Sign in to follow this  
Followers 0
Agnie

ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ - ΝΤΑΛΑΡΑΣ

31 posts in this topic

Μια πρώτη γεύση από τη συναυλία στο Λυκαβηττό!!!!!

Μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις!!!!!!! :pity::):)

What beautiful photos they are!!!

Seems that Giorgos has had a nice holiday in the sun and took a nice brown tan, and also he seems rested and at ease, and in a very good mood!!! :)

Για άλλη μια φορά η φωτορεπόρτερ του forum διέπρεψε. :D

Η Αγνούλα δεν έκατσε καθόλου ήσυχα.Από τη μια γωνία πήγαινε στην άλλη σαν το ελατήριο για να αποθανατίσει τις πραγματικά φανταστικές στιγμές που ζήσαμε όλοι όσοι πήγαμε στο Λυκαβηττό.Τα δύο τέρατα του ελληνικού πενταγράμμου μας εκαναν να ξεχάσουμε το κρύο που υπήρχε και να ενώσουμε τις φωνές μας μαζί τους σε δύο πολύ ξεχωριστές παραστάσεις.

Και οι δύο ήταν σε μεγάλα κέφια!Το θέατρο ήταν γεμάτο από κόσμο που ήρθε να τους απολαύσει :):) Όταν δε ο Νταλάρας ζήτησε από τον κόσμο να του πεί ποιό τραγούδι θα είναι το επόμενο έγινε πανικός!Τελικά είπε το "Έχω έναν καφενέ" :music::music:

....ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά (17/9) το πρόγραμμα ίδιο με αυτό της Θεσσαλονίκης στις 11/9 ( δεν θυμάμαι αν είπε το Ένας κόμπος η χαρά μου :D )

ο Γιώργος Νταλάρας σεμνός και αξιοπρεπέστατος και η Μαρινέλλα να δίνει ρεσιτάλ χορού :) προτρέποντας Τον να τη συνοδεύει :) . Έκεινος όμως το αρνήθηκε...

Βέβαια από την βραδιά δεν έλειπε και η επισημη φωτογράφος μας :razz: Αgnie....η οποία μας παρουσιάζει τις εκπληκτικές φωτογραφίες... :D:music::music:

... for a second I was worried that we might get lost... but you came through! :razz::razz:

me?? to get lost??? Impossible! I never get lost on the streets of Athens!! :D:music::):razz:

Heaven can assure you for that!!! ahahahahahaa :music::D:razz::)

Oh yes I forgot to mention that thanks to Apostolis I learnt all the streets of

Athens in one day :):):D:music: Going to Likavittos takes about half an hour.Well with Apostolis it takes about 1,5 hour!But I must thank him for everything.Γειά σου βρε γίγαντα!

Hristaki I am very pleased to meet you at last

Hope to see more of you in another concert

PS:Next time Apostolis I will take a map with me! :lol: :lol:

PS:Next time Apostolis I will take a map with me! :lol: :lol:

Κάποια άλλη φορά, θα σας πάω εγώ με το δικό μου το αμάξι Τους δρόμους της Αθήνας σαν την τσέπη μου τους ξέρω !!! :):):D

You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  
Followers 0