petros_petrakis

Polis Theater 2009-10

532 posts in this topic

Ελίνα, όσον αφορά την φωνή του ήταν κρύσταλλο!! Φωνιτικά τον καταχάρηκα! Μας χάρισε εξαιρετικές ερμηνείες! Ειδικά χτες ήταν 2-3 σημεία που μας τρέλανε! Προσωπικά μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ερμηνείες στο Πρώτη του Δεκέμβρη, Κάποιος χτύπησε την πόρτα και φυσικά μας έστειλε στα ουράνια με την κορόνα στο τέλος από το "Μ'ένα παράπονο". Στον Ζυγό νομίζω ήταν η τελευταία φορά που άκουσα κορόνα από τον θείο σε αυτό το τραγούδι. Και επειδή φωνητικά είναι σε εξαιρετική φόρμα, πιστεύω οτι είναι κρίμα να αναλώνεται στην φαντασία και στο πεπρωμένο. Όσο καλές ερμηνείες και αν κάνει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα σχετικά με το πρόγραμμα, γιατί είμαστε μόλις στις 2 πρώτες παραστάσεις οι οποίες πάντα είναι λίγο σαν δοκιμαστικές. Ελπίζω κι εγώ να προστεθούν στο πρόγραμμα περισσότερα "ξεχασμένα" τραγούδια. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως πως εμείς σε καμία περίπτωση δεν είμαστε αντικειμενικοί ακροατές. Κάποιος που θα πάει να ακούσει μια φορά τον Νταλάρα (και άντε το πολύ να ξαναπάει και μια 2η) δεν θα κουραστεί να (ξαν)κούσει τη "Φαντασία" και το "Πεπρωμένο".. Αυτό που πιστεύω πως θα ήταν το καλύτερο ώστε να καλύπτονται όλοι, θα ήταν το εξής: στο πρώτο μέρος να παίζει τα "τραγούδια για πολλούς" και στο δεύτερο τα "τραγούδια για λίγους" (έτσι όπως τα είχε χαρακτηρίσει και ο ίδιος στη συναυλία στο Ζάππειο..) :razz:

Ο διαχωρισμός του κοινού σε αυτούς που έχουν πάει για τον Νταλάρα και αυτούς που έχουν πάει για τον Τζουγανάκη, νομίζω πως είναι αναπόφευκτος αφού και οι δύο καλλιτέχνες έχουν το κοινό τους. Αυτό πιστεύω κι εγώ πως μπορεί να λυθεί με περισσότερα ντουέτα. Επίσης θα μπορούσε π.χ. και ο Τζουγανάκης να μπει περισσότερο στο ρεπερτόριο του Νταλάρα, και όχι να συμβαίνει μόνο το αντίθετο όπως τώρα. Το ίδιο ισχύει και για την Πίτσα Παπαδοπούλου..

Επίσης κάτι άλλο που θα ήθελα να αλλάξει, είναι να ακούμε λίγο περισσότερο την Ασπασία. Να διαλέξει μερικά τραγούδια που της αρέσουν και να προσθέσουν 1-2 ακόμα στο πρόγραμμα, τα οποία να αλλάζουν κάθε φορά, και να πουν η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Τζουγανάκης από ένα λιγότερο.. Έτσι θα υπήρχε καλύτερη ισορροπία στο πρόγραμμα. Προσωπικά χθες νιώθω σαν να μην άκουσα καθόλου την Ασπασία!

Όσον αφορά στην ορχήστρα, να πω πως κι εγώ ονειρεύομαι ένα μικρό μουσικό σχήμα. Πολύ μου άρεσε η συναυλία στο Ζάππειο ή η συμμετοχή του Νταλάρα στο σχήμα του Τσακνή, όπου έπαιξε μόνο με μια κιθάρες και μπουζούκι. Όμως δεν βρίσκω κάτι "αρνητικό" στο γεμάτο ήχο της ορχήστρας στις συγκεκριμένες παραστάσεις. Για κάτι πιο λιτό μάλλον χρειάζεται και πιο μικρός χώρος.. Στον οποίο θα προτιμούσα να τραγουδάει ο Νταλάρας μόνος του ή ακόμα καλύτερα μαζί με την Ασπασία. Την αναφέρω ξανά, γιατί μου αρέσει πολύ όταν κάνει δεύτερες στον Γιώργο, και το αντίθετο, όπως τους ακούσαμε στο Ζάππειο.

Τέλος, σε καμία περίπτωση δεν θα σύγκρινα τις παραστάσεις του Πόλις με αυτές της Αρένας. Εδώ, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί ο χώρος, έχουμε να κάνουμε με μια (νυχτερινή έστω) μουσική σκηνή και όχι με ένα νυχτερινό κέντρο-μαγαζί-πίστα ή όπως αλλιώς μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε.. Στο Πόλις ο χώρος είναι μεν πολύ μεγαλύτερος από άλλες μουσικές σκηνές (π.χ. Μετρό, Ιανός, κ.ά.) αλλά δεν είναι χαόδης ώστε να μη γίνεται να υπάρξει επικοινωνία μεταξύ καλλιτεχνών και κοινού.

Πιστεύω πως όλα είναι θέμα χρόνου να γίνουν καλύτερα.. :razz:

Συμπλήρωση (δεν σας προλαβαίνω πλέον!!!!):

Για το θέμα της φωνής, θα συμφωνήσω με τον Αποστόλη, αν και κάτι μου λέει ότι θα ζήσουμε και μεγαλύτερες στιγμές.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρύσα, δεν έκανα σύγκριση του προγράμματος του Πόλις με το Αθηνών Αρένα, ούτε τις σκηνές μεταξύ τους. Ο συσχετισμός που ανέφερα αφορά το κοινό στις δύο παραστάσεις εξαιτίας των συνεργασιών (Ρέμου, Τζουγανάκη).

Αλλά μιας που το ανέφερες να αναφέρω και την γνώμη μου για το μαγαζί. Δεν μπορώ να προσδιορίσω το "γιατί" αλλά το Πόλις δεν μου φάνηκε τόσο πολύ ως μουσική σκηνή. Περισσότερο μοιάζει με νυχτερινό κέντρο που θα ήθελε να είναι μουσική σκηνή. Δεν είναι ζεστός χώρος. Και ο κόσμος που πήγε, περισσότερο σε μπουζούκια θα ήθελε να βρίσκεται παρά σε μουσική σκηνή. Δηλαδή αν είχε και λουλουδούδες δεν νομίζω να χάλαγε και πολλούς από το κοινό.

Θέατρο και πάλι θέατρο!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τη σύγκριση βασικά αναφερόμουν στο post του arguriou.

Εμένα πάντως ο χώρος δεν μου δημιούργησε την αίσθηση ότι βρίσκομαι σε νυχτερινό κέντρο..

Για το θέατρο όμως θα διαφωνήσω κάθετα! Καλά είναι τα θέατρα δε λέω, αλλά αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν έχεις ελευθερία. Πρέπει να είσαι καρφωμένος σε μία θέση..

Γι' αυτό το λόγο (πέραν του οικονομικού) στις μουσικές σκηνές προτιμώ το μπαρ. Γιατί δεν σε δεσμεύει κανένα τραπέζι και καμία καρέκλα!

Πάντως, δεν είναι πολύ εντυπωσιακό το πόσο διαφορετικό μας φάνηκε το ίδιο πράγμα;

Μια συμπλήρωση ήθελα να κάνω, σχετικά με τον ήχο.. Εκεί που βρισκόμασταν (κεντρικό μπαρ) χτυπούσαν πολύ τα μπάσα λες και βρισκόμασταν κάτω από εξώστη σε μακρόστενη (κατά την άλλη διεύθυνση) αίθουσα.. Δεν ξέρω πώς είναι ο ήχος σε άλλα σημεία του χώρου, αλλά αν γίνεται καλό θα ήταν να διορθωθεί.. :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:razz:

(τώρα είδα πως το έβαλε ήδη ο Μάριος στα Videos.. Ας το κρατήσουμε κι εδώ.. :razz: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Αποστόλη σε όσα έγραψε σχετικά με τις παραστάσεις. Ετσι είναι δυστυχώς. Τελικά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική θα πρέπει να ακούμε π.χ. το "Καημό μεσ' την καρδούλα μου" στο Μέγαρο Μουσικής και σε έναν χώρο όπως είναι το Polis να ακούμε την περισσότερη ώρα τραγούδια συναυλιακά ? Αν σε ενα βραδυνό πρόγραμμα δεν ακούστουν ρεμπέτικα και λαικά τραγούδια, που θα ακουστούν τελικά μόνο στο Μέγαρο ?

Ελπίζω προς το καλύτερο. Είμαι και εγώ της άποψης πως έχουμε να κάνουμε εκτός απο μια σπουδαία φωνή και με έναν πανέξυπνο άνθρωπο που μπορεί εαν το θέλει όχι απλά να πιάσει τον σφυγμό του κόσμου αλλά να τον κάνει να παραληρεί ...... :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλλά μιας που το ανέφερες να αναφέρω και την γνώμη μου για το μαγαζί. Δεν μπορώ να προσδιορίσω το "γιατί" αλλά το Πόλις δεν μου φάνηκε τόσο πολύ ως μουσική σκηνή. Περισσότερο μοιάζει με νυχτερινό κέντρο που θα ήθελε να είναι μουσική σκηνή. Δεν είναι ζεστός χώρος. Και ο κόσμος που πήγε, περισσότερο σε μπουζούκια θα ήθελε να βρίσκεται παρά σε μουσική σκηνή. Δηλαδή αν είχε και λουλουδούδες δεν νομίζω να χάλαγε και πολλούς από το κοινό.

Θέατρο και πάλι θέατρο!!

Και εγώ συμφωνώ με το σχόλιο για τη συμπεριφορά ορισμένων που ήταν να διερωτάσαι γιατί ήρθαν και πού νόμιζαν ότι βρίσκονται.

Σχετικά με το πρόγραμμα λίγα περισσότερα τραγούδια από την Ασπασία Στρατηγού θα τα ήθελα και εγώ. Είναι πολύ ευχάριστο να την ακούς και μόνη και στα ντουέτα με τον Γ. Νταλάρα. Όσο για την Π. Παπαδοπούλου και τον Μ. Τζουγανάκη μπορεί να είναι εξαιρετικοί σε αυτό που κάνουν αλλά δεν φαίνεται να κάνουν ή να θέλουν ή να μπορούν να κάνουν κάποια προσπάθεια για να πλησιάσουν κάποιο από τα είδη που ερμηνεύει ο Γ. Νταλάρας στο πρόγραμμα, σε αντίθεση με τον ίδιο που λόγω εξαιρετικών, πιστεύω, δυνατοτήτων φωνής κλπ. κάνει με μεγάλη επιτυχία.

Οι ερμηνείες του ήταν εξαιρετικές, η φωνή του εκπληκτική, κρυστάλλινη, όπως πάντα. Ξέρει να τονίζει με μοναδικό τρόπο την κάθε συλλαβή σε κάθε λέξη, έτσι ώστε να ακούς όπως πρέπει τον στίχο είτε ξέρεις είτε δεν ξέρεις το τραγούδι και όχι να ακούς κάτι ακατανόητο. Και σε αυτό το σημείο είναι ανεπανάληπτος και, νομίζω, ότι ακολουθεί τα βήματά του πολύ καλά και η Ασπασία Στρατηγού.

Νομίζω, πάντως, ότι χθες, τουλάχιστον, είχε και πολύ καλή διάθεση και κέφι, και η επικοινωνία με τον κόσμο ήταν πολύ καλή.

Όσοι πήγαν για να ακούσουν μόνο τον Μ. Τζουγανάκη και ήταν αυτός λόγος να μην προσέχουν όταν τραγουδούσε ο Γ. Νταλάρας, μάλλον δεν καταλαβαίνουν τι χάνουν.

Αν, βέβαια, έλειπε και το κάπνισμα σε ένα χώρο που υποτίθεται ότι απαγορεύεται ή έστω αν είχε καλύτερο εξαερισμό, θα ήταν για πολλούς καλύτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τις απόψεις του Αποστόλη. Φωνητικά είναι σε απίστευτη φόρμα αλλά το πρόγραμμα φαίνεται να μη δένει προς το παρόν. Σίγουρα στο μέλλον θα είναι πολύ διαφορετικό... :razz:

Μεγάλη εντύπωση έκανε και σε μένα το κοινό.

Καταρχάς η χαμηλή προσέλευση ήταν κάτι που δεν περίμενα. Νομίζω όμως ότι μεγάλο ρόλο έπαιξε κι ότι η διαφήμιση των παραστάσεων ξεκίνησε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή!

Πέρα από αυτό όμως, δε μπορώ να καταλάβω που είναι οι θαυμαστές του Νταλάρα.. Όχι δεν πιστεύω ότι είμαστε μόνο 40-50 άτομα! Είναι πολλοί περισσότεροι που όμως δεν έδωσαν το παρόν (ακόμα; ).

Και πραγματικά ήταν εκεί άτομα τα οποία δεν είναι θαυμαστές ούτε της Παπαδοπούλου ούτε του Τζουγανάκη. Είμαι σίγουρη ότι κανένας από αυτούς δε θα χορεύε το "Πρώτη του Δεκέμβρη" πάνω στο τραπέζι... :blink: :blink: :blink: :blink:

Επίσης δε δέχομαι να τραγουδάει ο Νταλάρας Κουγιουμτζή και ο διπλανός μου να λέει: "Μωράκλα μου όλα για πάρτη σου απόψε" :blink: :blink:

Πραγματικά ήταν σουρεαλιστικό το σκηνικό και δεν καταλαβαίνω αυτός ο κόσμος με τι προσδοκίες ήρθε στο μαγαζί!

Πάντως, παρ' όλα τα παραπάνω, εγώ δεν προτιμώ την παράσταση σε θέατρο! Μου αρέσει το νυχτερινό μαγαζί γιατί μου φαίνεται πιο παρεΐστικο!

Αυτό που μου άρεσε πάντα στο Νταλάρα είναι ότι δε φοβάται να κάνει τολμηρές και ριζοσπαστικές επιλογές. Μια συνεργασία λοιπόν όπως η φετινή είναι από τη φύση της προκλητική!Χρειάζεται όμως (όπως είπε ο Αποστόλης) να δέσουν οι συντελεστές, να μπει ο ένας στο ρεπερτόριο του άλλου αλλά και να γίνουν πολλά ντουέτα σ τραγούδια μη αναμενόμενα!

Πάντως, από το δεύτερο βράδυ φάνηκε η διάθεη για αλλαγή κάτι το οποίο υπόσχεται πολλά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ με όσα γράφει ο Αποστόλης, αλλά και ο argyriou σε πολλά σημεία. Η σπουδαία φωνή παραμένει σπουδαία όπου και να τραγουδήσει, αρκεί να έχεις ανοικτά αυτιά για να την ακούσεις.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το ρεπερτόριο, κανείς δεν είπε να μην ξανατραγουδήσει τα πιο αγαπημένα στον κόσμο τραγούδια του. Σίγουρα δεν απευθύνεται μόνο στους ακροατές αυτής της κοινότητας. Προσωπικά όμως, απ' όσες συναυλίες και προγράμματα έχω δει ως τώρα στη ζωή μου (που δεν είναι και τόσα πολλά σε σχέση με τους περισσότερους από σας), 2 καλλιτέχνες θυμάμαι που μου επιφυλάσσουν σχεδόν πάντα ευχάριστες τραγουδιστικά εκπλήξεις : τον Γιώργο Νταλάρα και τη Δήμητρα Γαλάνη. Καλλιτέχνες που σε κάθε εμφάνισή τους ψάχνονται, αφουγκράζονται τον κόσμο, νιώθουν την ανάσα του, προτείνουν πράγματα, δεν επαναπαύονται στις πολλές και πλούσιες δάφνες που έχουν δρέψει τόσα χρόνια με σκληρή δουλειά. Έχουν πάντα την ικανότητα να ψυχαγωγούν ακόμα και αυτούς που πάνε μόνο για να διασκεδάσουν και να ξεδώσουν. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κάτι λείπει. Ίσως είναι οι διφωνίες, τα ξεχασμένα τραγούδια, οι πιο λιτές ενορχηστρώσεις αυτά που λείπουν. Ίσως είναι το όλο στήσιμο και η ροή του προγράμματος. Δε νομίζω ότι είναι το ετερόκλητο σχήμα. Αν το πρόγραμμα "κύλαγε", οι θαυμαστές του ενός δε θα αδιαφορούσαν όταν στη σκηνή θα ήταν κάποιος από τους υπόλοιπους. Προσωπικά το βράδυ της Παρασκευής που βρέθηκα στο "Polis" ένιωσα πολύ άσχημα. Δε θυμάμαι ποτέ να έχω δει τέτοιο θόρυβο, αλλά και μη προσηλωμένο κοινό σε πρόγραμμα του Γ. Νταλάρα. Προς στιγμήν, νόμισα πως βρέθηκα σε χορό συλλόγου, όπου όλοι μιλάνε με όλους. Ούτε ο χώρος φταίει γι' αυτό. Οι σοβαροί καλλιτέχνες με τη στιβαρή τους παρουσία επί σκηνής μπορούν να καθορίσουν το μουσικό χαρακτήρα του εκάστοτε χώρου που τους φιλοξενεί. Και ο Νταλάρας, επειδή ανήκει σε αυτή την πάστα των καλλιτεχνών, θα το ψάξει και θα βρει την άκρη.

Τέλος, θα ήθελα να πω, ότι, αν και είμαι από τα πιο νέα (όχι νεαρά) μέλη σε αυτή την κοινότητα, έχω καταλάβει ότι ο καθένας από μας μπορεί και πρέπει να γράφει την προσωπική του άποψη για τον Γιώργο Νταλάρα, ό π ο ι α κι αν είναι αυτή (υπέρ ή κατά, συμφωνία ή διαφωνία, χαμηλή ή ψηλή βαθμολογία), αρκεί να είναι γραμμένη κόσμια και τεκμηριωμένη με επιχειρήματα που πολλές φορές αντλούνται από τα βιώματα που μας έχει προσφέρει τόσα χρόνια ο Γ. Νταλάρας με την παρουσία του στο ελληνικό τραγούδι. Στο κάτω-κάτω όλοι κρινόμαστε (άρα και ο Νταλάρας). Φυσικά και μαζί του δε μπορούμε να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί, ας μη γινόμαστε όμως και απόλυτα υποκειμενικοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν έχω δει ακόμα το πρόγραμμα, ίσως σε καμιά βδομάδα θα αρχίσω να πηγαίνω. Με έχουν προβληματίσει λίγο οι ετερόκλιτες απόψεις σας, άρα σκέφτομαι πως "κάτι τρέχει", πως σίγουρα πολλά από όσα κρίνετε αρνητικά πράγματι ισχύουν. Γι' αυτό και θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα και θα αργήσω να πάω.

Γενικώς περίμενα μια τέτοια εξέλιξη, όχι όμως τόσο αρνητική, όσο κάποιοι τη χαρακτηρίζουν. Περίμενα όμως πως θα είναι τρία διαφορετικά προγράμματα με ελάχιστες κοινές παρουσίες των καλλιτεχνών στη σκηνή και αυτό για διάφορους λόγους που υποψιάζομαι, αλλά θα μακρηγορήσω αρκετά αν περιγράψω τώρα όλες τις σκέψεις μου.

Όσον αφορά τα τραγούδια, πιστεύω πως όλοι μας θα θέλαμε να ακούσουμε παλιά και ξεχασμένα, δυστυχώς όμως είναι πολύ δύσκολο σήμερα, που η προσέλευση του κόσμου στις μουσικές παραστάσεις όλο και λιγοστεύει, και τα μαγαζιά λειτουργούν σε τετραήμερη βάση. Ο κόσμος που πηγαίνει σε αυτά δεν πολυψάχνεται, προτιμά να ξεδώσει ακούγοντας τα γνωστά και αγαπημένα. Ίσως και ο ίδιος ο Νταλάρας να μην έχει κουράγιο ή κέφι πια να ρισκάρει ξανά και ξανά με "περίεργο" ρεπερτόριο. ’σε που πρέπει να παρουσιάσει και τα καινούργια του τραγούδια, που -μεταξύ μας- πολύ αμφιβάλλω αν θα συγκινήσουν πολύ κόσμο, σημείο στο οποίο άλλωστε όλοι οι καινούργιοι δίσκοι των μεγάλων καλλιτεχνών αποτυγχάνουν σήμερα. Γι' αυτό και το "Πεπρωμένο" και η "Φαντασία", η οποία "Φαντασία" Αποστόλη δε θα ήθελα ποτέ να λείπει από κανένα πρόγραμμα του Νταλάρα!

Επιπλέον δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα μπορούσε να θεωρηθεί "πρόταση" η φετινή σύμπραξή του με τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες. Και αυτό το λέω διότι ποτέ του εως σήμερα δεν έχει συνεργαστεί με κάποιον έτσι για πλάκα. Πάντα όλες οι συνεργασίες του και γενικότερα οι κινήσεις του είχαν κάποιους αντικειμενικούς σκοπούς, ήταν "μουσικές προτάσεις", ήταν κάτι το καινούργιο. Τώρα πού συνίσταται η πρόταση; στο ότι συναντιέται στη σκηνή με κάποια λαϊκή τραγουδίστρια που υπάρχει-δεν υπάρχει στη σύγχρονη μουσική πραγματικότητα και με την οποία θα τραγουδήσει παλιά καλά τραγούδια; Μα αυτό το έχει κάνει χιλιάδες φορές με άλλους και άλλες τραγουδιστές-τραγουδίστριες, που είναι πολλά επίπεδα και κλάσεις ανώτεροι-ες από την Πίτσα Παπαδοπούλου, ας μου επιτραπεί να πω. Κα στο φινάλε δεν περνάνε και πολύ χρόνο μαζί πάνω στη σκηνή, όπως καταλαβαίνω από αυτά που γράφετε. Ποιό είναι λοιπόν το δια ταύτα;

Και όπως όλοι σας γράψατε, θεωρώ τον Νταλάρα πανέξυπνο άνθρωπο, που θα "πιάσει" αυτούς τους προβληματισμούς μου-σας, γιατί όπως διαπιστώνω είμαστε αρκετοί αυτοί που από την πρώτη στιγμή σταθήκαμε κριτικά απέναντι στη συνεργασία αυτή. Όσοι γνωστοί μου άλλωστε έμαθαν από μένα τις δυο τελευταίες μέρες με ποιούς παίζει φέτος ο Νταλάρας, έμειναν με το στόμα ανοιχτό είτε από απορία, είτε από απογοήτευση και λύπη. Κανείς δεν είδε τίποτα το ενδιαφέρον σε αυτή την σύμπραξη. Και τους κατανοώ, γιατί το ίδιο αισθάνθηκα και γω όταν το πληροφορήθηκα. Χώρια που κανείς τους δεν ήταν ενήμερος, όλοι το έμαθαν προχθές και χθες από μένα. Και δεν είναι μόνο η έλλειψη διαφήμισης ο λόγος...

Δε νομίζω πως γκρινιάζω, απλά εκφράζω έναν μεγάλο προβληματισμό μου σχετικά με το νόημα των φετινών εμφανίσεων. Δε σχολίασα το πρόγραμμα αυτό καθαυτό, μια και δεν πήγα και δεν το γνωρίζω στις λεπτομέρειές του. Απλά στενοχωριέμαι να βλέπω τον Νταλάρα στα ύστερα χρόνια της τραγουδιστικής καριέρας του και στα "καλύτερα" -κατ' εμέ- της φωνής του, να αναλώνεται σε συνεργασίες που ούτε για αστείο δε θα έκανε τη δεκαετία του '80, του '90, ακόμη και μέχρι χθες...

Ελπίζω λοιπόν σε μια βδομάδα, που θα πάω, να τα έχει αφουγκραστεί όλα αυτά, μια και δεν είναι μόνο προσωπικές μου παραξενιές, αλλά εκφράζουν πολύ κόσμο ακόμα...Και είμαι σίγουρος πως θα το κάνει, γιατί είναι γάτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά και από τα τελευταία posts νομίζω ότι κατάλαβα τί συμβαίνει:

μάλλον ήμουν στον κόσμο μου κι έτσι δεν πρόσεξα καθόλου τί έκανε ο υπόλοιπος κόσμος γύρω μου ώστε να με "χαλάσει" κάτι.. :razz:

Τώρα όσον αφορά στην προσέλευση, και πάλι είμαι της άποψης ότι είναι πολύ νωρίς και "λάθος" χρονική στιγμή για να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα, αφού είμαστε πριν τις γιορτές. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κόσμος έχει στριμωχτεί οικονομικά, και όσοι έχουν τη δυνατότητα να πάνε διακοπές, κάποιο ταξίδι, ίσως να μη μπορούν να διαθέσουν αυτή τη στιγμή χρήματα για να πάνε και σε ένα τέτοιο πρόγραμμα. Καλύτερα να περιμένουμε να δούμε τί θα γίνει μετά τις γιορτές..

Ξανασυμπληρώνω, για μια ακόμα σκέψη που έκανα:

Ίσως και τα τραγούδια του Καζαντζίδη που ακούστηκαν, να ήταν υπερβολικά σε διάρκεια για το πρόγραμμα. Δεν λέω ότι δεν μου άρεσαν, το αντίθετο μάλιστα. Απλώς δεν δένουν.. Θα προτιμούσα να μοιραζόταν λίγο όλο αυτό, και να έλεγε π.χ. τραγούδια του Καζαντζίδη και του Μπιθικώτση. (όταν λέω Μπιθικώτση, δεν εννοώ ξανά και ξανά "Τα ματόκλαδά σου λάμπουν", Του Βοτανικού ο μάγκας", "Μ' ένα παράπονο" κλπ., εννοώ να πει κι άλλα όπως το "Τρελοκόριτσο", το "Μπαγλαμά", "Είμαι αητός χωρίς φτερά", "Ο κυρ-Θάνος", "Από βυθό σ' άλλο βυθό", "Δραπετσώνα", "Σε τούτο το στενό", "Εγνατίας 406", "Μου σπάσανε το μπαγλαμά" και τόσα άλλα... Τώρα μοιάζει σαν να έχουμε: μία συναυλία Νταλάρα, μία συναυλία Τζουγανάκη, μία συναυλία Πίτσας Παπαδοπούλου και ένα Αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλοι του Forum,

είναι αλήθεια πως υπάρχει κοινό το οποίο δε θα κουραστεί να ακούσει τη ''Φαντασία'' ή το ''Πεπρωμένο'', διότι δε παρακολουθεί τον Νταλάρα στενά.. Ας αποδεχτούμε λοιπόν και τα τραγούδια ''σούπα'', ανεξάρτητα αν αυτά είναι και τραγούδια διαμάντια. Δε θα συμφωνήσω με το διαχωρισμό των τραγουδιών αυτών και των άλλων, που δεν ακούγονται ιδιαίτερα ή δεν έχει πει ο ίδιος κτλ. Το πρόγραμμα πρέπει να παρουσιάσει ποικιλία ρυθμών, μελωδιών κτλ, αλλά και να χωριστεί σε ενότητες. Σίγουρα πρέπει να εναλλάσονται οι ''δεύτεροι'' τραγουδιστές στη σκηνή συχνότερα και να συνδιάζονται αυτές οι εναλλαγές και με 1-2 διφωνίες. Όσον αφορά το δέσιμο... Με βάση τη δική μου μικρή εμπειρία στη δημιουργία και στη δομή προγράμματος, είμαι σίγουρος πως κάθε μέρα που περνά, διαμορφώνεται καλύτερα ένα πρόγραμμα. Ποτέ από τη πρεμιέρα, δε θα πετύχεις αυτό που ζητάει ο κόσμος και δεν θα δέσεις με τους υπόλοιπους και με το κοινό. Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τον Νταλάρα, αλλά, μέχρι κι από το φωτιστή. Είναι η αύρα της σιγουριάς, την οποία θα αισθανθεί το κοινό και θα την ανταποδώσει. Πρώτη νύχτα σ' ένα ξένο κρεβάτι, είναι δύσκολη νύχτα! Καλό είναι, όσα παιδιά από εδώ συναντήσουν το θείο στα καμαρίνια να του μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους. Το χει ανάγκη αυτό ο καλλιτέχνης, ακόμα κι αν δεν είναι και τόσο ευχάριστα τα πράγματα. Του κάνει καλό, γιατί του προκαλεί μια ανησυχία που με τις μέρες γίνεται δημιουργία και έμπνευση. Είμαι σίγουρος πως έρχονται καλύτερες βραδιές! Όταν λέτε δεν είχε προσέλευση κόσμου, τι εννοείτε? Πόσους υπολογίσατε δηλαδή?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θέλω να γράψω ακόμη τις πλήρεις εντυπώσεις μου,γιατί πολύ απλά, ακόμη δεν έχει κατασταλάξει μέσα μου όλο αυτό που άκουσα και είδα στις 2 πρώτες παραστάσεις....Θα ξανακούσω 1-2 φορές το πρόγραμμα και μετά...

Θα ήθελα να σχολιάσω μόνο δυο σημεία στα όσα γράφτηκαν παραπάνω, που μου έκαναν πολύ άσχημη εντύπωση...

Το πρώτο είναι στο post του Sabah....

Φίλε Sabah, επέτρεψέ μου να θεωρήσω απαράδεκτες φράσεις όπως αυτή:

ρε "θειο" εχεις αναγκη να κρυβεσαι πισω απο "Χριστοδουλοπουλους"

Kι επειδή έχεις δηλώσει επανειλημμένα πως οι Βελλιάδης και Τέρπανδρος είναι φίλοι σου, μήπως, θα έπρεπε να τους ενημερώσεις για τον τρόπο με τον οποίο υπερασπίζεσαι το έργο τους; Γιατί κατά τη γνώμη μου μόνο καλό δεν τους κάνεις...Νομίζω πως ούτε ο ίδιος ο Βελλιάδης δεν θα υπερασπιζόταν έτσι τα τραγούδια του...

Και στο λέει αυτό ένας άνθρωπος που χωρίς να έχει πρόβλημα με το τραγούδι που σχολίασες (του Χριστοδουλόπουλου δηλαδή), θα προτιμούσε να ακούσει το τραγούδι του φίλου σου στο πρόγραμμα του Polis....

Κι εγώ έχω φίλο συνθέτη, που έχει γράψει δυο τραγούδια στο νέο δίσκο του Νταλάρα....Τί θα έπρεπε να κάνω, να κρίνω μ'αυτό τον τρόπο τα τραγούδια των άλλων συνθετών, ή τον ίδιο τον Νταλάρα, επειδή τη δεύτερη μέρα έπαιξε μόνο το ένα από τα δυο τραγούδια του; Είναι δυνατόν;

Η δεύτερη παρατήρησή μου έχει να κάνει με το post του φίλου Αντώνη (Χελιδόνι)....

Αντώνη δε νομίζω πως το μέλος argyriou έγραψε κάτι υπερβολικό έτσι ώστε να του επιτίθεσαι μ'αυτό τον τρόπο....Για πρώτη φορά μπήκε ο άνθρωπος στην κοινότητα και έγραψε τις εντυπώσεις του, οι οποίες μάλλον συμπίπτουν με όλων όσων έγραψαν μέχρι τώρα...Και φαίνεται πολύ καθαρά πως είναι άνθρωπος που τα έγραψε με αγάπη προς τον Νταλάρα και δεν είναι απ'αυτούς που μπαίνουν στην κοινότητα μόνο και μόνο για να δημιουργήσουν διάφορα προβλήματα, ή για να επιτεθούν προσωπικά σε μέλη της....Κι εκεί συχνά έχουμε δει πως κάποιοι τραβούν το δρόμο της σιωπής ή της ουδετερότητας,προτιμώντας να μείνουν "ατσαλάκωτοι", κάτι που προσωπικά σιχαίνομαι....

Με το ίδιο σκεπτικό, διαβάζοντας το πρώτο σου post με τις εντυπώσεις, κάποιος που δεν του άρεσε το πρόγραμμα, θα μπορούσε να ρωτήσει εσένα μήπως ήσουνα στο διπλανό μαγαζί...Δεν το έκανε κανείς όμως....

Και ξέρεις πως τα γράφω όλα αυτά με όλη μου τη φιλία και εκτίμηση...Δε θέλω όμως με τίποτα να μας χαρακτηρίσουν "Ταλιμπάν" ή "Μουζαχεντίν" ή διάφορους τέτοιους χαρακτηρισμούς, που έχω κατά καιρούς ακούσει να λένε για φίλους άλλων καλλιτεχνών.....

Θα επιστρέψω σύντομα με κατασταλαγμένες εντυπώσεις....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζοντας τις απόψεις όλων των παιδιών, είδα πολλά πράγματα στα οποία συμφωνώ κι εγώ. Πιστεύω πως ακόμα δεν έχω κατασταλάξει τελείως στο τι μου άφησαν αυτές οι δύο βραδιές που παρακολούθησα. Το πρόγραμμα με μπέρδεψε αρκετά, και μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα.

Ξεκινάω από το γεγονός ότι αυτές οι δύο παραστάσεις που παρακολουθήσαμε ήταν οι δύο πρώτες, και συνεπώς δεν θα πρέπει να κατακριθεί η παράσταση από τώρα. Αυτό φάνηκε και από το γεγονός ότι η δεύτερη βραδιά ήταν πολύ πολύ καλύτερη από την πρώτη, απ όλες τις απόψεις. Συνεπώς, σίγουρα θα υπάρξουν πολλές αλλαγές, και είμαι σίγουρος πως όλες θα γίνουν προς το καλύτερο.

Ξεκινώντας από τον Νταλάρα, θέλω να πω ότι φωνητικά βρίσκεται σε φοβερή κατάσταση. Έπιανε κορώνες και νότες φοβερές, και όλες οι ερμηνείες του ήταν αψεγάδιαστες. Επίσης, μου αρέσει πολύ που πλέον κάποια κομμάτια τα ερμηνεύει σκοπίμως σε χαμηλότερο τόνο, γιατί έτσι τονίζονται οι φοβερές χαμηλές που έχει. Όσον αφορά στα τραγούδια που λέει, θεωρώ ότι οι επιλογές του από τα καινούργια (όταν λέω καινούργια εννοώ των τελευταίων χρόνων) είναι καλή, αν και θα μπορούσαν να ειπωθούν και κάποια άλλα, όπως πχ τα ματωμένα χώματα και το Ναύπλιο, τα οποία είναι και πιο ανεβαστικά. Θεωρώ πως ειδικά την δεύτερη βραδιά, το πρόγραμμα του Νταλάρα ήταν πολύ καλό. Έχει ένα σημείο εντωμεταξύ στη μέση περίπου του προγράμματος όπου το κοινό παραληρούσε και τις δύο βραδιές, καθώς η επιλογή των τραγουδιών είναι φοβερή, με το Κληρώθηκα ανάμεσα σε αυτά. Επίσης, ειδικά την δεύτερη βραδιά, είπε σπάνια τραγούδια στο τέλος, κάνοντας φοβερές ερμηνείες.

Θα συνεχίσω με την Ασπασία, λέγοντας ότι απλά είναι όλα τα λεφτά. Είναι συγκλονιστικό να την ακούει κάποιος. Οι ερμηνείες της είναι πολύ ώριμες και ψαγμένες. Απογειώνει όποιο κομμάτι λέει, ενώ κάνει φοβερές δεύτερες πάντα στον Γιώργο. Προσωπικά κάθε φορά που την ακούω ανατριχιάζω. Και γι αυτό θα ήθελα να την ακούω περισσότερο στην βραδιά.

Η ορχήστρα τώρα, πολυπληθής ή όχι, υπερβολική ή όχι, είναι φοβερή. Δεν μιλάω για την πρώτη βραδιά, γιατί είναι ανεπίδεκτη κριτικής όπως και κάθε πρεμιέρα. Η ορχήστρα αυτή, με τους μουσικούς από τους οποίους απαρτίζεται, κάνει παπάδες, και μπορεί να παίξει τα πάντα, με όποιο τρόπο θέλει. Μετά από δύο τρεις παραστάσεις ακόμα, οπότε και θα δέσει, θα είναι ακόμα πιο απολαυστική. Όπως και οι ενορχηστρώσεις στα κομμάτια, για τις οποίες αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στον Γιώργο Νταλάρα, όσο και στον Γιώργο Παπαχριστούδη.

Από κει και πέρα όμως, αρχίζουμε τα αρνητικά.

Η Πίτσα Παπαδοπούλου εμένα με εξέπληξε ευχάριστα. Δεν περίμενα τέτοιες ερμηνείες ούτε τέτοια φωνή. Ειδικά την δεύτερη μέρα, έκανε μια ερμηνεία στο Δεν θα ξαναγαπήσω φοβερή. Θεωρώ πως δεν θα μπορούσε να κάνει πολλές καλύτερες επιλογές ο Γιώργος, με την άποψη πχ ότι δεν θα ήθελα να ακούσω την Αλεξίου δίπλα του, ειδικά έτσι όπως τραγουδάει η τελευταία πλέον, ούτε άλλες της γενιάς αυτής όπως η Γαλάνη. Ωστόσο, είναι φανερό ότι κάτι δεν κολλάει. Κάτι δεν πάει καλά. Δεν υπάρχει δέσιμο με τον Γιώργο. Το ρεπερτόριο που έχει η κυρία Παπαδοπούλου είναι εντελώς διαφορετικό από του Γιώργου, παρόλο που είναι φανερή μια προσπάθεια επιλογής πιο έντεχνων τραγουδιών (εξ ου και επιλογές όπως το Αυτή η νύχτα μένει ή και αρκετές μπαλάντες της Αλεξίου). Ωστόσο κάτι θα πρέπει να γίνει ώστε να υπάρξει έστω στοιχειώδη χημεία μεταξύ του Γιώργου και της Παπαδοπούλου γιατί μέχρι τώρα είναι σαν να παρακολουθείς μια συναυλία του πρώτου και μια άλλη της τελευταίας (όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Αποστόλης).

Πάμε τώρα στον Μιχάλη Τζουγανάκη. Εδώ χαλάει ακόμα περισσότερο για μένα το πράγμα. Όσο κι αν είναι φοβερός οργανοπαίκτης, όσο κι αν έχει φοβερή ενέργεια στη σκηνή, θεωρώ ότι δεν κολλάει καθόλου στο σχήμα, και προσωπικά με κούρασε πάρα πολύ και τις δύο βραδιές. Θεωρώ πως έχει υπερβολικά πολλή ώρα πάνω στη σκηνή, χωρίς λόγο. Στο σημείο του προγράμματος που τραγουδάει αυτός, έχουμε και τρίτη συναυλία, με κρητική μουσική αυτή τη φορά, (εκτός από τις συναυλίες του Γιώργου και της Πίτσας).

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στο πρόγραμμα-αφιέρωμα στον Καζαντζίδη, το οποίο είναι πολύ καλό σαν ιδέα, αλλά ίσως κάπου κουράζει. Εμένα προσωπικά πάντως την δεύτερη βραδιά, μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο σημείο του προγράμματος. Απλώς, θεωρώ πως ίσως τον περισσότερο κόσμο θα τον κουράσει.

Συμπερασματικά λοιπόν. Θεωρώ πως από την στιγμή που ο Γιώργος Νταλάρας είναι το μεγαλύτερο όνομα στο σχήμα αυτό, θα πρέπει αυτό να αποδειχθεί και να φαίνεται παραπάνω στο πρόγραμμα. Θα πρέπει δηλαδή να προσαρμοστεί το πρόγραμμα πάνω του και να προσαρμοστούν περισσότερο και οι άλλοι στο δικό του ρεπερτόριο. Όχι να τραγουδάει ο Γιώργος τα κρητικά του Τζουγανάκη και ο Τζουγανάκης να μην λέει κανένα του Γιώργου πχ. Αυτή τη στιγμή θεωρώ πως έχει παραχωρηθεί πολύ ελευθερία στο κάθε μέλος του προγράμματος, με εξαίρεση την Ασπασία, η οποία είναι η μόνη, μαζί φυσικά με τον Γιώργο, που αξίζει παραπάνω χρόνο στην σκηνή. Δεν συνεργάζεται ο Γιώργος με την Αλεξίου πχ, ώστε να μοιραστεί τόσο πολύ το πρόγραμμα. Πιστεύω λοιπόν πως θα έπρεπε να έχουν πιο δεύτερο ρόλο η Παπαδοπούλου και ο Τζουγανάκης, και να προσαρμοστεί όλο το πρόγραμμα πάνω στα του Νταλάρα. Έτσι θα δέσει και πιο πολύ, και διφωνίες περισσότερες θα υπάρξουν, και πιο ωραία τραγούδια θα ακουστούν. Να μοιάζει δηλαδή πιο πολύ στον Ζυγό το πρόγραμμα παρά στο Αθηνών αρένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα και με τα δύο θέματα που σχολίασε ο Θανάσης.

Επίσης συμφωνώ με τον φίλο Kapetanio. Ετσι όπως είναι το πρόγραμμα αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί "πρόταση". Αν μοιραστούν περισσότερη ώρα στην σκηνή μαζί και δέσει το πρόγραμμα, τότε θα αλλάξουν αρκετά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με τα δύο σχόλια του Θανάση, ήταν οι πρώτες μου σκέψεις όταν διάβαζα όλα όσα πολύ ειλικρινά γράψατε όλοι παραπάνω...

Επιτρέψτε μου κι εμένα να μην παραθέσω ακόμη τις απόψεις μου, χρειάζομαι λίγο χρόνο να τις δομήσω αλλά και για λίγα παραπάνω ακούσματα. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζω πολύ καλά πως οι φίλοι που κατέθεσαν τις απόψεις τους και τους προβληματισμούς τους ΟΛΟΙ λατρεύουν -στην κυριολεξία-τον Γ.Νταλάρα και σέβονται απεριόριστα την μεγάλη και σημαντική πορεία του. Όσα γράφτηκαν, λοιπόν, γράφτηκαν από ειλικρινή κι άδολη αγάπη. Επειδή κι εγώ ανήκω στην κατηγορία όσων λατρεύουν -στην κυριολεξία- τον Νταλάρα και σέβομαι απεριόριστα την σπουδαία καριέρα του και τον κόπο που κατέβαλε για την τέχνη του, δεν μπορώ να πω πως δεν προβληματίστηκα κι εγώ από όσα έγραψαν. Ελπίζω μόνο πως όταν δω το πρόγραμμα να έχει φύγει κάθε πιθανό ελάττωμα στην δομή. Ακόμα αρχή είναι...Και καλά έκανα τελικά που δεν κατέβηκα στην Αθήνα για την πρεμιέρα.

Όσον αφορά στο θέατρο ή σε έναν νυχτερινό χώρο και οι δυο επιλογές έχουν τα θετικά αλλά και τα αρνητικά τους.

Να καταθέσω έναν προβληματισμό -τεχνικής φύσης- όσον αφορά τις ημέρες των εμφανίσεων. Ζούμε σε εποχές ισχνών αγελάδων. Έχουμε μια νέα κυβέρνηση που (δεν φταίει για τα χάλια των προηγούμενων) έχει βάλει στόχο την τσέπη του κάθε Έλληνα. Η κρίση είναι γενικευμένη δυστυχώς. Κι έπληξε τον χώρο του πολιτισμού και της διασκέδασης. Από εκεί θα κόψει πρώτα ο Έλληνας. Υπήρχε ,εχτές, στο ''ΕΘΝΟΣ'' δισέλιδο όπου υπήρξε μια καταγραφή πολύ δυσάρεστη της κατάστασης. Γι αυτό οι περισσότεροι καλλιτέχνες και οι ιθύνοντες των χώρων επιλέγουν να περιορίζονται στην Παρασκευή και Σάββατο μόνο. Λόγω γιορτών και χορών προστίθεται η Πέμπτη. Θεωρώ πως είναι πάρα πολύ αισιόδοξο το Τετάρτη έως και Σάββατο κι ανήκει σε άλλες εποχές ,αυτές των παχιών αγελάδων. Θα δείξει βέβαια. Αλλά αργήσανε πολύ και στην διαφήμιση.

Χάρηκα πολύ που η ΦΩΝΗ του σας αποζημίωσε και σας απογείωσε, για μια ακόμη φορά. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πρώτο είναι στο post του Sabah....

Φίλε Sabah, επέτρεψέ μου να θεωρήσω απαράδεκτες φράσεις όπως αυτή:

ρε "θειο" εχεις αναγκη να κρυβεσαι πισω απο "Χριστοδουλοπουλους"

Kι επειδή έχεις δηλώσει επανειλημμένα πως οι Βελλιάδης και Τέρπανδρος είναι φίλοι σου, μήπως, θα έπρεπε να τους ενημερώσεις για τον τρόπο με τον οποίο υπερασπίζεσαι το έργο τους; Γιατί κατά τη γνώμη μου μόνο καλό δεν τους κάνεις...Νομίζω πως ούτε ο ίδιος ο Βελλιάδης δεν θα υπερασπιζόταν έτσι τα τραγούδια του...

Και στο λέει αυτό ένας άνθρωπος που χωρίς να έχει πρόβλημα με το τραγούδι που σχολίασες (του Χριστοδουλόπουλου δηλαδή), θα προτιμούσε να ακούσει το τραγούδι του φίλου σου στο πρόγραμμα του Polis....

Σε καταλαβαινω Θαναση μου κ εσενα κ καποιους ακομα απο τον Forum κ νιωθω για σας ενα αισθημα οξυμορο,δηλαδη κ με χαροποιει κ με στεναχωρει αυτη η σχεση που εχετε με τον Νταλαρα η οποια ειναι σχεση Καψουρας με αποτελεσα να εθελοτυφλουμε κ να συγχωρουμε τα παντα!!! Θες να μου πεις γιατι τραγοδησε Χατζηγιαννη,Κυριακο Παπαδοπουλο, Σαμπανη ή Φοιβο (σε live) ή γιατι πηγε κ τραγουδησε με τον Ρεμο, λοιπον επειδη ξερουμε πανω-κατω ολοι μας το ΓΙΑΤΙ τον καταλαβαινουμε κ συνεχιζουμε να τον αγαπαμε !!! Επισης μου φαινεται υποπτο θΑΝΑΣΗ :D ο τροπος που συνδιαζεις αυτα που λεω με τους Βελλιαδη-Ταρπανδρο, δλδ εσυ ενημερωνεις κανεναν με αυτα που λες ΘΑΝΑΣΗ... :music: ή δινεις αναφορα σε κανεναν ΘΑΝΑΣΗ!!! Επειδη κανω κακο σε αυτα τα παιδια μιλωντας κ λεγοντας την γνωμη μου τηα σβυσω την συμμετοχη μου.

[Διαγραφή κειμένου που δημιουργεί προσωπική κόντρα μεταξύ των μελών.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάλε σε μια τάξη την σκέψη σου,αγαπητέ! Βάλε σε μια τάξη την σκέψη σου!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Με όλο το σεβασμό, θα παρακαλούσα τον sabah, που απ'ότι κατάλαβα γνωρίζεται με τον Θανάση, αλλά δεν έχει τύχει να τον συναντήσω εγώ παρότι έχω συναντήσει πολλούς φίλους Θεσσαλονικείς, να εκφράζεται με έναν πιο κόσμιο τρόπο. Δεν είναι όμορφο να διαβάζουμε τέτοια κείμενα που προσβάλλουν, αναφέρομαι και στο αρχικό που έδωσε την αφορμή, αλλά πολύ περισσότερο στο τελευταίο.

Έχω ξαναπεί ότι, κατά την άποψή μου, το φόρουμ μας είναι από τα πιο αντικειμενικά στην κρίση καλλιτεχνών, ειδικά του Γιώργου Νταλάρα!! Η αποθέωση που γνωρίζουν άλλοι εξίσου αξιόλογοι καλλιτέχνες σε ανάλογα site, εδώ δεν την συνηθίζουμε στο βαθμό που γίνεται σε εκείνα. Οπότε, το να μας προσάπτουνν εμμονές (με την κακή έννοια που αφήνεται να εννοηθεί) είναι άδικο.

Ευχαριστώ πολύ,

Μάρω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Sabah

Αν έχεις καταλάβει στο συγκεκριμένο topic δεν μας ενδιαφέρει μόνο αν παίχτηκαν τα τραγούδια του "φίλου σου" αλλά μας ενδιαφέρει πολύ περισσότερο και σχολιάζουμε το σύνολο και την δομή του όλου προγράμματος.

Καλό θα ήταν να προσέξεις λίγο τις εκφράσεις σου ...το ότι δεν μιλάμε δεν σημαίνει το ότι δεν ξέρουμε ποιος κρύβεται πίσω απο αυτό το ψευδόνυμο τόσο καιρό .... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή πρέπει η συζήτηση να συνεχιστεί σε ήπιους και πολιτισμένους τόνους, οποιοδήποτε post που δεν θα αφορά εντυπώσεις από τις παραστάσεις θα διαγράφεται άμεσα. Δεν θα επιτρέψω προσβολές και κόντρες μεταξύ των μελών.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το πρώτο είναι στο post του Sabah....

Φίλε Sabah, επέτρεψέ μου να θεωρήσω απαράδεκτες φράσεις όπως αυτή:

ρε "θειο" εχεις αναγκη να κρυβεσαι πισω απο "Χριστοδουλοπουλους"

Kι επειδή έχεις δηλώσει επανειλημμένα πως οι Βελλιάδης και Τέρπανδρος είναι φίλοι σου, μήπως, θα έπρεπε να τους ενημερώσεις για τον τρόπο με τον οποίο υπερασπίζεσαι το έργο τους; Γιατί κατά τη γνώμη μου μόνο καλό δεν τους κάνεις...Νομίζω πως ούτε ο ίδιος ο Βελλιάδης δεν θα υπερασπιζόταν έτσι τα τραγούδια του...

Και στο λέει αυτό ένας άνθρωπος που χωρίς να έχει πρόβλημα με το τραγούδι που σχολίασες (του Χριστοδουλόπουλου δηλαδή), θα προτιμούσε να ακούσει το τραγούδι του φίλου σου στο πρόγραμμα του Polis....

Σε καταλαβαινω Θαναση μου κ εσενα κ καποιους ακομα απο τον Forum κ νιωθω για σας ενα αισθημα οξυμορο,δηλαδη κ με χαροποιει κ με στεναχωρει αυτη η σχεση που εχετε με τον Νταλαρα η οποια ειναι σχεση Καψουρας με αποτελεσα να εθελοτυφλουμε κ να συγχωρουμε τα παντα!!! Θες να μου πεις γιατι τραγοδησε Χατζηγιαννη,Κυριακο Παπαδοπουλο, Σαμπανη ή Φοιβο (σε live) ή γιατι πηγε κ τραγουδησε με τον Ρεμο, λοιπον επειδη ξερουμε πανω-κατω ολοι μας το ΓΙΑΤΙ τον καταλαβαινουμε κ συνεχιζουμε να τον αγαπαμε !!! Επισης μου φαινεται υποπτο θΑΝΑΣΗ :D ο τροπος που συνδιαζεις αυτα που λεω με τους Βελλιαδη-Ταρπανδρο, δλδ εσυ ενημερωνεις κανεναν με αυτα που λες ΘΑΝΑΣΗ... :music: ή δινεις αναφορα σε κανεναν ΘΑΝΑΣΗ!!! Επειδη κανω κακο σε αυτα τα παιδια μιλωντας κ λεγοντας την γνωμη μου τηα σβυσω την συμμετοχη μου.

[Διαγραφή κειμένου που δημιουργεί προσωπική κόντρα μεταξύ των μελών.]

Αποστόλη συμφωνώ αλλά τώρα είδα τα μηνύματα και δεν μπορώ να μην απαντήσω...Αν θες κρίνε εσύ και διέγραψέ τα...Κάνε όπως νομίζεις...

Το διαγραφή κειμένου τί σημαίνει; Είχαν γραφτεί κι άλλα πράγματα παρακάτω που διαγράφτηκαν; Κι αν ναι, υπάρχει δυνατότητα να διαβάσω τί ακριβώς;

Sabah σου είπα να ενημερώσεις τους φίλους σου, γιατί δεν ξέρω αν ξέρουν τον τρόπο με τον οποίο τους υπερασπίζεσαι....

Όσο για το χαρακτηρισμό "ύποπτος" σου τον επιστρέφω και ξέρεις πολύ καλά γιατί, τόσο εσύ όσο και άλλοι εδώ μέσα....Μη με αναγκάσεις λοιπόν να γίνω πιο αναλυτικός....Αρκετά ασχολήθηκα τόσο μαζί σου όσο και με τα τραγούδια των "φίλων" σου....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...