Theodore

Η Νέα Εποχή Στη Μουσική

93 posts in this topic

Ευχαριστούμε,Θάνο! Αν και δεν προλαβαίνω να το διαβάσω, θεωρώ πως οι απόψεις της δεν συνάδουν (και δεν με ενοχλεί καθόλου εάν δεν συνάδουν)με την πλειονότητα των χρηστών που ήδη βρίζουν κι εκείνη αλλά και τον Νταλάρα(σε σχέση με σχόλιά τους για το κλείσιμο του site torrent). Σαν να φταίνε εκείνοι για το κλείσιμο!!!!

Θα επανέλθω!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ευχαριστούμε,Θάνο! Αν και δεν προλαβαίνω να το διαβάσω, θεωρώ πως οι απόψεις της δεν συνάδουν (και δεν με ενοχλεί καθόλου εάν δεν συνάδουν)με την πλειονότητα των χρηστών που ήδη βρίζουν κι εκείνη αλλά και τον Νταλάρα(σε σχέση με σχόλιά τους για το κλείσιμο του site torrent). Σαν να φταίνε εκείνοι για το κλείσιμο!!!!

Θα επανέλθω!

Έκανε μια πολύ καλή ιστορική αναδρομή της πορείας των πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και μια καταγραφή της νομικής διευθέτησης. Όσον αφορά στην λύση της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής αυτή είναι η ενδεδειγμένη οδός αρκεί να μην αργήσει καμια δεκαριά χρόνια. Πρέπει να δοθεί λύση άμεσα. Και προς όφελος των χρηστών θα είναι γιατί θα ξέρουν πού βαδίζουν και προς όφελος των δικαιούχων πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων γιατί πολύ απλά είναι οι δικαιούχοι.

Προχτές, ο ΣΚΑΪ στο δελτίο ειδήσεων αφιέρωσε μικρή συζήτηση για το θέμα. Επειδή την έβλεπα στο αυτοκίνητο μου ξέφυγαν κάποια πράγματα αλλά θεωρώ πολύ καλή την προσέγγιση του Μπ.Παπαδημητρίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έκανε μια πολύ καλή ιστορική αναδρομή της πορείας των πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και μια καταγραφή της νομικής διευθέτησης. Όσον αφορά στην λύση της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής αυτή είναι η ενδεδειγμένη οδός αρκεί να μην αργήσει καμια δεκαριά χρόνια. Πρέπει να δοθεί λύση άμεσα. Και προς όφελος των χρηστών θα είναι γιατί θα ξέρουν πού βαδίζουν και προς όφελος των δικαιούχων πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων γιατί πολύ απλά είναι οι δικαιούχοι.

Μακάρι να δοθεί η λύση σύντομα.

Ευχαριστούμε για το ανέβασμα του κειμένου!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επειδή την έβλεπα στο αυτοκίνητο μου ξέφυγαν κάποια πράγματα

:blink: :blink: :blink:

Σε ποιο αυτοκίνητο έβλεπες τηλεόραση; :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι στο δικό μου πάντως. :razz: Δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο... :razz::razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τη σημερινή Καθημερινή

Παραλογισμοί και παρανομία...

Tου Πασχου Μανδραβελη

Είναι σίγουρο ότι αν μπορούσαν οι δισκογραφικές εταιρείες, θα είχαν ποινικοποιήσει και το σφύριγμα. Διότι και αυτό έχει κάποιο μελωδικό σκοπό, οπότε υπό την ευρεία έννοια των δικαιωμάτων -όπως οι Αμερικανοί προωθούν παγκοσμίως- είναι παραβίαση της πνευματικής ιδιοκτησίας. Αν μάλιστα περάσουν και κάποιο νόμο για πληρωμή δικαιωμάτων από όσους σφυρίζουν θα αυξηθεί και η απασχόληση: θα χρειαστούν εκατοντάδες «σφυριχτοφύλακες» που θα περιδιαβαίνουν τους δρόμους για να μαζεύουν τα «νόμιμα» ποσοστά.

Μπορεί να φαντάζει αστείο, αλλά με τη φόρα που έχουν πάρει οι επιχειρήσεις media μπορεί σύντομα να το δούμε κι αυτό. Ποιος θα φανταζόταν πριν από μερικά χρόνια ότι θα γινόταν στην Ελλάδα συλλήψεις (!) διαχειριστών ιστοσελίδων, οι οποίοι δεν μοίραζαν οπτικοακουστικό υλικό, αλλά μεσολαβούσαν μεταξύ των χρηστών οι οποίοι αντάλλασσαν αρχεία ήχου ή εικόνων. Αυτή η ανταλλαγή ήταν παλαιότερα νόμιμη στο πλαίσιο της δικαιολογημένης χρήσης. Τώρα οι πιέσεις των λόμπι στις ΗΠΑ ποινικοποιούνται παγκοσμίως.

Το πρόβλημα ξεκινά από τις ΗΠΑ. Η βιομηχανία των media φθίνει, επειδή η τεχνολογία άλλαξε τους όρους διανομής των προϊόντων. Παλιά, τα πνευματικά έργα χρειάζονταν κάποιο υλικό μέσο (χαρτί, βινύλιο κ. λπ.) για να ανατυπωθούν. Τώρα τα αντίγραφα γίνονται με μηδενικό κόστος και χωρίς υλικό μέσο. Οι επιχειρήσεις media, όμως, επειδή έχουν γιγαντωθεί, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι η εποχή άλλαξε και πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας των. Οπως γίνεται με τη δημόσια γραφειοκρατία, έτσι και οι ιδιωτικές γραφειοκρατίες των επιχειρήσεων καταφεύγουν στην ισχύ του κράτους για να εξασφαλίσουν την προσοδοθηρία τους σε βάρος της κοινωνίας. Ετσι, ενώ η ισχύς των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας των πνευματικών έργων πρωτοξεκίνησε για μια οκταετία, σήμερα με την ψήφο των -νομίμως αργυρώνητων- Αμερικανών βουλευτών έφτασε τα 70 χρόνια. Οι εταιρείες media χρηματοδοτούν τις προεκλογικές τους καμπάνιες κι αυτοί κάθε φορά που λήγει η προστασία ενός πνευματικού έργου, προσθέτουν μια εικοσαετία. Εγινε το 2004: λίγο πριν λήξει το copyright του Μίκι Μάους («ανήκει» στην Disney), το Κογκρέσο πέρασε νόμο που επέκτεινε την ισχύ «προστασίας» των πνευματικών έργων από τα 50 στα 70 χρόνια. Το 2012 λήγει το copyright των πρώτων ηχογραφήσεων των Beatles. Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη ξεκίνησαν συζητήσεις για παράταση του copyright για είκοσι ακόμη χρόνια. Στην ουσία, δηλαδή, έχουμε μια νομιμοποιημένη κλοπή δημόσιας περιουσίας (όταν τελειώνει η προστασία, τα πνευματικά έργα γίνονται δημόσιο κτήμα) προς όφελος υποτίθεται των καλλιτεχνών. Μόνο που μετά 50 χρόνια προστασίας δεν ζει κανείς από αυτούς να την απολαύσει. Η προστασία είναι μόνο των εταιρειών, οι οποίες, σημειωτέον, δίνουν στους καλλιτέχνες 2-7% των εσόδων.

Η αμερικανική ισχύς επιβάλλει αυτόν τον κερδοφόρο για λίγους παραλογισμό σ ολόκληρο τον κόσμο. Ακόμη και η νόμιμη στο παρελθόν ανταλλαγή πνευματικών έργων (π. χ. ο δανεισμός ενός βιβλίου) θεωρείται από τις εταιρείες και διώκεται από τις αστυνομίες ως κλοπή. Και όχι μόνο διώκεται, αλλά η ημέτερη ΕΛ. ΑΣ. πλειοδοτεί αφενός με συλλήψεις και αφετέρου με την αναπαραγωγή στα Δελτία Τύπου της ψευδών στατιστικών στοιχείων που ανερυθρίαστα κυκλοφορούν διάφοροι λομπίστες της παράλογης ιδιοκτησίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επ τώρα το είδα αυτό!! Κάτι είχες γράψει και το έσβησες! Τι ήταν αυτο;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μη χάσεις καμιά τελεία... :lol: Μπορεί να έβαλε λάθος post σε λάθος topic η κοπέλα ρε... :lol: :lol: :lol:

Διαχειριστής είσαι...Φέρτο πίσω... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Διαχειριστής είσαι...Φέρτο πίσω... ;)

Δεν γίνεται!.....Διαχειριστής είμαι....δεν είμαι ο Γιούρι Γκέλερ...(αν και αμφιβάλλω αν μπορει και αυτος..) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μη χάσεις καμιά τελεία... :lol: Μπορεί να έβαλε λάθος post σε λάθος topic η κοπέλα ρε... :lol: :lol: :lol:

Αυτό!Αυτό! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:razz: Υπάρχει έστω και μία περίπτωση να είναι αληθινό κάτι από αυτά που γράφει αυτός εδώ;;

http://katadoths.blogspot.com/2010/03/bluewhite.html

Στα σχόλια απ' ότι βλέπω τον κράζουν.. Το συγκεκριμένο κείμενο απ' ότι βρήκα, έχει δημοσιευτεί (χωρίς καμία πηγή κλπ.) μόνο σ' αυτό και σε άλλα 2 blogs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω μία απορία... Αν μία παρέα μαζευτεί σε μια ταβέρνα και παίξει και τραγουδήσει κάποια τραγούδια, αυτό θεωρείται δημόσια εκτέλεση και θα έπρεπε αυτοί να έχουν άδεια για να το κάνουν;;

Ή αν π.χ. ο Νταλάρας παίξει σε κάποια συναυλία ένα τραγούδι που δεν είναι "δικό του", υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχει την αδεια των δημιουργών για να το τραγουδήσει;;

Επίσης: ας πούμε ότι εγώ κάνω εκπομπή σε κάποιον διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό (στον οποίο μπορεί να κάνει εκπομπή ο καθένας απ' το σπιτι του) ο οποίος πληρώνει την ΑΕΠΙ για να έχει την άδεια χρήσης των έργων και να λειτουργεί νόμιμα. Αν εγώ έχω κατεβάσει κάποια τραγούδια από το ίντερνετ προκειμένου να τα παίζω στην εκομπή μου, θεωρούμαι παράνομη ή με καλύπτει η άδεια του σταθμού;

:razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα σου απαντήσω μόνο στο δεύτερο ερώτημα που θέτεις με σιγουριά. Κανονικά πρέπει να ζητηθεί η άδεια στο να περιληφθεί ένα τραγούδι σε ένα πρόγραμμα. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό. Νομίζω πάντως πως ειδικά ο Νταλάρας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε τέτοια θέματα. Κι αν δεν το κάνουν οι ίδιοι οι τραγουδιστές αναλαμβάνουν συνεργάτες τους.

Έχουν τύχει περιπτώσεις συνθετών που έστειλαν εξώδικα ζητώντας να αποσυρθεί τραγούδι τους από πρόγραμμα κάποιου καλλιτέχνη, επειδή δεν ζητήθηκε η άδεια ή επειδή δεν συμφωνούσε ο συνθέτης με το αισθητικό ποιόν του καλλιτέχνη.

Για τα άλλα δεν μπορώ να απαντήσω σίγουρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχω μία απορία... Αν μία παρέα μαζευτεί σε μια ταβέρνα και παίξει και τραγουδήσει κάποια τραγούδια, αυτό θεωρείται δημόσια εκτέλεση και θα έπρεπε αυτοί να έχουν άδεια για να το κάνουν;;

Αν η παρέα τραγουδάει για τον εαυτό της ένα βράδυ και δεν προκύπτει από αυτή την ενέργεια κέρδος, δεν υπάρχει λόγος άδειας. Αν όμως τραγουδάει για τους πελάτες της ταβέρνας, δηλαδή «παράγει» στην πραγματικότητα πρόγραμμα, τότε ασφαλώς χρειάζεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Νόμιμo το ισπανικό... gamato"

Με μια ιστορική απόφαση για τις εξελίξεις στο διαδίκτυο, ισπανικό δικαστήριο έκρινε ότι είναι νόμιμη η λειτουργία των web site και δικτύων τα οποία διανέμουν ψηφιακά αρχεία είτε με τη μέθοδο των torrents είτε από χρήστη σε χρήστη (P2P).

Σύμφωνα με τον Ισπανό δικαστή Raul N. Garcia Orejudo η ανταλλαγή ψηφιακών αρχείων είναι απολύτως νόμιμη εάν δεν γίνεται για κερδοσκοπικούς λόγους, ακόμη κι αν αυτά τα αρχεία έχουν προστατευμένα πνευματικά δικαιώματα.

"Τα P2P δίκτυα δεν είναι παρά απλοί αγωγοί μεταφοράς δεδομένων μεταξύ χρηστών και σε αυτή τη βάση δεν αποτελούν τρόπο καταστρατήγησης των νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων" αναφέρει το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης που αποτελεί ένα ισχυρό χτύπημα προς τις εταιρείες οι οποίες ζητούν το κλείσιμο τέτοιων δικτύων και τυην καταδίκη των διαχειριστών τους.

Με βάση αυτή την απόφαση αθωώθηκε το δημοφιλές ισπανικό site elrincondejesus.com το οποίο είχε μηνυθεί από οργανώσεις προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων.

http://www.enet.gr/?i=news.el.episthmh-tex...logia&id=142736

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο τους! Εκεί τουλάχιστον είχαν την τόλμη να πάρουν μια τέτοια απόφαση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση της ΑΕΠΙ για το κλείσιμο της σελίδας gamato.info:

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=119872&cid=9

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΑΕΠΙ έχει ως εξής:

Παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και προσοχή τις τοποθετήσεις κοινού, μερίδας του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, πολιτικών και ειδημόνων περί των ισχυόντων στο διαδίκτυο, στο διάστημα που ακολούθησε την απαγόρευση λειτουργίας του παράνομου διαδικτυακού τόπου gamato.info και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.

Η μονομερής άποψη περί των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και περί του ποιος δικαιούται να τα επικαλείται υπέρ του, παραμένει ένας σημαντικός προβληματισμός για τις ποιοτικές επιλογές, την άποψη περί ηθικής και δεοντολογίας στην οποία κατατείνει η περί δικαίου αντίληψη που διαμορφώνεται στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον και στους ανθρώπους που φέρονται να το γνωρίζουν και να καθοδηγούν τις απόψεις των χρηστών του.

Η ελευθερία κάποιου όταν ξεπερνά τα όρια, καταδυναστεύει την ελευθερία του άλλου, γίνεται ασυδοσία και τυραννία. Αυτό συμβαίνει σήμερα εις βάρος των εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων που περιμένουν να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειές τους από την πνευματική τους ιδιοκτησία, την οποία κάποιοι εξυπηρετούνται να θεωρούν κοινό κτήμα και αδικοπραγούν κατάφωρα εις βάρος της, κερδοσκοπώντας και φτιάχνοντας περιουσίες εις βάρος των δικαίων των ολίγων. Η ελευθερία του διαδικτυακού χρήστη βαφτισμένη «επικοινωνία», «ελευθερία έκφρασης» και ό,τι άλλο ήθελε εφευρεθεί στο μέλλον ως πρόσχημα και επικάλυμμα παρανομίας, σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση και δεν μπορεί να επικαλύψει την συνταγματικά κατοχυρωμένη και προστατευόμενη από νόμους δημοκρατικής κοινωνίας, ιδιοκτησία, όποιας μορφής και αν είναι αυτή. Η προσβολή και παράνομη εκμετάλλευση προϊόντων διανοίας είναι προσβολή και παράνομη εκμετάλλευση προϊόντων ιδιοκτησίας πολιτών που δικαιούνται έννομης προστασίας. Κι αυτό συνέβη με το μεγαλύτερο στην Ελλάδα παράνομο διαδικτυακό παζάρι προϊόντων πολιτισμού που λειτουργούσε εις βάρος εκατοντάδων χιλιάδων δικαιούχων αμοιβής από την άνευ άδειας/παράνομη χρήση και εκμετάλλευση της ιδιοκτησίας/εργασίας τους.

Η ΑΕΠΙ ως διαχειριστικός φορέας των πνευματικών δικαιωμάτων 2.000.000 πνευματικών δημιουργών από όλο τον κόσμο για την Ελλάδα και περισσότερων από 11.000 Ελλήνων για όλο τον κόσμο, εκτελεί στο ακέραιο τόσο το περιεχόμενο και τις υποχρεώσεις της εκ του νόμου καταστατικής της υπόστασης, όσο και τις συμβατικά ανατεθείσες αρμοδιότητες των εντολέων της πνευματικών δημιουργών/δικαιούχων δικαιωμάτων από μουσικά έργα, να εκπροσωπεί, να προστατεύει και να διαχειρίζεται στο όνομά τους την ιδιοκτησία/έργα τους και να επεμβαίνει όπου αυτά προσβάλλονται ή αποτελούν προϊόντα παράνομης εκμετάλλευσης και κερδοσκοπίας, ερήμην τους.

Και αυτό κάνει και θα συνεχίσει να το κάνει τηρώντας μέχρι κεραίας το νόμο, τη συμβατική εντολή των πνευματικών δημιουργών/δικαιούχων Ελλήνων και ξένων και τις διεθνείς συμβάσεις.

Το gamato.info ήταν ένας από τους μεγαλύτερους παράνομους διαδικτυακούς τόπους, όπου η παραβίαση των πνευματικών/ανθρωπίνων δικαιωμάτων συντελείτο κατ' εξακολούθηση, κατά συρροή, με σκοπό το κέρδος από τους ιδιοκτήτες του και στερώντας ταυτόχρονα από χιλιάδες οικογένειες τα νόμιμα δικαιώματά τους, την αμοιβή από τη νόμιμη εργασία τους και εν τέλει τα προς το ζην.

Σε ποια συνείδηση δικαίου, κοινού νου ακόμη και ψυχρού αντικειμενικού παρατηρητή αυτό είναι ηθικό;

Πρόσωπα της κοινωνικής, πολιτικής ζωής, αλλά και κάποιοι «θεράποντες» του Τύπου, κυρίως του ψηφιακού, που συνήθως δηλώνουν διάφορα και που κατά περίπτωση τάσσονται υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έσπευσαν σ αυτήν την περίπτωση να ζητήσουν άμεσα και έμμεσα την καταδίκη μια ολόκληρης επαγγελματικής τάξης χιλιάδων εργαζόμενων στο χώρο του πολιτισμού, με προσχηματικές εκφράσεις και αναλύσεις αντιφάσκουσες με αυτό καθ' αυτό το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Τάχθηκαν υπέρ της παράνομης χρήσης στο διαδίκτυο, αφορίζοντας και καταδικάζοντας σε αφανισμό, αυτή την ίδια την πνευματική έκφραση ,αυτό τον ίδιο τον Πολιτισμό, χωρίς να νοιάζονται αν κρίνονται από το ίδιο το κοινό περί δικαίου αίσθημα από την ίδια την κοινωνία, που μέλη της είναι και οι καταληστευόμενοι σήμερα και αφανιζόμενοι οικονομικά, κοινωνικά, καλλιτεχνικά πνευματικοί δημιουργοί/καλλιτέχνες, καθώς και ολόκληρη η αγορά της μουσικής και του πολιτισμού ευρύτερα...

Η κοινωνία του διαδικτύου δεν μπορεί να έχει άλλους νόμους και κανόνες λειτουργίας από την καθημερινή κοινωνία, τη φυσική κοινωνία που ζούμε όλοι μας. Ο ανθρώπινος παράγοντας δεν αποδεσμεύεται από τις υποχρεώσεις που οφείλει να τηρεί, επειδή τον καλύπτει η ανωνυμία των νέων μέσων. Και αυτή η ανωνυμία δεν μπορεί να γίνεται κρησφύγετο παρανομίας. Κανείς δεν εξαιρείται απο το νόμο σε μια ευνομούμενη και δημοκρατική κοινωνία. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να αδικεί κανένα, οιουδήποτε είδους αδικία και αν είναι αυτή. Και η παραβίαση πνευματικών/ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποτελεί αδικοπραξία κατά της ιδιοκτησίας, της εργασίας, του δικαιώματος αμοιβής του νόμιμα εργαζόμενου πολίτη πνευματικού δημιουργού, της έκφρασης, της ελευθερίας, του ίδιου εν τέλει του Πολιτισμού.

155.000.000 μουσικά έργα «κατέβηκαν», μόνο μέσα στο 2008, σύμφωνα με έρευνες της ΑΕΠΙ.

155.000.000 παράνομες καταφορτώσεις, 155.000.000 παραβιάσεις της ατομικής/πνευματικής ιδιοκτησίας κάποιων συνανθρώπων μας, που συνεπάγονται απώλειες αμοιβών, μισθών, κοινωνικών εισφορών, φόρων στο κράτος. Κάποιοι θα γελάσουν. Κάποιοι θα το θεωρήσουν αμελητέα ποσότητα μπροστά στην ψυχαγωγία των πολλών, μπροστά στην «ελευθερία» των πολλών και στην ασυδοσία που βολεύει. Η ρωμαϊκή αρένα του διαδικτύου έχει τώρα άλλους πρωταγωνιστές και είναι σαφώς «λιγότερο βάρβαρη», πιο «πολιτισμένη», με θύματα, όμως, πια στις μέρες μας αυτή την ίδια την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, την ανθρώπινη ελευθερία, τον πολιτισμό, αυτήν την ίδια την ανθρώπινη ζωή...

Κάποιοι μιλούν για πόλεμο. Η ειρηνική και αξιοπρεπής δήλωση στη Συνέντευξη Τύπου των χιλιάδων ανθρώπων που δημιουργούν και παράγουν προϊόντα Πολιτισμού δια των 14 Οργανισμών που τους εκπροσωπούν, το Νοέμβριο του 2009, κάθε άλλο παρά πόλεμο προμήνυε. Φωνή δικαίου και κάλεσμα συνεργασίας και σεβασμό του χρήστη στα δικαιώματά τους ζήτησαν. Παρ΄ όλα αυτά λίγοι ασχολήθηκαν. Σε αντίθεση με τη διακοπή λειτουργίας του gamato.info που ανέβηκαν σχεδόν υστερικά οι τόνοι της υπεράσπισής του, χωρίς ενδοιασμούς, χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς κανένα ενδιαφέρον για τα τόσα σπίτια που κλείνουν κάθε μέρα από την ανεργία, εξαιτίας και όλων αυτών των παράνομων εκμεταλλεύσεων μουσικών έργων και όχι μόνο. Θα ξένιζε σε άλλη εποχή αυτή η υποκριτική συμπεριφορά της ερμηνευμένης κατά το δοκούν ελευθερίας υπέρ κάποιων και της απόλυτης αδιαφορίας για την καταπίεση και αφανισμό που αυτή προκαλεί στους υπολοίπους. Στη σημερινή κοινωνία της ατομικότητας και του χάους δεν μπορεί παρά να αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο της, λίγο πριν την οριστική της κατάρρευση.

Σε όσους ή έχουν ξεχάσει ή αποφεύγουν να θυμηθούν θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε το παρακάτω:

«Αρθρο 27 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, που υιοθετήθηκε από την Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου 1948.

1. Καθένας έχει το δικαίωμα να συμμετέχει ελεύθερα στην πνευματική ζωή της κοινότητας, να χαίρεται τις καλές τέχνες και να μετέχει στην επιστημονική πρόοδο και στα αγαθά της.

2. Καθένας έχει το δικαίωμα να προστατεύονται τα ηθικά και υλικά συμφέροντά του, που απορρέουν από κάθε είδους επιστημονική, λογοτεχνική ή καλλιτεχνική παραγωγή του»

Ο πόλεμος δεν ωφέλησε κανέναν. Ο αλληλοσεβασμός και η τήρηση των ορίων ελευθερίας ορίζουν μία κοινωνία ισορροπημένη και ειρηνική. Η ΑΕΠΙ στο μέτρο της θεσμικής και κοινωνικής της ευθύνης ήταν, είναι και θα παραμένει δυναμικά παρούσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Α.Ε.Π.Ι μπορεί για κάποιους να φαντάζει σαν μπαμπούλας, μπορεί στο παρελθόν να λειτούργησε αρνητικά και να καταδυνάστευσε τον χώρο. Πλέον υπάρχουν κι άλλοι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων, όργανα θεσπισμένα κι εκ του νόμου που έχει σπάσει το παλιό μονοπώλιο της Α.Ε.Π.Ι. Όλοι μαζί αυτοί οι φορείς εκφράζουν μια αγωνία και δείχνουν αποφασιστικότητα για τον τρόπο αντίδρασης απέναντι στην ασυδοσία.

Θεωρώ πως η συντεταγμένη Πολιτεία μαζί με τους εμπλεκόμενους φορείς θα πρέπει να αντιμετωπίσει άμεσα το δημιουργηθέν πρόβλημα και να δοθεί λύση αποδεκτή από όλους. Έτσι ώστε να μην θίγονται ούτε τα δικαιώματα των καλλιτεχνών (αλλά και των ανθρώπων που δουλεύουν στον ευρύτερο χώρο) ούτε να βρίσκονται εν παρανομία οι χρήστες του διαδικτύου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που πήγε το Bluewhite-gt ? Που πήγε το gamato.info? Που πήγαν όλοι οι ελληνικοί torrent trackers ? Χάθηκαν;Τους έκλεισαν; Σίγουρα αυτό είναι αλήθεια αλλά είναι μόνο η μισή αλήθεια.

Η πλήρης αλήθεια είναι ικανή να δημιουργήσει πανικό και δεν ανακοινώνεται για να μας πιάσουν στον ύπνο.Ευτυχώς τα νέα διέρευσαν γρήγορα. Εδώ και τρία χρόνια η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος συνεργαζόταν με την δίωξη οικονομικού εγκλήματος ώστε να συγκεντρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για ένα οργανωμένο και θανάσιμο χτύπημα στην "πειρατεία" μέσω διαδικτύου.

http://www.musicheaven.gr/html/modules.php...0968&gotolast=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ίδιο ακριβώς κείμενο είχε δημοσιευθεί στις 12 Μαρτίου 2010 στο blog katadoths :

http://katadoths.blogspot.com/2010/03/bluewhite.html

Τότε το είχε βάλει στο forum η Χρύσα.

Αμφιβάλλω αν ισχύει λέξη από αυτά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ενημέρωστε άμμεσα όλους τους γνωστούς σας.Το θέμα πρέπει να πάρει διαστάσεις άμμεσα.Διαδώστε το άμμεσα!!!

Κατ' αρχάς είναι "άμεσα" και όχι "άμμεσα". Με 2 μ γράφεται το "έμμεσα". :rolleyes:

Και όταν λένε "ενημερώστε όλους τους φίλους σας", "άμεσα" κλπ., μυρίζει spam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154280&cid=11

''Τα «έχωσε» κανονικά ο Σταμάτης Γονίδης πάνω στη σκηνή. Ο λόγος; Η πειρατεία στη μουσική.

Συγκεκριμένα, ο κατά τα άλλα πολυαγαπημένος καλλιτέχνης, είπε στον κόσμο που ήρθε να τον ακούσει στο κέντρο διασκέδασης όπου εμφανίζεται:

«Αυτό είναι ένα από τα τραγούδια που έχω βάλει στο καινούριο μου cd, αλλά εσείς ξέρω τι θα κάνετε, θα πάτε να το αγοράσετε από τους μαύρους ή από το internet και όλοι αυτοί που γράφουνε το τραγούδι, θα πάρουνε τα _ _ _ _ _ _ _ μου!»

Χωρίς σχόλια''

Τα παραπάνω φέρεται να είπε ο Στ.Γονίδης. Μάλλον οι καλλιτέχνες έφτασαν στο αμήν...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...