Sign in to follow this  
Followers 0
EKOSTEL

Τραγούδι για την ταινία "Σύνορα Ζωής"

93 posts in this topic

Κι εμένα Χρύσα...και κάνει ένα καλό κατέβασμα κιόλας. (τώρα θα αρχίσει να σχολιάζει ο Θοδωρής)

Για πάρα πολύ λίγο μου θυμίζει την έναρξη από το "Να φευγα" του Κότσιρα. :)

Ναι τώρα θα αρχίσω να σχολιάζω.

Γενικώς το τραγούδι είναι απο αυτά που δε με συγκινουν και πολύ. Επίσης επειδή είναι του ίδιου ύφους με τα Βεγγαλικά σου μάτια δε σημαίνει οτι πλησιάζει καν σε αυτό το επίπεδο. Τέλος να πω ότι δε μου έκανε και την καλύτερη εντύπωση η τόσο μεγάλη ομοιότητα με το "Να φευγα", το οποίο έχει αυτές τις κλιμακώσεις και είναι πολύ πιο ωραίο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυκλοφορεί σήμερα το soundtrack της πολυαναμενόμενης ταινίας Without Borders, η οποία θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 21 Οκτωβρίου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν διεθνούς φήμης Έλληνες ηθοποιοί όπως ο Γιώργος Χωραφάς και ο Γιώργος Βογιατζής. Την μουσική της ταινίας υπογράφει ο Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος για ακόμη μια φορά έχει δώσει τον καλύτερό του εαυτό.

Ο Γιώργος Νταλάρας ερμηνεύει το τραγούδι «Σύνορα» σε στίχους Νίκου Μωραΐτη, ενώ ο Πασχάλης Τερζής ερμηνεύει την ήδη γνωστή επιτυχία «’νθρωποι». Ακούγονται επίσης τα Κόκκινα Χαλιά, ο Νικόλας Μεταξάς και ο Βο σε ένα ντουέτο με την Τάνια Κικίδη.

http://www.musiccorner.gr/?p=10679

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα μπω στην λογική ''μοιάζει με αυτό'' ή ''είναι στη λογική των Βεγγαλικών''. Υπάρχει δίκιο αλλά είναι σωστό κι αυτό που λένε πως στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση.

Θα σταθώ στο τραγούδι.

Μου αρέσουν ,ιδιαίτερα, αυτά τα ''ευαίσθητα'', χαμηλόφωνα τραγούδια. Το συγκεκριμένο τραγούδι ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Είναι πολύ ωραίο,τρυφερό και οι στίχοι πολύ καλοί. Η ερμηνεία του Νταλάρα είναι αυτή που σε καθηλώνει. Όπως ανέφερα παραπάνω, μου έδωσε την αίσθηση πως το τραγουδά κάπως ''ιδιωτικά''. Είναι σαν να το τραγουδά στον κάθε ακροατή ξεχωριστά.

Εκπληκτικός! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν θα μπω στην λογική ''μοιάζει με αυτό'' ή ''είναι στη λογική των Βεγγαλικών''. Υπάρχει δίκιο αλλά είναι σωστό κι αυτό που λένε πως στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση.

Επειδή μάλλον παρεξηγήθηκε η άποψη μου, διευκρινίζω το τι εννοούσα με τα όσα είπα: όταν λέω "μοιάζει με το τάδε" ή "είναι ένα δεύτερο ......", εννοώ οτι το άκουσμα του συγκεκριμένου τραγουδιού μου φέρνει στο νου κάποιο άλλο. Το οτι η εισαγωγή των "Συνόρων" μου θυμίζει το "Δεν είσαι εδώ", δεν μειώνει επ' ουδενί την αξία του καινούριου τραγουδιού - και σαφώς και δεν αναφέρεται υποτιμητικά. Το ίδιο ισχύει και για το ύφος του τραγουδιού που έχει κοινά στοιχεία με τα "Βεγγαλικά": ενορχήστρωση, ερμηνεία, θέμα στίχων.

Ίσως για κάποιους να φαίνεται λάθος αυτή η αντιμετώπιση, αλλά, επιτρέψτε μου να βλέπω τα τραγούδια μέσα και απο το φίλτρο της μουσικής και να λειτουργώ περισσότερο μουσικά.

Και βέβαια έχω και άλλα παραδείγματα: η "Κρυφή αφή" μου φέρνει στο νου την "Όμορφη πόλη", το "Ήτανε μια φορά" μου θυμίζει το "Κουρασμένο παλικάρι".

Ή, αν θέλετε δείτε και αυτήν την πλευρά: σκεφτείτε ποιό τραγούδι θα παίζατε σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό, μετά τα "Βεγγαλικά σου μάτια"... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν θα μπω στην λογική ''μοιάζει με αυτό'' ή ''είναι στη λογική των Βεγγαλικών''. Υπάρχει δίκιο αλλά είναι σωστό κι αυτό που λένε πως στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση.

Επειδή μάλλον παρεξηγήθηκε η άποψη μου, διευκρινίζω το τι εννοούσα με τα όσα είπα: όταν λέω "μοιάζει με το τάδε" ή "είναι ένα δεύτερο ......", εννοώ οτι το άκουσμα του συγκεκριμένου τραγουδιού μου φέρνει στο νου κάποιο άλλο. Το οτι η εισαγωγή των "Συνόρων" μου θυμίζει το "Δεν είσαι εδώ", δεν μειώνει επ' ουδενί την αξία του καινούριου τραγουδιού - και σαφώς και δεν αναφέρεται υποτιμητικά. Το ίδιο ισχύει και για το ύφος του τραγουδιού που έχει κοινά στοιχεία με τα "Βεγγαλικά": ενορχήστρωση, ερμηνεία, θέμα στίχων.

Ίσως για κάποιους να φαίνεται λάθος αυτή η αντιμετώπιση, αλλά, επιτρέψτε μου να βλέπω τα τραγούδια μέσα και απο το φίλτρο της μουσικής και να λειτουργώ περισσότερο μουσικά.

Και βέβαια έχω και άλλα παραδείγματα: η "Κρυφή αφή" μου φέρνει στο νου την "Όμορφη πόλη", το "Ήτανε μια φορά" μου θυμίζει το "Κουρασμένο παλικάρι".

Ή, αν θέλετε δείτε και αυτήν την πλευρά: σκεφτείτε ποιό τραγούδι θα παίζατε σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό, μετά τα "Βεγγαλικά σου μάτια"... :)

Δεν έγραψα,Πέτρο, ό,τι έγραψα λόγω παρεξήγησης. :rolleyes: Για όνομα του Θεού!

’λλωστε μοιάζει σαν ύφος. Εστίασα απλά στο συναίσθημα που δημιουργεί το άκουσμα.

Και ,για μένα,υπερτερεί σε σχέση με τις αναφερόμενες ενστάσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία κουβέντα. Να προσθέσω τις ίδιες εισαγωγές στα "Γέλαγε η Μαρία" και "Φιλντισένιο καραβάκι" ή τα "Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ" και "Μην τα φιλάς τα μάτια μου" (του Καλδάρα βέβαια και τα δύο). Και άλλα πολλά...

Στις νέες μορφές τέχνης ενδεχομένως να υπάρχει παρθενογένεση. Το θέμα είναι να μην υπάρχει μιμητισμός - δεν υπαινίσσομαι κάτι για το συγκεκριμένο τραγούδι.

Από την άλλη μιλάμε για τον Γιώργο Θεοφάνους. Για μένα ο κάθε δημιουργός έχει ένα πλαφόν, ακόμα κι αν γράφει για τη φωνή του Γιώργου Νταλάρα. Μακάρι να μπορούσε να ξεπεράσει κάθε φορά ο καθένας τον εαυτό του και να ανεβαίνει ψηλότερα. Αλλά αυτό το χάρισμα και το ταλέντο το έχουν λίγοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως ο Σταύρος Κουγιουμτζής,που ξεπερνούσε τον εαυτό του τραγούδι με τραγούδι.Εκτοξεύοντας τελικά την δημιουργία του μέσω ψυχής σε αυτό το συγκλονιστικό "Κύριε καταφυγή" απο τους ύμνους αγγέλων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα πω δυο λόγια για την ταινία, καθώς σήμερα το πρωί είχα την τύχη να την παρακολουθήσω σε πρεμιέρα. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, αλλά δεν παύει να δείχνει ότι είναι...''ελληνική''. Φτωχοί διάλογοι, για ένα σενάριο που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι πολύ δυνατό. Περιπέτεια και δράμα, συναίσθημα και αγωνία θα έπρεπε (και είχαν και τα φόντα) να δίνονται πιο έντονα και σίγουρα πιο γρήγορα. Δεν μπορεί μια ταινία με σεναριακά στοιχεία που θα μπορούσαν να εξελιχθούν ακόμη και σε ένα καλό road movie, να έχει περισσότερες από 2-3 σκηνές που να σε κάνουν να βαριέσαι και να θες να κυλίσει πιο γρήγορα. Κάποιο λάθος έχει γίνει ή απλά είναι πολύελληνική (όπως προείπα). Το καστ δυνατό και ικανό για πολλά, τόσο ο Βογιατζής όσο και ο Χωραφάς μου άρεσαν πολύ.

Η μουσική επένδυση ταίριαζε με το κλίμα, ένιωθα πως άκουγα τις κατάλληλες μουσικές εκεί που ήθελα. Ακόμη και το θέμα από το "Πάμε ψυχή μου" του Βέρτη ταίριαζε! ( το οποίο εμένα μου αρέσει ούτως ή άλλως :)

)

Το τραγούδι του Γιώργου Νταλάρα που όλοι ξέρουμε και περιμένουμε να βγει και στις προθήκες των δισκοπωλείων ακούγεται ΜΟΝΟ στους τίτλους τέλους. Τότε που στον κινηματογράφο πάρα πολλοί -πια- εκνευριστικοί σηκώνονται από τις θέσεις τους. Το μουσικό θέμα ωστόσο κυριαρχεί κατά τη διάρκεια της ταινίας.

Αυτά από μένα...

Σιδερή, ευχαριστώ πολύ!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τότε που στον κινηματογράφο πάρα πολλοί -πια- εκνευριστικοί σηκώνονται από τις θέσεις τους.

Πώς μου τη δίνει κι εμένα αυτό το πράγμα.....

Περιμένω να δω τους συντελεστές της ταινίας, τους μουσικούς που έπαιξαν κλπ και όλοι οι καθυστερημένοι σηκώνονται να φύγουν...Περνούν από μπροστά σου, πρέπει να σηκωθείς για να περάσουν....Λες κι αν κάτσουν 3-4 λεπτά ακόμα θα πάθουν τίποτα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λες κι αν κάτσουν 3-4 λεπτά ακόμα θα πάθουν τίποτα...

Η πίτσα και το σουβλάκι μετά θα κρυώσουν αδελφέ.

Σχετικά με την ταινία, θα συμφωνήσω σε αρκετά σημεία με την Μάρω. Προσωπικά δε μ' άρεσε. Πιο πολύ ευχαριστήθηκα τις σκηνές που γυρίστηκαν στην Ελλάδα, παρά αυτές που ήταν στο Μεξικό ή το Σικάγο (αν γυρίστηκαν εκεί στην πραγματικότητα). Ακόμα και τα ξένα road κομμάτια που ακούστηκαν στην ταινία ήταν συνθέσεις του Θεοφάνους.

Και κάτι ακόμα...Ο βασικός και πολύπαθος ήρωας (Γ. Βογιατζής) στην ταινία λέγεται Θανάσης. :)

Και όπως έλεγα στη Μάρω, προσπαθούσα να θυμηθώ σε ποια άλλη ταινία ο Γ. Βογιατζής είχε ανάλογο ρόλο. Να φεύγουν δηλαδή από κοντά του, από το πρώτο μέρος του έργου, γυναίκα και παιδί, που δεν είναι και δικό του. Αργότερα το θυμήθηκα : όταν υποδύθηκε τον Ιωσήφ στον "Ιησού από τη Ναζαρέτ". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και όπως έλεγα στη Μάρω, προσπαθούσα να θυμηθώ σε ποια άλλη ταινία ο Γ. Βογιατζής είχε ανάλογο ρόλο. Να φεύγουν δηλαδή από κοντά του, από το πρώτο μέρος του έργου, γυναίκα και παιδί, που δεν είναι και δικό του. Αργότερα το θυμήθηκα : όταν υποδύθηκε τον Ιωσήφ στον "Ιησού από τη Ναζαρέτ". :razz:

:):):):):):):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To cd υπάρχει ήδη στη σελίδα γνωστού on-line δισκοπωλείου.Οπότε αν όχι σήμερα, σίγουρα από Δευτέρα θα βρίσκεται στα καταστήματα δίσκων.

http://www.musical.gr/cddetails.php?gui_la...=946196-2&cat=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από λίγο έπαιξε την αρχή της ταινίας Χωρίς σύνορα με το τραγούδι του τίτλου που τραγουδά ο Γ. Νταλάρας στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου (Βράδυ με τον Π. Κ.) στο ’λφα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τραϊλερ της ταινίας:

Καποια στοιχεια για ορισμενα απο τα τραγουδια που υπαρχουν στον δισκο:

Το τραγουδι του Νικόλα Μεταξά ¨Ξεχασε με" σε στιχους Θανου Παπανικολάου

Το τραγουδι "Ανθρωποι" του Πασχαλη Τερζη εχει συμπεριληφθει ξανα σε προσωπικο δισκο του καλλιτεχνη με τον συνθετη (Μια νυχτα δυσκολη-2008)παλι σε στιχους Θανου Παπανικολάου:

Το τραγούδι "Sugarqueen" απο το συγκρότημα ¨Κόκκινα χαλιά" διασκευή της επιτυχίας τους ''Φύγαμε'' σε μουσική του Γιώργου Θεοφάνους και στίχους Αaron Curtis, (στιχουργού της Rihanna)

τελος μια ¨αφισα" απο την ταινια:

http://www.loveradio.gr/index.php?section=...details&id=1126

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eπειδή εγώ γενικά δεν πολυπροσέχω λεπτομέρειες τύπου σκηνοθεσία ή αν έπαιξε ή δεν έπαιξε ο τάδε ή ο δείνα ηθοποιός καλά ή καλύτερα και μένω στη γενική εικόνα που μου αφήνει μια ταινία παρακολουθώντας την, μπορώ να πω ανεπιφύλακτα πως μου άρεσε και πολύ μάλιστα. Δεν λέω πως θα αλλάξει τον ρουν της ιστορίας του παγκόσμιου κινηματογράφου αλλά είναι, κατ'εμέ, μια πολύ ωραία ταινία.

Υ.Γ.:Το cd δεν κυκλοφόρησε ακόμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλά... λες και ανακαλύψανε την Αμερική κάνουν!

Και στο κάτω-κάτω και να μοιάζει;; σιγά τ' αυγά!

Και το "Δίχτυ" του Ξαρχάκου, μοιάζει με το "Μονοπάτι" του Μουζάκη! Και λοιπόν;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υ.Γ.:Το cd δεν κυκλοφόρησε ακόμα.

Στο Βόλο είχε ήδη κυκλοφορήσει την Πέμπτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλά... λες και ανακαλύψανε την Αμερική κάνουν!

Και στο κάτω-κάτω και να μοιάζει;; σιγά τ' αυγά!

Και το "Δίχτυ" του Ξαρχάκου, μοιάζει με το "Μονοπάτι" του Μουζάκη! Και λοιπόν;;;

Για μένα είναι σωστά τα σχόλια στο site.

Η διαφορά έγκειται στο τι έχει καταθέσει στην πορεία του ο Ξαρχάκος πριν και μετά το "Δίχτυ" και τι ο Θεοφάνους μέχρι τώρα (δεν έχει και λίγα χρόνια στο τραγούδι). Κατά την άποψή μου δεν αναβαπτίζεται δία βίου ο όποιος καλλιτέχνης επειδή κάποτε συνεργάστηκε με ένα τεράστιο όνομα.

’σε που νομίζω ότι το "Μονοπάτι" με το "Δίχτυ" έχουν περισσότερο στιχουργική ομοιότητα παρά μουσική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν πάω να συγκρίνω τον Ξαρχάκο με τον Θεοφάνους, ούτε τα τραγούδια μεταξύ τους.

Απλά βλέπω (εκτός κι αν είναι η ιδέα μου..) πως τα συγκεκριμένα σχόλια στο mh γίνονται με μια τάση ειρωνείας, και αμφιβάλω αν θα γίνονταν αν τα "Σύνορα" τα τραγουδούσε κάποιος άλλος και όχι ο Νταλάρας...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υ.Γ.:Το cd δεν κυκλοφόρησε ακόμα.

Στο Βόλο είχε ήδη κυκλοφορήσει την Πέμπτη.

Πάντα λάτρευα αυτή την πόλη...Ίσως είναι η μόνη πόλη της Ελλάδας που θα μπορούσα να μείνω, εκτός απ'την Καλαμαριά....

Χριστίνα, κυκλοφόρησε σε κάποιο πολυκατάστημα ή σε μικρό δισκοπωλείο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μικρό δισκοπωλείο σε κεντρικότατο σημείο της πόλης.

Σε πολυκατάστημα δε γνωρίζω γιατί δεν το επισκέφτηκα.

Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο δισκοπωλείο φέρνει άμεσα τις νέες δουλειές γι'αυτό και τα τελευταία δύο χρόνια τα περισσότερα cd του Νταλάρα - προσωπικά και συμμετοχές - από εκεί τα έχω πάρει (που βρισκόμουν λόγω δουλειάς) γιατί στη Λάρισα δεν είχαν φτάσει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πριν από λίγο έπαιξε την αρχή της ταινίας Χωρίς σύνορα με το τραγούδι του τίτλου που τραγουδά ο Γ. Νταλάρας στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου (Βράδυ με τον Π. Κ.) στο ’λφα.

thes..το αποσπασμα στο οποιο αναφερθηκες..

-επισης απο την παρεα των φιλων του Γιωργου Θεοφανους στο facebook

η προσκληση της πρεμιερας της ταινιας:

(ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ)

http://img23.imageshack.us/img23/8196/pros...xorissynora.jpg

Πηγη:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=447...551.35110733929

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μόλις με πληροφόρησε η Ελίνα ότι το cd ήρθε και στο Μetropolis της Θεσσαλονίκης.

Και μόλις πληροφορήθηκα ότι μετά από αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε ο Αντώνης Μιτζέλος, το cd κυκλοφορεί παράνομα και ενδέχεται να αποσυρθεί. Εν τω μεταξύ έχει σταματήσει και η προβολή της ταινίας.

Σχετική συζήτηση έχει γίνει στη σελίδα του Αντώνη Μιτζέλου στο Facebook

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0