Alona

"Είσοδος ελεύθερη" στο Ίλιον (05.03.2012)

267 posts in this topic

Παιδιά η μια ντουντούκα είχε την ετικέτα από την τελειωμένη γκρούπα που έχει φτιάξει.

κι ύστερα βγαίνει ο χαμένος και λέει ότι το ΕΠΑΜ δεν είχε καμία σχέση με τα επεισόδια;; τουλάχιστον απ' όσο άκουσα κάτι τέτοιο κατάλαβα... δεν κάθισα να τον ακούσω μέχρι το τέλος, δεν άντεξα!

Ο κ. Δημήτρης Καζάκης είναι το πρώτο, νομίζω, "δημόσιο πρόσωπο" που τοποθετείται τόσο καθαρά υπέρ των τραμπούκων στο Ίλιον...

:angry:

Τι παραλήρημα είναι αυτό ρε παιδιά....

Έχει ξεφύγει τελείως ο τύπος!

Ποιός το γα@#ει το pokemon???Ας έρθει να γνωριστούμε... :mad:

3 people like this

Μηπως τους δινουμε και πολυ αξια που ασχολουμαστε μαζι τους???....

Βγηκαν τωρα ολα τα ερπετα...... Ολοι ειδικοι του θεματος!

Όποιος αντέχει τις 12 σελίδες που έχει φτάσει το θέμα μέχρι τώρα, ας διαβάσει...

Από την 11η σελίδα και μετά πιάνουν και μας...

Ένας συγκεκριμένος δηλαδή που απ'ότι φαίνεται έχει χοντρό πρόβλημα με τον Νταλάρα

http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=26629&start=0

1 person likes this

Άλλοι "πρόβατα" και άλλοι τρώνε σανό χρόνια τώρα....

ποιόν λαό βρήκε μπροστά του ο νταλάρας? 100 άτομα συνολικά να τον βρίζουν μέσα σε 5.000 που τον αποθέωναν?

πάντως το όλο θέμα στα δελτία ειδήσεων δεν καλύφτηκε με τον καλύτερο τρόπο.

Έτσι όπως το περιγράφουν το περιστατικό φαίνεται στον τηλεθεατή πως όλος ο κόσμος στο γήπεδο αποδοκίμασε τον Νταλάρα.

Επικεφαλίδες στα βιντεάκια:''αποδοκίμασαν και γιαούρτωσαν τον νταλάρα''

''γιαούρτωσαν τον νταλάρα''

Αν δεν ήμουν στο γήπεδο να δώ τι έχει γίνει,θα σχημάτιζα την γνώμη πως ήρθε το καλλιτεχνικό τέλος του Γιώργου.

Hello Dalaras community

I'm not certain if a thread on this has been posted yet or where I may find more information but allow me to post this as a new thread.

I came home from exams Wednesday night and my mother had the Antenna Greek Channel listening to the news on Youtube.com of all places. It was wierd but then a journalist began speaking of Dalaras from a recent concert of his and began informing the public of mast riots and protests when Dalaras sang.

I didn't hear all the information but I did see people cussing, hollering and throwing obscenities on stage while he sang. In a matter of seconds, I was frozen with shock and disbelief!

How could this have happened? Some audience members used a word that was telecasted live but as of this time I would rather not repeat it. I don't have all the facts, but the only thing speculated on this is because of the economic crisis in Greece and of course via Politics. Some are opposing his wife in the PASOK party if this is indeed correct as I really don't know. Does that argument really have to be a main motive for our favorite singer to be attacked and harassed while he is on stage?

Does this mean from hence forth whatever happens in the party with Anna as a member in there reflects detrimentally to Dalaras on stage? Oh my goodness this is completely awful to hear.

Wasn't it not too long ago back in the 1990's when Melina Merkouri once said, "What Dalaras does today, and the rest of Greece does tomorrow"?

So many good tributes and homage were written about our great singer from long ago.

And now this!!

How does he bouce back from this now? Sometimes the damage can be irrevocable or irreversible.

Over the years I was proud to pick a great singer and idolize him as hero growing up and yes I still do today despite this awful disturbance,. Remember it was not long ago that Dalaras himself was honored to be a UN refugee ambassador for all the good will he's done, how he had earned the key to Cyprus as a citizen, and that he was honored to win the Kennedy Award for the benefit concerts to Cyprus.

And now to have Greece boo him and throw stuff on stage. I am deeply saddened by this. How Does Dalaras come back from this? Some will argue, "You're only as good as you're last performance and if this is true" I don't know what the future holds from Dalaras and of course to us pertainging to all of his fans across the globe.,

I only noticed at the tail end of the video clip he kept on singing and made no remark to the audience despite the protests. The only thing I heard him mention was, "what song you want to hear next". Thats incredible; most artists would have left the stage for fear of being attacked and so forth. Maybe he knew something like that might happen I honestly don't know.

Was it because the concert was free? Had people paid to see him that night, would the riots have still occurred? Well once again it's hard to say.

Nevertheless, it is still sad to hear. Dalaras has done wonderful contributions to that of Greece and to the accomplishments in singing to quality music; and by not having Greece support him today is despicaable and a disgrace to the artist. I hope nothing worse comes of this.

And lets not forget, Dalaras is a person has all of us are. Despite him being an artist and in the public eye, is he not allowed to vote, pray, and do the ordinary things that everyone else does?

Why should an artist like Dalaras be excused for not having religious and of course political beliefs as does everyone else? Yes he is a Celebrity but nevertheless still a person much like you and I.

I think where the boundaries should be is when is he is on stage doing best what is his career and that is music. There will always be those who will share and oppose his political views and that's fine. But by keeping the two separated you can at least keep it in balance.

I can see an argument happening with the audience should Dalaras start a rally at his concerts. If it is already pre-announced that this will happen, there really should be arguing and no rioting (assuming of course it was a perfect world) because everyone was forewarn that a rally would occur. However, to just surprise people and come out talking politics when in reality it should be just a concert as it was advertised, then I could see why people would get upset by this.

I speak with facts as this happened back in the US Tour in 2003 when Dalaras toured with Marinella. Allot of the fans in the states had said, "We came to hear you sing and play and not to protest the war." Some people from back then even asked for their money back because they were so upset by this. Perhaps if it was announced ahead of time to come and just do only a rally, people may have understood. Whether or not they would have accepted it without debating it, is entirely another story. Every incident has its time and place. Surely, I still believe from my own point of view, that had Dalaras protested the US war back in his last US tour in 2006 and NOT from 2003, the reactions would have been a whole lot different then. Timing is everything!

I apologize to all members if I offended anyone. That was NOT the intent. I tried my best to write professional criticism letter and of course to not bash Dalaras or to any of the fans that went to the concert. Please my accept apologies if it didn't come across this way.

What does everyone think and would like to add to this topic of concern?

3 people like this

Οταν η βία δεν ενοχλεί

Tου Πάσχου Μανδραβέλη

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_08/03/2012_431784

Η εθνική μας βρισιά Tης Ξενιας Kουναλακη

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_08/03/2012_431782

Τα καρεκλοπόδαρα και η μουσική

Του Τάκη Θεοδωρόπουλου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 08 Μαρτίου 2012

http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4700759

Όποιος αντέχει τις 12 σελίδες που έχει φτάσει το θέμα μέχρι τώρα, ας διαβάσει...

Ένας συγκεκριμένος δηλαδή που απ'ότι φαίνεται έχει χοντρό πρόβλημα με τον Νταλάρα

http://www.musicheav...c=26629&start=0

Αυτος ο συγκεκριμενος(και καναδυο αλλοι),αν εχουν τα κοτσια-για να μην πω τιποτ'αλλο-ας πανε να τα πουν στον ιδιο τον Γιωργο.Οι συναυλιες, αν δεν κανω λαθος,ειναι με ''ελευθερη εισοδο''.

Συγχωρέστε με αν έχει ξαναμπεί. Έχω χάσει πια τη μπάλλα...

http://www.e-tetradi...agiaoyrtia.html

Πολύ σωστά περιγράφει τα πράγματα. Αλλά εδώ στο χώρα Ελάντα (λέτε να έχω συνέπειες επειδή ειρωνεύτηκα, να διορθώσω δεν ειρωνεύομαι τον τόπο αλλά τους ανθρώπους του τόπου μου) κάποιοι δεν πάνε καθόλου καλά. Μα καθόλου καλά!

Χαμένη Ελλάδα (αυτή που αγάπησα) παντού σε αναζητώ...

Συγχωρέστε με αν έχει ξαναμπεί. Έχω χάσει πια τη μπάλλα...

http://www.e-tetradi...agiaoyrtia.html

"Μετά ο Τζιμάκος μαζεύει και τον Γιώργο και τα γιαούρτια και τα πουλάει. Πολλά χρόνια τώρα." :majesty:

6 people like this

http://www.musicheav...c=26629&start=0

Άσε με μωρέ τώρα... κάπου σχολιάζει κιόλας ότι τους χαρακτηρίσαμε βρωμιάρηδες κλπ. (τόσο πολύ θίχτηκε που τους αποκαλέσαμε έτσι, ε; )

Αυτοί οι χαρακτηρισμοί λοιπόν προέρχονται από δικό μου post. Νόμιζα πως όταν στο τέλος ενός post υπάρχει το προσωπάκι " :razz:" είναι προφανές πως πρόκειται για καλαμπούρι.

Το οποίο κατ' αρχήν δεν ξέρει καν γιατί το έγραψα. Οπότε ας μη βγάζει συμπεράσματα.

Όσο για κάποια πιο "βαριά" πράγματα που γράφτηκαν εδωμέσα, μήπως ο συγκεκριμένος κύριος δεν γνωρίζει τί θα πει "εν βρασμώ" ή μήπως ο ίδιος δεν έχει βρεθεί ποτέ στη ζωή του σε τέτοια φάση; Άντε γειά!! Και πολλή αξία του(ς) δώσαμε...

Ποιός δηλαδή θίχτηκε...;;Γιατί αν θίχτηκε κάποιος,αποδέχεται ουσιαστικά,πως ήταν μες στα επεισόδια...Γιατί εκεί ήταν οι αποκαλούμενοι "άπλυτοι"...

www.newsbeast.gr/greece/arthro/313808

...Η Πιτσα λεει απουσιαζε... τωρα που γυρισε κι εμαθε? Το ιδιο κι Λακης Παπαδοπουλος....

Για τον Πασχαλη, ασχολιαστο. Απαλλασεται...

Μα δεν νιωθετε μια πικρα με τους συναδελφους?...Οχι οτι εκπλησσομαι κιολας...

Ο φθονος σ αυτο τον τοπο περισσευει... Κι εχουν μαζεψει αρκετο τοσα χρονια...

1 person likes this

Τι; Απουσίαζε η Πίτσα; Τι λες βρε παιδί μου....

Ο "Κατερίνα Κατερινάκι" όντως απαλλάσσεται!

Ο "Πάρε πασά μου την οδοντόβουρτσά μου" , το ίδιο.

Δεν μ' ενδιαφέρουν αυτοί!

Η Χαρίκλεια , ο Μαχαιρίτσας , ο Τσακνής , η Τσαλιγοπούλου (!) - ειδικά αυτή ,

η Φαραντούρη (με τον καθεστωτικό σύζυγο τού...βαθέως ΠΑΣΟΚ) ,

ο Π.Κατσιμίχας , ο κουμπάρος του ο Χαρδαβέλλας με τους εξωγήινους ,

ο Θ. Μικρούτσικος (τέως Υπουργός , αν θυμάμαι καλά...) ,

η Λίνα , ο Πάριος , ο Θηβαίος , ο Παπακωνσταντίνου ,

ο Ανδρέου (που κόντεψε να πλακωθεί ο Νταλάρας με τον Λ. Παπαδόπουλο για κάποιους στίχους του το '89) ,

τόσοι και τόσοι -ων ουκ έστιν αριθμός- "άγνωστοι"

-και σχεδόν άκαπνοι- συνθέτες , στιχουργοί , τραγουδιστές , μουσικοί ,

που δεν θα τους ήξερε ούτε ο... θυρωρός της πολυκατοικίας τους μερικούς

4 people like this

Kι επειδή αναφέρατε τόσα ονόματα καλλιτεχνών που δεν βγήκαν να κάνουν δήλωση κατά της βίας, δεν ξέρω γιατί, αλλά ήρθε στο μυαλό μου τώρα το όνομα της κυρίας Μαρινέλλας, της "μάνας", όπως την αποκαλεί ο Νταλάρας....

Αλήθεια βγήκε να κάνει καμιά δήλωση για το "γιο" της ή κι αυτή δεν το πήρε χαμπάρι;

4 people like this

Ο Μάνος Ελευθερίου μίλησε πολύ ωραία για τους άλλους καλλιτέχνες...

Κι εμένα τώρα μου έρχονται στο μυαλό δύο πράγματα...

Ένα στιχάκι: "...μα τώρα φεύγω μόνος όπως γεννήθηκα"

Κι ένα τραγούδι: "Μάνα μου αλλιώς μου τα'πες" (στίχο-στίχο)

1 person likes this

Να πω πως δεν έχεις δίκιο; Έχεις!

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead