Sign in to follow this  
Followers 0
Geske

Τα στοιχειά της παρακμής / The Spectres Of Decay

3 posts in this topic

Τα στοιχειά της παρακμής .........||........ The spectres of decay

Στίχοι & μουσική: Βασίλης Φλώρος .........||........ Lyrics & music: Vasilis Floros

Του φεγγαριού το δρόμο βρέθηκα να πατώ .........||........ I found myself walking the moon's road,

Χαμένος ταξιδιώτης στου ονείρου το κενό .........||........ a lost travellers in the dream void.

Στον ίλιγγο του χρόνου, στην τρέλα της στιγμής .........||........ In the vortex of time, in the moment's madness,

Ουρλιάζουν τ' άγρυπνα στοιχειά της παρακμής .........||........ the sleepless spectres of decay are howling.

Του λιονταριού τον ώμο βάλθηκα να πατώ .........||........ I've managed to step on the lion's shoulder,

’νεμος απηλιώτης με ρίχνει στο κενό .........||........ an eastern wind hurls me into the void.

Στην άβυσσο του χρόνου, στ' άπειρο της στιγμής .........||........ In the abyss of time, in the moment's infinity

Ουρλιάζουν τ' άγρυπνα στοιχειά της παρακμής .........||........ the sleepless spectres of decay are howling.

’γνωστο μονοπάτι θέλησα να διαβώ .........||........ I have wanted to walk a path unknown,

Ανδράποδο της νύχτας στον ξάστερο ουρανό .........||........ slave of the night in the cloudless heaven.

Στις παρυφές της μέρας, στης όχθες της αυγής .........||........ On the brink of day, at the shores of dawn,

Τα χείλη αυτών που ξέρουν όσα είναι άρρητα .........||........ The lips of those who know everything ineffable,

Τ' αλλόκοτα του κόσμου και τα παράλογα .........||........ everything in the world that's eerie and absurd,

Λεν πως στην γη του ονείρου, την γη της λογικής .........||........ say that the country of dream, the country of logic

I forgot to mention that this is not an official (published) version of the lyrics, I just wrote them out from listening to the song - so there may be a mistake here or there.

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0