jjloco

Νατάσσα Μποφίλιου

26 posts in this topic

Geia sas paidia,

my friend Natasa Mpofiliou is being interviewed tomorrow night on Melwdia 99.2FM at midnight Greek time.

And here's a live video of her single Aspirinh (too bad it's not full length):

video_Natasa

Enjoy!

jj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύο δημοσιεύματα σχετικά με τη συναυλία της Νατάσας Μποφίλιου στον Αυλώνα..... :shock4:

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: "Θερμή" υποδοχή ετοιμάζει η "Χρυσή Αυγή" στην Μποφίλιου σήμερα στον Αυλώνα

ΤΩΡΑ-Ισχυρή αστυνομική δύναμη για την Μποφίλιου στον Αυλώνα

Και όλα αυτά με "αφορμή" ένα σχόλιο που έγραψε η Νατάσσα Μποφίλιου στο twitter κατά της χ.α. ....

Καθεστώς τρομοκρατίας.... Σας θυμίζει κάτι αυτή η ιστορία; :furious:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μας θυμίζει και λέγαμε πως αυτό που γινόταν δεν ήταν εναντίον ενός αλλά εναντίον όλων. Τους ανεγκέφαλους μου μέσα!!! :pity:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια από τις συγκλονιστικότερες ερμηνείες της βραδιάς. Η σπουδαία Μαρία Δημητριάδη θα πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένη από εκεί που είναι. Όχι γιατί τη μιμείται, αλλά γιατί τη θυμίζει και με σεβασμό, δυναμισμό και φρεσκάδα προσφέρει προς ανακάλυψη ένα τραγούδι του χθες στους νέους του σήμερα.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

NATASSA_MPOFILIOY_PAROYSIASH_ANO_TELEIA.

Η «Άνω τελεία» της Νατάσσας Μποφίλιου σε πρώτη, ζωντανή ακρόαση στο Passport (HΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ)

...Λοιπόν, δε θα μπω στη διαδικασία να σκεφτώ πώς να γράψω αυτά που θέλω να πω, ποτέ δεν το έκανα άλλωστε, απλώς δεν ξέρω... Τα ονόματα Μποφίλιου, Καραμουρατίδης, Ευαγγελάτος και αρκετές φορές Μωραΐτης, μ’ έβαζαν σχεδόν πάντοτε στην αμήχανη σκέψη, «Να πω τα πράγματα με τ’ όνομά τους, ή να τ’ αφήσω;» E, θαρρώ πως ένα μέρος όσων σκέφτομαι αυτή τη φορά θα το αποκαλύψω... Αγαπώ τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Βίκυ Μοσχολιού, τη Γλυκερία... Την πρώτη λίγο παραπάνω από τις υπόλοιπες, γιατί η φωνή κι ερμηνεία της διεισδούσε καθαρά μες το συναίσθημα μου, δε χρειαζόταν ποτέ προσπάθεια, ούτε δικαιολογίες κι εκπτώσεις, για να το πετύχει... Ωραία, καλά κάνεις κι αγαπάς τη φωνή της Χαρούλας και των υπολοίπων που μας αναφέρεις! Τί σχέση έχει αυτό με την Μποφίλιου ρε Άρη;

Δε θα βάλω αυτή τη φορά άνω τελεία, αλλά θα ανοίξω άνω και κάτω τελεία και θα πω καθαρά τις σκέψεις μου: Η Νατάσσα Μποφίλιου, έχει μια καλή φωνή, που μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη, με δουλειά, πώς το λένε, με «εργασία», με κόπο... Οι πανομοιότυπες συνεργασίες της των τελευταίων 8 χρόνων, με επίκεντρο τους τρεις δίσκους της την τελευταία πενταετία, με δημιουργούς τους μόνιμους συνεργάτες της Γεράσιμο Ευαγγελάτο και Θέμη Καραμουρατίδη, αφήνει μια συνεχόμενη αίσθηση επανάληψης και συντήρησης, που θαρρώ πως δεν τη σώζουν ούτε ο μελαγχολικός και νοσταλγικός στίχος του Γεράσιμου, ούτε οι ερμηνευτικές ικανότητες-κορυφώσεις της Νατάσσας, μα ούτε και το ίδιο μουσικό μοτίβο, του Θέμη... Η μελαγχολία του χωρισμού, της αποτυχημένης σχέσης, της ανούσιας φιλίας, βαλμένες μες την παράξενη και δύσκολη εποχή που βιώνουμε, δοσμένη με θεατρική και ρετρό «σκηνοθεσία», θαρρώ πως δεν είναι το μόνο αιτούμενο και το μόνο σημαντικό, ώστε να επαναλαμβάνεται με τόση διάρκεια και ένταση...

Σίγουρα, υπάρχει ένα ισχυρό νεανικό κοινό, που ταυτίζεται και νιώθει να εξεγείρονται τα συναισθήματα του, μέσα από αυτά τα τραγούδια, όμως αυτή η στείρα επανάληψη, αισθάνομαι πως οδηγεί σε λήθαργο τελικά και συντήρηση... Ακούω πολύ συχνά το «Εν λευκώ», το «Κοίτα εγώ» και σπανιότερα το «Σ’ έχω βρει και σε χάνω», μου άρεσε πολύ η ερμηνεία της Νατάσας πρόσφατα στο Ηρώδειο, στα τραγούδια του Γιάννη Μαρκόπουλου, μου άρεσε και σε κάποια του Σταύρου Ξαρχάκου, όμως οι προσωπικές της δουλειές, δε μου δίνουν κάτι για να σταθώ, ν’ ακουμπήσω γερά, πέραν της αίσθησης, ότι αρέσουν και πουλάνε με μια δυναμική αξιοσημείωτη και η γνώμη των ΜΜΕ είναι θετική κι ευνοϊκότατη... Δε μπορώ να αναμασήσω εύκολα ότι μου δίνουν κι αδυνατώ να προχωρήσω πέρα από την «άνω τελεία», η συντήρηση κι η επανάληψη είναι έννοιες, που με κρατούν δέσμιο και με αφήνουν μακριά της... Πόσο δε όταν η επανάληψη προέρχεται από μια ερμηνεύτρια, που σίγουρα διαθέτει τις ικανότητες και τη δυνατότητα, μα και τη θέληση φρονώ, να μας προσφέρει καινούριες και αξιόλογες προτάσεις, έξω από την εύκολη λύση και την πεπατημένη...

Υπογράφει: Άρης Αναγνωστόπουλος
 

http://www.ogdoo.gr/portal/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=8019&Itemid=125

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συντάσσομαι απόλυτα με τις απόψεις σου.

 

Εγώ πάλι καθόλου.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια πολύ καλή συνέντευξή της. Εμένα μου αρέσει που εκτός από καλή τραγουδίστρια ξέρει να χειρίζεται ωραία το λόγο κι έχει και άποψη που δεν την κρύβει.

http://ingolden.gr/in/%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD/

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oπως ανεφερα και στο fb, κι εγω την θεωρω αρκετες φορες κουραστικη, αλλα επισης λαμβανω υποψη καποιους παραγοντες, οπως: Δεν υπαρχουν τοσο αξιολογοι δημιουργοι οπως παλιοτερα, η αν υπαρχουν δεν προβαλλεται για διαφορους λογους η δουλεια τους. Ειναι πολυ νεα ακομα για να την συγκρινουμε με τεραστια ονοματα, οπως πχ. αλεξιου. Μεγαλο ρολο παιζει το προσωπικο γουστο. Δλδ μπορει αυτη να περνα καλα με τα τραγουδια που λεει, οπως επισης και το κοινο της. Δεν το βρισκω κακο να θες να αρεσεις σε νεους, ειδικα στην αρχη της καριερας σου. Πχ, το δικο μου προσωπικο γουστο ειναι ο θεατρικος τροπος ερμηνειας. Τρελαινομαι!! Αλλωστε, καθε τραγουδι ειναι και μια μικρη ιστορια.

 

Την συνεντευξη την διαβασα κι εγω και μου αρεσε. Φαινεται ωριμη και προσγειωμενη.

 

Ασχετο και σχετικο μαζι. Χαρηκα απιστευτα που ο νταλαρας εκανε αρκετα βηματα προσεγγισης των νεων. Μην ξεχναμε οτι παρα τις κατηγοριες και τις υποτιμησεις, οι νεοι βλεπουν με αλλη ματια τον κοσμο και ποσο πιο σημαντικο, η τεχνη να απηχει σε νεους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφροδίτη,η σύγκριση δε γίνεται με τη Χαρούλα του τώρα,αλλά με τη φωνή,της Χαρούλας στα 25-30 της και της Μποφίλιου,αυτήν την 5 ετία,που επίσης είναι 25-30 χρονών...υπάρχει υπερκτίμηση στη μέση και εντονότατη προώθηση,από πολλά μέσα...αξίζει,αλλά όχι τόσο όσο προβάλλεται...
Όσο για τον Νταλάρα...μα πότε έπαψε να είναι κοντά στους νέους;;;από την αρχή της καριέρας του,πάντοτε αυτό κάνει,τόσο μέσα από τις συνεργασίες του και τις δουλειές του(προσωπικές και ως συμμετέχων),αλλά και μέσω της γενικότερης στάσης ζωής του...

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρη, συμφωνω στην υπερπροβολη. Εχεις δικιο. Δεν υπαρχει ομως κατι ιδιαιτερα αξιολογο σημερα. Τι να λενε? Να συνεχισουν να λενε για την αλεξιου, πρωτοψαλτη κλπ κλπ? Κουραστικο... Δλδ αυτη η υπερπροβολη, εμενα μου φαινεται σαν αναγκαιο κακο. Οσοι ειναι λιγο ψαγμενοι στη μουσικη, καταλαβαινουν τι αξιζει και τι οχι. Ας πουμε, σημερα ακουω στο πρωινο του αλφα: "Kαι τωρα, υποδεχτειτε εναν κυριο με τεραστια πορεια στο ελληνικο τραγουδι!! Τον νικο αντυπα!!"

Ντοιιινγκ!!! Φυσικα γελασα και το αλλαξα.

 

Οσον αφορα τον νταλαρα, θα μιλησω απο προσωπικη εμπειρια και οχι απο αυτα που ακουω απο συνομηλικους γιατι πικραινομαι και δεν θελω. Μεχρι το 2002 με τελευταιο cd την ασφαλτο που τρεχει ηταν αρκετα κοντα στους νεους. Και εξηγω. Τι θελουν οι περισσοτεροι νεοι? Συγχρονο ηχο, με στιχο και παλι συγχρονο, που να περιγραφει την νιοτη με τα εντονα συναισθηματα, το παθος, την επαναστατικοτητα, την ξεγνοιασια κλπ,  ωραια μαγαζια, σχετικα μικρα με ποτα, στεκια δλδ, συναυλιες να τραγουδησουνε, να ξεσαλωσουνε, να χορεψουνε, να επαναστατησουνε, να ερωτευτουν, να χοροπηδηξουν κλπ. Και τονιζω, οι περισσοτεροι, γιατι ο αλλος μπορει να εχει παθος με την οπερα, δεν τον βαζω στον μεσο ορο. Μεχρι το 2002 λοιπον, ο νταλαρας τα εκανε αυτα. Μετα, και νιωθω ασχημα, γιατι το εχω πει πολλες φορες  και ισως καποιους ενοχλει και δεν ειναι ωραιο, ξεκινησε με τα αφιερωματα σε παλιους ρεμπετες, μεγαρα, θεατρα, συμφωνικες πολλες κλπ. Το κοινο καθε φορα που πηγαινα ηταν μεσο ορο ηλικιας 50+. Not good για εναν καλλιτεχνη. Κι εγω που πηγαινα ομως, πιεζομουν. Τελευταια φορα, με την συμμετοχη του νταλαρα στον μυστακιδη, αποφασισα πολυ συνειδητα να μην ξαναπαω. Αυτη ομως η πρωτοβουλια για τις γειτονιες, με την εισοδο ελευθερη, μου εβγαλε οτι πιεζοταν για χρονια μεσα μου και τις υποστηριξα με παθος. Εκτοτε, ζησαμε εξαιρετικες στιγμες.. Μικροι χωροι, παρεα και χαιρομαι τοσο πολυ γιατι γνωρισα κι εσας! Επισης, στις συνεντευξεις ηταν πιο απολυτος. Τωρα ειναι πιο προσιτος, πιο φιλικος, επιτελους ειναι ο νταλαρας που αγαπησα! Προσωπικη αποψη, αλλα βλεπω οτι τωρα πια το κοινο ειναι μικροτερο ηλικιακα και χαιρομαι παρα παρα παρα πολυ!!

Edited by afroditaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xθες ειχα την τυχη να παρευρεθω στο προγραμμα της μποφιλιου στο φιξ... Μακαρι να μπορουσα να μεταδοσω γραπτως ολα οσα εζησα... Την ειδα πρωτη φορα live και εχω να πω οτι προκειται για ενα εξαιρετικο ταλεντο, μια ξεχωριστη και σπουδαια καλλιτεχνις, που εκανε την ψυχη μου να πεταξει... Τι να πρωτοπω... Η τεραστια σε εκταση και ενταση φωνη της, η κινηση και το βλεμμα της, που μεσα τους σπαρταρουν φλογες, η εκρηκτικοτητα της, το ταπεραμεντο της..η θεατρικοτητα της, που γεμιζει την σκηνη, μαγνητιζει το βλεμμα , σε γοητευει ανελεητα... Μα πανω απολα η ενταση της, το παθος της, τα τραγουδια που διαλεξε να ερμηνευσει και η ανεξαντλητη ενεργεια της που σαρωσε τους παντες... να ειναι καλα κιαι να εχει μια σπουδαια πορεια οπως της αξιζει.

 

Α καπελα ειπε το περαμα και σειστηκε το μαγαζι..

 

Πρωτο τραγουδι ηταν τα βεγγαλικα σου ματια με την μποφιλιου στο πιανο, το ερμηνευσε πολυ διαφορετικα απο τον νταλαρα, υπεροχα ομως.

 

Οι στιχοι των τραγουδιων ειναι κα-τα-πλη-κτι-κοι!!!! Μερικες φορες αδικουνται απο την μουσικη. ο ευαγγελατος περιγραφει με την αληθεια του και την μαεστρια του τα συναισθηματα και τα αδιεξοδα της εποχης. Εκλαιγα στο μισο προγραμμα.

 

Αν δεν ηταν ο νταλαρας θα ξαναπηγαινα. Το μαγαζι ηταν φισκα, δεν επεφτε καρφιτσα, νεα παιδια, ακομα και στις σκαλες απο τις τουαλετες καθονταν, απλα δεν χωρουσαμε!! Ελπιζω να μην μας "κλεψει" πολυ κοσμο...

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φωτογραφίες απο τη βραδιά στο Fix Factory of Sound

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.581813311898121.1073741837.542838199128966&type=1

 

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013453_581597921919660_283518853_n.jpg

 

 

Όσον αφορά το σχόλιο του Άρη, θα πω οτι κι εγώ δε συμφωνώ καθόλου. Πρώτα απ'ολα γιατί η άποψή του βασίζεται στη σύγκριση της Μποφίλιου με την Αλεξίου, με απώτερο σκοπό να αξιολογηθεί η Μποφίλιου ως κατώτερη της Αλεξίου. 

Για να μην παρεξηγηθώ, να θυμήσω οτι κι εμένα μου αρέσουν οι συγκρίσεις και τις θεωρώ θεμελιώδες κριτήριο αξιολόγησης, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουν νόημα. Είναι άλλη η εποχή, άλλοι οι ακροατές, άλλες γενιές, άλλοι καλλιτέχνες. Είναι όλα τελείως διαφορετικά. Για να το θέσω διαφορετικά: θα είχε νόημα να συγκριθεί ο Νταλάρας το 1970 με τον Στράτο Παγιουμτζή, ή η Αλεξίου με τη Σοφία Βέμπο; Απλά δεν είναι εφικτό. Και δεν είναι εφικτό όχι γιατί ο ένας είναι τεράστιος και ο άλλος μηδενικό, αλλά γίατί οι μεταβλητές της σύγκρισης (εκτός απο το γεγονός οτι και οι δύο είναι τραγουδιστές) είναι όλες διαφορετικές. 

 

Η Μποφίλιου είναι μια απο τις πιο ωραίες νέες φωνές με σεμνή, προσεκτική και αξιόλογη παρουσία. Δεν της έτυχε να ξεκινήσει με Κουγιουμτζή και Λοίζο, τι να κάνουμε... Φταίει αυτή που γεννήθηκε πιο μετά για την κατηγορήσουμε; Οι συνθέτες και στιχουργοί που της έγραψαν δεν έτυχε να περάσουν 'φαρμακωμένη' φτώχεια, εμφύλιο και κατοχή. Κακό είναι; Άλλες γενιές, άλλα προβλήματα!

Εμένα με ενδιαφέρει πως σέβεται απόλυτα τη μουσική και δε βγήκε στην πίστα με γαρύφαλλα, μίνι φούστα και την κοιλιά έξω να κουνιέται σαν φτηνογυναίκα... Γιατί ξέρω και κάποιες που ξεκίνησαν με Κουγιουμτζή και κατέληξαν κάπως έτσι...



Και κάτι ακόμη, αυτό, μια τραγουδίστρια της σειράς, ή λιγο καλή, ΔΕΝ το λέει έτσι:

 

Edited by Theodore
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 γίατί οι μεταβλητές της σύγκρισης (εκτός απο το γεγονός οτι και οι δύο είναι τραγουδιστές) είναι όλες διαφορετικές. 

 

Μαθηματικο μυαλο :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την ακολουθεί πολύ μεγάλο κομμάτι της νεολαίας. Θα μπορούσε πολύ εύκολα να τους "χαϊδεύει" τα αυτά σε όλη τη διάρκεια της συναυλία με σύγχρονες μελωδίες που ξέρουν και αγαπούν. Αντί γι αυτό προτιμά να τους "δείξει" τραγούδια όπως:

 

Μαργαρίτα Μαγιοπούλα

Φάμπρικα

Στου λιμανιού το καλντερίμι 

Μάνα μου Ελλάς

Πέραμα

Μάη ΄μ Μάη ΄μ

 

 

και μόνο αυτό αρκεί για να έχει την εκτίμησή μου. 

Edited by Theodore
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τον θοδωρη. Παιρνει το ρισκο και λεει αυτα τα τραγουδια (γιατι ρισκο ειναι να τραγουδησει τετοια τραγουδια στο κοινο που την ακολουθει) και συγκεκριμενα λεει εξαιρετικα (συμφωνα παντα με την υποκειμενικη μου γνωμη) τα :

 

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...