sarantiis

Γιάννης Κότσιρας

126 posts in this topic

I've heard some bits on the radio, I think.

It's happened several times now that I heard someone singing on the radio and thought 'hey, that's good, who is it?'' and it turned out to be Kotsiras.

A few days ago,there was a half page long article about Kotsiras,in Hurriyet.

The title was;"Romantic God Kotsiras" :rolleyes:

In this article there were very interesting comments about him.

I tried to translate some interesting parts for you:

"...Kotsiras,regarded as today's best interpreter of both Theodorakis and Hadjidakis songs,is at the top of Greek music.29 years old Kotsiras is said to be the romantic God of Greek music..."

"...In Athens,whereever you go,you hear his songs.Giannis Kotsiras-Live,recorded from his magnificient concert in Athens,is being played everywhere...His double CD album has been on top of the music charts for 24 weeks and it's already a platin one.He started to shake George Dalaras who has been at the top of Greek music for so many years :music: ..."

"...He has a very emotional voice that affects everybody.Authorities say,"if the legendary composer Hadjidakis was alive,Kotsiras would be his #1 interpreter.The great name of Greek music,Mikis Theodorakis, also wants his songs to be sung by Kotsiras."

S Gursu ;)

As I wrote somewhere, I was TOTALLY!!!!! impressed by his recording of the song first sung by Irena Kumioti: "I proti fora".

Therefore I am no even surprised by the title "Romantic God..." :D

Has anybody a chance to be there in concert? Anna, Du?

Ich würde schon gerne fahren! Thanks,Geske!

den kserw an etixe na akousete to kainourgio alboum tou gianni kotsira se mousiki tou l.maxairitsa...

to mono pou mporw na pw...apla katapliktikos!!!

tragoudia opws "ta mikrovia","egw de se katigorw","tosodoula","etsi kai alliws(i sinexeia...)",k.a. einai poli kala kommatia pou ta eixe anangi to elliniko entexno tragoudi twra teleftea gia na parei ligo ta panw tou...

αυτο που εχω να πω για το Γιαννη Κοτσιρα μια και

το συζηταμε ειναι οτι τον εχω φανταστει ως

αξιο εκπροσωπο του ελληνικου τραγουδιου

της δικης μου γενιας ....και ας μου επιτραπει

η εκφραση απογονο του Γιωργου Νταλαρα.... :blush:

I love Giani Kotsira very much and consider him the best of all. With ALL I mean Basis young Dionisiu,and many other beautiful voices, but...

...Giorgos Dalaraas has no apogono...simple as that. My opinion.

Βραβείο στο Μόντε Κάρλο για τον Γιάννη Κότσιρα

Ανάμεσα σε μεγάλα αστέρια της παγκόσμιας μουσικής σκηνής βρέθηκε ο Γιάννης Κότσιρας , στην Τελετή απονομής των " World Music Awards" που πραγματοποιήθηκε στο Μόντε Κάρλο.

Ο Γιάννης Κότσιρας ανακυρήχθηκε ως ο Έλληνας καλλιτέχνης με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.

Χαμογελαστός παρέλαβε το βραβείο του για να πει αμέσως μετά : "Ευχαριστώ το κοινό της Ελλάδας που αγόρασε τους δίσκους μουκαι με έστειλε εδώ απόψε, τους δημιουργούς με τους οποίους συνεργάστηκα, τη MINOS-EMI και τους παραγωγούς μου. Σας προσκαλώ το επόμενο καλοκαίρι στην πατρίδα μου,την Ελλάδα , για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, και προτείνω να μην εστιάσετε μόνο στα αθλήματα, αλλά να ακούσετε και τη μουσική μας , γιατί πιστεύω ότι θα ανακαλύψετε έναν καινούργιο μουσικό κόσμο".

Συγχαρητήρια στον Γιάννη Κότσιρα...εύχομαι να στηρίζουμε πάντα καλλιτέχνες οι οποίοι υπηρετούν την καλή πλευρά του ελληνικού τραγουδιού...

:D

Could anyone please give the details to Giannis Kotsiras' musical education?

I enjoy his recordings of the great and well known songs more and more, therefore I ask.

In the 2003 released album "Giannis Kotsiras live" are to be found, among others:

3. Proti fora (M. Plessas/ L. Papodopoulous)

5. Agriolouloudo (Ch. Nikolopoulos/Pythagoras

7. Tora klais, giati klais (A. Kaldaras)

11. Den tha xanagapiso (M. Loizos/L.Papadopoulos)

12. Vrexei sti ftoxogeitonia (m. Theodorakis/T. Livaditis)

[here was a five minutes pause, for dancing to the "Tis dikaiosinis ilie noite", the song I admire truly in all the interpretations I know (G. Bithikotsis, G. Dalaras, G. Kotsiras, here as number 13) .

I do not know, how old the other songs recorded on this "B" CD of this edition are (I do not know even the names of their authors, excluding Stelios Kazantzidis))

1. To tsigaro (E. Remboutsika, E. Zioga)

2. Xanttra thalassia

4. Ena vradi pou 'vrexe (N. Gounaris/A. Sakellarios/X. Giannakopoulos)

6. Ta mavra matia sou (M. Angelopoulos/M.Bizani)

8. O trelos (A. Panou)

9. O, ti arxizei oraio ((S. Skordilis/E.Daina)

10. Eisai i zoi mou (S. Kazantzidis), but I've never heard it in an older recording

14. Apoxairetismos (K. Moustakis).

Who could help?

Thank you!

PS. For this particular edition I left all the recordings of Xaris Alexiou

:disgust::):razz: .

But, they both are now so and so in collaboration (see: "Xaris Alexiou" topic).

Dear Anna

No apologies necessary in my case, I'm afraid! Many thanks. I've seen Kotsiras twice this year, and enjoyed both concerts greatly.

Το MAD για δεύτερη χρονιά διοργανώνει, σε συνεργασία με την ΟΤΕnet και

την 3n sold, ηλεκτρονική δημοπρασία με αντικείμενα γνωστών καλλιτεχνών

προς πώληση με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων που θα διατεθούν στο

«Κέντρο Συμπαράστασης Παιδιού και Οικογένειας».

Το «Κέντρο Συμπαράστασης Παιδιού και Οικογένειας» ιδρύθηκε το 1997, από

την Κοινωνική και Εκπαιδευτική Δράση (μη κυβερνητική οργάνωση), η οποία

αφιερώνει τη δράση της στα κοινωνικά αποκλεισμένα παιδιά (παιδιά των

δρόμων), παιδιά που ανήκουν σε φυλετικές, εθνικές, θρησκευτικές

μειονότητες καθώς και σε παιδιά που αντιμετωπίζουν ψυχολογικά,

οικογενειακά προβλήματα, ρατσισμού και περιθωριοποίησης.

Ο Γιάννης Κότσιρας πρόσφερε στη δημοπρασία τη φυσαρμόνικά του. Ένα

αντικείμενο μεγάλης συναισθηματικής αξίας για εκείνον, αφού πάνω σ'

αυτή τη φυσαρμόνικα έμαθε να παίζει το 1999.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δημοπρασία αλλά και για το «Κέντρο

Συμπαράστασης Παιδιού και Οικογένειας» κάντε κλικ στο

http://auction.mad.gr/ <http://auction.mad.gr/>

Please, tell me, what is the title of the CD, where Giannis Kotsiras recorded "Ximeronei Kyriaki"(original recording: O dromos, 1969, Giannis Poulopoulos singing)? I was so absolutely sure I have it and was bitterly disappointed today, or I have really overheard something.....

Or I've only heard the interpretation and do not have the recording.

Please, help me out.

Euxaristo,

Olga

:)

Ela Olga,

I'm not certain I'm understanding your question thoroughly

but as I know which cd and song you're referring too,

here is a link where you can find out more info from

http://www.greekcity.com/music/music5cont....ly%20remastered

p.s.

and if the cd is sold out or have a hard time purchasing it from them,

don't worry just let me know as I can burn you a copy if need be

:)

Dear Christo,

thank you..

This, the original recording of "O dromos" (digitally remastered) I have - a MUST for everybody who likes the, let's say, "older" laika.

But I asked about Giannis Kotsiras' recording of this particular song, "Ximeronei Kyriaki" :):):)

Who knows then?

Thank you in advance for answer.

Κυκλοφόρησε ο νέος δίσκος του Γιάννη Κότσιρα με τίτλο:

"30 + ΚΑΤΙ"

Περιέχει 14 νέα τραγούδια γραμμένα από το Μανώλη Φάμελλο και τον Κώστα Λειβαδά. Οι στίχοι ανήκουν στους: Μανώλη Φάμελλο, Κώστα Λειβαδά, Μυρτιώτισσα, Χάρις Αλεξίου και Κώστα Φασουλά.

Ο δίσκος συνοδεύεται από όμορφο ένθετο με τους στίχους των τραγουδιών και τους συντελεστές.

Δείτε περισσότερα:

http://www.musical.gr/cddetails.scr?gui_la...de=7243875619-2

και

http://www.kotsiras.gr/newsite/startGR.htm

Ακούω στο ραδιόφωνο αυτή την στιγμή μια συνέντευξη του Γιάννη Κότσιρα (μαζί του και ο Μανόλης Φάμελος και ο Κώστας Λιβαδάς) με αφορμή τον καινούργιο του δίσκο, που λέγεται «τριάντα και κάτι».

Από την συνέντευξη (και από άλλα πράγματα) έχω την εντύπωση ότι θέλει, και μέχρι ένα σημείο ισχυρίζεται, να εκπροσωπεί τους «τριάντα και κάτι» της Ελλάδας - μουσικά, εννοώ.

Θα ήθελα να μάθω τι λένε γι' αυτό οι «30 και κάτι» αυτού του forum - σας αρέσει ο Κότσιρας; σας εκφράζει... λίγο; πολύ;καθόλου; και, αν δεν σας εκφράζει εσάς, ποίους εκφράζει - ποιανού φωνή είναι;

Κατά τη γνώμη μου , έχει απλά μια σωστή μελωδική φωνή .Τίποτα περισσότερο , τίποτα λιγότερο.Δεν νομίζω ότι του ταιριάζουν όλα όσα τραγουδάει στα LIVE (ειδικά η ερμηνεία του στο ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ δε νομίζω ότι πρόσθεσε τίποτα καινούργιο στο έργο,ανεξάρτητα αν έγινε με τις ευλογίες και τη διεύθυνση του Μ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ).Τώρα επειδή έτυχε ν'άκούσω ολόκληρο τον τελευταίο δίσκο, πέρα από 3-4 λαικά τραγούδια του ΦΑΜΕΛΟΥ τα υπόλοιπα κινούνται στα γνωστά χωράφια του ΚΟΤΣΙΡΑ.Κι αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις.(Η δεύτερη περιέχει ένα κομμάτι παραπάνω κι ένα DVD με το βίντεοκλιπ του τραγουδιού ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ, αφίσες και αναλυτική δισκογραφία).

Όσον αφορά τους "Τριάντα και κάτι", ε εντάξει ,στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι. Ο ΚΟΤΣΙΡΑΣ σήμερα δηλώνει εκφραστής τους. :blink: :( ’ρα τους εκφράζει.Γι'αυτό θα μαλώσουμε τώρα; ;)

Ανήκω σε αυτήν την γενιά και δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν μπορεί να με

εκφράσει.Δεν μου αρέσει ο μονοδιάστατος λυρικός τραγουδιστής Κό

τσιρας.Θανάση,πιστεύω ότι δεν πρόσθεσε κάτι στο ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ ,εξαι

τίας της έλλειψης βιωμάτων ,εύρους φωνής αλλά και απουσίας στοι

χείων επικών στη φωνή .Οι Μπιθικώτσης ,Νταλάρας και Μητσιάς διαθέτουν τα παραπάνω στοιχεία εν αφθονία.Σταματώ σε αυτές τις

τρεις ερμηνείες χωρίς καμία τάση ιεραρχίας ανάμεσα τους. ;)

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead