346 posts in this topic

O Νταλάρας στο Gazarte (30/11 & 1/12) και το μετά…

Υπογράφει: Θανάσης Γιώγλου

30/11/2012

http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=4433&Itemid=16

(ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ VIDEO ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες οι παραστάσεις θα επαναληφθούν στη μουσική σκηνή Passport στον Πειραιά, ενώ στα μέσα του Δεκέμβρη θα δοθεί μια μεγάλη συναυλία στον Βόλο.

8 people like this

Ωραίος ήχος! :walkman:

Άντε να μάθουμε και ημερομηνίες να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε! (σκέφτομαι και τα τσίπουρα του Βόλου...)

1 person likes this

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες!Εξαιρετικές.(εμ τι.τζάμπα κουβαλάς το μπόγο;)

2 people like this

Το μονο διαφορετικο μεχρι στιγμης:

"Η μπαλαντα των αισθησεων κ των παραισθησεων"

1 person likes this

What an extraordinary two evenings. The first really great, and the second even better.

First, the venue was nearly perfect. For being so accessible – right opposite the Κεραμεικός metro station - for not being too expensive and for creating such an intimate atmosphere in a relatively large space.

I only know a few songs from the new album so it was great hearing many of them for the first time, and I loved especially ‘Αριστερόχειρη’ :)

I have to say I’m not quite sure what to make of Μπάμπαλη. She’s a singer I like very much, though somewhat improbably discover about every six weeks or so. It goes like this. I listen to Μελοδία, usually when I’m working at the computer and every few weeks I hear a song I really like. So I look it up on ‘stixoi.info’ and discover that it’s called ‘Μοίρα μου έγινες’ by a singer called Ανδριάνα Μπάμπαλη. I think ‘Right, I’ll remember that’, but I don’t. So few weeks later I hear the song again, and go through the same process… and so on and so on. But I think now the name will stick.

Anyway, I loved her interpretation of ‘Μοίρα μου έγινες’ and ‘Εισαι εσύ ο ανθρωπός μου’ but not, I’m afraid her first song with Dalaras (don’t know the title). Dalaras has an almost magical ability to sing with, under, over and around other voices to create the most perfect harmony, but this time it didn’t happen, not for me at least. Perhaps this was some special harmony that I didn’t understand.

But that wasn’t important, because these were truly magical nights. Random highlights were: ‘Παραπονεμένα λόγια’ for Ελευθερίου on Saturday brought me the closest I could ever get to being at Ορφέας (without the help of Ο "κυριούλης"!) – something which especially in the early years I desperately wished I’d been able to do. ‘Να με θυμάσαι’ took me back to a summer night at Ηρώδειο with Σέμσης playing in the orchestra, and ‘Πεπρωμένο’ to Ζγγός when after hours of standing at the bar I finally sat on the floor, listened to what sounded like the whole audience sing this song and decided it could easily be Greece’s second national anthem. And then there was the forceful reminder of just what a consummate performer and musician Dalaras is.

I confess I would have given the price of my ticket just to hear the last two songs on Saturday. First ‘Los Garceros’, a wonderful ensemble performance with a brilliant and powerful life force. This surprised me because I’ve never much liked the Latin album. I had a clue, but didn’t quite understand, what the problem was a few years ago when I was totally knocked out by ‘Una moneda le di’ at Megaro. Now I realise that the CD is somehow too careful and deferential and that these wonderful songs have to be heard live to be fully appreciated.. .

Finally there was the heartbreaking beauty of ‘Μοιρολόι’. It’s hard to talk about because the power of music like this to unlock the deepest emotions is so difficult to explain or understand.

Altogether an amazing weekend, that I’ll be reliving for a long time to come. Thank you so much Anna, Alona and Μάρω for helping with the memories.

5 people like this

Το μονο διαφορετικο μεχρι στιγμης:

"Η μπαλαντα των αισθησεων κ των παραισθησεων"

κι εγω σε αλλη θεση........... :razz: :razz: :music_singguitar::whistling2: :whistling2:

2 people like this

ALONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........

KISSESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.................... :) :) :laugh: :laugh: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

1 person likes this

Alona dont go, πλιιιιιιζζζζ....

τι θα do εγω χωρις you..?? ee?? :what: :what: :what: :what:

4 people like this

Wonderful pictures Alona!!! All his passion in your camera!!!!

Ειναι απλα υπεροχος...ενας Θεος! Τι κι αν αφαιρουν ως απορρητα τα ομορφα

video του απ το yοutube...Απ την καρδια μας και το μυαλο μας, ο,τι και να κανουν δεν μπορουν

να τον αφαιρεσουν!!!

...επισης...

ωραια δεν θα ταιριαζε σημερα το ''σου γραφω πρωτη του Δεκεμβρη''???

Ου κι εχει να το πει πολλα χρονια! Απ το Παλλας το 1995 αν δεν κανω λαθος...

3 people like this

...επισης...

ωραια δεν θα ταιριαζε σημερα το ''σου γραφω πρωτη του Δεκεμβρη''???

Ου κι εχει να το πει πολλα χρονια! Απ το Παλλας το 1995 αν δεν κανω λαθος...

Το είχε πει στο Παλλάς το 2007, μετά δε θυμάμαι.

4 people like this

Δεν περιγράφεται … δεν υπάρχει …

Κι όμως είναι αλήθεια!!!!!!

5 people like this

Πρώτη του δεκεμβρη. Αν είν η αγαπη. Ένας αλήτης πεθανε

Άγγελε με την περίτεχνη κορώνα στο συκοφαντίιιιιιααα ;;;

Αλόνα σ' ευχαριστούμε! Ερωτεύτηκα Μπάμπαλη με τιραντάκι και μπολερό... Τι μωρό είναι αυτό....

Την έκανε την κορώνα, όπως μάλλον δεν την έχει κάνει έτσι (θύμισε ΟΑΚΑ...), όχι στη συκοφαντία αλλά στην τρίτη στροφή, στο "δείλι"! Κατά τα άλλα, σε μια ακόμη ιδιαίτερα ζεστή βραδιά με υπέροχες ερμηνείες και παιξίματα, ακούσαμε 1η του Δεκέμβρη, Αν είναι η αγάπη, Ένας αλήτης πέθανε και την εισαγωγή από το Πέραμα!! Τελειώνοντας μάλιστα μια εκπληκτική εκτέλεση του Χαροκόπου, όπως κάνει το τελευταίο δεκαήμερο, ακούστηκε μια φωνή από αριστερά "Το ξεπαάτωσεεεςς"!! Άντε, καμιά εκατοστή τραγούδια μου λείπουν να ακούσω ζωντανά και θα σταματήσω να τον βλέπω... (Ένα από αυτά τα 100 και το Ξεκινάει τ ´αρχοντολόι, που πέταξε κάποια στιγμή ένας "σεσημασμένος" φίλος μας...). Καλή επιστροφή στα παιδιά που αύριο ταξιδεύουν και στο επανειδείν!!

7 people like this

Την έκανε την κορώνα, όπως μάλλον δεν την έχει κάνει έτσι (θύμισε ΟΑΚΑ...), όχι στη συκοφαντία αλλά στην τρίτη στροφή, στο "δείλι"! Κατά τα άλλα, σε μια ακόμη ιδιαίτερα ζεστή βραδιά με υπέροχες ερμηνείες και παιξίματα, ακούσαμε 1η του Δεκέμβρη, Αν είναι η αγάπη, Ένας αλήτης πέθανε και την εισαγωγή από το Πέραμα!! Τελειώνοντας μάλιστα μια εκπληκτική εκτέλεση του Χαροκόπου, όπως κάνει το τελευταίο δεκαήμερο, ακούστηκε μια φωνή από αριστερά "Το ξεπαάτωσεεεςς"!! Άντε, καμιά εκατοστή τραγούδια μου λείπουν να ακούσω ζωντανά και θα σταματήσω να τον βλέπω... (Ένα από αυτά τα 100 και το Ξεκινάει τ ´αρχοντολόι, που πέταξε κάποια στιγμή ένας "σεσημασμένος" φίλος μας...). Καλή επιστροφή στα παιδιά που αύριο ταξιδεύουν και στο επανειδείν!!

''Τελειώνοντας μάλιστα μια εκπληκτική εκτέλεση του Χαροκόπου, όπως κάνει το τελευταίο δεκαήμερο, ακούστηκε μια φωνή από αριστερά "Το ξεπαάτωσεεεςς"!!'' παρών!! :thumbsup:

3 people like this

ένα χαμόγελο για την Ελπίδα :)

469170_10151267825892270_940877009_o.jpg

14 people like this

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead