Sign in to follow this  
Followers 0
Paparatsi81

Αφιέρωμα Στον Στέλιο Καζαντζίδη - Καυταντζόγλειο 23 / 9 / 09

182 posts in this topic

Δευτερεύοντα και υποκειμενικά!

Πάντως ακόμα και σε αυτό έκανε τη διαφορά!! :D:DB)

Έχει τον τρόπο να κάνει την διαφορά. ;) Είναι καλλιτέχνης άπιαστος! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε λαϊκό γλέντι χωρίς προηγούμενο εξελίχθηκε η χθεσινή συναυλία...Από πολύ νωρίς όλοι οι δρόμοι που οδηγούσαν στο Καυταντζόγλειο είχαν στην κυριολεξία φρακάρει...Είναι πολύ ευχάριστο αυτό...Είναι ένα δείγμα της δύναμης που έχει μέχρι σήμερα το λαϊκό τραγούδι...Και είμαι σχεδόν σίγουρος πως ο Καζαντζίδης θα ήταν ευτυχισμένος αν από κάπου έβλεπε αυτές τις χιλιάδες λαού να τραγουδούν και να χορεύουν με τα τραγούδια του...

Ο Καζαντζίδης του οποίου η παρουσία ήταν πολύ μικρή στη χθεσινή βραδιά...Θα έπρεπε,κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη, να υπάρχουν κάποια ακόμα χαρακτηριστικά videos από την πορεία του στο ελληνικό τραγούδι...Ακόμα και μετά το τέλος της συναυλίας από τα ηχεία του σταδίου, μετά το "Δυο πόρτες έχει η ζωή", ακουγόταν Γαβαλάς, Μαίρη Λίντα και διάφορα άλλα παλιά λαϊκά τραγούδια....

Όσον αφορά το πρόγραμμα, υπήρχαν αναφορές από όλη, σχεδόν, τη δισκογραφική του παρουσία...Από τα τραγούδια της δεκαετίας του '50, στις μεγάλες επιτυχίες του '60, τα τραγούδια του Θεοδωράκη, του Χατζιδάκι και του Μαρκόπουλου, τα επηρρεασμένα από την ινδική παράδοση τσιφτετέλια, τα λαϊκά των πρώτων χρόνων της δεκαετίας του '70 και τα τραγούδια από το "Υπάρχω"...Ίσως θα μπορούσε να υπάρχει κάτι παραπάνω από τα τραγούδια με τα οποία επανεμφανίστηκε ο Καζαντζίδης μετά το 1987, εκτός από το "Εγώ είμαι αητός" και "Το δικό σου αμάρτημα" και σίγουρα κάποια από την αδικημένη "Ανατολή" του Θεοδωράκη...Πολύ περισσότερο που τώρα τελευταία τα ηχογράφησε και η Γλυκερία...Καλά είναι τα τσιφτετέλια αλλά κανένα από τα εμβληματικά τραγούδια της "Ανατολής" δεν είναι κατώτερο ή λιγότερο σημαντικό, πάντα κατά τη γνώμη μου, από το "Σινανάι γιάβρουμ σινανάι νάι" του οποίου οι ρίζες βρίσκονται κάπου στα βάθη της γείτονος Τουρκίας...

Ναι...Ο κόσμος θέλει να διασκεδάσει...Υπάρχει όμως και κόσμος που διασκεδάζει ακούγοντας τις "’πονες εξουσίες" ή το "Μες στην ταβέρνα τώρα κάθεσαι και δεν μιλάς". Η διασκέδαση και η ψυχική ανάταση έρχεται διαφορετικά από τα βάθη της ψυχής του κάθε ανθρώπου....Και προσωπικά , ποτέ δεν με απασχολούσε το αν ο κόσμος διασκεδάζει ή χορεύει με τα τσιφτετέλια...Ειδικά οι άντρες που χορεύουν τσιφτετέλια, όπως είπε σε συνέντευξή του πριν από μερικά χρόνια ο Γιώργος Νταλάρας, θυμίζουν βραζιλιάνες...(Νομίζω πως κάπως έτσι το είχε πει).

Ίσως, εκτός από το "Πολλά καράβια" και το "Κάποτε κάποια μέρα", θα μπορούσαν να ακουστούν και 4-5 ακόμα τραγούδια από τα λιγότερο γνωστά...

Θέλω να αναφερθώ ξεχωριστά στην παρουσία του κάθε τραγουδιστή...

Η Μαρινέλλα καταρχάς, απέδειξε για μια ακόμη φορά πως είναι μια μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια...Ζούσε τη συναυλία και αυτό φάνηκε τόσο από τη σκηνική της παρουσία όσο και από τις εξαιρετικές της ερμηνείες...

Το ίδιο ισχύει και για τον Πασχαλάρα...Τον Πασχάλη Τερζή...Μπορεί να υπάρχουν πολλές ενστάσεις για το μέχρι τώρα προσωπικό του ρεπερτόριο, όπως και γι'αυτό της Μαρινέλλας...Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι σπουδαίος λαϊκός τραγουδιστής...Ίσως μερικές φορές να υπερβάλλει στις ερμηνείες του...Φάνηκε όμως πεντακάθαρα χθες, ότι μπορεί να υπερασπιστεί με άνεση και τα πιο απαιτητικά τραγούδια όπως το "Τι θέλεις από μένανε"...Τραγούδια που δύσκολα τα αγγίζει κάποιος....Είναι με λίγα λόγια αυτό που σήμερα λέμε: "Τό΄χει"...Ξέχωρα από το κέφι με το οποίο συμμετείχε στη χθεσινή συναυλία...

Ο Γιώργος Νταλάρας ήταν ο Γιώργος Νταλάρας...Ο μεγαλύτερος από τους εν ζωή (και για μένα, όχι μόνο) Έλληνας τραγουδιστής...Θα το πω και θα το ξαναπώ όσες φορές χρειαστεί...Είναι παρουσία με συνέπεια...(Την παραμονή της συναυλίας, στην πρόβα, ήταν πάνω στη σκηνή κοντά στις πέντε ώρες, για να φροντίσει και να συντονίσει τα πάντα)...Δικαιωματικά λοιπόν έχει τη θέση που έχει...Και θα την έχει για πολύ καιρό ακόμα...Ας το πάρουν επιτέλους χαμπάρι και ας σταματήσουν τις διάφορες εύκολες κρίσεις όλοι αυτοί οι κριτές του καναπέ, που κατά καιρούς τους "χαλάει την πιάτσα"...Ας δουλέψουν το ένα δέκατο απ'όσο έχει δουλέψει ο Νταλάρας και μετά, αφού ρωτήσουν πρώτα, ας πουν τη γνώμη τους...

Και απορώ πραγματικά γιατί γράφτηκε παραπάνω κάτι για υποτονική παρουσία κλπ...Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή...Κορώνες και γυρίσματα εκεί που δεν υπάρχουν και δεν χρειάζονται σαν τον σημερινό Πάριο; Το "Πέλαγο είναι βαθύ" και το "Κουρασμένο παλικάρι" έλεγε...

Ή να παίζει κιθάρα στη "Συννεφιασμένη Κυριακή" και να κάνει τις τσαχπινιές της Χαρούλας; Eίμαστε σοβαροί; Στο κάτω κάτω τα τελευταία τραγούδια τα έλεγαν όλοι μαζί....Και τα έλεγαν περισσότερο συμβολικά παρά για να σημειώσουν αξεπέραστες εκτελέσεις...Αν τραγουδούσε πιο δυνατά, θα έλεγαν "Ο Νταλάρας δυνάμωσε τα μικρόφωνα κι ακούγεται μόνο αυτός"...Όταν συμμετέχει, όπως ακριβώς όλοι οι άλλοι, είναι υποτονικός....Ας αποφασίσουμε τελικά τι είναι...

Η Γλυκερία είναι σπουδαία τραγουδίστρια...Παραταύτα δεν με ενθουσίασαν οι επιλογές της στη χθεσινή βραδιά...Νομίζω πως κυρίως, είπε μια από τα έτοιμα, αν και τα είπε εξαιρετικά...Τραγούδια που έχει δισκογραφήσει και λέει στις συναυλίες της δηλαδή..."Ζιγκουάλα", "Σήκω χόρεψε κουκλί μου", "Της Γερακίνας γιος" (α'εκτέλεση Βασίλης Τσιτσάνης)...

Ο Μητροπάνος και η Αλεξίου, πολύ λυπάμαι που το λέω, αλλά με απογοήτευσαν...Ο δε Μητροπάνος, έχω την εντύπωση πως τραγουδούσε το "Ποιος δρόμος είναι ανοιχτός" και σκεφτόταν τι πρόγραμμα θα κάνει το χειμώνα με την Πέγκυ Ζήνα....Στο συγκεκριμένο τραγούδι έφυγε μόνος του τουλάχιστον 4-5 φορές , με αποτέλεσμα να "κρεμάσει" την ορχήστρα και να κάνει τον Γιώργο Παπαχριστούδη και το Θανάση Σοφρά να ψάχνουν να βρουν πού θα μπει και τι θα πει....Ευτυχώς η ορχήστρα ήταν σε ετοιμότητα και το τραγούδι τέλειωσε κάποια στιγμή....Αλλά και στα υπόλοιπα...Έδειχνε, τουλάχιστον στα μάτια και τα αυτιά τα δικά μου, πως έκανε αγγαρεία...

Κρίμα...

Για τη Χαρούλα , συγχωρέστε με, αλλά δεν θέλω να γράψω τίποτα, γιατί την αγαπώ και την εκτιμώ σαν τραγουδίστρια για όσα έχει προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια και γιατί έχω μεγαλώσει με τα τραγούδια της, ειδικά αυτά των δεκαετιών '70 και '80....

Κάτι άλλο που θα ήθελα να σημειώσω είναι πως αρκετά από τα τραγούδια, όπως το "Σαββατόβραδο", το "Ποιος δρόμος είναι ανοιχτός", το "Απόψε σ'έχω στην αγκαλιά μου", το "Σήκω χόρεψε κουκλί μου" σήκωναν και δεύτερες φωνές οι οποίες δεν μπήκαν....Ειδικά το "Σαββατόβραδο" είναι τραγούδι το οποίο, ίσως επειδή το έχουμε στα αυτιά μας με την ερμηνεία του "σχολείου" "Καζαντζίδης-Μαρινέλλα" ακούγεται πολύ φτωχό μονοφωνικά....

Η ορχήστρα και ο ήχος, νομίζω πως ήταν ότι καλύτερο γι'αυτό το πρόγραμμα και γι'αυτό το χώρο...Δεν πιστεύω πως αυτά τα τραγούδια χρειαζόταν κάτι παραπάνω ενορχηστρωτικά, ειδικά αφού έπρεπε να παιχτούν σ'ένα κοινό 35.000 ανθρώπων περίπου, ενώ ήταν πολύ όμορφες οι παρεμβάσεις με το κανονάκι στο "Η ζωή μου όλη" και η διασκευή του "Υπάρχω" (ειδικά η δεύτερη στροφή)...

Σε γενικές γραμμές λοιπόν ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά, η οποία με μερικές ακόμα προσθαφαιρέσεις σε πρόσωπα και τραγούδια (κάτι το οποίο ενδεχομένως να μην ενδιαφέρει το πλατύ κοινό), θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερη...

Το πρόγραμμα αναλυτικά:

1)Αυτή η νύχτα μένει (Όλοι)

2)Μαντουμπάλα (Μαρινέλλα)

3)Δεν θα ξαναγαπήσω (Μαρινέλλα)

4)Ας παν στην ευχή τα παλιά (Μαρινέλλα)

5)Ότι αγαπώ εγώ πεθαίνει (Μαρινέλλα)

6)Κουρασμένο παλικάρι (Νταλάρας-Μαρινέλλα)

7)Το πέλαγο είναι βαθύ (Νταλάρας-Μαρινέλλα)

8)Βράχο βράχο τον καημό μου (Νταλάρας-Μαρινέλλα)

9)Σαββατόβραδο (Μητροπάνος)

10)Αλλοτινές μου εποχές (Μητροπάνος)

11)Ποιος δρόμος είναι ανοιχτός (Μητροπάνος)

12)Μια παλιά ιστορία (Μητροπάνος-Μαρινέλλα)

13)Το αγριολούλουδο (Αλεξίου)

14)Απόψε σ'έχω στην αγκαλιά μου (Αλεξίου)

15)Νυχτερίδες κι αράχνες (Αλεξίου-Μαρινέλλα)

16)Ζιγκουάλα (Γλυκερία)

17)Μη μου λέτε γι'αυτήν (Γλυκερία)

18)Παράπονα και κλάματα (Γλυκερία-Μαρινέλλα)

19)Πάρε τα χνάρια μου (Νταλάρας-Γλυκερία)

20)Καρδιά πληγωμένη (Νταλάρας-Μαρινέλλα)

21)Η ζωή μου όλη (Νταλάρας)

22)Βραδιάζει (Τερζής)

23)Τι θέλεις από μένανε (Τερζής)

24)Εγώ είμαι αητός (Τερζής-Αλεξίου)

25)Φεύγω με πίκρα στα ξένα (Μητροπάνος-Αλεξίου)

26)Κάτω απ'το πουκάμισό μου (Μητροπάνος-Αλεξίου)

27)Κάποτε κάποια μέρα (Μητροπάνος)

28)Της Γερακίνας γιος (Γλυκερία)

29)Σήκω χόρεψε κουκλί μου (Γλυκερία)

30)Γυάλινος κόσμος (Γλυκερία)

31)Πολλά καράβια φεύγουνε (Νταλάρας-Γλυκερία)

32)’σπρο πουκάμισο φορώ (Νταλάρας)

33)Παράπονο (Νταλάρας-Μαρινέλλα-Αλεξίου)

34)Οι αισθηματίες (Αλεξίου-Νταλάρας)

35)Στον Καναδά στη Βραζιλία (Αλεξίου)

36)Το ψωμί της ξενιτιάς (Αλεξίου-Γλυκερία)

37)Γυρίζω απ'τη νύχτα (Τερζής)

38)Το δικό σου αμάρτημα (Τερζής-Μαρινέλλα)

39)Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ (Τερζής-Μαρινέλλα)

40)Συννεφιασμένη Κυριακή (Όλοι)

41)Υπάρχω (Όλοι)

42)Τώρα που φεύγω απ'τη ζωή (Όλοι)

43)Αυτή η νύχτα μένει (Όλοι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη σημερινή εκπομπή του Γιώργου Τσάμπρα στις 6-8μμ στο Β'πρόγραμμα με το δεύτερο μέρος των επανεκτελέσεων τραγουδιών του Στέλιου Καζαντζίδη,θα υπάρχει και ρεπορτάζ από την προχθεσινή συναυλία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanasi, thank you so much for your extensive and interesting report. Also for the playlist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά αυτό που είπα για την "υποτονικότητα" στην Αθηνα δεν είχε να κάνει με τη φωνή (και δεν ήταν μόνο δική μου παρατήρηση αλλά και κάποιων φίλων μου που ήταν δίπλα μου).Ούτε με το πως τραγούδαγε.Είχε να κάνει με το ότι δεν γέλασε ούτε μια φορά και δεν έδειχνε το ίδιο ευδάθετος πάνω στη σκηνή όπως ας πούμε στην Πέτρα.Εγώ το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό γιατί είναι πολύ φυσιολογικο κάποιος να "σπαστεί" λογω όλων αυτών που συνέβησαν στην Αθήνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nεφέλη, ειλικρινά δεν είχα στο μυαλό μου αυτό το σημείο και σε καμια περίπτωση δεν θα σχολίαζα κάτι μπροστά στο οποίο δεν ήμουν παρών...

Η παρατήρησή μου, αφορούσε, κυρίως το πρώτο post του Paparatsi και όλα τα σχετικά σχόλια για τη συναυλία της Θεσσαλονίκης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι βρε εντάξει.Σιγά.Κι εγώ απλή διευκρίνιση έκανα γιατί μπορεί να μην το είχα διατυπώσει καλά στο πρώτο post μου.

’ντε και στα επόμενα live λοιπόν.... :music::disgust::music:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο Γιώργος Νταλάρας ήταν ο Γιώργος Νταλάρας...Ο μεγαλύτερος από τους εν ζωή (και για μένα, όχι μόνο) Έλληνας τραγουδιστής...Θα το πω και θα το ξαναπώ όσες φορές χρειαστεί...Είναι παρουσία με συνέπεια...(Την παραμονή της συναυλίας, στην πρόβα, ήταν πάνω στη σκηνή κοντά στις πέντε ώρες, για να φροντίσει και να συντονίσει τα πάντα)...Δικαιωματικά λοιπόν έχει τη θέση που έχει...Και θα την έχει για πολύ καιρό ακόμα...Ας το πάρουν επιτέλους χαμπάρι και ας σταματήσουν τις διάφορες εύκολες κρίσεις όλοι αυτοί οι κριτές του καναπέ, που κατά καιρούς τους "χαλάει την πιάτσα"...Ας δουλέψουν το ένα δέκατο απ'όσο έχει δουλέψει ο Νταλάρας και μετά, αφού ρωτήσουν πρώτα, ας πουν τη γνώμη τους...

Και απορώ πραγματικά γιατί γράφτηκε παραπάνω κάτι για υποτονική παρουσία κλπ...Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή...Κορώνες και γυρίσματα εκεί που δεν υπάρχουν και δεν χρειάζονται σαν τον σημερινό Πάριο; Το "Πέλαγο είναι βαθύ" και το "Κουρασμένο παλικάρι" έλεγε...

Ή να παίζει κιθάρα στη "Συννεφιασμένη Κυριακή" και να κάνει τις τσαχπινιές της Χαρούλας; Eίμαστε σοβαροί; Στο κάτω κάτω τα τελευταία τραγούδια τα έλεγαν όλοι μαζί....Και τα έλεγαν περισσότερο συμβολικά παρά για να σημειώσουν αξεπέραστες εκτελέσεις...Αν τραγουδούσε πιο δυνατά, θα έλεγαν "Ο Νταλάρας δυνάμωσε τα μικρόφωνα κι ακούγεται μόνο αυτός"...Όταν συμμετέχει, όπως ακριβώς όλοι οι άλλοι, είναι υποτονικός....Ας αποφασίσουμε τελικά τι είναι...

Προσωπικά αποφάσισα εδώ και πάρα πολύ καιρό πως πρόκειται για τον μεγαλύτερο τραγουδιστή όλων των εποχών. Και σε αυτή την συναυλία μου το απέδειξε για μια ακόμη φορά. Κι επειδή εγώ ξεκίνησα τα περί υποτονικότητας(που το απέδωσα στην συγκίνηση) να εξηγήσω πως έτσι μου φάνηκε ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ. Ήμουν, βέβαια, ένα χιλιόμετρο μακριά από την ορχήστρα αλλά αυτό μου φάνηκε. Για το φινάλε μόνο. Και βεβαίως δεν τον ήθελα να κάνει τσαχπινιές και να λέει χαριτωμένα. Θα με απωθούσε και δεν θα ήταν ο Νταλάρας τότε.

Τώρα όσον αφορά για το τι λένε για τα μικρόφωνα κι αν ακούγεται μόνο αυτός, εμείς εδώ αυτά τα έχουμε λύσει μέσα μας με τον πιο απόλυτο τρόπο. Ας λένε ό,τι θέλουν, ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι δεν τον φτάνουν! ’λλο το ένα κι άλλο το άλλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστούμε, Μάκη! :music:

Πρέπει να ήταν -όντως- 50.000!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή αναφέρθηκα κ εγώ στην ερμηνεία του Νταλάρα, να διευκρινήσω πως η ερμηνευτική του παρουσία μου άρεσε πάρα πολύ (αν είναι δυνατόν! ), απλά περίμενα να κάνει κ "κάτι ακόμα". Και δεν εννοώ κορώνες - εξάλλου δεν τις καταχράστηκε ποτέ... Έτσι όμως με έχει μάθει όλα αυτά τα χρόνια. "Να κάνω κ γω το νουμερό μου" είχε πει σε μια συναυλία και αυτό ήτανε "το κάτι παραπάνω" που περίμενα ασυναίσθητα. Το αν δεν το επέτρεπαν τα τραγούδια, οκ, πάω πάσο, αλλά ο Νταλάρας ποτέ δεν αρκέστηκε στην αναπαραγωγή ερμηνειών... :disgust:

Αυτά, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης. :music:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλεξίου - Νταλάρας

ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΕΣ

Το βλέπω και θέλω να κλάψω....τι λέω θέλω.....κλαίω.... από χαρά αλλά κι από παράπονο γι'αυτή τη συνεργασία που δεν είδαμε, και που, όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν θα δούμε...γιατί και να δούμε, τίποτα δεν θα είναι όπως παλιά, έστω λίγα χρόνια πριν... :music:

Το "τελευταίο καλοκαίρι της αθωότητας", όπως λεει κι ο συγγραφέας, τέλειωσε για κάποιους. Το ευτύχημα είναι ότι δεν τελείωσε ακόμη για τον Γιώργο. Η φωνή του, η ψυχή του και το μεγαλείο του είναι ακόμη εδώ. Κοντά μας, δίπλα μας, μέσα μας.....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα !

θανάση μου μάλλον με αδικείς και το κατανοώ γιατί συχνά πυκνά είμαι από τους λίγους που λένε και αυτά που δεν τους αρέσουν όμως ειλικρινα αισθάνομαι ,ως θαυμασταστής του Γιώργου, μέσα σε αυτή την οικογένεια, την άνεση να λέω και αυτά που δεν μου άρεσαν. Αλλιώς να το βαφτίσουμε το φόρουμ τόπος λατρείας Νταλάρα. Δε νομίζω ότι είναι χρήσιμο αλλά και ούτε υγιές.

Δεν μίλησα για υποτονικότητα πουθενά στο ποστ μου.

Είπα ότι είχε διάθεση όπου φύγει φύγει, και ενω εμφανώς ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι θέλανε να συνεχίσουνε κατασυγκινημένοι, αυτός δε συμμετείχε τραγουδώντας, όχι για να παίξει κιθάρα αλλά γιατί κατα τη γνώμη μου αισθάνεται άβολα όταν δεν είναι το κέντρο της προσοχής επι σκηνής αλλά και γιατί στις 2:30 ώρες τον πιάνουν τα κατσίκια ;-)

Προφανώς και αυτό είναι λογικό και είναι απόρροια της τεράστιας δουλειάς, της τεράστιας προσπάθειας και καταξίωσης και προφανώς ο οποιοσδήποτε το κρίνει (εγώ στην προκειμένη) δε σημαίνει ότι έχει πετύχει περισσότερα σε αυτόν τον τομέα αν και πιο άσημος.

Και αν θέλεις, στο τελευταίο μου σχόλιο γράφω τη μεγάλη εμπειρία που ένιωσα ύστερα από αυτή την οργιώδη ένταση που δεν έχει ξανασυμβεί σε συναυλία Νταλάρα τουλάχιστον τα 18 περίπου χρόνια που πάω.

Αν είμαστε αντικειμενικοί ναι ήταν αντι συναδελφικό και ναι όντως του Νταλάρα το μικρόφωνο έπαιξε πιο δυνατά από όλων !

Εγώ το σχολίασα μόνο θετικά, άλλος μπορεί να το θίξει και αρνητικά με βάση το σχόλιο που κάνω εδώ!

Απλά όλοι μας φωτίζουμε την κάθε πλευρά της ίδιας εμπειρίας. Ή βιώνουμε διαφορετική εμπειρία ;

:music:

Χάρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xάρη δεν σε αδίκησα καθόλου κι ούτε είχα αυτή την πρόθεση. Απλά έγραψα κι εγώ την γνώμη μου η οποία έτυχε να είναι τελείως διαφορετική από την δική σου, που έκανες πολύ καλά και την έγραψες. Και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει αυτός ο χώρος να είναι τόπος λατρείας, όπως έχουν γίνει άλλα παρόμοια forums άλλων καλλιτεχνών. Σίγουρα αυτό δεν είναι υγιές, όπως λες κι εσύ...

Αλλά νομίζω πως και η διαφωνία που διατυπώνεται δημόσια, είναι φαινόμενο υγιούς λειτουργίας μιας κοινότητας σαν τη δική μας... :disgust::music:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε paparatzi81 δεν έχεις δίκιο σε κάποια πράγματα.

Πρώτον στο ότι ο Νταλάρας δεν επεδίωξε ποτέ να είναι το κέντρο επι σκηνής όταν βρίσκεται με άλλους καλλιτέχνες,δεν το έχει ανάγκη.Ο κόσμος ξέρει ποιός είναι και πολύ καλά μάλιστα.

Πως έπαιζε το μικρόφωνο του πιό δυνατά απο των άλλων;Είναι αστεία πράγματα αυτά.Γιατί να το κάνει,ενώ είναι προφανές και εμφανές ότι είναι πολύ μπροστά απο πολλούς άλλους;

Και το σημαντικότερο,είναι ότι εδώ δεν είμαστε τόπος λατρείας του Γιώργου Νταλάρα.Είμαστε αντικειμενικοί και εκφράζουμε τις απόψεις μας με πεντακάθαρο τρόπο.Δεν υπάρχει κανενός είδους παρασκήνιο,και κανενός είδους τεμενάς.

Γιαυτό και για να μην παρεξηγηθώ οι διαφωνίες πάντα είναι στα πλαίσια της αντικειμενικότητας και της αγνής άποψης ανάμεσα μας.

Και στα της συναυλίας ευτυχώς που όλα κύλησαν ομαλά απο τον καιρό και ο Καζαντζίδης τιμήθηκε με τον καλύτερο τρόπο που θα μπορούσε να αποδοθεί.

Και θα πω και κάτι ακόμα για τον Καζαντζίδη.

Πριν χρόνια όταν ζούσε μου είχε μεταφέρει οικογενειακός του φίλος ότι σκεφτόταν πολύ σοβαρά για μιά μεγάλη συναυλία στο Ολυμπιακό στάδιο.Ο Στέλιος δεν ξεπέρασε τους φραγμούς του και ο νέος κόσμος που επιθυμούσε να τον δει να τραγουδάει δεν τον είδε ποτέ.

Όμως η αγιότητα των τραγουδιών του απο τα πολύ γνωστά εως τα πολύ,πολύ άγνωστα τραγούδια του διατηρεί ακόμα ζωντανό τον μύθο του.

Αυτοί οι μεγάλοι καλλιτέχνες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είπαν τα τραγούδια του και τα καθάγιασαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον, εχουμε και λέμε:

Το απογοητευτικό στη συναυλία, με την έννοια ότι είχα μεγάλες προσδοκίες γι αυτό, ήταν ο ήχος. Τουλάχιστο στην αρχή. Βέβαια στα τραγούδια του Νταλάρα τα πράγματα ήταν διαφορετικά και όλοι ξέρουμε τον λόγο. Από τη μέση και μετά νομίζω ο ήχος "έφτιαξε" γενικότερα.

Ο Μητροπάνος με απογοήτευσε παρα πολύ. Πολύ κακές ερμηνείες. "Κατέστρεψε" τα αγαπημένα μου τραγούδια (Σαββατόβραδο, Αλλοτινές μου εποχές, Ποιος δρομος είναι ανοιχτός).

Η Μαρινέλλα ήταν απλά τέλεια και απέδειξε γιατί θεωρείται η καλύτερη "β φωνη" του τραγουδιού.

Η Γλυκερία ήταν πάρα πολύ καλή και νομίζω πως θα μπορούσε να δωσει πολλά ακόμα στο λαϊκό τραγούδι (επανεκτελέσεις, καινούρια τραγούδια, συνεργασίες π.χ με Νταλάρα)

Ο Τερζής, τον οποίο άκουσα πρώτη φορά ζωντανά, ήταν αυτός που έπρεπε να είναι. Είπε τα τραγούδια όπως έπρεπε να τα πει και μου έκανε την καλύτερη εντύπωση από όλους τους τραγουδιστές/

Η αγαπημένη μου Χαρούλα ήταν δυσάρεστη έκπληξη αλλά και μόνο που την ακούω και τη βλέπω λιώνω οπότε... Πάντως τις "Φάμπρικες" μ'άρεσε πολύ όπως το τραγούδησε.

Για τον Νταλάρα δεν έχω να πω τίποτα. Απλά μόνο ότι το "Πολλά καράβια" ήταν η πιο ευχάριστη έκπληξη της βραδιάς.

Τέλος, οι σύντροφοι-μουσικοί ήταν καταπληκτικοί και έκαναν σεμινάριο. Ειδικά ο καταπληκτικός αυτός παίχτης του οποίου είμαι οπαδός και ακούει στο όνομα Βαγγέλης Τρίγκας. Αν τύχει να ξανακουσετε την συναυλία προσέξτε τι παίζει, πώς και πότε. Είναι όλα στην εντέλεια!

Αυτά από μένα. Μακάρι να γίνονται ανάλογες εκδηλώσεις στα γήπεδα μια φορά τη χρονιά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπειτα από την σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των μελών, τα σχόλια του μέλους constantin θεωρήθηκαν ως εσκεμμένα προκλητικά με μοναδικό σκοπό την πρόκληση οργισμένης αντίδρασης των υπολοίπων μελών, χωρίς να προσφέρουν ούτε μία ουσιαστική άποψη ή επιχειρήματα.

Για τον λόγο αυτό αλλά και για την συνέχιση της ομαλής λειτουργίας της κοινότητάς μας, το μήνυμα του μέλους constantin διαγράφηκε καθώς και όλα όσα ακολούθησαν ως απαντήσεις/διευκρινίσεις.

Τα μηνύματα που θα επαναφέρουν το θέμα αυτό στην επιφάνεια, θα διαγράφονται αυτομάτως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αναφορά στις 2 συναυλίες θα ξεκινήσει απόψε στις 9μμ η εκπομπή του Σιδερή Πρίντεζη στο Δεύτερο. Ήδη παίζει το "Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ" με Καζαντζίδη-Μαρινέλλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσουν οι συναυλίες σε cd;;;

Δεν νομίζω... απο την πρώτη συναυλία, ουσιαστικά δεν ηχογραφήθηκε σχεδόν τίποτα... Εκτός αν αρκεστούν στις ηχογραφήσεις της δεύτερης. Μακάρι!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0