Alona

Bat Yam [Piess Amphi Bat Yam promenade]

27 posts in this topic

Giorgos Dalaras has a very good reason to go to bed with a bright smile on his face. Tonight's show

was really powerful in terms of everything: the venue near the sea, the stage, the lights, the equipments

that got on time, the musicians, the songs, the crowd that showered him with so much love and of course

the powerful voice of Dalaras.

Bat Yam (γοργόνα) is a town situated south to Tel-Aviv, whose name was for year synonymous with crime

but its Mayor has given it a total face-lift. Shlomo Lahiani has been its re-elected Mayor since 2003 and this

man happens to love Greek music, but Giorgos Dalaras more than anything.

His invitation for Dalaras to come was a matter of great honor and pride (he offered his citizens tickets at

Eur.10). And Dalaras came and conquered. Except for Noa, all the musicians of the previous night (Jerusalem)

were there: Melina Aslanidou, Dimitris Basis, Giorgos Papaxristoudis, Giorgos Matsikas, Andreas Karantinis,

Thanasis Sofras, Dasho Kourti, Xristos Zervas, Dimitris Kostopoulos, Andreas Pappas, Grigoris Syntridis

and Apostolos Vaggelakis.

The show started on time, without delays and after the instrumental opening, Dalaras came on stage

and with an amazing powerful voice, he sang this:

"Kalispera! Shalom, good evening!

We are back here (xeirokrotima) I would like to thank you so much for being tonight one more time ...

all these years... 25 years ago was the first time that we came to Israel where I met so many friends...

you are in my heart, always in my heart (xeirokrotima) thank you (xeirokrotima). A very small bird told

me that your Mayor is a very good singer. I would like to thank you, the Mayor for this invitation and also

I have to tell you many thanks for all these years! your support, your respect and your love for Greek

music (xeirokrotima). I have the same feeling for you. This time I have also two great singers, they are

both from Saloniki, Melina Aslanidou and Dimitris Basis. Great singer. Thank you again. Let the music

continue this night"

Gi'afto yparxoune oi filoi ...

Some surprises tomorrow .. maybe some close ups of Noa's manager :D

P1000037.jpg

P1000027.jpg

P1000029.jpg

P1000023.jpg

P1000024.jpg

P1000025.jpg

P1000026.jpg

13 people like this

Some more close ups of Giorgos,Alona!!! :D Not of Noa's manager! :laugh:

Thank you very much again and again! :)

2 people like this

H μετάφραση του κειμένου της Alona :

Ο Γιώργος Νταλάρας έχει έναν πολύ καλό λόγο να πάει για ύπνο απόψε με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του.

Η απόψινή συναυλία ήταν πραγματικά δυνατή από όλες τις απόψεις:

η τοποθεσία δίπλα στη θάλασσα, η σκηνή, τα φώτα, ο εξοπλισμός που έφτασε στην ώρα του, οι μουσικοί, τα τραγούδια, το πλήθος που τον γέμισε με αγάπη και φυσικά η δυνατή φωνή του Γιώργου Νταλάρα.

Το Bat Yam (γοργόνα) είναι μία πόλη στα νότια του Tel-Aviv, η οποία για χρόνια ήταν το συνώνυμο του εγκλήματος, ο Δήμαρχος της πόλης ωστόσο άλλαξε τελείως το πρόσωπό της. Ο Shlomo Lahiani εκλέγεται Δήμαρχος από το 2003 και ο κύριος αυτός τυχαίνει να λατρεύει την Ελληνική μουσική, τον Γιώργο Νταλάρα όμως πάνω από όλα.

Η πρόσκλησή του στον Γιώργο Νταλάρα ήταν λοιπόν θέμα μεγάλης τιμής (τα εισιτήρια διατέθηκαν στην τιμή των 10 Ευρώ). Kαι ο Γιώργος Νταλάρα ήρθε και κατέκτησε τα πλήθη. Εκτός από τη Noa, όλοι οι υπόλοιποι μουσικοί της προηγούμενης βραδιάς στην Ιερουσαλήμ ήταν εκεί:

οι Μελίνα Ασλανίδου, Δημήτρης Μπάσης, Γιώργος Παπαχρηστούδης, Γιώργος Μάτσικας, Ανδρέας Κατσιγιάννης, Θανάσης Σοφράς, Dasho Kourti, Χρήστος Ζέρβας, Δημήτρης Κωτσόπουλος, Ανδρέας Παππάς, Γρηγόρης Συντρίδης και Απόστολος Βαγγελάκης.

Η συναυλία ξεκίνησε στην ώρα της, χωρίς καθυστερήσεις και μετά από την έναρξη με ορχηστρικό κομμάτι, ο Γιώργος Νταλάρας ανέβηκε στη σκηνή και με την μοναδική δυνατή φωνή του, είπε τα εξής:

"Καλησπέρα !! Shalom, good evening !

Είμαστε και πάλι εδώ (χειροκρότημα). Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ που για ακόμα μία φορά είστε εδώ μαζί μας.....όλα αυτά τα χρόνια....ήταν πριν από 25 χρόνια που ήρθαμε για πρώτη φορά στο Ισραήλ, όπου βρήκα πολλούς φίλους.....είστε μέσα στην καρδιά μου, πάντα στην καρδιά μου (χειροκρότημα)..ευχαριστώ (χειροκρότημα).

Ένα μικρό πουλάκι μου είπε ότι ο Δήμαρχός σας είναι πολύ καλός τραγουδιστής. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για αυτή την πρόσκληση όπως και για όλα αυτά τα χρόνια ! Για την στήριξή σας, τον σεβασμό σας και την αγάπη σας για την Ελληνική μουσική (χειροκρότημα). Νιώθω ακριβώς τα ίδια για εσάς. Αυτή τη φορά έχω μαζί μου δύο εξαιρετικούς τραγουδιστές, και οι δύο από τη Θεσσαλονίκη, την Μελίνα Ασλανίδου και τον Δημήτρη Μπάση. Μεγάλοι τραγουδιστές ! Σας ευχαριστώ και πάλι !! Ας αφήσουμε την μουσική να συνεχίσει αυτή τη βραδιά!"

Γι'αυτό υπάρχουνε οι φίλοι...................

8 people like this

Προς το τέλος της συναυλίας

10 people like this

Amazing photos! Thank you, Alona, once again!

Ελίνα, σε ευχαριστούμε πολύ για το video! Εξαιρετικό! από πάσης απόψεως!!!

2 people like this

Ακούγεται έντονα η συγκίνησή του στη φωνή του.........

Λατρεύω το βριντεάκι ΚΑΙ το τραγούδι !!!!

Γι'αυτό υπάρχουνε οι φίλοι........ B)

Ευχαριστουμε αλονα για ολο το υλικο!!! πραγματικα μπραβο!!

Και με ολα αυτα τα βιντεο διαπιστωνω το ποσο μου ελειψε μια συναυλια εδω στην ελλαδα με τα ωραια του τραγουδια εφολης της υλης... φφφ.. απο τη μυτη να με πιασει καποιος θα σκασω απο τη ζηλεια μου!!

Ασχετο αλλα αυτο το πιτσιλωτο πουκαμισακι ελπιζω να μη το ξαναβαλει.. δεν μαρεσει καθολου!!

2 people like this

and finally, look at the crowd in Bat Yam and listen to what the Mayor tells Dalaras...

7 people like this

Φοβερη η ενορχηστρωση στη "νυχτα"!! Δεν μου αρεσε ομως πολυ η ερμηνεια σε αντιθεση με τον "παλιο στρατιωτη" που τα σπαει! ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!

2 people like this

Αλονα αναστατωσε με κι αλλο, μπορεις!!! :wow: :wow:

ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ..!!!! :D :D :D :D

p.s. βαλε και τις αλλες τις καλες, με λιγο μανατζεριλικι!!! :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

εκπληκτικες οοοολες!! ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΛΟΝΑ..!!! :) :)

Not of Noa's manager! :laugh:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :what: :what: :what: :what:

2 people like this

Thank you Anna!!!

and this is a tiny contribution from my part to you, look who's next to the right hand screen :wow:

P1000039-1.jpg

2 people like this

Thank you,Anna! :)

1 person likes this

and thank you for the wonderful night in Bat Yam

yes, I have to say thank you :razz:

http://i50.photobuck...ch/Fotos280.jpg

αχ τί ωραίοι που είναι όλοι χαμογελαστοί!!!!!! :D:dance::clap:

Alona and Anna, thank you very much!!!!!

2 people like this

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead