Micki

This week's favorite song (too)

1,665 posts in this topic

Francois, I was afraid to listen to it and it turned out I was right to be. Hence 'Bon courage'.

At the moment, I can't imagine wanting any other version than this.

Francois, I was afraid to listen to it and it turned out I was right to be. Hence 'Bon courage'.

At the moment, I can't imagine wanting any other version than this.

"this" referring to the Bithikotsis version, I suppose! :pity:

My song for this very special day:

Ena to chelidoni, by Bithikotsis.

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επέστρεψε στην Ελλάδα στις 24 Ιουλίου 1974 μετά από εννέα χρόνια παραμονής στο εξωτερικό. Την προηγούμενη ημέρα η στρατιωτική ηγεσία της δικτατορίας είχε καλέσει σε σύσκεψη υπό τον "Πρόεδρο της Δημοκρατίας" στρατηγό Φαίδωνα Γκιζίκη τους πολιτικούς αρχηγούς για να αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας. Μετά από μακρά συζήτηση αποφασίστηκε με προτροπή του Ευάγγελου Αβέρωφ να κληθεί ο Κωνσταντίνος Καραμανλής από το Παρίσι, όπου διέμενε.

Εκείνος δέχθηκε και επέστρεψε στην Ελλάδα με το προσωπικό αεροπλάνο του προέδρου της Γαλλίας Βαλερί Ζισκάρ Ντ' Εστέν. Στο αεροδρόμιο τον περίμεναν χιλιάδες λαού.

Ανέλαβε την πρωθυπουργία της χώρας, αφού έθεσε δυο όρους: πρώτον οι Ενοπλες Δυνάμεις να περιοριστούν στα στρατιωτικά τους καθήκοντα και δεύτερον, την προσπάθειά του να στηρίξουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις. Οι δυο όροι έγιναν αποδεκτοί και ο Καραμανλής σχημάτισε την κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας στην οποία μετείχαν βασικά στελέχη της ΕΡΕ, που είχαν αντισταθεί με κάθε τρόπο στη δικτατορία, στελέχη της Ενωσης Κέντρου και εκπρόσωποι του σοσιαλδημοκρατικού χώρου. Ο Ανδρέας Παπανδρέου και η Αριστερά που βρίσκονταν ακόμη εκτός Νόμου δεν εκλήθησαν να συμμετάσχουν στην κυβέρνηση.

Ο Καραμανλής ως πρωθυπουργός της κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας επέλεξε την αποχώρηση της Ελλάδας από το ΝΑΤΟ ως αντίδραση για την άρνηση του στρατγιωτικού συνασπισμού να αντιταχθεί στην προέλαση των Τούρκων στην Κύπρο (Αττίλας 2), αντικατέστησε τη χουντική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, νομιμοποίησε το ΚΚΕ μετά από 26 χρόνια παρανομίας και διεξήγαγε τις εκλογές της 17ης Νοεμβρίου 1974.

Why such a very special day, Francois? dare I ask?

And give me the abbreviation of the infos you gave now, sorry, my Greek is still not so advanced as yours

:pity:

From the yesterday night with Haris Alexiou: Dos' moy mia mera; from: Paixnidi tis agapis.This beautiful, clear, deep voice, good music and its interpretation, text I can understand without translation - what do I need more?

Why such a very special day, Francois? dare I ask?

28th anniversary of the fall of the b...y, f...g military junta...

no way, mon ami, no way.

Today

Πασσαλιμανιώτισσα.

no way, mon ami, no way.

The Bithikotsis/Katrakis version of "Axion Esti" is the "only" one, Geeske...

The Bithikotsis/Katrakis version of "Axion Esti" is the "only" one, Geeske...

For your ears only

Today I woke up with difficulty and Αστέρι μου, φεγγάρι μου singing in my ears - it's still there.

Theodorakis, with Elytis and Bithikotsis, on the first day "Axion Esti" was performed on stage. This version of "Axion Esti" is not only for my ears... It is the historical one, with all its creators. Listen to Manos Katrakis' voice too!!! Just great... I was very lucky to see him play the part of Oedipus in "Oedipus Rex" staged by Karolos Koun in Epidavros in 1981... Great actor too!

post-1-1027587497.jpg

Τραγούδια μου για τις δυο πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου θα είναι : ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ, Ο ΑΝΤΩΝΗΣ, Ο ΔΡΑΠΕΤΗΣ και ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ από το ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ του Θεοδωράκη, με τη μεγάλη Μαρία Φαραντούρη, που είναι τα πρώτα πρώτα τραγούδια του Μίκη που μετάδωσε το ελληνικό ραδιόφωνο, αρχές Αυγούστου του 1974, μετά από την πτώση της χούντας. Το θυμάμαι καλά. Είμουνα στην Αθήνα, και με αγωνία την περιμέναμε εκείνη τη μετάδωση Λίγες μέρες αργότερα, ήρθαν τα Λιανοτράγουδα με τον Νταλάρα (Είχαν όμως ηχογραφηθεί από τη Φαραντούρη και τον Πανδή το 1973).

Τη ασκηση για μενα, ευχαριστω!

Δυο τραγουδια για μενα και αυτες τις μερες: το παρα πολυ γνοστο Δελφινοκοριτσο, με τους στυχους του Ελυτι & Ασπρα κοκκινα κιτρινα (Μουτσις/Λογοθετις). καλα να χορεβουμε λιγο λιγακι...

Μεθυσμενα τραγουδια, the whole so melodious album, is helping me in the last days. Paradoxically, to get balance.

Τραγούδια μου για τις δυο πρώτες εβδομάδες του Αυγούστου θα είναι : ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ, Ο ΑΝΤΩΝΗΣ, Ο ΔΡΑΠΕΤΗΣ και ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ από το ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ του Θεοδωράκη, με τη μεγάλη Μαρία Φαραντούρη, που είναι τα πρώτα πρώτα τραγούδια του Μίκη που μετάδωσε το ελληνικό ραδιόφωνο, αρχές Αυγούστου του 1974, μετά από την πτώση της χούντας. Το θυμάμαι καλά. Είμουνα στην Αθήνα, και με αγωνία την περιμέναμε εκείνη τη μετάδωση Λίγες μέρες αργότερα, ήρθαν τα Λιανοτράγουδα με τον Νταλάρα (Είχαν όμως ηχογραφηθεί από τη Φαραντούρη και τον Πανδή το 1973).

Tomorrow is August, and I haven't changed my mind for the songs... :)

No, not war for me, please, not now.

For some days and some times: To παιχνιδι της αγαπης, Χ. Αλεχιου,

and a book: Jules Verne, A journey to the center of the earth. Francois, you dare give the original title. But the wonderful drawings I remember are lost in my edition I got now....

They are songs, they are against war, Olga!

The book by Jules Verne: "Voyage au centre de la terre" :( .

For Jules Verne, thanks! The songs, I know, Francois! Ετσι και αλλιος, δεν αντεχω.

You know why? Because of these neighbours of my grandma took to Auschwitz for their Jewish origin and name, and because of this

lemon tree having already fruits the neighbour was taking care about before this happened and my grandma left her home already.

No great wounds, no great words and sounds, only this memory of my grandma and these stories I heard so often in my life, that this association was now almost without thinking there... Give me this lemon tree again and I will be able to hear every song against war. The only one which suits for me here is perhaps "Toy Xaroy", you know, with this wordless melody of a female voice inside.

"Αυτή η νύχτα μένει". It reminds me of the last night I spent in Greece three years ago. :huh:

There is this extraodinary (and very pleasant) experience, which I hope you know: a song, a fairly familiar song, that you like... and that you suddenly hear all new, all fresh, as if for the first time...

So, I knew Ελλισσώ from Pantelis Thalassinos. A beloved song.

And then I heard Dalaras singing it.

αχ Ελισσάκι Ελισσώ...

:music:

And now I want to hear it again, and again, and again... but the radio won't obey my orders :huh:

Yes, Geske, I know that: "Enas kombos i xara mou", the Frankfurt version from "Live and unplugged". And: Tribute to Giorgo Zambeta, one of the melodies I know so long and like every time more and more.

Καλησπέρα πέρα για πέρα!!! :huh: Μου λείψατε όλοι!

Μόλις γύρισα από διακοπές.

Τραγούδια για την εβδομάδα που πέρασε; Μμ... μου είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω... άκουσα τόσα πολλά...

"Una moneda le di" για την Ισπανία! Viva Paco!

Και το "Τσαμίκο" για την επιστροφή...

"Καλωσόρισες πουλί μου, μοναξιά ελληνική μου..."

Είναι ωραία να γυρίζεις πίσω... ειδικά όταν σε καλωσορίζει μια τόσο ζεστή φωνή... Να 'σαι καλά Γιώργο! :music: