραγούδια διαμαρτυρίας.[15]

Στις 30 Σεπτεμβρίου και στις 3 Οκτωβρίου του 1983, πραγματοποίησε δύο συναυλίες στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας (Ο.Α.Κ.Α.), συγκεντρώνοντας συνολικά 160.000 κόσμου, καθιστώντας τες ως τις μεγαλύτερες διοργανώσεις ελληνικής μουσικής που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα[16]. "Η ελληνική μουσική εισέρχεται στο χώρο των μεγάλων σταδίων" σχολίασε το περιοδικό των Rolling Stone, με αφορμή το ρεκόρ του Έλληνα τραγουδιστή[17]. Στις συναυλίες συμμετείχε και ο Γιάννης Πάριος, η Χαρούλα Αλεξίου και ο Λουκιανός Κηλαηδόνης. Στην πρώτη συναυλία συμμετείχε και ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ενώ από τις κερκίδες την παρακολούθησαν ο Βασίλης Τσιτσάνης και η Μελίνα Μερκούρη. Τα έσοδα της δεύτερης συναυλίας δόθηκαν -κυρίως- σε υποτροφίες φοιτητών. Στις 28 Σεπτεμβρίου του 1987, πραγματοποίησε και τρίτη προσωπική συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο γεμίζοντας το πάλι ασφυκτικά  

I am still missing the part of the concert

that Thanasi was talking about - on the 28th of September 1987.

Was there a television broadcast of this concert? :)

Only two songs.

"Una moneda le di" and "Σε μαγικά νησιά".

To answer Alonas question, I think that the last time they were both on stage was at the tribute of Andreas Papandreou at 25 June 2006.

It was a concert of the summer tour 1987 with Latin songs with Dionisis Theodosis and Eleni Dimou. :)

Ι remember it was a personal concert of Dalaras :) (I was there :music::rolleyes: )

I'am almost sure that at the "Latin" the Bouzouki player was Makis Mavropoulous

Στο Φεστιβάλ Πατρών του 1987, οπου και παίχτηκαν τα Latin, μπουζούκι έπαιζε ο Μ. Μαυρόπουλος.

A personal concert at a stadium with a 160,000 seat-capacity????  :)  :music:  :rolleyes:

It's 80.000!

x2 nights= 160.000 :blush::D

Thank you guys, I just heard that Barcelona with its 110,000 seats is the biggest in Europe :)

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0