Apostolis

Αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη

79 posts in this topic

ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΓΙΑ ΧΘΕΣ ΠΕΤΡΟ!!!!

’στο..δεν πιάνει!!  :huh:  :razz:  :razz:  :razz:

Το ίδιο είμαι εγώ με τον Καραχάλιο ρε;;;

:razz:

Δεν θα βρέξει λέμε!

:razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γ@μώ τις οργανώσεις έκανε πάλι ο Καραχάλιος! Ενώ η ΕΜΥ είχε βγάλει πρόγνωση για βροχή στην Αθήνα, δεν φρόντισε να καλύψει την σκηνή με μία τέντα.... Φρόντισε όμως να αφήσει τους τραγουδιστές και τους μουσικούς να παίζουν μέσα στην βροχή εως ότου ολοκληρωθεί 1 ώρα συναυλίας.... Τυχαίο;;;; :huh:

Νομίζω πως η 1 ώρα συγκεκριμένα, είναι ακριβώς η ώρα που χρειάζεται για να θεωρείται πως έγινε η συναυλία ώστε να μην χρειαστεί ούτε να επαναληφθεί ούτε να εξαργυρωθούν τα εισιτήρια. Αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι εγκληματικό! Αν συνέβαινε κάτι με τα μηχανήματα και πάθαινε κάτι κάποιος μουσικός, τί θα έλεγαν μετά ο κ. Καραχάλιος και τα φράγκα του;;; :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΓΙΑ ΧΘΕΣ ΠΕΤΡΟ!!!!

’στο..δεν πιάνει!!  :huh:  :razz:  :razz:  :razz:

Το ίδιο είμαι εγώ με τον Καραχάλιο ρε;;;

:mad:

Δεν θα βρέξει λέμε!

:huh:

Λέτε και το φλιτζάνι;; :razz::razz::razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γ@μώ τις οργανώσεις έκανε πάλι ο Καραχάλιος! Ενώ η ΕΜΥ είχε βγάλει πρόγνωση για βροχή στην Αθήνα, δεν φρόντισε να καλύψει την σκηνή με μία τέντα.... Φρόντισε όμως να αφήσει τους τραγουδιστές και τους μουσικούς να παίζουν μέσα στην βροχή εως ότου ολοκληρωθεί 1 ώρα συναυλίας.... Τυχαίο;;;; :huh:

Νομίζω πως η 1 ώρα συγκεκριμένα, είναι ακριβώς η ώρα που χρειάζεται για να θεωρείται πως έγινε η συναυλία ώστε να μην χρειαστεί ούτε να επαναληφθεί ούτε να εξαργυρωθούν τα εισιτήρια. Αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι εγκληματικό! Αν συνέβαινε κάτι με τα μηχανήματα και πάθαινε κάτι κάποιος μουσικός, τί θα έλεγαν μετά ο κ. Καραχάλιος και τα φράγκα του;;; :razz:

Δεν νομίζω πως σκοπός ήτανε να παίξουνε μόνο μια ώρα και να φύγουνε (επωφελούμενοι απο την βροχή), με πρόθεση να μην επιστρέψουνε τα χρήματα των εισητηρίων. Ούτε οι μουσικοί θα είχανε πρόβλημα να παίξουν μια ή και δυο ώρες παραπάνω... Τέτοιες συναυλίες είναι απολαυστικές για όλους τους μουσικούς.

Απλά, δυστυχώς, οι μουσικοί δεν υπολογίζονται τόσο πολύ για το αν θα ταλαιπωρηθούν - είτε απο μια βροχή, είτε απο μεταφορά στο χώρο της συναυλίας κτλ...

Είναι καθαρά θέμα "ανοργανωσιάς" για μένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν νομίζω πως σκοπός ήτανε να παίξουνε μόνο μια ώρα και να φύγουνε (επωφελούμενοι απο την βροχή), με πρόθεση να μην επιστρέψουνε τα χρήματα των εισητηρίων. Ούτε οι μουσικοί θα είχανε πρόβλημα να παίξουν μια ή και δυο ώρες παραπάνω... Τέτοιες συναυλίες είναι απολαυστικές για όλους τους μουσικούς.

Απλά, δυστυχώς, οι μουσικοί δεν υπολογίζονται τόσο πολύ για το αν θα ταλαιπωρηθούν - είτε απο μια βροχή, είτε απο μεταφορά στο χώρο της συναυλίας κτλ...

Είναι καθαρά θέμα "ανοργανωσιάς" για μένα.

Πιστεύω πως σκοπός ήταν (αφού η συναυλία πήγαινε για διακοπή) να συμπληρώσουν οπωσδήποτε μία ώρα για τον λόγο που είπα παραπάνω.

Και επίσης οι μουσικοί δεν νομίζω πως δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα, αφού από τη στιγμή που βρέχονται τα πάντα, τίθεται θέμα ασφαλείας για τους ίδιους (και για τους τραγουδιστές φυσικά), και κίνδυνος να χαλάσουν τα όργανά τους. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να έγιναν στα μουσικά όργανα στη συναυλία της Αθήνας, πάντως στη Θεσσαλονίκη στο θεατρό γης που η βροχή ήταν σαφώς ηπιότερη από ότι έμαθα χάλασαν 3 πλήκτρα από το ακορντεόν του Ντάσο Κούρτι. :huh::razz::razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και επίσης οι μουσικοί δεν νομίζω πως δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα, αφού από τη στιγμή που βρέχονται τα πάντα, τίθεται θέμα ασφαλείας για τους ίδιους (και για τους τραγουδιστές φυσικά), και κίνδυνος να χαλάσουν τα όργανά τους. :huh:

Με τόσο νερό, δεν μπορεί... κάτι θα χάλασε...

Πέτρο ξέρω και μια κιθάρα που δε χρειαζόταν τη βροχή... απλά κατέρρευσε...!!!

πώπω, με πιάνει η ψυχή μου όταν συμβαίνει αυτό σε όργανο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εχτές έπαθε ζημιά το ακορντεόν του Ντάσο.

Ένας απλός μουσαμάς πάνω απο τη σκηνή θα έλυνε το πρόβλημα,έτσι θα γινόταν κανονικά η συναυλία γιατι τον κόσμο δεν τον πείραξε και τόσο η βροχή.Το ατυχές είναι πως μόλις βγήκε όλος ο κόσμος απο το στάδιο η βροχή σταμάτησε εντελώς.

Ας ελπίσουμε τώρα στην συναυλία της Θεσσαλονίκης να ακουστούν όλα τα τραγούδια του Στέλιου ως το τέλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν ξέρω τι ζημιές μπορεί να έγιναν στα μουσικά όργανα στη συναυλία της Αθήνας, πάντως στη Θεσσαλονίκη στο θεατρό γης που η βροχή ήταν σαφώς ηπιότερη από ότι έμαθα  χάλασαν 3 πλήκτρα από το ακορντεόν του Ντάσο Κούρτι.  :pity:  :pity:  :pity:

Αυτά είναι... :pity::pity: Στην εισαγωγή του "Γυάλινου κόσμου" το φλάουτο του Αποστόλη Βαγγελάκη είχε "φρικάει" τελείως! (ξεκουρδήστηκε..) Σκέψου και τα υπόλοιπα που είναι ξύλινα (κιθάρες, μπουζούκια κλπ.) Εδώ τα επηρεάζει η υγρασία, φαντάσου να βρέχει κιόλας! Τελικά σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον ο πιανίστας είναι ο πιο τυχερός, αφού δεν είναι το δικό του πιάνο! :razz: (συνήθως τα πιάνα είναι νοικιασμένα)

Πέτρο ξέρω και μια κιθάρα που δε χρειαζόταν τη βροχή... απλά κατέρρευσε...!!!

πώπω, με πιάνει η ψυχή μου όταν συμβαίνει αυτό σε όργανο...

’σ' το.. Όταν είδα την κιθάρα να πέφτει ένιωσα σαν να πονάω κι εγώ! :blush: Πάλι καλά που δεν γύρισε να πέσει κάτω απ' τη σκηνή!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΛΑ τα όργανα έχουν ευπάθεια με την υγρασία - πόσο μάλλον με την βροχή. Επισκευάζονται βέβαια, αλλά πρέπει να υπολογιστεί και το κόστος αυτής της επισκευής. Ξεφύγαμε όμως απο το θέμα...

Οφείλουν οι διοργανωτές, σε έναν ανοιχτό χώρο να προβλέψουν το ενδεχόμενο βροχής, δλδ το φαινόμενο της έκθεσης μουσικών, οργάνων, μηχανημάτων στην βροχή. Το οτι δεν λήφθηκε κανένα μέτρο, σημαίνει οτι είτε αδιαφόρησαν (πιθανότερο), είτε αμέλησαν (λιγότερο πιθανό κατ' εμε).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο κάποιες σκέψεις:

Απαράδεκτο που δεν πάρθηκαν όλα εκείνα τα μέτρα ώστε να ολοκληρωθεί η συναυλία. Κινδύνευσε η ζωή των τραγουδιστών, των μουσικών, των τεχνικών. Για να μην αναφέρω τις ζημιές στα όργανα και στα μηχανήματα. :pity: Ο κόσμος δεν ήταν διατεθειμένος να αποχωρήσει. Εάν προφυλασσόταν η σκηνή, η συναυλία θα συνεχιζόταν κανονικά! Προκάλεσε αυτή η κατάσταση ένα αίσθημα πικρίας... :razz:

Από τους καλλιτέχνες, αυτοί που μου άρεσαν ,στέκονται άνετα,υπέροχα, πάνω στη σκηνή είναι η εξαιρετική Μαρινέλλα, ο αειθαλής Τερζής(έφαγε κι όλη την βρόχα), η Γλυκερία και -φυσικά- ο Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ (με κεφαλαία γράμματα γιατί η φωνή του, παιδιά, είναι κάτι το απίστευτο!!!).

Η Χαρούλα με απογοήτευσε στην κυριολεξία. Η σκηνική της παρουσία μπορεί να είναι πολύ καλή αλλά η φωνή δεν βοηθά. Λυπάμαι που το αναφέρω αλλά έτσι είναι η κατάσταση. :pity: Κι όποιος δεν το είδε προχθές, απλά εθελοτυφλεί.

Ο Δ.Μητροπάνος κατέβαλε προσπάθεια να ανταποκριθεί. Μπορεί να ξεσηκώνει το κοινό αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Τον σέβομαι σαν καλλιτέχνη αλλά η φωνή του δεν μου αρέσει. Κι -επιπλέον- προχθές δεν ήταν στα καλύτερά του.

Για το πρόγραμμα, περιμένω την συναυλία στο Καυτατζόγλειο, που -ελπίζω- να μην την σταματήσει ΤΙΠΟΤΑ. Αρκεί να μην έρθει ο Ρέμος ως θεατής... Γιατί και τέντα να βάλουν, πολύ φοβάμαι πως κάτι θα συμβεί πάλι. :pity:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριακή, 20 Σεπτέμβριος 2009

Κριτική «Η φωνή ζει»

Οι συντελεστές της συναυλίας αφιερώματος («Η φωνή ζει») δεν κατάφεραν να μας διαψεύσουν.

Σε προηγούμενη δημοσίευση του blog κάναμε φανερές τις διαθέσεις μας απέναντι στο εγχείρημα αυτό, μα και τις σκέψεις και τις ανησυχίες μας.

Οι αμφιβολίες μας δικαιώθηκαν.

Το βράδυ της Παρασκευής, λοιπόν, (στις 18/09/09) έλαβε χώρα στο Καλλιμάρμαρο, η συναυλία στη μνήμη του Στέλιου Καζαντζίδη. Για κακή τύχη

των διοργανωτών (δεν θα έλεγα δική μας) η έντονη βροχόπτωση στο κέντρο της πρωτεύουσας έθεσε πρόωρα τέρμα σε αυτή την αστειότητα, που

πάνω από 40.000 άνθρωποι ζήσαμε. Το αν αντιλήφθηκαν το μέγεθος της, όλες αυτές οι χιλιάδες κόσμου, είναι ένα άλλο ζήτημα που χρίζει

κοινωνιολογικής προσέγγισης.

Στα θετικά της παράστασης ας σημειώσουμε την απόδοση της ορχήστρας. Ήταν κάτι που αναμέναμε άλλωστε από τη στιγμή, που οι συναυλίες αυτές

ανακοινώθηκαν.

Ο κόσμος ήταν πολύς. Όμως «ουκ εν τω πολλώ το ευ, αλλά εν το ευ το πολύ».

Πολλοί ήρθαν για τον Καζαντζίδη. Οι πιο πολλοί όμως ήρθαν με αφορμή τον Καζαντζίδη και όχι για εκείνον. Αυτοί, οι περισσότεροι δηλαδή, το ίδιο θα

κάνανε σε κάθε μεγάλο πολιτιστικό γεγονός και αν μη τι άλλο, το αφιέρωμα της Παρασκευής ήταν ένα μεγάλο πολιτιστικό και κοσμικό γεγονός από το

οποίο, απλά, δεν θα μπορούσαν να λείψουν. Όμως δεν μπορούμε να πούμε πως δεν το περιμέναμε και αυτό. Μαζικές εκδηλώσεις τέτοιου τύπου μοιραία

αναπαράγουν την ίδια την κοινωνία.

Οι ουρές πριν την είσοδο μεγάλες, ταλαιπώρησαν αρκετά τον κόσμο που στάθηκε σε αυτές περιμένοντας. Η αναμονή ξεπέρασε την μισή ώρα,

καθώς κάποιες από τις εισόδους του σταδίου άγνωστο γιατί παρέμεναν κατά διαστήματα κλειστές στο ευρύ κοινό.

Και ο ήχος όμως, δεν ήταν καλός. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως για αρκετή ώρα, μεγάλο μέρος του κοινού αποδοκίμασε έντονα, φωνάζοντας μαζικά

και ρυθμικά «Δεν ακούμε, δεν ακούμε!». Ο συγχρονισμός δε, των διάσπαρτων - στο χώρο - ηχείων, δεν ήταν κάθε στιγμή ο κατάλληλος, με αποτέλεσμα

ο κόσμος (ιδιαίτερα στο μέσο του σταδίου) να ακούει κάτι σαν αντίλαλο.

Βέβαια όλα αυτά, τα πρακτικά και τεχνικά ζητήματα, μπορούμε να τα αντιπαρέλθουμε κατανοώντας τις δυσκολίες που μπορεί να γεννά ο ίδιος ο χώρος της εκδήλωσης.

Να το πούμε πιο απλά: Και τις ουρές μπορεί να ανεχτεί κάποιος, και τον κακό ήχο για όσο διάστημα χρειαστεί, αν αυτό που εν τέλει παρακολουθήσει τον ανταμείψει.

Μα η παράσταση της Παρασκευής ήταν μια φαρσοκωμωδία. Από κάθε άποψη.

Στον εξωτερικό χώρο τίποτα δεν προμήνυε πως θα λάμβανε χώρα μια συναυλία στη μνήμη του Καζαντζίδη. Πουθενά μια γιγαντοαφίσα, πουθενά μια ένδειξη.

Η ατμόσφαιρα πνιγμένη στους καπνούς από τις πάρα πολλές καντίνες στα πέριξ του σταδίου. Οι ουρές μεγάλες. Η είσοδος στο στάδιο δύσκολη και χρονοβόρα.

Στις κερκίδες, ο κόσμος κάθε λογής, όπως ήταν φυσικό άλλωστε, να χειροκροτεί "θερμα" ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου και τις εγχώριας showbiz,

κάθε που προβάλλονταν η φάτσα τους, στις γιγάντιες οθόνες, που είχαν στηθεί για τις ανάγκες της παράστασης.

Φυσικά, σε ένα ακόμα αφιέρωμα στη μνήμη του Στέλιου, δεν έλλειψαν οι «ρεζερβέ» καρέκλες των επωνύμων και των δημοσιοσχεσιτών. Το ίδιο και όλοι εκείνοι οι «μαϊντανοί» που στελεχώνουν και αυτοί με τη σειρά τους το εγχώριο «star system».

Αποστροφή! Αηδία!

Και να ήταν μόνο αυτά; Στο στάδιο - πριν την έναρξη της συναυλίας - αντηχούσαν τραγούδια της Μαρινέλλας, που παίζανε πάνω σε ένα ενημερωτικό σποτ του ιδρύματος «Αρωγή» (το ίδρυμα στο οποίο διατέθηκαν τα έσοδα της συναυλίας). Δεν θα ήταν ορθότερο, στα πλαίσια που η κοινή λογική ορίζει, να «πλημμυρίσει» ο χώρος με τη φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη; Το γεγονός και μόνο αυτό, μας γεννά ερωτήματα σχετικά με τους όρους υπό τους οποίους δέχθηκαν να συμμετέχουν κάποιοι στο αφιέρωμα αυτό.

Για ποιον έγινε, τέλος πάντων, αυτή η συναυλία;

Την απάντηση την πήραμε αμέσως μετά, με την είσοδο των καλλιτεχνών, οι οποίοι ναι μεν φρόντισαν να μας καλησπερίσουν αλλά δεν φρόντισαν να μας αναφέρουν για ποιον λόγο μαζευτήκαμε τόσοι άνθρωποι, εκείνο το βράδυ. Δεν θυμόμαστε να ακούσαμε έστω έναν από τους έξι τραγουδιστές του αφιερώματος, να αναφέρει στο μικρόφωνο τον Καζαντζίδη. Ούτε μια φορά. Αστείο δεν είναι; Εξοργιστικό δεν είναι;

Με λύπη, διαπιστώσαμε και τις έντονες τάσεις αυτοπροβολής της βασικής διοργανώτριας των δύο συναυλιών, της Μαρινέλλας. Δεν αμφισβητεί κανείς το ταλέντο της και ακόμα περισσότερο την συνεργασία της με τον Καζαντζίδη στην πιο γόνιμη και παραγωγική περίοδο της καριέρας του. Βάσει αυτού και μόνο δικαιούταν ένα μεγαλύτερο κομμάτι προβολής. Θεωρούμε όμως ανεπίτρεπτο, να στήνεται ένα ολόκληρο παιχνίδι συναισθηματική φόρτισης, σε βάρος της ουσίας του αφιερώματος, με την Μαρινέλλα να τραγουδά «Ας παν στην ευχή τα παλιά» την ώρα που φωτογραφίες της με τον Καζαντζίδη, διαδέχονταν η μία την άλλη στις γιγαντοοθόνες του σταδίου.

Σε όλα αυτά, προστίθενται οι κάκιστες ερμηνείες και η επιλογή κοινότυπων τραγουδιών. Εξαιρουμένου του Νταλάρα, ίσως και της Μαρινέλλας, οι τραγουδιστές της παράστασης αδυνατούσαν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός τόσο τολμηρού εγχειρήματος. Πρέπει να αντιληφθούν ορισμένοι πως οι συναυλιακοί χώροι δεν είναι πίστες νυχτερινών κέντρων διασκέδασης και πως ο Καζαντζίδης υπήρξε ένας εξαιρετικά παραγωγικός τραγουδιστής, που δεν αντιπροσωπεύεται από δέκα ή είκοσι μόνο χιλιοειπωμένα τραγούδια.

Συμπερασματικά: Συναυλίες τέτοιου τύπου δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα. Το διαπιστώνουμε για ακόμη μια φορά Ο Καζαντζίδης αποτελεί εθνικό πολιτισμικό κεφάλαιο και αξίζει να μνημονεύεται για την δράση του ενάντια στην συλλογιστική των εταιριών δισκογραφίας, για την απαρέγκλιτη καλλιτεχνική του διαδρομή, για την στάση ζωής του, για την ερμηνευτική του πρόταση Τα έχουμε ξαναπεί και θα τα λέμε για όσο χρειαστεί. ’νθρωποι που όχι μόνο δεν κατανόησαν το μύθο του αλλά μεθοδικά και εμπαθώς προσπάθησαν να απαξιώσουν την προσφορά και το έργο του αλλά και το πολυπληθές κοινό του, δεν μπορούν να αποτίσουν φόρο τιμής στον Στέλιο Καζαντζίδη.

Κακά τα ψέματα: Αν ο Καζαντζίδης ήταν στην ζωή, δεν θα επέτρεπε ποτέ να γίνει αυτό το αφιέρωμα Και νομίζουμε αυτό τα λέει όλα!

http://stelioskazantzidis.blogspot.com/200...og-post_20.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά, καλά.... Συμπεράσματα επί συμπερασμάτων για μια συναυλία που διακόπηκε τόσο γρήγορα! Ας την ακούσουν/δουν πρώτα ολοκληρωμένη (εύχομαι να μην βρέχει στη Θεσσαλονίκη) και μετά ας βγάλουν ό,τι συμπέρασμα θέλουν!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φροντίζουν να μου θυμίζουν οι κύριοι του συγκεκριμένου blog ένα χαρακτηριστικό του Στέλιου για το οποίο εξέφραζα σκεπτικισμό: Γκρίνια! Αυτό να μην είχε...

Κάποιοι μείναν έξω από την διοργάνωση και δεν άρεσε αυτό.Ας καθήσουν να τιμάνε τον Καζαντζίδη μεταξύ τους και να μην επιτρέπει το θυμικό τους να τους τιμά κανείς άλλος. Ας τον θάβουν καθημερινά αλλά να μην γκρινιάζουν πως δεν ακούγεται.

Α!Η σύζυγος του Καζαντζίδη ήταν παρούσα στην συναυλία. Κανείς όσο τρελαμένος κι αν είναι με τον Στ.Καζαντζίδη δεν μπορεί να εκπροσωπεί τον ίδιο ή τις απόψεις του.

Τηλεγραφικά τα έγραψα για να μην πω τίποτα περισσότερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με την Χρύσα,να αναλογιστούμε πως η συναυλία της Θεσσαλονίκης θα είναι μία και μοναδική,ένα ντοκουμέντο.

Γιατι η εδώ της Αθήνας,όπως εξελίχθηκε σαν πρόβα τζενεράλε τελικά μου μοιάζει.

Ίσως υπάρξουν αλλαγές και πολλές βελτιώσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω πως όσα λένε είναι λάθος...Όταν δημοσιεύθηκε στο forum η κριτική του συγκεκριμένου blog για τους σκοπούς της συναυλίας, ήμουν ο πρώτος που αντέδρασα...

Δυστυχώς όμως, οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή λένε κάποιες αλήθειες...

Και το πιο τρανταχτό απ'όλα που άκουσα και μου έκανε και μένα εντύπωση...Είναι δυνατόν από τα ηχεία του σταδίου, πριν την έναρξη της συναυλίας να ακούγονται το "Για κοίτα με στα μάτια" και το "Τολμώ";

Ποιος έκανε αυτή την άθλια επιλογή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πάντως ότι αφού έγινε ό,τι έγινε θα ήταν σωστό να μεταδοθεί τουλάχιστον ραδιοφωνικά η συναυλία στη Θεσ/νίκη (εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά εκεί και δεν έχουμε τίποτα απρόοπτα πάλι) ώστε να μπορέσουν να την ευχισριστηθούν κατά το δυνατόν όσοι περισσότεροι.

Και μπορεί να έχει δίκιο ο Θανάσης αναφορικά με τα αρχικά βιντεάκια αλλά νομίζω ότι οι επιλογές των τραγουδιών ήταν σε γενικές γραμμές καλές.Για τον Νταλάρα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρω κάτι παραπάνω αλλά και ο Μητροπάνος (άλλο θέμα αν του πήγαιναν αυτά που διάλεξε ή αν τα είπε καλά) έκανε πολύ καλή επιλογή.Ο Τερζής είπε τα πιο λαϊκά αλλά δεν νομίζω ότι ήταν άστοχη ή εκτός καζαντζιδικού κλίματος οι επιλογές του.Η Αλεξίου θα μπορούσε να είχε πει κάτι ίσως πιο διαφορετικό χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έκανε κάποια τραγική επιλογή.Και η Γλυκερία είπε αυτά που αναμέναμε.Δεν πιστεύω ότι ήταν ζήτημα επιλογής ρεπερτορίου.Αλλού ήταν τα προβλήματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά που δεν ακούσαμε :

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ-ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ+ΓΛΥΚΕΡΙΑ

ΦΕΥΓΩ ΜΕ ΠΙΚΡΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ-ΜΗΤΡΟΠ+ΧΑΡΟΥΛΑ

ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΜΟΥ+ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ-ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ

ΣΗΚΩ ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ+ΤΗΣ ΓΕΡΑΚΙΝΑΣ ΓΙΟΣ-ΓΛΥΚΕΡΙΑ

ΑΣΠΡΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΦΟΡΩ+ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΦΕΥΓΟΥΝΕ-ΝΤΑΛΑΡΑΣ+ΓΛΥΚΕΡΙΑ

ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΕΣ-ΧΑΡΟΥΛΑ+ΝΤΑΛΑΡΑΣ

ΣΤΙΣ ΦΑΜΠΡΙΚΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ+ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ(ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ)-ΧΑΡΟΥΛΑ

ΓΥΡΙΖΩ ΑΠ ΤΗ ΝΥΧΤΑ+ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑ-ΤΕΡΖΗΣ

Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ-ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ+ΤΕΡΖΗΣ

ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ+ΥΠΑΡΧΩ+ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ-ΟΛΟΙ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κανείς αν θα δρομολογηθούν λεωφορεία από Αθήνα για τη συναυλία της Θεσσαλονίκης με αυθημερόν επιστροφή....να τους ακούσουμε εκεί τουλάχιστον, γιατί δε νομίζω να μεταδοθεί από ραδιόφωνα ή κανάλια...ούτε έχει ακουστεί πως θα κυκλοφορήσει σε cd ή dvd, αν και ειναι νωρις ακομα....ας γινει πρωτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μήπως γνωρίζει κανείς αν θα δρομολογηθούν λεωφορεία από Αθήνα για τη συναυλία της Θεσσαλονίκης με αυθημερόν επιστροφή....

Χλωμό...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επιλογή των τραγουδιών πάντως δεν μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε....

Παράλειψη επίσης θεωρώ που δεν υπάρχει ούτε ένα τραγούδι απο τον δίσκο με τον Μίκη...την Ανατολή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα τραγούδια τα διάλεξε ο κάθε τραγουδιστής μόνος του.

Το τραγούδι της έναρξης και τα τραγούδια της λήξης ήταν επιλογές του σκηνοθέτη Σταμάτη Φασουλή..... :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...