John Akritidis

Από καρδιάς - Ζωντανή ηχογράφηση στον Ζυγό

324 posts in this topic

But in the internet version I didn't find it!

Think I have to go to Cologne tomorrow and buy the newspaper! :inlove:

Φίλοι καρδιακοί

Ενα δίσκο «από καρδιάς», «καθόλου της μόδας, αλλά με σημαντικά τραγούδια», όπως είπε, μας παρουσίασε ο Γιώργος Νταλάρας κι η φετινή παρέα του «Ζυγού» -οι Γεράσιμος Ανδρεάτος, Μελίνα Ασλανίδου, Αννα Μπουρμά και η μικρή Αρετή Κετιμέ- προχθές στην ταράτσα της μουσικής σκηνής.

Στο «Σινέ Παρί», δηλαδή. Ηταν μια παρουσίαση με πολύ κόσμο, που μύριζε βασιλικό (μ' ένα μεταλλικό γλαστράκι ανά χείρας είπαμε: «Καληνύχτα»), μια βραδιά που συνδύασε την προβολή στη γιγαντοοθόνη, αντί ταινίας, στιγμών του προγράμματος στο «Ζυγό» -όπως ακούγονται στο διπλό live «από καρδιάς» των 34 τραγουδιών- με «ζωντανές» εξομολογήσεις, συγκίνηση και... προτάσεις. Ο Γιώργος Νταλάρας ζήτησε ενώπιον όλων στον Μάκη Μάτσα, πρόεδρο της Minos-EMI, να κάνει άμεσα ένα δίσκο της Κετιμέ. «Πάντα δίνω ιδιαίτερο βάρος στην παρουσία της Αρετούλας», είχε πει νωρίτερα. «Είναι η ελπίδα μας, είναι εδώ και μας λέει πως όλα μπορούν να ξαναρχίσουν από την αρχή...». Η μικρή, που συμμετέχει στο δίσκο με το παραδοσιακό «Μαραίνομ' ο καημένος», μίλησε κλαίγοντας για τη συνεργασία της με αυτούς τους «καλούς ανθρώπους» υπογραμμίζοντας: «Στην πρώτη συνέντευξη Τύπου μιλούσα στο "θείο" μου (εννοώντας τον Νταλάρα) στον πληθυντικό, τώρα, νομίζω, μπορώ και γω να του μιλώ στον ενικό...». «Το κυρίως θέμα του δίσκου είναι ο αυθορμητισμός», υπογράμμισε ο παραγωγός του, Γιώργος Κυβέλος, χαρακτηρίζοντάς το «δίσκο με θέα τα χαρούμενα πρόσωπα των 50.000 ανθρώπων που παρακολούθησαν το πρόγραμμα». «Ο δίσκος φέρνει κάτι αυθεντικό, ιδίως από την πλευρά του κόσμου», είπε ο τραγουδιστής. «Οι θεατές, αυτή τη φορά, με επανέφεραν στην τάξη. Ετσι αυτό που κάναμε στη σκηνή του "Ζυγού" ήταν το απλούστερο. Είπα τα τραγούδια τους. Τα τραγούδια μας. Τα τραγούδια μου. Τα παίξαμε, προσπαθώντας να κάνουμε μουσική...». «Καλοτάξιδος», ευχήθηκαν, μεταξύ άλλων, οι Λευτέρης Παπαδόπουλος, Χρήστος Νικολόπουλος, Μαρινέλλα, Μίμης Πλέσσας, Αντώνης Βαρδής, Κυρ, Βαγγέλης Κορακάκης, Σταμάτης Μεσημέρης.

Μ.ΒΛ.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 29/06/2002

In the shop at Cologne railway station there was the magazine 'Health and Style' together with Eleftherotipia!?!

So I had a look at all the Greek newspapers and......found it with Ta Nea! :inlove:

Just amazing....

:inlove::D:D

I won't stand on the number (34 of them),I will just say that I listened the two cds from the beginning to the end without leaving one out. They include different kinds of music as well,traditional folk (Aretoula Ketime),old hits of Kazantzidis,Dionisiou,Poulopoulos as well as songs like "Amor-amor" perfomed by George in a unique way ...

It should be in everyone's collection

John

So far there is no word of the new cd in Canada.....It better come out here soon!!!!!!

No word in France either!!!!! :blink:

I'm still hoping they bring the CD to Germany, when they come tomorrow for the concerts!!

:huh::mad:

hello guys

Soc I was just at greekmusicusa

and their link was down for the price.

Apparantly a problem with there local server,

Anyhow, how much is it selling for and did they have

the participation cd's too?

Hristaki

same ? And there was no mention of the new cd

in greekcity.com.

Apparantly no posting to their site yet with any info.

BTW, although this is not the place to post

I recently saw your pic Hristaki and although Sarantis thinks you

resemble Sony Bono a little,

I would venture to say more like the actor 'Sam Elliot'

who co-stared with Cher in the movie "Mask"

Ha thats putting a little humor in there

but I think you know what I mean, yes/no?

:lol: :blush:

I just bought the CD :huh:

I have to say that it will probably be the most successful 'laiko' CD of the year! Songs that were burried for years, came alive!

More impressions later, I 've heard it only once

:lol:

Dear members in western europe,

The new cd of Dalaras you can buy at trehantiri shop in london.

Phone number 00 44 208 802 6530

or at www.trehantiri.com

regards

Henkos

I'm just listening to the CD's!

And now I understand Niki's shouting!

Although I thought I like more the 'modern' Dalaras and songs like Amor-Amor, the 2nd CD of 'από καρδιάς' is absolute the best live CD I've ever heard! And you get back the atmosphere of Zygos! Amazing!

What I also noticed, the duo: Μίμης Πλέσσας / Λευτέρης Παπαδόπουλος did some good work!

And just to honour Παπαδόπουλος, I should try to go to the concert at Prespa Seas in August!!

I just got the cd. It is UNBELIEVABLE!!!!!!!!!!!! Hearing George D. sining the old songs brought shivers to my spine. especially "Brexi fotia sti Strata Mou" and "To Vouno"

Ο λίαν αγαπητός Γιώργος Νταλάρας με το νέο του δίσκο 'Από Καρδιάς', μ' ένα μαγικό τρόπο μας ξαναθυμίζει μεγάλα τραγούδια που εκφράζουν αληθινά αισθήματα, συνδέει το παρών με το παρελθόν, ερμηνευτής με αστείρευτη δημιουργικότητα, πάντοτε πρώτος στις επάλξεις της μουσικής σκηνής μας παρουσιάζει μαζί με την παρέα του, ένα από τα καλύτερα προγράμματα του των τελευταίων χρόνων, αγκαλιάζει όλες τις διαθέσεις με τα τραγούδια που διάλεξε. Συμμετέχουν : Ο σπουδαίος λαϊκός ερμηνευτής Γεράσιμος Ανδρεάτος, Η Μελίνα Ασλανίδου με την ξεχωριστή χροιά της φωνής της, Η Αννα Μπουρμά που μας φέρνει την αύρα και την αγνότητα μιάς νέας παρουσίας στη μουσική, και η Αρετούλα Κετιμέ που έφερε την άνοιξη και μας έδειξε ότι όλα μπορούν να αρχίσουν από την αρχή (λόγια του Γιώργου Νταλάρα). Ενα χορταστικό πρόγραμμα σε δύο CD (34 ολόκληρα τραγούδια) και με την ορχήστρα να τα δίνει όλα, μια ορχήστρα με σημερινό ήχο. Επιμελημένη παραγωγή με εξαιρετικό εξώφυλλο και πολυσέλιδο ένθετο με φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες. Ενορχήστρωση των τραγουδιών : Γιώργος Νταλάρας. Ενορχηστρωτική επιμέλεια : Κώστας Γανωσέλης.

http://www.musical.gr/cddetails.scr?CD_code=540880-2

This CD has GREAT perfomances!!!! :D:wow::wow: Absolutely great!!!!! Τα γυρίσματα και οι αυτοσχεδιασμοί που κάνει... ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ!!!!

And I thought you mostly cared for the lyrics!! :razz: :lol:

I bought the CD on Friday evening before the concert starts,and I cannot stop listening to this wonderfull music.This CD could be a Kult CD!!!!Amor-Amor is so great!!! :D:wow:

Franz :wow: :lol: :razz:

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead